Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mito 155 η 120(135)?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mito 155 η 120(135)?
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 8 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    230
    1041
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      εγω δε θυμαμαι πλεον, το εχω εγκαταλειψει το σπορ μες στο αυτοκινητο , προτιμω τη ζεστασια του σπιτιου μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

        Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...

        +00 (άπειρο)
        Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης Neos έγραψε:

          Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...

          +00 (άπειρο)
          Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'

          τι λες ρε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...

            +00 (άπειρο)
            Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'

            τι λες ρε?

            Ξέρω γω ρε συ, κάνω τραγικές παρομοιώσεις αντίστοιχης τραγικότητας με τα ποστ που βλέπω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mindfresh-kilbreeze last edited by

                Φυσικα οποιος θα αποτολμουσε μια αναλογη συγκριση π.χ Scirocco-Brera θα χαρακτηριζοταν εγκαθετος και θα εκσφενδονιζοταν στο πυρ το εξωτερο,βεβαιως βεβαιως

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                  Φυσικα οποιος θα αποτολμουσε μια αναλογη συγκριση π.χ Scirocco-Brera θα χαρακτηριζοταν εγκαθετος και θα εκσφενδονιζοταν στο πυρ το εξωτερο,βεβαιως βεβαιως

                  εδω δεν ανεχονται τη συγκριση brera-TT γιατι ειναι διαφορετικου segment πού να παει το scirocco που ειναι vw

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                    Τρίχες, οι χώροι της mito για τους πίσω είναι καλύτεροι του σιρόκο. Είμαι 1,72 και στο σιρόκο πίσω σχεδόν ακούμπαγε το κεφάλι μου στην οροφή, άσε που το πόδι που είναι στην εσωτερική πλευρά ακουμπάει στο πλαστικό στήριγμα του υποβραχιόνιου και σε αναγκάζει να κάτσεις στραβά πράγμα που σε ταξίδι είναι πολύ κουραστικό...και γενικά ένιωσα πολύ άσχημα πίσω, υπερβολικά κλειστοφοβικό.
                    Στην mito αντίθετα έκατσα πολύ άνετα και θα μπορούσα εύκολα να κάνω ταξίδι στο πίσω κάθισμα. Άσε που για να μπεις πίσω στο σιρόκο πρέπει να κάνεις ασκήσεις ευελιξίας.
                    Τέλος πορτ-παγκάζ περίπου ίδιο έχουν (270 lt mito, 290 lt scirocco).
                    Ελεεινή με λίγα λόγια εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων του σιρόκο που εξωτερικά είναι αρκετά μεγάλο.

                    Δεύτερη φορά τρίχες για την ποιότητα...το σαγρέ μαλακό πλαστικό της μίτο είναι πολύ ανώτερο σαν αίσθηση από οποιοδήποτε μαλακό πλαστικό του σιρόκο. Επιπλέον το γυαλιστερό ασημί πλαστικό της μίτο σε κεντρική κονσόλα και εσωτερικό χερούλι πόρτας είναι πολύ ανώτερο σε εμφάνιση και αφή από το αντίστοιχο του σιρόκο. Να μην πω για τις ταπετσαρίες των καθισμάτων...δεν παίζονται οι ανάγλυφες της μίτο σε εμφάνιση και ποιότητα.
                    Πολύ ανώτερη η μίτο σε ποιότητα και σε συναρμογή. Ειδικά στη συναρμογή αυτό που εισπράττεις είναι πολύ πιο συμπαγής αίσθηση από αυτή του σιρόκο.

                    Την ανάρτηση του σιρόκο δεν την έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω πάντως και της μίτο είναι αρκετά άνετη, δεν σε κουράζει και σίγουρα δεν σου σπάει την μέση.

                    Στην περίπτωση του σιρόκο δεν παίρνεις ότι πληρώνεις...παίρνεις λίγα γι' αυτά που πληρώνεις.

                    Εγω δηλαδη που ειμαι 1,90μ και χωρεσα ανετα πισω στο rocco και στριμωχτηκα στην Mito, μηπως ειμαι ταχυδκτυλουργος και δεν το ξερω?
                    Οσο για την ποιοτητα της Mito, επρεπε να εβγαζα φωτο απο την εκθεση στο Παρισι που την ειδα με το carbon look ταμπλω της Mito γεματο γρατζουνιες , να δειχνει λες και ειχε γινει γατομαχια λιγο πριν...
                    Το γυαλιστερο ασημι της Mito στην κεντρικη κονσολα με τις δυο τρυπουλες στο υψος του στερεοφωνικου ειδικα, ειναι χαρμα συναρμολογησης.
                    Ο τεμπελης ιδιαιτερα στιβαρος...
                    Για να μην πουμε για την μαυρη σακουλα που εβαλαν αναμεσα στο τελειωμα της κολωνας του τιμονιου και τα οργανα του ταμπλω...
                    Εχω και αλλα, αλλα τα κραταω για αλλη φορα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης Neos έγραψε:

                      Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...

                      +00 (άπειρο)
                      Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'

                      Eτσι ακριβως! Τι να λεμε τωρα, το να τ' αλλο, ξερω γω, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                        Για να μην πουμε για την μαυρη σακουλα που εβαλαν αναμεσα στο τελειωμα της κολωνας του τιμονιου και τα οργανα του ταμπλω...

                        αυτο ρε φιλε πραγματικα ειναι το πιο εμετικο ειναι το πετσι που εχει γυρω απο το λεβιε αλλα αβαφο
                        (αυτο φαινεται δεν το επεξεργαστηκαν να γινει παλτρονα φραου )
                        για λιγα γραμμαρια μπογια εχεις αυτο το πραγμα μες στη μαπα σου καθε μερα

                        κατα τα αλλα τα τζαμια χωρις πλαισιο που ανεβοκατεβαινουν τους μαραναν
                        (με του συνοδηγου να κατεβαινει μονο αυτοματα και οχι να ανεβαινει και αυτοματα )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                          Φυσικα οποιος θα αποτολμουσε μια αναλογη συγκριση π.χ Scirocco-Brera θα χαρακτηριζοταν εγκαθετος και θα εκσφενδονιζοταν στο πυρ το εξωτερο,βεβαιως βεβαιως

                          Εδω η Brera βγηκε καλυτερη απο το TT συμφωνα με τα λεγομενα του GB απο το συγκριτικο που εκανε το Ελληνικο EVO, για το οποιο ΤΤ βεβαια οι 'παθιασμενοι Ιταλιανοι' θεωρουν οτι δεν χρησιμοποιει space frame (χωροδικτυωμα) με την αντιστοιχη μεθοδο εξελασης αλουμινιου οπως στην αεροναυπηγικη μετατρεποντας ενα τμημα απο σασι του Golf V, αλλα για αυτους 'χρησιμοποιει απλα ενα πατωμα Golf και κοροιδευουν τον κοσμο' επειδη
                          δεν ειναι 100% αλουμινενιο αλλα εχει 69% αλουμινιο σε συγκεκριμενα σημεια του χωροδικτυωματος (δεν δεχονται ουτε αυτη την εννοια στην κατασκευη του ), με το υπολοιπο να ειναι χαλυβας ωστε να υπαρχει καλυτερη συμπεριφορα κατα την αποσβεση
                          σε συγκρουση αλλα και καλυτερη κατανομη βαρους συμφωνα με την μηχανολογικη διαταξη και σχεδιαση του αυτοκινητου.
                          Τι να λεμε τωρα, η Brera μαλλον δεν συγκρινεται ουτε με το R8...
                          Eιναι καλυτερη και απο αυτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mindfresh-kilbreeze last edited by

                            ε φτανει ρε σεις το τρολαρισμα!Ετσι μου ρχεται να πεταξω καμμια φωτο σαπισμενης alfasud

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eimaiospiros last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              σεξ κανουμε ριχνοντας τα καθισματα

                              Βασικά, σεξ κάνουμε ρίχνοντας τη γκόμενα .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης spiros80 έγραψε:

                                σεξ κανουμε ριχνοντας τα καθισματα

                                Βασικά, σεξ κάνουμε ρίχνοντας τη γκόμενα .

                                +1

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Ο χρήστης spiros80 έγραψε:

                                  σεξ κανουμε ριχνοντας τα καθισματα

                                  Βασικά, σεξ κάνουμε ρίχνοντας τη γκόμενα .

                                  στα καθίσματα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dromeas last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Εγω δηλαδη που ειμαι 1,90μ και χωρεσα ανετα πισω στο rocco και στριμωχτηκα στην Mito, μηπως ειμαι ταχυδκτυλουργος και δεν το ξερω?

                                    Ταχυδακτυλουργουργός δεν ξέρω αν είσαι πάντως είσαι σίγουρα καμένος απ' τα περιοδικά που ισχυρίζονται ότι το σιρόκο μπορεί με άνεση να φιλοξενήσει πίσω δύο επιβάτες.
                                    Ούτε αποκεφαλισμένος δεν χωράς με ύψος 1,90 να κάτσεις πίσω στο σιρόκο με όρθια πλάτη. Μόνο σε ξαπλωτή στάση χωράς, πράγμα άβολο, και τα πόδια σου θα βρίσκουν στο μπροστινό κάθισμα εκτός και ο μπροστινός σου είναι 1,60.
                                    Άσε που τα δύο πίσω καθίσματα είναι κολλητά μεταξύ τους και τοποθετημένα στο κέντρο και αν κάτσεις κάνα δίωρο πίσω το εσωτερικό πόδι θα πάθει μελανιά από την συνεχή τριβή με το πλαστικό του κεντρικού τούνελ.

                                    Οσο για την ποιοτητα της Mito, επρεπε να εβγαζα φωτο απο την εκθεση στο Παρισι που την ειδα με το carbon look ταμπλω της Mito γεματο γρατζουνιες , να δειχνει λες και ειχε γινει γατομαχια λιγο πριν...

                                    Έχω δει 5 διαφορετικές μίτο σε εκθέσεις και πουθενά δεν έχω δει κάτι τέτοιο, αντίθετα αυτό που αναφέρεις είναι γνωστό πρόβλημα των πλαστικών του VAG και ιδιαίτερα των σκληρών πλαστικών του.

                                    Το γυαλιστερο ασημι της Mito στην κεντρικη κονσολα με τις δυο τρυπουλες στο υψος του στερεοφωνικου ειδικα, ειναι χαρμα συναρμολογησης.
                                    Ο τεμπελης ιδιαιτερα στιβαρος...
                                    Για να μην πουμε για την μαυρη σακουλα που εβαλαν αναμεσα στο τελειωμα της κολωνας του τιμονιου και τα οργανα του ταμπλω...
                                    Εχω και αλλα, αλλα τα κραταω για αλλη φορα.

                                    Συνεχίζεις να λες βλακείες και να εκτίθεσαι, αυτό το γυαλιστερό ασημί πλαστικό είναι κλάσεις ανώτερο απ' το αντίστοιχο ελεεινό του σιρόκο, και στην όψη και στην αφή. Έχει δε αψεγάδιαστη συναρμολόγηση και στιβαρή κατασκευή σε αντίθεση με του σιρόκο που μόλις το πιέσεις με το δάχτυλο αρχίζει να τρίζει και το βλέπεις να κουνιέται.
                                    Η μαύρη αυτή σακούλα όπως λες όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά δένει και ωραία με τον υπόλοιπο ρετρό σχεδιασμό του εσωτερικού και τέλος πάντων δεν είναι κάτι που ένας σοβαρός άνθρωπος θα ασχοληθεί όταν κρίνει ένα αυτοκίνητο.
                                    Εγώ να δεις πόσα έχω ακόμα να πω ειδικά για τον σχεδιασμό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mindfresh-kilbreeze last edited by

                                      Δελτιο τυπου,λεμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        c-l-a-b last edited by

                                        πρεπει επειγοντως να μπω σε μιτο..γιατι την εχω δει απο πολυ κοντα,αλλα δεν εχω μπει μεσα κ ομολογω οτι αυτη τη σακουλα στην οποια αναφερεστε(κ που δεν καταλαβα που βρισκεται ακριβως,αλλα οπως την χαρακτηριζετε,θα την αντιληφθω αμεσως) δεν την εχω παρατηρησει..
                                        απο την αλλη βεβαιως δεν εχω παρατηρησει να κουνιεται κ το ασημι πλαστικο στο ταμπλο του σιροκο.θα το ξανακοιταξω..
                                        οσο για τους χωρους,κ μονο που συγκρινουμε αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας,δεν εχει νοημα..αν δεν λανθανω η μιλανο θα ειναι στην κατηγορια του σιροκο,οχι η μιτο που ειναι φαινομενικα μικροτερη..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jntaras last edited by

                                          Δρομεα εισαι υπερβολικος,αυτο μονο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                                            Η μαύρη αυτή σακούλα όπως λες όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά δένει και ωραία με τον υπόλοιπο ρετρό σχεδιασμό του εσωτερικού και τέλος πάντων δεν είναι κάτι που ένας σοβαρός άνθρωπος θα ασχοληθεί όταν κρίνει ένα αυτοκίνητο.
                                            Εγώ να δεις πόσα έχω ακόμα να πω ειδικά για τον σχεδιασμό

                                            Ε ΟΧΙ!!!!!!

                                            ειπαμε να λεμε υπερβολες , οχι κι ετσι βρε παιδι μου

                                            να σου πω το ποδι του συνοδηγου στη μιτο που δε μπορει να πατησει ισια λογω του ανουσια μεγαλου θολου δε σε ειδα να το σχολιαζεις

                                            οσο για τα πλαστικα αστο καλυτερα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 8 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr