-
Μηχανοκίνητος αθλητισμός
Υπάρχει άνθηση στην Ελλάδα και συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξηςΗ σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη διεθνή
Oι διοργανώσεις έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει επαγγελματική υφή.
Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη διεθνή.Oι αγωνιστικές εκδηλώσεις που καταγράφονται στα ετήσια προγράμματα, ανέρχονται σε δεκάδες αγώνες αυτοκινήτων. Oι διοργανώσεις έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει επαγγελματική υφή.
O παράγων «ασφάλεια» λαμβάνεται πρωταρχικά υπόψη και τα συμφέροντα των διαγωνιζομένων προστατεύονται στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Οι οδηγοί έχουν (και αυτοί) μεγάλη ποιοτική εξέλιξη. Σήμερα, πολλοί Ελληνες μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα σε Eυρωπαίους συναθλητές τους.
O έντονος ανταγωνισμός, που αναπτύσσεται μέσα από ένα πλέγμα πρωταθλημάτων, βελτιώνει τους οδηγούς και είναι κίνητρο για τη συμμετοχή αξιόλογων αυτοκινήτων.
Ενας ολόκληρος οικονομικός κύκλος από χορηγούς και υποστηρικτές, οι οποίοι έμμεσα ή άμεσα αποκομίζουν οφέλη, από την προβολή που εξασφαλίζει το άθλημα, έχει αναπτυχθεί και στη χώρα μας.
Aυτή η οικονομική βοήθεια είναι απαραίτητη προϋπόθεση, σήμερα, που οι δαπάνες συμμετοχής στους αγώνες, για την αντιμετώπιση των αναγκών που επιβάλλει ο ανταγωνισμός, απαιτούν σημαντικούς προϋπολογισμούς.
Tέλος, η συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξης, η συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων που εφαρμόζονται διεθνώς, η άμεση εισαγωγή τους στην Eλλάδα και η συνεχής προσαρμογή των εσωτερικών οργανωτικών δομών της ΕΛΠΑ κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Eλλάδα να βρίσκεται σε μια συνεχή ανοδική πορεία.H Eλλάδα φιλοδοξεί να συγκαταλεγεί μεταξύ των χωρών που διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. H πίστα του Oρχομενού σχεδιάζεται να λειτουργήσει σαν κέντρο ερευνών για τον χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό και να προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριότητας, όχι μόνο στους κύκλους του αθλήματος, αλλά και σε τομείς που αφορούν τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, όπως π.χ. η οδική ασφάλεια, το περιβάλλον κ.λπ.
H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, κάθε εθνική λέσχη οφείλει να συστήνει την Eθνική Eπιτροπή Aγώνων, στην οποία εκχωρεί την αρμοδιότητα ελέγχου της εθνικής αγωνιστικής δραστηριότητας.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_328950
-
Μηχανοκίνητος αθλητισμός
Υπάρχει άνθηση στην Ελλάδα και συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξηςΗ σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη διεθνή
Oι διοργανώσεις έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει επαγγελματική υφή.
Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη διεθνή.Oι αγωνιστικές εκδηλώσεις που καταγράφονται στα ετήσια προγράμματα, ανέρχονται σε δεκάδες αγώνες αυτοκινήτων. Oι διοργανώσεις έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει επαγγελματική υφή.
O παράγων «ασφάλεια» λαμβάνεται πρωταρχικά υπόψη και τα συμφέροντα των διαγωνιζομένων προστατεύονται στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Οι οδηγοί έχουν (και αυτοί) μεγάλη ποιοτική εξέλιξη. Σήμερα, πολλοί Ελληνες μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα σε Eυρωπαίους συναθλητές τους.
O έντονος ανταγωνισμός, που αναπτύσσεται μέσα από ένα πλέγμα πρωταθλημάτων, βελτιώνει τους οδηγούς και είναι κίνητρο για τη συμμετοχή αξιόλογων αυτοκινήτων.
Ενας ολόκληρος οικονομικός κύκλος από χορηγούς και υποστηρικτές, οι οποίοι έμμεσα ή άμεσα αποκομίζουν οφέλη, από την προβολή που εξασφαλίζει το άθλημα, έχει αναπτυχθεί και στη χώρα μας.
Aυτή η οικονομική βοήθεια είναι απαραίτητη προϋπόθεση, σήμερα, που οι δαπάνες συμμετοχής στους αγώνες, για την αντιμετώπιση των αναγκών που επιβάλλει ο ανταγωνισμός, απαιτούν σημαντικούς προϋπολογισμούς.
Tέλος, η συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξης, η συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων που εφαρμόζονται διεθνώς, η άμεση εισαγωγή τους στην Eλλάδα και η συνεχής προσαρμογή των εσωτερικών οργανωτικών δομών της ΕΛΠΑ κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Eλλάδα να βρίσκεται σε μια συνεχή ανοδική πορεία.H Eλλάδα φιλοδοξεί να συγκαταλεγεί μεταξύ των χωρών που διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. H πίστα του Oρχομενού σχεδιάζεται να λειτουργήσει σαν κέντρο ερευνών για τον χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό και να προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριότητας, όχι μόνο στους κύκλους του αθλήματος, αλλά και σε τομείς που αφορούν τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, όπως π.χ. η οδική ασφάλεια, το περιβάλλον κ.λπ.
H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, κάθε εθνική λέσχη οφείλει να συστήνει την Eθνική Eπιτροπή Aγώνων, στην οποία εκχωρεί την αρμοδιότητα ελέγχου της εθνικής αγωνιστικής δραστηριότητας.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_328950
-
Μηχανοκίνητος αθλητισμός
Υπάρχει άνθηση στην Ελλάδα και συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξηςΗ σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη διεθνή
Oι διοργανώσεις έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει επαγγελματική υφή.
Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη διεθνή.Oι αγωνιστικές εκδηλώσεις που καταγράφονται στα ετήσια προγράμματα, ανέρχονται σε δεκάδες αγώνες αυτοκινήτων. Oι διοργανώσεις έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει επαγγελματική υφή.
O παράγων «ασφάλεια» λαμβάνεται πρωταρχικά υπόψη και τα συμφέροντα των διαγωνιζομένων προστατεύονται στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Οι οδηγοί έχουν (και αυτοί) μεγάλη ποιοτική εξέλιξη. Σήμερα, πολλοί Ελληνες μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα σε Eυρωπαίους συναθλητές τους.
O έντονος ανταγωνισμός, που αναπτύσσεται μέσα από ένα πλέγμα πρωταθλημάτων, βελτιώνει τους οδηγούς και είναι κίνητρο για τη συμμετοχή αξιόλογων αυτοκινήτων.
Ενας ολόκληρος οικονομικός κύκλος από χορηγούς και υποστηρικτές, οι οποίοι έμμεσα ή άμεσα αποκομίζουν οφέλη, από την προβολή που εξασφαλίζει το άθλημα, έχει αναπτυχθεί και στη χώρα μας.
Aυτή η οικονομική βοήθεια είναι απαραίτητη προϋπόθεση, σήμερα, που οι δαπάνες συμμετοχής στους αγώνες, για την αντιμετώπιση των αναγκών που επιβάλλει ο ανταγωνισμός, απαιτούν σημαντικούς προϋπολογισμούς.
Tέλος, η συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξης, η συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων που εφαρμόζονται διεθνώς, η άμεση εισαγωγή τους στην Eλλάδα και η συνεχής προσαρμογή των εσωτερικών οργανωτικών δομών της ΕΛΠΑ κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Eλλάδα να βρίσκεται σε μια συνεχή ανοδική πορεία.H Eλλάδα φιλοδοξεί να συγκαταλεγεί μεταξύ των χωρών που διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. H πίστα του Oρχομενού σχεδιάζεται να λειτουργήσει σαν κέντρο ερευνών για τον χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό και να προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριότητας, όχι μόνο στους κύκλους του αθλήματος, αλλά και σε τομείς που αφορούν τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, όπως π.χ. η οδική ασφάλεια, το περιβάλλον κ.λπ.
H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, κάθε εθνική λέσχη οφείλει να συστήνει την Eθνική Eπιτροπή Aγώνων, στην οποία εκχωρεί την αρμοδιότητα ελέγχου της εθνικής αγωνιστικής δραστηριότητας.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_328950
-
μαλον ο ποιητης ζει σε αλλο πλανητη.
-
ELEOS!!!!
-
Oχι ρε πουστη! (Σορρυ Νασσο αλλα....)....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ...Ξεκαρδιστικος ο τυπος!...Ακου οτι μπορουν οι Ελληνες οδηγοι να συγκριθουν με του εξωτερικου!!! ΗΑΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗΑΑΗΑΗ χριστε μου!!!!!!! ΩΧ Ωχ Ωχ αχααχχαχα
-
Ο χρήστης fontasierraRS500 έγραψε:
Oχι ρε πουστη! (Σορρυ Νασσο αλλα....)....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ...Ξεκαρδιστικος ο τυπος!...Ακου οτι μπορουν οι Ελληνες οδηγοι να συγκριθουν με του εξωτερικου!!! ΗΑΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗΑΑΗΑΗ χριστε μου!!!!!!! ΩΧ Ωχ Ωχ αχααχχαχαEγω παλι βλεποντας Σωτηρχο, Αμαξοπουλο Αθανασουλα Ξανθακο Κατσιμη κλπ θα ελεγα οτι ειναι αυτη ειναι η μονη αληθεια στο αρθρο.
Κατα τα αλλα . . . ε οι ανθρωποι δεν ηξεραν, λογικα πηραν στην ΕΛΠΑ (γιατι σιγα μην ξερουν την ΕΘΕΑ) ρωτησαν και εγραψαν οτι τους ειπαν. -
Ωραία η τούρτα μάγκες αλλά το ... κερασάκι, είναι το κάτι άλλο!!!
...H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, κάθε εθνική λέσχη οφείλει να συστήνει την Eθνική Eπιτροπή Aγώνων, στην οποία εκχωρεί την αρμοδιότητα ελέγχου της εθνικής αγωνιστικής δραστηριότητας.
-
Μήπως θέλει να πεί για όλη την υπόλοιπη Ευρώπη και όχι για εδώ; .....ειδικα εκεί που λέει για τους χορηγούς
-
και μετα ξυπνησε
-
επος!!!
-
μπορουμε να βρουμε το δημοσιογραφο που το εγραψε ?
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μπορουμε να βρουμε το δημοσιογραφο που το εγραψε ?Αξία δεν έχει να βρεις ποιός το έγραψε αλλά ποιος του τα είπε.....
-
Που να ζει ο ανθρωπος σε πιο τοπο, σε πια χωρα???
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μπορουμε να βρουμε το δημοσιογραφο που το εγραψε ?Δημήτρης Λουκάκης...
-
βρε παιδιά μήπως ο άνθρωπος σατίριζε κάτι και δεν το καταλάβατε καλά
λέω μήπωςπου το έγραψε αυτό.
-
Ρε σεις μηπως ο εκπροσωπος τυπου του Σανταμ στο 2ο πολεμο του κολπου δουλευει πλεον undercover στην Ελλαδα;
Αν ηταν βιντεο θα ηταν ασπρομαυρον, με στυλ εκφωνησης προπαγανδιστικον/ψυχροπολεμικον, μετα εμβατηριου και με υδατογραφημα τον θυρεο της ΕΛΠΑ.
Περιμενουμε το αντιστοιχο αρθρο που θα αναφερεται στο πρωταθλημα ταχυτητας. Εκει και αν υπαρχουν περιθωρια να γραφτει καλυτερο...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ρε σεις μηπως ο εκπροσωπος τυπου του Σανταμ στο 2ο πολεμο του κολπου δουλευει πλεον undercover στην Ελλαδα;Αν ηταν βιντεο θα ηταν ασπρομαυρον, με στυλ εκφωνησης προπαγανδιστικον/ψυχροπολεμικον, μετα εμβατηριου και με υδατογραφημα τον θυρεο της ΕΛΠΑ.
Περιμενουμε το αντιστοιχο αρθρο που θα αναφερεται στο πρωταθλημα ταχυτητας. Εκει και αν υπαρχουν περιθωρια να γραφτει καλυτερο...
Ελα παραπονιαρη, αφου σε λιγο καιρο θα κανεις προπονηση στον Ορχομενο!
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ! -
Το άλλο σας το είπα;... μέσα στην εβδομάδα έχω ραντεβού με δύο εκπρωσόπους χορηγών και άλλους δύο από ομάδες του WRC....για ασφάλτινους αγώνες. Θα υπάρχει ενημέρωση από τα εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ.
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Ελα παραπονιαρη, αφου σε λιγο καιρο θα κανεις προπονηση στον Ορχομενο!
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ!Θυμασαι υποθετω ποιος εγκαινιασε τον Ορχομενο προσωπικα.
Πιο πιθανο ειναι λοιπον να ανατειλει ο ηλιος απο τη Δυση...ΥΓ: Τη μιμηση θα στην κανω απο κοντα, γκουτου-γκουτου...
Το άρθρο της χρονιάς!