-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μα το θεμα ειναι να αντιληφθουμε ολοι γενικοτερα οτι η καθε εταιρια εχει τα θετικα της κ τα αρνητικα της.ναι,οι ιαπωνες πασχουν απο ελλειψη σχεδιασμου.ναι οι ευρωπαιοι πασχουν απο ελλειψη τεχνολογιας σε βαθος χρονου-αξιοπιστια,ναι οι αμερικανοι πασχουν απο ελλειψη ποιοτητας κατασκευης,ναι οι κορεατες πασχουν απο ιστορια στην αυτοκινηση(μιας κ στα υπολοιπα ανεβαινουν με αλματα οπως προειπα)ναι οι κινεζοι πασχουν απο τα παντα κ κυριως απο ελλειψη φαντασιας-ασφαλειας..αυτο δεν σημαινει οτι μπορουμε να ισοπεδωνουμε τα παντα..ξερω οτι θα παρω ευρωπαικο κ θα ειναι ομορφοτερο,αλλα δεν μπορω να απαιτω να ειναι αρτιο μηχανολογικα για παντα.θα παρω ιαπωνικο κ θα ειναι υπερτεχνολογικο,αλλα ας μην περιμενω ιταλικο σχεδιασμο(μιας κ οι ιταλοι ειναι δεκαετιες εμπροσθιως των υπολοιπων σε αυτο τον τομεα,κ τους παραδεχομαι σε θεματα σχεδιασμου σε οτιδηποτε,οχι μονο σε αυτοκινητα),κ.ο.κ.ωραια και ομορφα τα οσα λες... αλλα προτιμουμε το αυτοκινητο μας να χαλασει και καμια φορα παραπανω.... αλλα να ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, και οχι να σιχτιριζω καθε μερα που το βλεπω για τα επομενα 7-10 χρονια!
Γιατι το αυτοκινητο πρεπει και να στριβει, πρεπει και να φρεναρει, πρεπει και να εχει ηχομονωση, εργονομια, συναρμογη, φινιρισμα, τεχνολογια (απο ηλεκτρονικες αναρτησεις μεχρι DSG μεχρι... οτι θες), να εχει κινητηρες αξιολογους, ασφαλεια, να βλεπεται κλπ κλπ κλπ...
Γι τους παραπανω λογους κατα κανονα τα ασιατικα αποτυγχανουν*... με λιγες λαμπες εξαιρεσεις... και γι αυτο υπαρχει και ζει και η ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια. Εδω μεσα τουλαχιστον δεν συνηθιζεται να τρωμε κουτοχορτο ουτε απο διαφημισεις, ουτε απο αλλα προμοταρισματα... και δεν μας νοιαζει ιδιατερα ποιος θα τα παρει... αρκει το προιον που θα αγορασουμε να ειναι ανταξιο των προσδοκιων.
- αποτυγχανουν = να δωσουν ενα ολοκληρωμενο πακετο χωρις χτυπητες αδυναμιες
-

-
Ο χρήστης mirage έγραψε:

Ρεσπεκτ!
-
Ιαπωνεζούρα κλασική
Κορσέρ τί έγινε το έσπασες το κιβώτιο από το πούντο ή όχι ακόμα?
Αν ενδιαφέρεσαι ο Λεωνίδας έχει να σου προτείνει λύση με 100% επιτυχία
-
Ήταν ένα απ τα ονειρεμένα αμάξια της μάζντα, κλασσικά όμως εμεινε στο περιθώριο...
Το είχα στο μάτι -
οπως εσεις προτιματε να αγοραζετε αυτοκινητα που θα βγαζουν 1-2(η κ περισσοτερα) προβληματα παραπανω,εμεις προτιμουμε τα αλλα,τα αχρωμα,αγευστα κ αοσμα.που θα ειναι τουλαχιστον για παντα ετσι..
το θεμα του dsg το εχουμε λιγο θεοποιησει μου φαινεται..παραξενο που αρκετοι αναφερουν οτι το αυτοματο του αβενσις ειναι εξισου καλο κ οικονομικοτερο,δεν βρισκεις?
παραξενο που το mazda 6 ειναι χειροτερο οδηγικα μονο εν συγκρισει με την 159..
παραξενο που το civic ειναι ομορφοτερο απο το golf-a3,τοσο εξωτερικα,οσο κ εσωτερικα..αν κ δεν καταλαβαινω γιατι φερνουμε συνεχως την ομορφια ως θεμα αγορας..εφοσον ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο..
παραξενο που στις (κατα τον γραφων μη εγκυρες)δοκιμες προσκρουσης τα ευρωπαικα(εξαιρουμενων των γαλλικων που υπερεχουν κατα πολυ) ειναι το ιδιο ασφαλη με τα ιαπωνικα..
παραξενο που τα φιλικοτερα προς το περιβαλλον ειναι τα ιαπωνικα..
τελος παντων,θεωρω οτι δεν προκειται να καταληξουμε πουθενα..συμφωνουμε οτι διαφωνουμε..το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι μια ταση των ευρωπαιοφιλων να ''ριξουν'' τα ιαπωνικα,οταν απο την αλλη μερια δεν υπαρχει αυτη η διαθεση,η εστω δεν εμφανιζεται σε τοσο εντονο βαθμο..
κ επισης θεωρω οτι ειμαστε κατα πολυ εκτος θεματος κ η συζητηση απο μερους μου σταματαει εδω,για να μην καταλαμβανουμε αδικως χωρο.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οπως εσεις προτιματε να αγοραζετε αυτοκινητα που θα βγαζουν 1-2(η κ περισσοτερα) προβληματα παραπανω,εμεις προτιμουμε τα αλλα,τα αχρωμα,αγευστα κ αοσμα.που θα ειναι τουλαχιστον για παντα ετσι..Φυσικα και δικαιωμα σου να επιλεξεις αυτο που σου ταιριαζει! Αν το ζητουμενο σου ειναι μονο η αξιοπιστια, καλως επελεξες!
το θεμα του dsg το εχουμε λιγο θεοποιησει μου φαινεται..παραξενο που αρκετοι αναφερουν οτι το αυτοματο του αβενσις ειναι εξισου καλο κ οικονομικοτερο,δεν βρισκεις?
Οχι δεν βρισκω! Το DSG σαν τεχνικη λυση σε αυτα τα λεφτα δυσκολα θα ξεπεραστει απο κατι αλλο!
παραξενο που το mazda 6 ειναι χειροτερο οδηγικα μονο εν συγκρισει με την 159..
Ναι το Mazda 6 ειναι ενα καλο οδηγικα αυτοκινητο, οπως και το 3... αλλα το να το βαζεις σε στεγανα 'χειροτερο μονο απο την 159' ειναι κομματακι απολυτο... και για το 6 αλλα και για την 159!
παραξενο που το civic ειναι ομορφοτερο απο το golf-a3,τοσο εξωτερικα,οσο κ εσωτερικα..αν κ δεν καταλαβαινω γιατι φερνουμε συνεχως την ομορφια ως θεμα αγορας..εφοσον ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο..
Εφοσον ειναι καθαρα υποκειμενικο, γιατι ειναι ομορφοτερο το Civic απο το Α3? Η ομορφια ειναι ενα βασικο κριτηριο... τουλαχιστον αυτη θα σε βαλει σε μια εκθεση αυτοκινητων μεσα. Απο εκει και περα... ο καθεις δινει την βαρυτητα που θελει...
παραξενο που στις (κατα τον γραφων μη εγκυρες)δοκιμες προσκρουσης τα ευρωπαικα(εξαιρουμενων των γαλλικων που υπερεχουν κατα πολυ) ειναι το ιδιο ασφαλη με τα ιαπωνικα..
Και γιατι ειναι παραξενο να τα πανε καλα? Και απο ποτε τα γαλλικα υπερεχουν κατα πολυ? Και ειναι μη εγκυρες οι δοκιμες αυτες!!!!!
παραξενο που τα φιλικοτερα προς το περιβαλλον ειναι τα ιαπωνικα..
Απο ποτε πηραν τον τιτλο του οικολογικοτερου?
τελος παντων,θεωρω οτι δεν προκειται να καταληξουμε πουθενα..συμφωνουμε οτι διαφωνουμε..το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι μια ταση των ευρωπαιοφιλων να ''ριξουν'' τα ιαπωνικα,οταν απο την αλλη μερια δεν υπαρχει αυτη η διαθεση,η εστω δεν εμφανιζεται σε τοσο εντονο βαθμο..
Μα φυσικα και μπορουμε να καταληξουμε... μιλαμε αλλωστε για γεγονοτα και οχι για θεωριες!
Την ταση να ριξει καποιος σε καποιον μαλλον εσυ την βλεπεις! Βασικα μπορει να εχουμε ολοι μας τις δικες μας προτιμησεις... αλλα ενα καλο αμαξι φυσικα και θα τυχει εκτιμησης, ανεξαρτητα του σηματος! -
ομολογω οτι ειχα ξεχασει την σειρα 3..κ ειναι ανωτερη απο το 6.
για τις δοκιμες προσκρουσης,δεν μπορω να τις θεωρησω απολυτως εγκυρες καθοτι υπαρχει κ μια εταιρεια πρωτοπορος σε θεματα ασφαλειας που ζητα να αλλαξει η μεθοδος αξιολογησης,γιατι δεν προβαινουμε σε ασφαλη-εγκυρα συμπερασματα.η εταιρια λεγεται βολβο.
αν δεν λανθανω το cvt7 της toyota ειναι φθηνοτερο αν οχι στα ιδια χρηματα με το dsg.κ παρολο που ειμαι κατοχος dsg,το θεωρω το ιδιο καλο,ως προς το θεμα της οικονομιας,δεν ειχα την ευκαιρια να εστιασω σε αυτον τον τομεα για να δω αν αληθευει,γιαυτο κ ειπα οτι το αναφερουν κ οχι αναφερω.
το θεμα της ομορφιας,το ανεφερες πρωτος εσυ,οποτε γιατι να μη το λαβω υπ'οψην?για μενα ωραιοτερο το εσωτερικο του σιβικ,απο το μουντο κ υπερμετρα σοβαρο εσωτερικο των γκολφ-α3.το ιδιο κ το εξωτερικο τους.
τα γαλλικα υπερεχουν στις δοκιμες προσκρουσεις γιατι ειναι τα περισσοτερα 5αστερων.ετσι λενε τουλαχιστον οι δοκιμες προσκρουσεις.
αν δεν λανθανω η εταιρια με το χαμηλοτερο μεσο ορο εκποπων ρυπων ειναι η daihatsu με τις toyota-honda να ακολουθουν.
οσο για την ταση που λες,να σου θυμισω τι ειπατε προηγουμενως.οτι προτιματε ''αυτοκινητα πραγματικα'',που ''στριβουν,φρεναρουν,εχουν ηχομονωση κτλ'' κ οτι ''τα ασιατικα αποτυγχανουν''.
αρα δεν νομιζω να ειμαι εγω αυτος που βλεπει οτι καποιος προσπαθει να ριξει καποιον..μαλλον στην θολουρα σου μπερδεψες λεγομενα κ καταστασεις..
ειλικρινα απο εδω κ στο εξης οτι κ να πεις εχεις δικαιο.δεν προκειται να συνεχισω παραθεσεις εκτος θεματος,γιατι εδω μιλαμε για mazda 3 κ σε λιγο οι υπολοιποι θα μας βριζουν κ με το δικιο τους.ναστε καλα κ καλη συνεχεια.
υ.γ.
το mazda 3 θα εισαχθει επιτελους με τους κινητηρες πετρελαιου?γιατι φαινονται να αξιζουν πραγματικα.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οσο για την ταση που λες,να σου θυμισω τι ειπατε προηγουμενως.οτι προτιματε ''αυτοκινητα πραγματικα'',που ''στριβουν,φρεναρουν,εχουν ηχομονωση κτλ'' κ οτι ''τα ασιατικα αποτυγχανουν''.
αρα δεν νομιζω να ειμαι εγω αυτος που βλεπει οτι καποιος προσπαθει να ριξει καποιον..μαλλον στην θολουρα σου μπερδεψες λεγομενα κ καταστασεις..Φυσικα... αμα διαβαζεις αποσπασματικα και οχι το πληρες κειμενο... θα βλεπεις εμπαθειες! Σε προτρεπω να το ξαναδιαβασεις ολοκληρο αυτη την φορα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
τα ιαπωνικα τα εχουν για να κουβαλανε ξυλα
O καθείς βγάζει τα συμπερασματά του...
O καθείς βγάζει τα συμπερασματά του...
Καλα ρε παίδες συγκρίνετε αυτοκίνητα που καίνε λάδια καινούρια με made in japan αυτοκίνητα;
Βεβαια θα μου πείτε ότι πολλοι από εσάς τα έχετε ή τα πουλάτε(αντιπρόσωποι ή εμποροι με τόνους VAG στις αποθήκες τους).
και φυσικα το αποθεωτικο:
Οταν όμως ακούς να συγκρίνουν mazda με seat , ή άλλους να αναρωτιούνται γιατί να επιλέξει κάποιος ατμοσφαιρικό κινητήρα και αλλά τέτοια από άτομα μάλιστα με χιλιάδες posts, δεν μπορείς απλά να παρακολουθείς την συζήτηση αλλά να επέμβεις..
Ποιος εχει κολληματα, εμπαθειες, παρωπιδες... ποιος εχει κανει επαγγελμα του τον ισοπεδωτισμο... δεν χρειαζεται αναλυση νομιζουμε.
Τι λες βρε παιδί μου;;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:

Απίστευτο αυτοκίνητο για την εποχή του! Και ακόμα ρίχνει στα αυτιά σε επιδόσεις σε σχεδόν όλα τα σύγχρονα 1600άρια (115 άγρια άλογα με στροφάρισμα μέχρι τις 7400 και 1130 κιλά βάρος! 0-1000 σε 31.5 ).
Drifter εμέις το χτυπήσαμε τελικά...
-
Mην διανοηθείς και το δώσεις αυτό το αμάξι
-
Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο Drifter. Θέλει βέβαια αρκετά για σουλουπώματα (έχει χτυπήματα και θέλει αμορτισέρ και κάτι αλλα ψιλά που επειδή είναι ειδικά για Xedos - όπως και οτιδήποτε άλλο πάνω σε αυτό το αυτοκίνητο - είναι πανάκριβα) αλλά θα μείνει.
-
Εχουμε βγει
Νέο Mazda 3