Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 17 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    333
    1398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
      μα το θεμα ειναι να αντιληφθουμε ολοι γενικοτερα οτι η καθε εταιρια εχει τα θετικα της κ τα αρνητικα της.ναι,οι ιαπωνες πασχουν απο ελλειψη σχεδιασμου.ναι οι ευρωπαιοι πασχουν απο ελλειψη τεχνολογιας σε βαθος χρονου-αξιοπιστια,ναι οι αμερικανοι πασχουν απο ελλειψη ποιοτητας κατασκευης,ναι οι κορεατες πασχουν απο ιστορια στην αυτοκινηση(μιας κ στα υπολοιπα ανεβαινουν με αλματα οπως προειπα)ναι οι κινεζοι πασχουν απο τα παντα κ κυριως απο ελλειψη φαντασιας-ασφαλειας..αυτο δεν σημαινει οτι μπορουμε να ισοπεδωνουμε τα παντα..ξερω οτι θα παρω ευρωπαικο κ θα ειναι ομορφοτερο,αλλα δεν μπορω να απαιτω να ειναι αρτιο μηχανολογικα για παντα.θα παρω ιαπωνικο κ θα ειναι υπερτεχνολογικο,αλλα ας μην περιμενω ιταλικο σχεδιασμο(μιας κ οι ιταλοι ειναι δεκαετιες εμπροσθιως των υπολοιπων σε αυτο τον τομεα,κ τους παραδεχομαι σε θεματα σχεδιασμου σε οτιδηποτε,οχι μονο σε αυτοκινητα),κ.ο.κ.

      ωραια και ομορφα τα οσα λες... αλλα προτιμουμε το αυτοκινητο μας να χαλασει και καμια φορα παραπανω.... αλλα να ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, και οχι να σιχτιριζω καθε μερα που το βλεπω για τα επομενα 7-10 χρονια!

      Γιατι το αυτοκινητο πρεπει και να στριβει, πρεπει και να φρεναρει, πρεπει και να εχει ηχομονωση, εργονομια, συναρμογη, φινιρισμα, τεχνολογια (απο ηλεκτρονικες αναρτησεις μεχρι DSG μεχρι... οτι θες), να εχει κινητηρες αξιολογους, ασφαλεια, να βλεπεται κλπ κλπ κλπ...

      Γι τους παραπανω λογους κατα κανονα τα ασιατικα αποτυγχανουν*... με λιγες λαμπες εξαιρεσεις... και γι αυτο υπαρχει και ζει και η ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια. Εδω μεσα τουλαχιστον δεν συνηθιζεται να τρωμε κουτοχορτο ουτε απο διαφημισεις, ουτε απο αλλα προμοταρισματα... και δεν μας νοιαζει ιδιατερα ποιος θα τα παρει... αρκει το προιον που θα αγορασουμε να ειναι ανταξιο των προσδοκιων.

      • αποτυγχανουν = να δωσουν ενα ολοκληρωμενο πακετο χωρις χτυπητες αδυναμιες
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          Ρεσπεκτ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Ιαπωνεζούρα κλασική

            Κορσέρ τί έγινε το έσπασες το κιβώτιο από το πούντο ή όχι ακόμα?

            Αν ενδιαφέρεσαι ο Λεωνίδας έχει να σου προτείνει λύση με 100% επιτυχία

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              Ήταν ένα απ τα ονειρεμένα αμάξια της μάζντα, κλασσικά όμως εμεινε στο περιθώριο...
              Το είχα στο μάτι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                οπως εσεις προτιματε να αγοραζετε αυτοκινητα που θα βγαζουν 1-2(η κ περισσοτερα) προβληματα παραπανω,εμεις προτιμουμε τα αλλα,τα αχρωμα,αγευστα κ αοσμα.που θα ειναι τουλαχιστον για παντα ετσι..
                το θεμα του dsg το εχουμε λιγο θεοποιησει μου φαινεται..παραξενο που αρκετοι αναφερουν οτι το αυτοματο του αβενσις ειναι εξισου καλο κ οικονομικοτερο,δεν βρισκεις?
                παραξενο που το mazda 6 ειναι χειροτερο οδηγικα μονο εν συγκρισει με την 159..
                παραξενο που το civic ειναι ομορφοτερο απο το golf-a3,τοσο εξωτερικα,οσο κ εσωτερικα..αν κ δεν καταλαβαινω γιατι φερνουμε συνεχως την ομορφια ως θεμα αγορας..εφοσον ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο..
                παραξενο που στις (κατα τον γραφων μη εγκυρες)δοκιμες προσκρουσης τα ευρωπαικα(εξαιρουμενων των γαλλικων που υπερεχουν κατα πολυ) ειναι το ιδιο ασφαλη με τα ιαπωνικα..
                παραξενο που τα φιλικοτερα προς το περιβαλλον ειναι τα ιαπωνικα..
                τελος παντων,θεωρω οτι δεν προκειται να καταληξουμε πουθενα..συμφωνουμε οτι διαφωνουμε..το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι μια ταση των ευρωπαιοφιλων να ''ριξουν'' τα ιαπωνικα,οταν απο την αλλη μερια δεν υπαρχει αυτη η διαθεση,η εστω δεν εμφανιζεται σε τοσο εντονο βαθμο..
                κ επισης θεωρω οτι ειμαστε κατα πολυ εκτος θεματος κ η συζητηση απο μερους μου σταματαει εδω,για να μην καταλαμβανουμε αδικως χωρο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                  οπως εσεις προτιματε να αγοραζετε αυτοκινητα που θα βγαζουν 1-2(η κ περισσοτερα) προβληματα παραπανω,εμεις προτιμουμε τα αλλα,τα αχρωμα,αγευστα κ αοσμα.που θα ειναι τουλαχιστον για παντα ετσι..

                  Φυσικα και δικαιωμα σου να επιλεξεις αυτο που σου ταιριαζει! Αν το ζητουμενο σου ειναι μονο η αξιοπιστια, καλως επελεξες!

                  το θεμα του dsg το εχουμε λιγο θεοποιησει μου φαινεται..παραξενο που αρκετοι αναφερουν οτι το αυτοματο του αβενσις ειναι εξισου καλο κ οικονομικοτερο,δεν βρισκεις?

                  Οχι δεν βρισκω! Το DSG σαν τεχνικη λυση σε αυτα τα λεφτα δυσκολα θα ξεπεραστει απο κατι αλλο!

                  παραξενο που το mazda 6 ειναι χειροτερο οδηγικα μονο εν συγκρισει με την 159..

                  Ναι το Mazda 6 ειναι ενα καλο οδηγικα αυτοκινητο, οπως και το 3... αλλα το να το βαζεις σε στεγανα 'χειροτερο μονο απο την 159' ειναι κομματακι απολυτο... και για το 6 αλλα και για την 159!

                  παραξενο που το civic ειναι ομορφοτερο απο το golf-a3,τοσο εξωτερικα,οσο κ εσωτερικα..αν κ δεν καταλαβαινω γιατι φερνουμε συνεχως την ομορφια ως θεμα αγορας..εφοσον ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο..

                  Εφοσον ειναι καθαρα υποκειμενικο, γιατι ειναι ομορφοτερο το Civic απο το Α3? Η ομορφια ειναι ενα βασικο κριτηριο... τουλαχιστον αυτη θα σε βαλει σε μια εκθεση αυτοκινητων μεσα. Απο εκει και περα... ο καθεις δινει την βαρυτητα που θελει...

                  παραξενο που στις (κατα τον γραφων μη εγκυρες)δοκιμες προσκρουσης τα ευρωπαικα(εξαιρουμενων των γαλλικων που υπερεχουν κατα πολυ) ειναι το ιδιο ασφαλη με τα ιαπωνικα..

                  Και γιατι ειναι παραξενο να τα πανε καλα? Και απο ποτε τα γαλλικα υπερεχουν κατα πολυ? Και ειναι μη εγκυρες οι δοκιμες αυτες!!!!!

                  παραξενο που τα φιλικοτερα προς το περιβαλλον ειναι τα ιαπωνικα..

                  Απο ποτε πηραν τον τιτλο του οικολογικοτερου?

                  τελος παντων,θεωρω οτι δεν προκειται να καταληξουμε πουθενα..συμφωνουμε οτι διαφωνουμε..το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι μια ταση των ευρωπαιοφιλων να ''ριξουν'' τα ιαπωνικα,οταν απο την αλλη μερια δεν υπαρχει αυτη η διαθεση,η εστω δεν εμφανιζεται σε τοσο εντονο βαθμο..

                  Μα φυσικα και μπορουμε να καταληξουμε... μιλαμε αλλωστε για γεγονοτα και οχι για θεωριες!
                  Την ταση να ριξει καποιος σε καποιον μαλλον εσυ την βλεπεις! Βασικα μπορει να εχουμε ολοι μας τις δικες μας προτιμησεις... αλλα ενα καλο αμαξι φυσικα και θα τυχει εκτιμησης, ανεξαρτητα του σηματος!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    c-l-a-b last edited by

                    ομολογω οτι ειχα ξεχασει την σειρα 3..κ ειναι ανωτερη απο το 6.
                    για τις δοκιμες προσκρουσης,δεν μπορω να τις θεωρησω απολυτως εγκυρες καθοτι υπαρχει κ μια εταιρεια πρωτοπορος σε θεματα ασφαλειας που ζητα να αλλαξει η μεθοδος αξιολογησης,γιατι δεν προβαινουμε σε ασφαλη-εγκυρα συμπερασματα.η εταιρια λεγεται βολβο.
                    αν δεν λανθανω το cvt7 της toyota ειναι φθηνοτερο αν οχι στα ιδια χρηματα με το dsg.κ παρολο που ειμαι κατοχος dsg,το θεωρω το ιδιο καλο,ως προς το θεμα της οικονομιας,δεν ειχα την ευκαιρια να εστιασω σε αυτον τον τομεα για να δω αν αληθευει,γιαυτο κ ειπα οτι το αναφερουν κ οχι αναφερω.
                    το θεμα της ομορφιας,το ανεφερες πρωτος εσυ,οποτε γιατι να μη το λαβω υπ'οψην?για μενα ωραιοτερο το εσωτερικο του σιβικ,απο το μουντο κ υπερμετρα σοβαρο εσωτερικο των γκολφ-α3.το ιδιο κ το εξωτερικο τους.
                    τα γαλλικα υπερεχουν στις δοκιμες προσκρουσεις γιατι ειναι τα περισσοτερα 5αστερων.ετσι λενε τουλαχιστον οι δοκιμες προσκρουσεις.
                    αν δεν λανθανω η εταιρια με το χαμηλοτερο μεσο ορο εκποπων ρυπων ειναι η daihatsu με τις toyota-honda να ακολουθουν.
                    οσο για την ταση που λες,να σου θυμισω τι ειπατε προηγουμενως.οτι προτιματε ''αυτοκινητα πραγματικα'',που ''στριβουν,φρεναρουν,εχουν ηχομονωση κτλ'' κ οτι ''τα ασιατικα αποτυγχανουν''.
                    αρα δεν νομιζω να ειμαι εγω αυτος που βλεπει οτι καποιος προσπαθει να ριξει καποιον..μαλλον στην θολουρα σου μπερδεψες λεγομενα κ καταστασεις..
                    ειλικρινα απο εδω κ στο εξης οτι κ να πεις εχεις δικαιο.δεν προκειται να συνεχισω παραθεσεις εκτος θεματος,γιατι εδω μιλαμε για mazda 3 κ σε λιγο οι υπολοιποι θα μας βριζουν κ με το δικιο τους.

                    ναστε καλα κ καλη συνεχεια.

                    υ.γ.
                    το mazda 3 θα εισαχθει επιτελους με τους κινητηρες πετρελαιου?γιατι φαινονται να αξιζουν πραγματικα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

                      οσο για την ταση που λες,να σου θυμισω τι ειπατε προηγουμενως.οτι προτιματε ''αυτοκινητα πραγματικα'',που ''στριβουν,φρεναρουν,εχουν ηχομονωση κτλ'' κ οτι ''τα ασιατικα αποτυγχανουν''.
                      αρα δεν νομιζω να ειμαι εγω αυτος που βλεπει οτι καποιος προσπαθει να ριξει καποιον..μαλλον στην θολουρα σου μπερδεψες λεγομενα κ καταστασεις..

                      Φυσικα... αμα διαβαζεις αποσπασματικα και οχι το πληρες κειμενο... θα βλεπεις εμπαθειες! Σε προτρεπω να το ξαναδιαβασεις ολοκληρο αυτη την φορα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nipe81 last edited by

                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                        τα ιαπωνικα τα εχουν για να κουβαλανε ξυλα

                        O καθείς βγάζει τα συμπερασματά του...

                        O καθείς βγάζει τα συμπερασματά του...

                        Καλα ρε παίδες συγκρίνετε αυτοκίνητα που καίνε λάδια καινούρια με made in japan αυτοκίνητα;

                        Βεβαια θα μου πείτε ότι πολλοι από εσάς τα έχετε ή τα πουλάτε(αντιπρόσωποι ή εμποροι με τόνους VAG στις αποθήκες τους).

                        και φυσικα το αποθεωτικο:

                        Οταν όμως ακούς να συγκρίνουν mazda με seat , ή άλλους να αναρωτιούνται γιατί να επιλέξει κάποιος ατμοσφαιρικό κινητήρα και αλλά τέτοια από άτομα μάλιστα με χιλιάδες posts, δεν μπορείς απλά να παρακολουθείς την συζήτηση αλλά να επέμβεις..

                        Ποιος εχει κολληματα, εμπαθειες, παρωπιδες... ποιος εχει κανει επαγγελμα του τον ισοπεδωτισμο... δεν χρειαζεται αναλυση νομιζουμε.

                        Τι λες βρε παιδί μου;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:

                          Απίστευτο αυτοκίνητο για την εποχή του! Και ακόμα ρίχνει στα αυτιά σε επιδόσεις σε σχεδόν όλα τα σύγχρονα 1600άρια (115 άγρια άλογα με στροφάρισμα μέχρι τις 7400 και 1130 κιλά βάρος! 0-1000 σε 31.5 ).

                          Drifter εμέις το χτυπήσαμε τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Mην διανοηθείς και το δώσεις αυτό το αμάξι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο Drifter. Θέλει βέβαια αρκετά για σουλουπώματα (έχει χτυπήματα και θέλει αμορτισέρ και κάτι αλλα ψιλά που επειδή είναι ειδικά για Xedos - όπως και οτιδήποτε άλλο πάνω σε αυτό το αυτοκίνητο - είναι πανάκριβα) αλλά θα μείνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Εχουμε βγει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 13
                                • 14
                                • 15
                                • 16
                                • 17
                                • 17 / 17
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr