-
πορσωπικη αποψη του γραφοντος ειναι οτι δεν υπαρχει καποια ιδιαιτερη απαξιωση στα μοντελα της αλφα,η εν τελει αν υπαρχει ειναι η ιδια ακριβως απαξιωση που δεχθηκαν τα μοντελα της b.m.w. οταν εβγαλαν τον 1.6λτ απο 105 σε 115 αλογα,οταν εβγαλαν τον 2.5λτ απο 170 σε 190 σε 218 κ τωρα σε 205 αλογα,οταν εβγαλαν τον τριλιτρο απο οσα ηταν αρχικα(δεν θυμαμαι) σε 231 σε 272 αλογα..κ αυτες οι αλλαγες μαλιστα συνεβησαν επειδη υπηρξε μια εξελιξη,δηλαδη δεν προυπηρχαν οι εν λογω κνητηρες κ αργησαν να ξεστοκαρουν..
αν τωρα καποιο μελος θεωρει αυτη την εξελιξη αξια για να τα πεταξουν,τοτε ας κανει την ιδια ερωτηση σε κατοχους b.m.w. να δουμε τι θα απαντησουν.
εγω να πω κατι αλλο.αν θεωρειτε σημαντικη διαφοροποιηση την εξελιξη-ανανεωση ενος κινητηρα,ωστε να πεταξετε το αυτοκινητο,τοτε τι να πουν οι κατοχοι σιροκο που περιμεναν μηνες για να τα παραλαβουν,που οντως η τιμη δεν ειναι σταθερη-κλειστη την στιγμη της παραγγελιας κ που ειδαν το ηδη παρωχημενο εσωτερικο του αυτοκινητου τους να δεχεται ανανεωση μεσα σε λιγοτερο απο ενα ετος απο την αρχικη κυκλοφορια του μοντελου?κ μαλιστα με πραγματα που προυπηρχαν σε αλλα αυτοκινητα της εταιριας..εκει να δεςιτε ξεστοκαρισμα κ ελλειψη σεβασμου απενταντι στον πελατη..
τι να πουν κατοχοι γκολφ που κ παλι περιμεναν τοσο καιρο κ ειδαν η ''νεα'' τεχνολογια των κινητηρων τους να απαξιωνεται κ να πεπαλαιωνεται απο τους ''νεοτερους'' τεχνολογικα υπερτροφοδοτουμενους?
κ καταληγω λεγοντας οτι οι πρωτες εταιριες που παρηγαγαν αυτοκινητα καθημερινης χρησης με υπερτροφοδοτηση ηταν οι ιαπωνικες,πολυ πριν οι ιταλικες αποφασισουν να τα βαλουν στις γρηγορες εκδοσεις,πολυ πριν οι γερμανοι τα βαλουν οπου βρουν,οποτε δεν βρισκω λογο να παλευουν μεταξυ τους οι υπολοιποι για το ποιος ειχε την πρωτοπορια.. -
Κάθε εταιρία Alfa Romeo, Nokia, Intel... Pitsos κλπ...ξέρουν καλύτερα τι είναι καλό για αυτές....
Φυσικά και είναι λογικό να μην αρέσει σε κάποιον που πήρε πέρυσι μια 159 2.2 φέτος να παίρνει με τα ίδια λεφτά την 1750 TBi και λογικό να στεναχωριέται κάποιος που πήρε πέρυσι την ΜiTo δίχως το multiair....
Οι 'ψαγμένοι' το ήξεραν και περίμεναν ... οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν....οι εταιρίες δεν είναι εκκλησίες...ότι και να γράφετε, όσες σελίδες κι αν γεμίσετε σας έχουν γραμμένους.... -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Κάθε εταιρία Alfa Romeo, Nokia, Intel... Pitsos κλπ...ξέρουν καλύτερα τι είναι καλό για αυτές....
Φυσικά και είναι λογικό να μην αρέσει σε κάποιον που πήρε πέρυσι μια 159 2.2 φέτος να παίρνει με τα ίδια λεφτά την 1750 TBi και λογικό να στεναχωριέται κάποιος που πήρε πέρυσι την ΜiTo δίχως το multiair....
Οι 'ψαγμένοι' το ήξεραν και περίμεναν ... οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν....οι εταιρίες δεν είναι εκκλησίες...ότι και να γράφετε, όσες σελίδες κι αν γεμίσετε σας έχουν γραμμένους....+1
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Κάθε εταιρία Alfa Romeo, Nokia, Intel... Pitsos κλπ...ξέρουν καλύτερα τι είναι καλό για αυτές....
Φυσικά και είναι λογικό να μην αρέσει σε κάποιον που πήρε πέρυσι μια 159 2.2 φέτος να παίρνει με τα ίδια λεφτά την 1750 TBi και λογικό να στεναχωριέται κάποιος που πήρε πέρυσι την ΜiTo δίχως το multiair....
Οι 'ψαγμένοι' το ήξεραν και περίμεναν ... οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν....οι εταιρίες δεν είναι εκκλησίες...ότι και να γράφετε, όσες σελίδες κι αν γεμίσετε σας έχουν γραμμένους....Και πάρα πολύ καλά κάνουν να προσθέσω εγώ γιατί τόσο ανίδεοι καταναλωτές που είμαστε....αυτό μας αξίζει!
-
βγαλε το απο μεσα σου στεφανε , μπορεις!!!
-
Έμαααα τώρα! Ως εδώ και μη παρέκει!! Ως εδώ με έχουν φέρει...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H AR πάντως ήταν ο πρώτος ιταλός κατασκευαστής που φόρεσε turbo σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.1979 Αlfetta GTV Turbodelta
Και η Saab ηταν η πρωτη εταιρεια που παρουσιασε turbo με wastegate και knock sensor το 1976 και το Saab 900 το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στον κοσμο με τουρμπο (1977).....
http://www.saab.com/global/en/start#/wo ... o-history/
Μπορει καλλιστα να ισχυριστει οτι ειναι πρωτοπορος οπως και συνεπης υποστηρικτης της τεχνολογιας. Απο τα 90's ολη η γκαμα της ειχε μονο turbo κινητηρες....Το τουρμπο στον λαο ομως δεν το εφερε κανενας απο αυτους παρα το VAG οπου το εκανε και 'μοδα'...και αυτο ειναι fact!
Κι εγω το πρωτο τουρμπο που οδηγησα ηταν μια αλφα 164 V6 turbo....Δεν ειναι οτι δεν εβγαλε καποια στιγμη τετοια μοτερ (και η BMW ειχε καποτε)..δεν ηταν ομως ενθερμος και συνεχης υποστηρικτης της τεχνολογιας αυτης, ουτε καταφερε να την καθιερωσει...
Τα περι σεβασμου του πελατη και λοιπα ειναι αστεια...απο τα κερδη που αποκωμιζουν απο εμας ζουνε και οσο περισσοτερα τοσο καλυτερα. Και για να το καταφερουν πρεπει να ειναι παντα ανταγωνιστικοι.... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
H AR πάντως ήταν ο πρώτος ιταλός κατασκευαστής που φόρεσε turbo σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
1979 Αlfetta GTV Turbodelta
Και η Saab ηταν η πρωτη εταιρεια που παρουσιασε turbo με wastegate και knock sensor το 1976 και το Saab 900 το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στον κοσμο με τουρμπο
Το ιταλός το διάβασες;Η Saab είναι ιταλός κατασκευαστής;
Η σταχυολόγηση που έκανα είχε τη μορφή ιστορικής αναδρομής της φίρμας,η οποία δεν είναι χθεσινή στο χώρο της υπερτροφοδότησης.....και όχι εμπλοκή στη χαζομάρα του ποιός ανακάλυψε τον τροχό (ευρεία χρήση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων)......γεγονός για το οποίο χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.
Η λύση αυτή ήταν μονόδρομος.Η VW σαφώς και έκανε το πρώτο βήμα..... και έπραξε πολύ καλά.Το ότι το κάνουν σήμερα ο ένας μετά τον άλλον οι κατασκευαστές είναι επιβεβλημένο,προκειμένου να ανταποκριθούν στις επιταγές των σημερινών συνθηκών κίνησης και εκπεμπομένων ρύπων.Δεν πρόκειται για ένα απλό κοπιάρισμα της εμπορικής πολιτικής της VW......προκειμένου να της κόψουν πωλήσεις. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
H AR πάντως ήταν ο πρώτος ιταλός κατασκευαστής που φόρεσε turbo σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
1979 Αlfetta GTV Turbodelta
Και η Saab ηταν η πρωτη εταιρεια που παρουσιασε turbo με wastegate και knock sensor το 1976 και το Saab 900 το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στον κοσμο με τουρμπο (1977).....
http://www.saab.com/global/en/start#/wo ... o-history/
Μπορει καλλιστα να ισχυριστει οτι ειναι πρωτοπορος οπως και συνεπης υποστηρικτης της τεχνολογιας. Απο τα 90's ολη η γκαμα της ειχε μονο turbo κινητηρες....Το τουρμπο στον λαο ομως δεν το εφερε κανενας απο αυτους παρα το VAG οπου το εκανε και 'μοδα'...και αυτο ειναι fact!
Κι εγω το πρωτο τουρμπο που οδηγησα ηταν μια αλφα 164 V6 turbo....Δεν ειναι οτι δεν εβγαλε καποια στιγμη τετοια μοτερ (και η BMW ειχε καποτε)..δεν ηταν ομως ενθερμος και συνεχης υποστηρικτης της τεχνολογιας αυτης, ουτε καταφερε να την καθιερωσει...
Τα περι σεβασμου του πελατη και λοιπα ειναι αστεια...απο τα κερδη που αποκωμιζουν απο εμας ζουνε και οσο περισσοτερα τοσο καλυτερα. Και για να το καταφερουν πρεπει να ειναι παντα ανταγωνιστικοι....Αν και δεν εχει ιδιαιτερη σημασια για το θεμα, πρωτος κατασκευαστης Turbo σε αυτοκινητο παραγωγης ηταν η Bmw με την 2002turbo το 1972.
Κατοπιν ηταν η Saab αλλα και η 911turbo απο το 1974... -
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_au ... perlatives
συμφωνα παντως με αυτον τον συνδεσμο πρωτη ηταν η mb κ η oldsmobile..πολυ πριν την b.m.w.
αν κ εγω πριν αναφερθηκα στο ποιος ηταν ο πρωτος που εβαλε υπερτροφοδοτηση σε καθημερινα αυτοκινητα.που ηταν οι ιαπωνες με τα γνωστα μικρα 600cc k-cars(αν δεν λανθανω ετσι ονομαζονται).απο τα τελευταια ιαπωνικα καθημερινα αυτοκινητα με υπερτροφοδοτηση στην ευρωπη ηταν το daihatsυ charade turbo..αρκετα χρονια πριν η vw αποφασισει να βγαλει τον 18.τ κ επαναφερει την μοδα στο προσκυνιο..
ειναι οπως το θεμα της μεταλλικης οροφης που παλευουν η mb-peugeot για το ποια εχει την πρωτια..ενω παλι συμφωνα με τον ανωθεν συνδεσμο την πρωτια την εχει η lancia.. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H AR πάντως ήταν ο πρώτος ιταλός κατασκευαστής που φόρεσε turbo σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
1979 Αlfetta GTV Turbodelta
Και η Saab ηταν η πρωτη εταιρεια που παρουσιασε turbo με wastegate και knock sensor το 1976 και το Saab 900 το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στον κοσμο με τουρμπο
Το ιταλός το διάβασες;Η Saab είναι ιταλός κατασκευαστής;
Η σταχυολόγηση που έκανα είχε τη μορφή ιστορικής αναδρομής της φίρμας,η οποία δεν είναι χθεσινή στο χώρο της υπερτροφοδότησης.....και όχι εμπλοκή στη χαζομάρα του ποιός ανακάλυψε τον τροχό (ευρεία χρήση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων)......γεγονός για το οποίο χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.
Η λύση αυτή ήταν μονόδρομος.Η VW σαφώς και έκανε το πρώτο βήμα..... και έπραξε πολύ καλά.Το ότι το κάνουν σήμερα ο ένας μετά τον άλλον οι κατασκευαστές είναι επιβεβλημένο,προκειμένου να ανταποκριθούν στις επιταγές των σημερινών συνθηκών κίνησης και εκπεμπομένων ρύπων.Δεν πρόκειται για ένα απλό κοπιάρισμα της εμπορικής πολιτικής της VW......προκειμένου να της κόψουν πωλήσεις.ότι και να λέμε η φάουβε είναι αυτή που έφερε στον πολύ κόσμο τα τουρμπο...
Αν δεν υπήρχαν οι τουρμπο κινητήρες της vw θα εμπαινε στον κόπο η φιατ να εξελίξει δικούς της ?? η psa , η relault ?? -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_superlatives
συμφωνα παντως με αυτον τον συνδεσμο πρωτη ηταν η mb κ η oldsmobile..πολυ πριν την b.m.w.
αν κ εγω πριν αναφερθηκα στο ποιος ηταν ο πρωτος που εβαλε υπερτροφοδοτηση σε καθημερινα αυτοκινητα.που ηταν οι ιαπωνες με τα γνωστα μικρα 600cc k-cars(αν δεν λανθανω ετσι ονομαζονται).απο τα τελευταια ιαπωνικα καθημερινα αυτοκινητα με υπερτροφοδοτηση στην ευρωπη ηταν το daihatsυ charade turbo..αρκετα χρονια πριν η vw αποφασισει να βγαλει τον 18.τ κ επαναφερει την μοδα στο προσκυνιο..
ειναι οπως το θεμα της μεταλλικης οροφης που παλευουν η mb-peugeot για το ποια εχει την πρωτια..ενω παλι συμφωνα με τον ανωθεν συνδεσμο την πρωτια την εχει η lancia..H ΜΒ ηταν οντως πρωτη...αλλα στην χρηση υπερσυμπιεστη (supercharger-kompressor), οχι στροβιλοσυμπιεστη (turbocharger).
Προσωπικα, αναφερομουν σε Ευρωπαικες Αυτοκινητοβιομηχανιες.
Τα k-cars εμφανιστηκαν αν δεν κανω λαθος στα τελη του 70 με αρχες 80' αλλα
ηταν αγνωστα για την Ευρωπαικη αγορα, με εξαιρεση το 3κυλινδρο Charade GTti που εμφανιστηκε λιγο μετα τα μεσα του 80' και στην χωρα μας.
Ουσιαστικα στα μικρα υπερτροφοδοτουμενα Ευρωπαικα αυτοκινητα, την πρωτοκαθεδρια
ειχαν στα μεσα του 80' οι Ιταλοι (Uno turbo ie) μαζι με τους Γαλλους (R5 GT turbo), φιλοσοφια που ακολουθηθηκε στην ευρυτερη γκαμα των δυο κατασκευαστων
και οχι μονο. (Croma turbo, R21 turbo, κ.α) -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H AR πάντως ήταν ο πρώτος ιταλός κατασκευαστής που φόρεσε turbo σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
1979 Αlfetta GTV Turbodelta
Και η Saab ηταν η πρωτη εταιρεια που παρουσιασε turbo με wastegate και knock sensor το 1976 και το Saab 900 το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στον κοσμο με τουρμπο
Το ιταλός το διάβασες;Η Saab είναι ιταλός κατασκευαστής;
Η σταχυολόγηση που έκανα είχε τη μορφή ιστορικής αναδρομής της φίρμας,η οποία δεν είναι χθεσινή στο χώρο της υπερτροφοδότησης.....και όχι εμπλοκή στη χαζομάρα του ποιός ανακάλυψε τον τροχό (ευρεία χρήση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων)......γεγονός για το οποίο χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.
Η λύση αυτή ήταν μονόδρομος.Η VW σαφώς και έκανε το πρώτο βήμα..... και έπραξε πολύ καλά.Το ότι το κάνουν σήμερα ο ένας μετά τον άλλον οι κατασκευαστές είναι επιβεβλημένο,προκειμένου να ανταποκριθούν στις επιταγές των σημερινών συνθηκών κίνησης και εκπεμπομένων ρύπων.Δεν πρόκειται για ένα απλό κοπιάρισμα της εμπορικής πολιτικής της VW......προκειμένου να της κόψουν πωλήσεις.Εσυ τα υπολοιπα τα διαβασες?? Να το ξαναπω λοιπον μπας και το καταλαβεις...δεν εχει σημασια οτι το 1979 η αλφα ηταν ο πρωτος ιταλος που εβαλε τουρμπο και μετα το ξεχασε....οπως δεν εχει σημασια οτι η Saab ηταν η πρωτη που το χρησιμοποιησε σε αυτοκινητο μαζικης παραγωγης και το στηριξε 30 χρονια τωρα....αυτο που ειναι αδιαμφησβητητο γεγονος ειναι οτι το VAG καταφερε (για διαφορους λογους/συγκυριες), να το κανει must εν ετη 2009...
Οσο για τη χαζομαρα της ανακαλυψης του τροχου εχεις τοποθετηθει ουκ ολιγες φορες με γαργαλιστικες λεπτομερειες, ακομα και για τον καφε που επινε ο εκαστοτε Ιταλος σχεδιαστης την ωρα της συλληψης, πραγμα που αποδεικνυει ποσο σημαντικη τη θεωρεις ή οχι...
-
Kαποια στοιχεια για την Mito 170...
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _mito.html
-
η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια αναγκαστηκε και εβαλε τουρμπο γιατι δεν μπορουσε να ανεβασει την ιπποδυναμη στα ατμοσφαιρικα της λογω ανικανοτητας{καυσαερια].
επομενο ηταν, αφου η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια ανεβασε τοσο πολυ την ιπποδυναμη στα αμαξια της ,να ακολουθησουν και οι αλλες εταιριες .
τα ιδια εγιναν και με την παθητικη ασφαλεια παλιοτερα, , αεροσακοι κτλ.
οι γερμανοι προσπαθουν να βρουν ολο κατι καινουριο για να μας πεισουν οτι το εχουμε αναγκη και παντα το καταφερνουν,μας επεισαν οτι πρεπει να εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης ,πολυ καλη παθητικη ασφαλεια,,προσφατα οτι πρεπει να ειναι τουρμπο δλδ σε οτι τους συμφερει,ειπαμε ειναι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια.εγω μια φορα εχω αποφασισει ηδη να αγορασω μια μεταχειρισμενη 156,σας αφηνω λοιπον στον μαγικο κοσμο της τουρμπινας και της ροπης απο 1500στρ.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια αναγκαστηκε και εβαλε τουρμπο γιατι δεν μπορουσε να ανεβασει την ιπποδυναμη στα ατμοσφαιρικα της λογω ανικανοτητας{καυσαερια].
επομενο ηταν, αφου η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια ανεβασε τοσο πολυ την ιπποδυναμη στα αμαξια της ,να ακολουθησουν και οι αλλες εταιριες .
τα ιδια εγιναν και με την παθητικη ασφαλεια παλιοτερα, , αεροσακοι κτλ.
οι γερμανοι προσπαθουν να βρουν ολο κατι καινουριο για να μας πεισουν οτι το εχουμε αναγκη και παντα το καταφερνουν,μας επεισαν οτι πρεπει να εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης ,πολυ καλη παθητικη ασφαλεια,,προσφατα οτι πρεπει να ειναι τουρμπο δλδ σε οτι τους συμφερει,ειπαμε ειναι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια.εγω μια φορα εχω αποφασισει ηδη να αγορασω μια μεταχειρισμενη 156,σας αφηνω λοιπον στον μαγικο κοσμο της τουρμπινας και της ροπης απο 1500στρ.
Χτύπα μια δίλιτρη JTS σε εξευτελιστική τιμή και δεν θα χεις τίποτα να ζηλέψεις από κανένα σύγχρονο τουρμπάκι!!
-
για 1.8 παω γιατι το διλιτρο εχει πολλα τελη και αφαλειες.
με τετοιο εσωτερικο πολυ δυσκολα θα αλλαξω αποψη -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
για 1.8 παω γιατι το διλιτρο εχει πολλα τελη και αφαλειες.5 πάνω 5 κάτω...η διαφορά δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 200€-300€ το χρόνο (και πολλά λέω) αν συνυπολογίσεις και λίγο παραπάνω κατανάλωση για τον JTS. Και για τις αυξήσεις σε τέλη να τις υπολογίζεις από του χρόνου γιατί με τις εκλογές όλα θα παγώσουν.
-
το νομοσχεδιο για αποσυρσεις ,τελη ψηφηστικε ηδη.
-
Ειναι και τα 150 ευρω φορος που ισχυει απο φετος για τα 2λιτρα και πανω...
Δηλαδη πρεπει να πληρωνεις το χρονο 480+150+προστιμο για τα τελη λογω παλαιοτητας + τις παραπανω ασφαλειες.
Χεσε μεσα...
ΑLFA ROMEO FORUM