-
Στο τρέχων τεύχος σε συγκριτικό με τα δημοφιλέστερα super mini το Polo 1,4 με τα 85 άλογα βγαίνει πρώτο. Αρα με κάποιες μικρές παραχωρήσεις και το αντίστοιχο Ibiza αλλά και Fabia, ξεπερνούν Fiesta, Corsa, Jazz, I20 κλπ. Στη δε αξιολόγηση το Polo και το Clio στη 'Συντήρηση' παίρνουν 8 και 7 αντίστοιχα με άριστα το 10 ενώ τα υπόλοιπα ... έως και 4.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο τρέχων τεύχος σε συγκριτικό με τα δημοφιλέστερα super mini το Polo 1,4 με τα 85 άλογα βγαίνει πρώτο. Αρα με κάποιες μικρές παραχωρήσεις και το αντίστοιχο Ibiza αλλά και Fabia, ξεπερνούν Fiesta, Corsa, Jazz, I20 κλπ. Στη δε αξιολόγηση το Polo και το Clio στη 'Συντήρηση' παίρνουν 8 και 7 αντίστοιχα με άριστα το 10 ενώ τα υπόλοιπα ... έως και 4.IMHO δεν λαμβάνω υπόψη το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Απλά βλέπω ότι το Jazz είναι το 2ο. Το αν θα έπρεπε να ήταν 1ο αυτό το γνωρίζουν μόνον οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ που δοκίμασαν τα οχήματα.
ΥΓ. Το μαμά περιοδικό είναι Γερμανικό. Περίμενες κάτι το διαφορετικό???
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΥΓ. Το μαμά περιοδικό είναι Γερμανικό. Περίμενες κάτι το διαφορετικό???Στο autobild.de είδα περίληψη της ίδιας προφανώς συγκριτικής δοκιμής. Βεβαίως, το 'μαγείρεμα' για να βγει το νέο Polo πρώτο είναι ολοφάνερο. Προδίδεται εξάλλου και από τις συγκεκριμένες εκδόσεις των μοντέλων που περιέλαβαν στη δοκιμή, με αυτή του Polo να είναι 1400-3000€ ακριβότερη από όλα τα υπόλοιπα.
Μάλλον το 'σπρώχνουν' για να πουλήσει κανένα κομμάτι μέχρι να βγει έκδοση με τον 1.2 TSI -- η οποία κατά την προσωπική μου γνώμη θα είναι η μόνη που να αξίζει (και πολύ μάλιστα ).
-
Θα παρακαλούσα αν είναι δυνατόν οι συντάκτες του περιοδικού να διαβάσουν λίγο τα κριτήρια του Euro στις εκπομπές καυσαερίων. Δεν είναι δυνατόν στην Ευρώπη να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια (Euro 4 βενζίνη με Euro 4 ή 6 diesel).
Είναι το λιγότερο παραπλανητικό το σύνθημα ότι το Q5 καίει παραπάνω αλλά μολύνει λιγότερο γιατί Euro 6 στο συγκριτικό τεστ με το Lexus.
Περισσότερα περί ορίων ρύπων εδώ....
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_emission_standards
ΥΓ. Τα Lexus όσο και το Prius όσο και τα λοιπά υβριδικά καθώς είναι World cars καλύπτουν τα πιο αυστηρά τεστ ρύπων. Αν θέλουν να δουν τους πραγματικούς ρύπους δεν έχουν παρά να μπουν στο site της EPA.
-
Έχω την εντύπωση ότι αρκετά περιοδικά στην Ελλάδα (και κάποιοι σε κάποιο γνωστό φόρουμ ), ουσιαστικά κάνουν lobbying υπέρ της πετρελαιόκίνησης, αποκρύβοντας σημαντικά στοιχεία και λεπτομέρειες γι' αυτή και επικεντρώνοντας το λόγο τους σε ότι τους συμφέρει.
Μάλιστα δείχνουν απτόητοι από την πρόσφατη εκ νέου εξαγγελία των αρμόδιων υπουργείων ότι η πετρελαιοκίνηση δεν θα επιτραπεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Πρόγματι ορισμένα γραφόμενα στο τεστ Q5 και Lexus ήταν ανεκδιήγητα. -
Δεν είμαι κατά της πετρελαιοκίνησης αλλά αυτή η θεοποίηση του συγκεκριμένου καυσίμου πραγματικά μου δίνει στα νεύρα μερικές φορές. Δεν είμαι ούτε φαν των κινητήρων βενζίνης αυτών κάθε αυτών.
Τα λεφτά είναι πάρα πολλά πίσω από το diesel και πάρα πολλοί κερδίζουν από αυτό. Αλλά το να φτάνεις να αποκρύπτεις την αλήθεια είναι περίεργο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τα λεφτά είναι πάρα πολλά πίσω από το diesel και πάρα πολλοί κερδίζουν από αυτό. Αλλά το να φτάνεις να αποκρύπτεις την αλήθεια είναι περίεργο.ποιοι κερδιζουν?
εννοεις οτι ειναι διαφορετικοι απο αυτους που κερδιζουν με τη βενζινη? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα λεφτά είναι πάρα πολλά πίσω από το diesel και πάρα πολλοί κερδίζουν από αυτό. Αλλά το να φτάνεις να αποκρύπτεις την αλήθεια είναι περίεργο.
ποιοι κερδιζουν?
εννοεις οτι ειναι διαφορετικοι απο αυτους που κερδιζουν με τη βενζινη?ένας κινητήρας diesel έχει πολύ περισσότερα εξαρτήματα από έναν απλό πια. Κάτι τα εξελιγμένα συστήματα ψεκασμού, κάτι οι τουρμπίνες διπλής γεωμετρίας και η απλότητα που κάποτε ήταν προτέρημα είναι ένα κομμάτι του παρελθόντος.
Επιπλέον οι κινητήρες diesel έχουν περισσότερα κυβικά από τους αντίστοιχους βενζίνης. Πιο πολλά λεφτά για τις ασφαλιστικές, το Υπουργείο Οικονομικών κ.λπ.
Τέλος το diesel έχει πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους. Στη βενζίνη μπορείς να βάλεις βενζόλιο αλλά μέχρι εκεί. Στο diesel όμως μπορείς να παίξεις με ένα σωρό 'πρόσθετα' (ειδικά θαλάσσης...). Ναι μπορεί να κάνεις οικονομία 25% αλλά από την άλλη αν αυτός που πουλά βγάζει αντί για 6 λεπτά, 30 λεπτά λίγο το νοιάζει αν θα βάλεις 15 αντί για 20 λίτρα.
Δεν είμαι κατά των diesel αλλά όχι τώρα επειδή κάποιος μία φορά έγραψε μία χοντράδα περί στρατηγικής της ενεργειακής πολιτικής και τηγανόλαδου στην ΕΕ να τα πηδήξουμε όλα.
-
Σε όλα τα περιοδικά Auto....κάτι οι βαθμολογίες ήταν ανέκαθεν κατα αξιολόγηση απόδοσης εσόδων.
-
Μπράβο παιδιά του Auto Bild Hellas ....
Τίτλος άρθρου περί της αξιοπιστίας της C180 K
Κατασκευάζει η Merc ανθεκτικά αυτοκίνητα? ....
Διθύραμβοι για την φοβερή απόδοση της Merc αλλά...
'ρωγμές στους οπλισμούς των φρένων...' (με φωτό στην σελίδα 38 όχι ρωγμών αλλά ξεκάθαρης θραύσης).
Αυτό η συντακτική ομάδα του Γερμανικού Autobild το θεώρησε ήσσονος σημασίας αλλά ήταν μείζονος σημασίας η αρχή της διάβρωσης σε άλλο μη Γερμανικό μοντέλο.
Μπράβο τα συγχαρητήρια μου. Ως μηχανικός φυσικά και θεωρώ ότι η θραύση ενός εξαρτήματος είναι λιγότερο σημαντική από την αρχή διάβρωσης σε κάποιο σημείο του αμαξώματος.
Μάλλον αυτό είναι το τελευταίο τεύχος που αγοράζω καθώς έχω βαρεθεί αυτό το λιβάνισμα των Γερμανικών οχημάτων πότε της Α εταιρείας πότε της Β εταιρείας λες και οι υπόλοιποι κατασκευαστές φτιάχνουν τσόκαρα....
ΥΓ. Στη σελίδα 38 στη 2η φωτογραφία στη δεξιά συστοιχία να υποθέσω ότι το κόκκινο που φαίνεται στις κολλήσεις είναι απλά χρώμα εεε.... (μια και μιλάμε περί διάβρωσης....)
αμεροληψία κατά τα άλλα.... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μπράβο παιδιά του Auto Bild Hellas ....Τίτλος άρθρου περί της αξιοπιστίας της C180 K
Κατασκευάζει η Merc ανθεκτικά αυτοκίνητα? ....
Διθύραμβοι για την φοβερή απόδοση της Merc αλλά...
'ρωγμές στους οπλισμούς των φρένων...' (με φωτό στην σελίδα 38 όχι ρωγμών αλλά ξεκάθαρης θραύσης).
Αυτό η συντακτική ομάδα του Γερμανικού Autobild το θεώρησε ήσσονος σημασίας αλλά ήταν μείζονος σημασίας η αρχή της διάβρωσης σε άλλο μη Γερμανικό μοντέλο.
Μπράβο τα συγχαρητήρια μου. Ως μηχανικός φυσικά και θεωρώ ότι η θραύση ενός εξαρτήματος είναι λιγότερο σημαντική από την αρχή διάβρωσης σε κάποιο σημείο του αμαξώματος.
Μάλλον αυτό είναι το τελευταίο τεύχος που αγοράζω καθώς έχω βαρεθεί αυτό το λιβάνισμα των Γερμανικών οχημάτων πότε της Α εταιρείας πότε της Β εταιρείας λες και οι υπόλοιποι κατασκευαστές φτιάχνουν τσόκαρα....
ΥΓ. Στη σελίδα 38 στη 2η φωτογραφία στη δεξιά συστοιχία να υποθέσω ότι το κόκκινο που φαίνεται στις κολλήσεις είναι απλά χρώμα εεε.... (μια και μιλάμε περί διάβρωσης....)
αμεροληψία κατά τα άλλα....καλα το auto bild ανταγωνιζεται εδω και καιρο το auto triti... εγω εχω πολλούς μηνες να αγορασω και μαλλον θα συνεχισω ετσι
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
καλα το auto bild ανταγωνιζεται εδω και καιρο το auto triti... εγω εχω πολλούς μηνες να αγορασω και μαλλον θα συνεχισω ετσιΠάρε το ένα και τράβα το άλλο.
Το μεν Bild είναι ικανό να συγκρίνει Lupo με Thessis και να βγάλει το Tiguan νικητή!
Το μεν Τρίτη ... απλώς μεταφράζει και παραγραφοποιεί τα ξενόγλωσσα προσπέκτους. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
καλα το auto bild ανταγωνιζεται εδω και καιρο το auto triti... εγω εχω πολλούς μηνες να αγορασω και μαλλον θα συνεχισω ετσι
Πάρε το ένα και τράβα το άλλο.
Το μεν Bild είναι ικανό να συγκρίνει Lupo με Thessis και να βγάλει το Tiguan νικητή!
Το μεν Τρίτη ... απλώς μεταφράζει και παραγραφοποιεί τα ξενόγλωσσα προσπέκτους.Νομιζω πως το BIld περναει και μια διαφιμηση για ατ VAg group και ειδικα στη VW 3 φορες το αγορασα το συγκεκριμενο περιοδικο κατα τις καλοκαιρινες διακοπες και τις 3 φορες μου φανηκε σαν να διαφημιζει τη VW και με κατι δοκιμες ακυρες μεταξυ τους! Απλα δεν το ξαναπηρα. Παραδοξος συμπαθησα το Super Autoocar, δεν ξερω γιατι ομως
-
εχουμε θέμα!
στη δοκιμή στα μέγαρα με τα σουπερ μίνι, πριν κάτι μήνεςκ, στο σαιτ γράφτηκε πως το σασμάν το φιεστα δεν δουλευε σωστά, κ τελικά το αμάξι έκανε τετακέ γιατί εφυγε η τάπα που κράταγε τις βαλβολίνες κ τις πάτησαν οι πίσω τροχοί .
στους 4, δια μαγείας δεν γράφτηκε οτι στο αμάξι δεν κουμπώναν σωστά οι ταχύτητες, γράφτηκε βέβαια πως το αμάξι εγκατάλειψε λόγω της ταπας, αλλά από εκεί κ πέρα τίποτα άλλο που να εξηγεί γιατί εγινε όλο αυτό το σκηνικό! τρομερή δοκιμή αξιοπιστίας!
ενώ το άρθρο έκλεινε πως παρολαυτα τα συμπεράσματα είναι πιο πολύ θετικά
έπρεπε να μπουρλοτιάσει προφανώς για να ανησυχήσει κάπως ο συντάκτης... -
Πού είναι ο Βάγκνερ, πού είναι ο Πουτσίνι,
πού έχουν πάει όλοι εκείνοι...;Γενικά πάντως το επίπεδο των περιοδικών στο Ελλάντα έχει πέσει τα τελευταία χρόνια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μπράβο παιδιά του Auto Bild Hellas ....Τίτλος άρθρου περί της αξιοπιστίας της C180 K
Κατασκευάζει η Merc ανθεκτικά αυτοκίνητα? ....
Διθύραμβοι για την φοβερή απόδοση της Merc αλλά...
'ρωγμές στους οπλισμούς των φρένων...' (με φωτό στην σελίδα 38 όχι ρωγμών αλλά ξεκάθαρης θραύσης).
Αυτό η συντακτική ομάδα του Γερμανικού Autobild το θεώρησε ήσσονος σημασίας αλλά ήταν μείζονος σημασίας η αρχή της διάβρωσης σε άλλο μη Γερμανικό μοντέλο.
Μπράβο τα συγχαρητήρια μου. Ως μηχανικός φυσικά και θεωρώ ότι η θραύση ενός εξαρτήματος είναι λιγότερο σημαντική από την αρχή διάβρωσης σε κάποιο σημείο του αμαξώματος.
Μάλλον αυτό είναι το τελευταίο τεύχος που αγοράζω καθώς έχω βαρεθεί αυτό το λιβάνισμα των Γερμανικών οχημάτων πότε της Α εταιρείας πότε της Β εταιρείας λες και οι υπόλοιποι κατασκευαστές φτιάχνουν τσόκαρα....
ΥΓ. Στη σελίδα 38 στη 2η φωτογραφία στη δεξιά συστοιχία να υποθέσω ότι το κόκκινο που φαίνεται στις κολλήσεις είναι απλά χρώμα εεε.... (μια και μιλάμε περί διάβρωσης....)
αμεροληψία κατά τα άλλα....Γι αυτό εσύ πήρες γιαπωνέζικο, Για να λενε ότι ειναι καλό ειναι φαντάσου πόσο καλό ειναι στην πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Γι αυτό εσύ πήρες γιαπωνέζικο, Για να λενε ότι ειναι καλό ειναι φαντάσου πόσο καλό ειναι στην πραγματικότητα.
Τουλάχιστον ένα κατοστάρικο σε λάμπες έδωσαν και το θέμα πέρασε στα ψηλά. Τρία χρόνια και λάμπα δεν έχω αλλάξει.. (φτου φτου).
Δεν έχουν καταλάβει ότι λόγω internet ο κόσμος έχει αλλάξει. Πελάτης δεν είναι οι εταιρείες αλλά εμείς. Αν μυριστούμε βρομοδουλειά απλά θα πάψουμε να το αγοράζουμε και στο τέλος θα μείνουν άνεργοι καθώς χωρίς πελάτες γιατί να τους πληρώνουν οι εταιρείες.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν έχουν καταλάβει ότι λόγω internet ο κόσμος έχει αλλάξει. Πελάτης δεν είναι οι εταιρείες αλλά εμείς. Αν μυριστούμε βρομοδουλειά απλά θα πάψουμε να το αγοράζουμε και στο τέλος θα μείνουν άνεργοι καθώς χωρίς πελάτες γιατί να τους πληρώνουν οι εταιρείες.
Και όμως ο παραπάνω συλλογισμός, παρότι απόλυτα λογικός, δυστυχώς δεν ισχύει ούτε κατ' ελάχιστο στην ελληνική πραγματικότητα. Οι κυκλοφορίες δεν απασχολούν καν τους διαφημιζόμενους, το όλο καθεστώς διαιωνίζεται επί της βάσεως δημοσίων σχέσεων και προσφοράς ανταλλαγμάτων. Αν ίσχυε η λογική που αναφέρεις, τα περισσότερα έντυπα θα είχαν ήδη κλείσει, καθότι οι -πραγματικές- κυκλοφορίες τους είναι σχεδόν μηδενικές. Για όσους ανακοινώνουν, γιατί δεν ανακοινώνουν όλοι.
-
νομιζω τα φτηνα περιοδικα, Auto triti & auto Bild, ειδικα το πρωτο, εχουν τεραστιες πωλησεις.
Το ποιος το παιρνει δεν ενδιαφερει τον διαφημιστη, οσο πιο ασχετος τόσο πιο εύκολα 'καταπίνει' την διαφημιση... -
Στα περιοδικά υπάρχει αυτό που λέμε αναγνωσιμότητα. Όχι πόσα τεύχη αγοράστηκαν αλλά πόσα άτομα διάβασαν/ξεφύλλισαν ένα τεύχος. Τω καιρώ εκείνο, το Drive ήταν πρωταθλητής στη σχετική μέτρηση, πράγμα απολύτως φυσιολογικό καθώς οι 4Τ που ήταν και ο leader δεν φτούραγαν πέραν του ενός ξεφυλλίσματος. Το (παλιό καλό) Drive όμως μπορούσες να το διαβάζεις και να ξαναδιαβάζεις όλο το μήνα. Αυτά τα ουκ ολίγα ελκυστικά νούμερα έβλεπε και ο κύριος Χατζατζάρας και προτίμησε να ρευστοποιήσει αυτό που έχτισαν οι συντάκτες τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας. Και έτσι φτάσαμε στους τσουτσουνομεγενθυντές, τα ροζ τηλέφωνα, τα ringtones και ήρθε κι έγινε το Drive μια πίπα και μισή. Στη συνέχεια απόγινε η δουλειά καθώς άφησαν την ύλη του περιοδικού να επηρεαστεί από διάφορους καραγκιόζηδες (για να πάνε ασορτί με τον Χατζατζάρα) και ήρθε κι έγινε μια μπούρδα και μισή...
Οι υπόλοιποι νομίζω ότι απλά πουλήσαν την ψυχή τους στα εκάστοτε διαφημιστικά πακέτα (όχι ότι δεν το έκανε ΚΑΙ αυτό το Drive).
Αποτέλεσμα: έχει μείνει μόνο το Evo που είναι ίσως το μόνο που κάνει σοβαρή δουλειά (και οπτικά και σαν περιεχόμενο), το Car κάτι πάει να φτουρήσει, το Top Gear νομίζει ότι είναι το Drive (αλλά δεν είναι) και όλοι οι άλλοι φουρνομάτσα. Δώρο με εφημερίδα, δώρο με ξυραφάκια, δώρο με καπότες, ότι να ναι για να μπορούν να δείχνουν μια κάποια κυκλοφορία και να πληρώνουν τις καθαρίστριες.
Δεν ανέφερα τους 4Τ γιατί αυτοί έχουν μεγαλώσει γενεές 14, οπότε θα πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια για να τεθεί ζήτημα πτώσης. Γιατί ως γνωστόν οι περισσότεροι αναγνώστες το αγοράζουν από συνήθεια. Αυτό θα ήθελε και θα μπορούσε να πετύχει το Drive αλλά προτίμησε να αναλάβει τον κοινωνικό ρόλο ενημέρωσης των μικροτσούτσουνων αναγνωστών.
Αιωνία του...ΥΓ: Απροπό, ο ΣουΧους κατά κόσμο Στρατισίνος τι είχε αποφανθεί για το GTR;
Auto Bild Hellas