-
Καλημέρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Audi Α3, μοντέλο 2003-4 και μετά, δηλαδή εμφανισιακώς αυτό που κυκλοφορεί σήμερα με ορισμένες οπτικές διαφορές. Θα με ενδιέφερε να είναι 1.600 κ.εκ. και όχι ιδιαίτερες εκδόσεις, πχ s3 κτλ.
Δεν θέλω να αγοράσω καινούριο γιατί το αμάξι θα το χρησιμοποιήσω 2-3 χρόνια μάλλον...
Τί πρέπει να προσέξω? Έβγαζαν ιδιαίτερα προβλήματα ή ζημιές? Έχει κανείς από εσάς προβλήματα σχετικά με λάδια σε κινητήρες 102 ίππων ή 115 fsi? Για το fsi που είχε ένας φίλος μου, ήξερα πως έκαιγε λίγο το λαδάκι του.
Προς άλλα μοντέλα δεν προσανατολίζομαι, δλδ κάποιες 147 και golf δεν τα σκέφτομαι.
Ευχαριστώ.υγ: για να διευκολύνω λίγο σχετικά με την περιγραφή μου, ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/350297/ -
Καλημέρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Audi Α3, μοντέλο 2003-4 και μετά, δηλαδή εμφανισιακώς αυτό που κυκλοφορεί σήμερα με ορισμένες οπτικές διαφορές. Θα με ενδιέφερε να είναι 1.600 κ.εκ. και όχι ιδιαίτερες εκδόσεις, πχ s3 κτλ.
Δεν θέλω να αγοράσω καινούριο γιατί το αμάξι θα το χρησιμοποιήσω 2-3 χρόνια μάλλον...
Τί πρέπει να προσέξω? Έβγαζαν ιδιαίτερα προβλήματα ή ζημιές? Έχει κανείς από εσάς προβλήματα σχετικά με λάδια σε κινητήρες 102 ίππων ή 115 fsi? Για το fsi που είχε ένας φίλος μου, ήξερα πως έκαιγε λίγο το λαδάκι του.
Προς άλλα μοντέλα δεν προσανατολίζομαι, δλδ κάποιες 147 και golf δεν τα σκέφτομαι.
Ευχαριστώ.υγ: για να διευκολύνω λίγο σχετικά με την περιγραφή μου, ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/350297/ -
Καλημέρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Audi Α3, μοντέλο 2003-4 και μετά, δηλαδή εμφανισιακώς αυτό που κυκλοφορεί σήμερα με ορισμένες οπτικές διαφορές. Θα με ενδιέφερε να είναι 1.600 κ.εκ. και όχι ιδιαίτερες εκδόσεις, πχ s3 κτλ.
Δεν θέλω να αγοράσω καινούριο γιατί το αμάξι θα το χρησιμοποιήσω 2-3 χρόνια μάλλον...
Τί πρέπει να προσέξω? Έβγαζαν ιδιαίτερα προβλήματα ή ζημιές? Έχει κανείς από εσάς προβλήματα σχετικά με λάδια σε κινητήρες 102 ίππων ή 115 fsi? Για το fsi που είχε ένας φίλος μου, ήξερα πως έκαιγε λίγο το λαδάκι του.
Προς άλλα μοντέλα δεν προσανατολίζομαι, δλδ κάποιες 147 και golf δεν τα σκέφτομαι.
Ευχαριστώ.υγ: για να διευκολύνω λίγο σχετικά με την περιγραφή μου, ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/350297/ -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Καλημέρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Audi Α3, μοντέλο 2003-4 και μετά, δηλαδή εμφανισιακώς αυτό που κυκλοφορεί σήμερα με ορισμένες οπτικές διαφορές. Θα με ενδιέφερε να είναι 1.600 κ.εκ. και όχι ιδιαίτερες εκδόσεις, πχ s3 κτλ.
Δεν θέλω να αγοράσω καινούριο γιατί το αμάξι θα το χρησιμοποιήσω 2-3 χρόνια μάλλον...
Τί πρέπει να προσέξω? Έβγαζαν ιδιαίτερα προβλήματα ή ζημιές? Έχει κανείς από εσάς προβλήματα σχετικά με λάδια σε κινητήρες 102 ίππων ή 115 fsi? Για το fsi που είχε ένας φίλος μου, ήξερα πως έκαιγε λίγο το λαδάκι του.
Προς άλλα μοντέλα δεν προσανατολίζομαι, δλδ κάποιες 147 και golf δεν τα σκέφτομαι.
Ευχαριστώ.
υγ: για να διευκολύνω λίγο σχετικά με την περιγραφή μου, ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/350297/Μα γιατί να δώσεις 11Κ€ για να πάρεις ένα αυτοκίνητο 5 ετών με 120Κχλμ?
Βρες κάτι πιο καινούριο και με λιγότερα χιλιόμετρα αν και τα χιλιόμετρα στα μτχ δεν είναι ποτέ σίγουρα. -
εγώ δε σκέφτομαι το συγκεκριμένο, για πολλούς λόγους.
απλώς το έβαλα ως παράδειγμα.
από μαντρά δεν αγοράζω. πάντα από ιδιώτη.επίσης θα ψάξω γύρω στα 70.000-80.000 χιλιόμετρα (να γράφει τουλάχιστον) και η τιμή δεν είναι αυτή που αναφέρει. θα πέσει με το παζάρι σίγουρα 1.000-1.500 ευρώ στον ιδιώτη. οι μαντράδες δεν ρίχνουν τις τιμές.
υπολογίζω να δώσω 9.000 ευρώ. αν ψάξεις θα δεις ότι ξεκινούν από τα 9.700 ευρώ τα αμάξια αυτά. -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
εγώ δε σκέφτομαι το συγκεκριμένο, για πολλούς λόγους.
απλώς το έβαλα ως παράδειγμα.
από μαντρά δεν αγοράζω. πάντα από ιδιώτη.
επίσης θα ψάξω γύρω στα 70.000-80.000 χιλιόμετρα (να γράφει τουλάχιστον) και η τιμή δεν είναι αυτή που αναφέρει. θα πέσει με το παζάρι σίγουρα 1.000-1.500 ευρώ στον ιδιώτη. οι μαντράδες δεν ρίχνουν τις τιμές.
υπολογίζω να δώσω 9.000 ευρώ. αν ψάξεις θα δεις ότι ξεκινούν από τα 9.700 ευρώ τα αμάξια αυτά.Η σκέψη σου είναι σωστή οπότε αν έχεις κόλλημα με το Α3 τότε ok. Όμως με τα χρήματα που έχεις σκοπό να δώσεις για ένα Α3 θα αποκτούσες ένα πιο καινούριο και καλύτερα διατηρημένο Golf που στην ουσία είναι το ίδιο αυτοκίνητο.
-
το γκολφ ήταν η 2η επιλογή. όμως τα 1400άρια ξεκινούν από τα 8.000 και τα 1.600άρια από τα 9.500 ευρώ, δηλαδή ίδια τιμή με τα audi περίπου, με μία διαφορά 500-1.000 ευρώ το πολύ.
για αυτό το λόγο στρέφομαι προς το audi, μιας και τα ανταλλακτικά είναι περιπου τα ίδια και δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το κόστος τους. -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
το γκολφ ήταν η 2η επιλογή. όμως τα 1400άρια ξεκινούν από τα 8.000 και τα 1.600άρια από τα 9.500 ευρώ, δηλαδή ίδια τιμή με τα audi περίπου, με μία διαφορά 500-1.000 ευρώ το πολύ.
για αυτό το λόγο στρέφομαι προς το audi, μιας και τα ανταλλακτικά είναι περιπου τα ίδια και δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το κόστος τους.Μάλιστα, το είχα ακούσει ότι τα Golf κρατάνε καλύτερα την τιμή τους από τα Α3. Να που ισχύει ακόμα.
Πάρε Audi τότε. Το κόστος των ανταλλακτικών είναι το ίδιο, δεν είναι λόγος να σε προβληματίζει έστω και λίγο, όπως μας λες. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
το γκολφ ήταν η 2η επιλογή. όμως τα 1400άρια ξεκινούν από τα 8.000 και τα 1.600άρια από τα 9.500 ευρώ, δηλαδή ίδια τιμή με τα audi περίπου, με μία διαφορά 500-1.000 ευρώ το πολύ.
για αυτό το λόγο στρέφομαι προς το audi, μιας και τα ανταλλακτικά είναι περιπου τα ίδια και δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το κόστος τους.Μάλιστα, το είχα ακούσει ότι τα Golf κρατάνε καλύτερα την τιμή τους από τα Α3. Να που ισχύει ακόμα.
Πάρε Audi τότε. Το κόστος των ανταλλακτικών είναι το ίδιο, δεν είναι λόγος να σε προβληματίζει έστω και λίγο, όπως μας λες.ευχαριστώ φίλε μου. τώρα μένει να βρω ένα καλό αμάξωμα της χρονολογίας αυτής, κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.
περιμένω και από όσους ακόμα γνωρίζουν σχετικά με το αμάξι και τον κινητήρα, να μου δώσουν μερικές συμβουλές σχετικά με ελαττώματα του εν λόγω αυτοκινήτου.
-
Θα σου πρότεινα το mpi με τους 102 ίππους είναι πιο αξιόπηστο από το fsi το οποίο είναι λίγο πιο σβέλτο και με λιγότερο θόρυβο στο ταξίδι λόγο 6ής σχέσης είχε όμως ένα θεματάκι με τα λάδια του όπως όλοι οι fsi.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Θα σου πρότεινα το mpi με τους 102 ίππους είναι πιο αξιόπηστο από το fsi το οποίο είναι λίγο πιο σβέλτο και με λιγότερο θόρυβο στο ταξίδι λόγο 6ής σχέσης είχε όμως ένα θεματάκι με τα λάδια του όπως όλοι οι fsi.το mpi ειναι πιο δυνατο στις χαμηλες στροφες οχι γενικα πιο σβελτο..στη καθημερινοτητα πιο σβελτο εννοεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Θα σου πρότεινα το mpi με τους 102 ίππους είναι πιο αξιόπηστο από το fsi το οποίο είναι λίγο πιο σβέλτο και με λιγότερο θόρυβο στο ταξίδι λόγο 6ής σχέσης είχε όμως ένα θεματάκι με τα λάδια του όπως όλοι οι fsi.
το mpi ειναι πιο δυνατο στις χαμηλες στροφες οχι γενικα πιο σβελτο..στη καθημερινοτητα πιο σβελτο εννοεις
Λογικό το 8βάλβιδο μοτέρ είναι πιο ροπάτο χαμηλά και συνεπώς καλύτερο για την πόλη .
-
για την πόλη υπάρχει ήδη ένα smart και ένα polo. κυρίως για κανένα ταξιδάκι το χρειάζομαι.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
για την πόλη υπάρχει ήδη ένα smart και ένα polo. κυρίως για κανένα ταξιδάκι το χρειάζομαι.τα 1.8Τ ποσο πανε μτχ? πιστευω αυτο ειναι το σωστο μοτερ
-
όντως το μοτέρ αυτό είναι ιδανικότερο για διαδρομές πέρα από αυτοκινητόδρομους.
ζητούν από 14.000 ευρώ.
δεν κάνω ιδιαιτέρως απαιτητική οδήγηση σε δρόμους με στροφές.
δε θα ήθελα επίσης να δώσω τόσα χρήματα για να αγοράσω ένα Α3, ιδίως μεταχειρισμένο. Αν έδινα γύρω στα 15-18.000 ευρώ θα κοιτούσα κάτι προς 3άρα bmw κάμπριο του 2004-5.
θα μου πεις πως τα αυτοκίνητα είναι τελείως διαφορετικά, όμως το Α3 το θέλω ως εργαλείο για να κάνω τη δουλειά μου και να πηγαίνω με καλύτερη παθητική ασφάλεια στον δρόμο. Δε θα το κρατήσω χρόνια. Το 3άρι κάμπριο είναι ο τύπος που μου αρέσει. Απλώς θεωρώ αξιόλογο και το audi. 3άρι ελπίζω να αγοράσω μετά τον στρατό, στην ειδικότητα. Αν πάω ξανά Γερμανία, τότε θα το πάρω από εκεί αρκετά φθηνότερα.υγ: το 6τάχυτο κιβώτιο δεν το είχα υπόψη μου. ευχαριστώ για τη συμβουλή
-
Για ταξίδι το fsi είναι καλύτερο όπως λεώ και πιο πάνω λόγο 6ης αλλά μην φανταστείς ότι το mpi υστερεί πολύ . Εγω λόγο αξιοπιστείας αλλά και κατανάλωσης ναι το mpi καίει λιγότερο θα το προτιμούσα από το fsi.
-
Το FSi μου φένεται ότι παίρνει 100αρα βενζίνη
-
Λοιπόν, έχουμε ένα Α3 1,6fsi στην οικογένεια και χρησιμοποιείται από τη μητέρα μου.
Πλεονεκτήματα:
- Ποιότητα κατασκευής (εννοώ εικόνα και αίσθηση πλαστικών - εσωτερικού). Τη θεωρώ καλύτερη από μία προηγούμενης γενιάς C200 που έχει ο πατέρας μου. Εξαίρεση μερικές λεπτομέρειες (ο τρόπος που κινούνται οι βελόνες στο κοντέρ μοιάζει λες και είναι έτοιμες να σπάσουν, ο λεβιές ταχυτήτων δεν είναι ίσιος).
- Ηχομόνωση.
- 6η σχέση στο κιβώτιο (όλα τα fsi είχαν)
- Άνετη ανάρτηση (παρόλο το ζμπορ πακέτο και τα 17άρια λάστιχα).
- Θέση οδήγησης.
- Ηχοσύστημα (audi connect αν δεν κάνω λάθος - κανονικά πρέπει να το έχουν όλα). Κάνει το ταξίδι με ΔΥΝΑΤΗ μουσική απόλαυση.
- Ικανοποιητική χωρητικότητα χώρου αποσκευών (αν δεν έχεις καροτσάκι, που χωράει μόνο διαγώνια και πάλι με τα χίλια ζόρια, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χωράει τίποτε άλλο...)
- 4 χρόνια εγγύηση (τα 2 τα πληρώσαμε ένα 400άρι αν θυμάμαι καλά).
Μειονεκτήματα:
- Αδύναμος κινητήρας - υψηλό βάρος. Ο fsi είναι γιούχου (τουλάχιστον σε αυτό το αμάξι). Οι επιδόσεις είναι μετριότατες (περίπου στα επίπεδα της Νίτσας). Σε σύγκριση με το Golf IV 1,6 8ν που έχουμε το Golf είναι ασύγκριτα πιο ζωντανό.
- Υψηλή κατανάλωση. Συνέπεια του παραπάνω. Σε χαλαρό ταξίδι όμως με σταθερή ταχύτητα στα 120-140 δεν πρέπει να καίει πολύ. Σε επαρχιακούς με στροφές και ανηφόρες le poul Χωρίς ιδιαίτερο ζόρι βλέπεις πάνω από 12... Στο πήγαιν' έλα στη δουλειά που το έχω πάρει μερικές φορές έχω βάλει 11-12 λίτρα βενζίνη για 90χλμ... . Και η μητέρα μου παραπονιέται για την κατανάλωση (και πριν είχε το Golf που δεν το λες ακριβώς οικονομικό...)
- Μικρές γυάλινες επιφάνειες. Δημιουργούν μία σκοτεινή (για άλλους πολεμική) ατμόσφαιρα, σε συνδυασμό με τα μαύρα πλαστικά... Σε κάποιους αρέσει, αλλά σε 1600άρι που ψιλοσέρνεται μου βγαίνει μόνο η μουντάδα... Χώρια που ανάβει άμα το αφήσεις στον ήλιο... Επίσης, αυτό έχει ως αποτέλεσμα σχετικά περιορισμένη ορατότητα (ευτυχώς βέβαια έχει ίδιου και μεγάλου μεγέθους δεξί καθρέφτη με τον αριστερό). Δεν το συγκρίνω με το πολυμορφικό (που δεν παίζεται εδώ), αλλά με το 206.
- Μέτριο σε αίσθηση τιμόνι. Μεταβλητής υποβοήθησης, αλλά μέτριο. Ούτε ιδιαίτερα άμεσο. Η υποβοήθηση πρέπει να αλλάζει κάπου στα 70χαω όπου βελτιώνεται κάπως η κατάσταση, αλλά και πάλι...
- Μέτρια οδική συμπεριφορά. Είναι πολύ βαρύ (και με τη χειρότερη κατανομή σε όσα golfοειδή έχω οδηγήσει), άρα έχει μεγαλύτερη τάση να βγάζει μούτρα. Με άφημα του ποδιού βέβαια το όπισθεν διορθώνει κάπως την κατάσταση, αλλά πρέπει να προσέχεις να μην μπει το ESP, που ΔΕΝ μπαίνει αν έχεις έντονη υποστροφή και πας στο χαντάκι για να διορθώσει τα μούτρα, αλλά μπαίνει όταν διώχνεις το πίσω για να γλιτώσεις το χαντάκι (και εν τέλει δεν σε αφήνει να διορθώσεις την πορεία σου). Επικίνδυνο γίνεται μόνο στη μεγάλη υπερβολή βέβαια. Μέχρι εκεί μπορεί κανείς να το πει έως και ελαφρώς διασκεδαστικό.
- Οι ζάντες έχουν μία τάση να γρατζουνίζονται (βέβαια δεν φταίει το αμάξι αποκλειστικά... ), οπότε θέλει λίγο προσοχή στο παρκάρισμα.
- Εργονομία. Οι διακόπτες για παράθυρα και καθρέφτες ΔΕΝ έχουν θέση στην πόρτα και όλοι οι διακόπτες θα πρέπει να ελέγχονται με ΕΝΑ χέρι, αυτό που αλλάζει ταχύτητες! (το ακούς citroen που μου έχεις βάλει τους διακόπτες σε 500 σημεία;;; ).
- Αντιπροσωπεία. Ευτυχώς δεν έχω άμεση επαφή μαζί τους πλέον, αλλά η εμπειρία μου με το Golf με κάνει να προτιμώ βασανιστήριο από σαδιστή δήμιο, παρά να ξαναπατήσω στο μαγαζί τους.
- Έλλειψη cc... Μ@λ@κί@ που δεν το έχει στάνταρ και μ@λ@κί@ που δεν το βάλαμε εμείς. Θα έκανε το αμάξι ακόμα καλύτερο στο στοιχείο του (εθνική).
Ουδέτερα:
- Φρένα. Δεν τα έχω πιέσει τόσο για να δω αντοχές, αλλά φαίνονται αξιοπρεπή.
- Κιβώτιο. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Αιώνες μπροστά από της PSA ή από τις προηγούμενες αηδίες που είχε η VAG σε Golf και Polo τη δεκαετία του '90, αλλά δεν μου τρέχουν και τα σάλια.
- Χώροι. Μικρότεροι (ένα κλικ) από του αντίστοιχου Golf (ίσως και να είναι αίσθηση, λόγω του κλειστοφοβικού του πράγματος...).
Δεν ξέρω αν στα λεφτά που δίνεις μπορείς να βρεις ένα αμάξι 3-3,5 ετών που να έχει πάρει την 2ετή επέκταση της εγγύησης, αλλά αν το βρεις, κοίταξέ το. Λέει να έχεις πάρει μεταχειρισμένο που να έχει και κάποιους μήνες εγγύηση αντιπροσωπείας.
Από αξιοπιστία, μέχρι στιγμής δεν έβγαλε κάτι, με μία εξαίρεση:
Αλλαγή εγκεφάλου τη δεύτερη μέρα που το πήραμε...
Δεν έχει κάτι άλλο βέβαια, αλλά, σε συνδυασμό με το βεβαρυμένο παρελθόν του Golf IV, δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα να το προτείνω ως αξιόπιστο...
Αν θα το έπαιρνα; ΜΟΝΟ εάν το ήθελα για χαλαρά ταξίδια στην εθνική. Εκεί είναι στο στοιχείο του μιας και δεν χρειάζεσαι δύναμη και εκτιμάς την ανάρτηση, την ηχομόνωση και το ηχοσύστημα. Εφόσον κι εσύ το θέλεις για τέτοιες δουλειές, χτύπα το. Δεν θα το μετανιώσεις! Και θα πρότεινα το fsi αποκλειστικά και μόνο λόγω της 6ης ταχύτητας. Σαν κινητήρας ο 8ν είναι καλύτερος μέχρι τις 5.000σαλ, ενώ ο fsi κάπου εκεί ψιλοξυπνάει... Αλλά ο 8ν έχει μόνο 5 κοντές ταχύτητες, πράγμα που σημαίνει ότι στο ταξίδι θα είναι πιο θορυβώδης και θα καίει παραπάνω...
Για λαδάκι, δεν ξέρω, αλλά δεν μου έχει πει η μητέρα μου να της έχει βγάλει κανένα λαμπάκι (να το ελέγξει αυτή βέβαια είναι επιστημονική φαντασία), άρα τουλάχιστον μεταξύ των σέρβις δεν έκαψε κάποια σοβαρή ποσότητα...
-
Μακράν mpi αν είναι και για το θέμα της βενζίνης και για το θέμα της κατανάλωσης ειδικότερα καθώς έχει περισσότερη ροπή χαμηλά.
147 γιατί δεν σκέφτεσαι; Στα 9-10 χιλιάρικα μπορείς να βρεις πιο καινούριο και σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Δεν ενδείκνυται για οδήγηση μέσα στην πόλη καίει) αλλά τα νούμερα που ανέφεραν παραπάνω (11-12 κ.ο.κ) δεν τα έχω δει παρά μόνο σε ανελέητο σκίσιμο. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μακράν mpi αν είναι και για το θέμα της βενζίνης και για το θέμα της κατανάλωσης ειδικότερα καθώς έχει περισσότερη ροπή χαμηλά.O mpi όμως έχει μόνο 5 (κοντές) σχέσεις και στο ταξίδι (που γι' αυτό θέλει το αμάξι) θα καίει παραπάνω... Σε άλλες συνθήκες, συμφωνώ ότι θα είναι πιο οικονομικός.
Αγορά μεταχειρισμένου Audi A3