-
Ναι αλλά γράφει το trip computer την κατανάλωση του a/c?
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Τι συμφέρει περισσότερο:
α)Να τρέχεις με 180 και να έχεις a/c για λιγότερη ώρα 11-12lt/100km
β)Να τρέχεις με 120 και να έχεις a/c περισσότερη ώρα 7-8Δεδομένου ότι έχεις το a/c συνέχεια. Για πείτε, αυτή η απορία μου βγήκε σήμερα
απο τη στιγμη που μετρας τη καταναλωση σε lt/100km και οχι σε lt/h το λες μονος σου
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
:lol:
Ναι αλλά γράφει το trip computer την κατανάλωση του a/c?Την καταναλωση της μηχανης γραφει.Εκτος αν εχεις ηλεκτρικο AC.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:lol:
Ναι αλλά γράφει το trip computer την κατανάλωση του a/c?Την καταναλωση της μηχανης γραφει.Εκτος αν εχεις ηλεκτρικο AC.
Roger that λοιπόν, λυθηκε η απορία.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Τι συμφέρει περισσότερο:
α)Να τρέχεις με 180 και να έχεις a/c για λιγότερη ώρα 11-12lt/100km
β)Να τρέχεις με 120 και να έχεις a/c περισσότερη ώρα 7-8Δεδομένου ότι έχεις το a/c συνέχεια. Για πείτε, αυτή η απορία μου βγήκε σήμερα
To (β) βέβαια εφόσον τα 7-8 είναι μικρότερα από το 11-12....
ΥΓ: Χωρίς AC πόσο πέφτει η κατανάλωση? Σε ποιο αμάξι όλα αυτά?
-
Το πόσο καίει με το κλιματισμό δεν το έχω ψάξει γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω την επιστροφή του ταξιδιού (καλοκαιριάτικα) με την ζέστη οπότε δεν μπορώ να σου πω με αριθμούς Στο ταξίδι δεν πιστεύω να γράφει πολλά, στην πόλη είναι το πακέτο πιστεύω, κάνω λάθος; Corolla 2000. 1,4
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Τι συμφέρει περισσότερο:
α)Να τρέχεις με 180 και να έχεις a/c για λιγότερη ώρα 11-12lt/100km
β)Να τρέχεις με 120 και να έχεις a/c περισσότερη ώρα 7-8Δεδομένου ότι έχεις το a/c συνέχεια. Για πείτε, αυτή η απορία μου βγήκε σήμερα
Για διαδρομή 300 km
a. 11.5 X 3 = 34.5 lt. (χρόνος 1 ώρα και 40 λεπτά)
b. 7.5 X 3 = 22.5 lt. (χρόνος 2 ώρες και 30 λεπτά).Σε βενζίνη δεν τίθεται θέμα το β.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Τι συμφέρει περισσότερο:
α)Να τρέχεις με 180 και να έχεις a/c για λιγότερη ώρα 11-12lt/100km
β)Να τρέχεις με 120 και να έχεις a/c περισσότερη ώρα 7-8Δεδομένου ότι έχεις το a/c συνέχεια. Για πείτε, αυτή η απορία μου βγήκε σήμερα
αν ο χρόνος σου είναι πιο πολύτιμος από την επιπλέον βενζίνη που θα κάψεις (αν πας γρήγορα), τότε (Α).
Αλλιώς (Β). -
Αν ο στόχος σου είναι η οικονομία τότε μια ψόφια τελική σχέση, γύρω στα 100-110 αν το αντέχεις... Αλλιώς θα μπορούσες να φτιάξεις πίνακα ή διαγράμματα που να δείχνουν καταναλώσεις και χρόνο ανάλογα με ταχύτητα και μετά να επιλέξεις την πιο βολική ταχύτητα για τον λιγότερο ενοχλητικό χρόνο. Ή να φτιάξεις και τύπο ειδικά για τα γούστα σου που να πριμοδοτεί όσο θέλεις εσύ το χρόνο σε σχέση με την κατανάλωση και να το ακολουθείς!
Προσωπικά έχω βρει ότι γύρω στα 130-140 είναι ο πιο καλός συνδυασμός. Πας 15-20% πιο γρήγορα από τα 115-120 που σε χρόνο κάνει διαφορά σε μεγάλο ταξίδι, ούτε βαριέσαι ούτε ξοδεύεις και ακολουθείς μια σχετικά σταθερή ροή (δεν σε κόβουν πολλοί). Σε συνθήκες άδειου δρόμου που δεν σε κόβουν συχνά και δεν θα έχεις πολλές επιβραδύνσεις-επιταχύνσεις μπορείς κάτι παραπάνω, ως 150 χωρίς μεγάλη ζημιά σε κατανάλωση.
Γενικά σε συμφέρει να πηγαίνεις με το ρυθμό των άλλων ώστε να μην έχεις γκάζι φρένο. Μερικές φορές με κίνηση πρέπει να επιλέξεις μεταξύ 110-120 της δεξιάς και 160-170 της αριστερής. Στην πράξη αν κρατάς σταθερά τα 160-170 μπορεί να κάψεις λιγότερο από αυτόν που θέλει να πάει με 130 αλλά πρέπει συνέχεια να βγαίνει αριστερή να γκαζώνει και μετά να ξαναμπαίνει δεξιά γιατί εμποδίζει τους γρήγορους.
Στην Αγγλία παρόλο που είναι αυστηροί με τα όρια, σε περιόδους κίνησης επιτρέπουν σιωπηλά την κίνηση όλων με μέχρι 160=100 μίλια (με όριο 112=70 μίλια) αυξάνοντας έτσι κάπως και την χωρητικότητα του δρόμου (αυτό δεν θα ίσχυς αν κρατάγαμε όλοι τις σωστές για την ταχύτητα αποστάσεις... στην πράξη όμως το κονβόυ με τα 160 συνεχίζει να κινείται με αποστάσεις όχι μεγαλύτερες από ένα κονβόυ των 90... ακόμα και στην Αγγλία...οπότε ισχύει!). Το σημαντικό εκεί είναι να μην ξεχωρίζεις από τη ροή, να μην προκαλείς. -
Καλησπέρα,
Νέο φουλάρισμα πριν λίγο(υπενθυμίζω με τα φαρδύτερα ελαστικά 225/45/17), με νορμάλ οδήγηση ακολουθώντας πάντα τα όρια ταχύτητας (στην Autobahn +10KM από το όριο) και χρησιμοποιώντας το CC όποτε αυτό ήταν εφικτό.
Βλέπω λοιπόν πως έχω θεαματική μείωση κατανάλωσης, όταν το οδηγώ νορμάλ και δεν 'παρασύρομαι' σε νούμερα 230+ στην Autobahn ..........παρακάτω οι ενδείξεις:
Χιλιόμετρα = 868
Καύσιμο = 49 Λίτρα Diesel
Μέση Κατανάλωση = 5.64 λ/100ΚΜ
Μ.Ο Ταχύτητας (σύμφωνα με το BC) = 67.1 KM/Ω
Μ.Ο Κατανάλωσης (σύμφωνα με το BC) = 5.6 λ/100ΚΜ
Είδος Διαδρομής = 30% Επαρχιακός - 30% Πόλη - 40% AutobahnΚαι όπως έχω συνηθίσει να βάζω πειστήρια, πάρτε τα:
Diesel Rulezzzzz....
-
Kάτσε να κατέβω στο αμάξι να βγαλω καταναλώσεις ταξιδιού να σου πώ εγώ
Πρέπει να έγραψα ρεκόρ προς τα πάνω αυτή τη φορά
Έχουμε και λέμε
Ιταλία μέχρι και λίγο μέσα στην Ελβετία, χαμηλές ταχύτητες, μεγάλο μποτιλιάρισμα για τα πρώτα 150χλμ -->7,32λ/100χλμ
Ελβετία μέχρι σχεδόν σύνορα, προφανώς με τα όρια (αν και επιβεβαίωσα ότι στο ντεστινέιτορ δεν απενεργοποιούνται οι ειδοποιήσεις για τις κάμερες, οπότε την άλλη φορά )-->6,25Γερμανία (ψιτροβαγ λαμβάνειιιι) κοίταξα τις αποδείξεις:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=55599+gau-bickelheim,+germany&daddr=4133+Pratteln,+switzerland&geocode=&hl=el&mra=ls&sll=48.67853,8.069465&sspn=2.847125,7.124634&ie=UTF8&z=8
αν υπολογίσεις ότι ήταν πριν τα σύνορα που πήγαινα με 80-100, το κόψιμο στα σύνορα και ότι το πρώτο γέμισμα έγινε στις 22:37 και το δεύτερο στις 00:51 παίζει να βγαίνει μέση ωριαία γύρω στα 160
Κατανάλωση ούτε 12 (11,91)Τελευταίο κομμάτι μέχρι το eindhoven, λίγο χαμηλότερες ταχύτητες γερμανία και ολλανδία χαλαρά πλέον
10λ
Συνολικά καταναλώθηκαν 123 λίτρα για 1510 χλμ, δλδ 8,1λ/100
ΑΝ υπήρχε άλλος οδηγός στη γερμανία θα πέφταμε άνετα σε 7 -
εδιτ λάθος ποστ
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Kάτσε να κατέβω στο αμάξι να βγαλω καταναλώσεις ταξιδιού να σου πώ εγώ
Πρέπει να έγραψα ρεκόρ προς τα πάνω αυτή τη φορά
Έχουμε και λέμε
Ιταλία μέχρι και λίγο μέσα στην Ελβετία, χαμηλές ταχύτητες, μεγάλο μποτιλιάρισμα για τα πρώτα 150χλμ -->7,32λ/100χλμ
Ελβετία μέχρι σχεδόν σύνορα, προφανώς με τα όρια (αν και επιβεβαίωσα ότι στο ντεστινέιτορ δεν απενεργοποιούνται οι ειδοποιήσεις για τις κάμερες, οπότε την άλλη φορά )-->6,25Γερμανία (ψιτροβαγ λαμβάνειιιι) κοίταξα τις αποδείξεις:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=55599+gau-bickelheim,+germany&daddr=4133+Pratteln,+switzerland&geocode=&hl=el&mra=ls&sll=48.67853,8.069465&sspn=2.847125,7.124634&ie=UTF8&z=8
αν υπολογίσεις ότι ήταν πριν τα σύνορα που πήγαινα με 80-100, το κόψιμο στα σύνορα και ότι το πρώτο γέμισμα έγινε στις 22:37 και το δεύτερο στις 00:51 παίζει να βγαίνει μέση ωριαία γύρω στα 160
Κατανάλωση ούτε 12 (11,91)Τελευταίο κομμάτι μέχρι το eindhoven, λίγο χαμηλότερες ταχύτητες γερμανία και ολλανδία χαλαρά πλέον
10λ
Συνολικά καταναλώθηκαν 123 λίτρα για 1510 χλμ, δλδ 8,1λ/100
ΑΝ υπήρχε άλλος οδηγός στη γερμανία θα πέφταμε άνετα σε 7Ενταξει η καταναλωση χαμηλη μου φαινετε (τα 8,1 εννοω)σιγουρα μπορουσε να κατεβει κι αλλο ,αλλα γιατι αφου γουσταρουμε και λιγο γκαζι
Εγω οταν ειχα παει θεσσαλονικη μου ειχε καψει 9,6l/100 αλλα μονο εθνικη μετα οταν βγαινω στους επαρχιακους και στα στενακια γαμιεται ο διας εχω σταθερα 12,8
-
όταν πας Γαλλία να πάς από γερμανία για να μας πεις καταναλώσεις
Γερμανία δεν μπορώ να αντισταθώ, αν και προφανώς η διαφορά σε χρόνο είναι μικρή.
ΑΝ θυμάμαι καλά το Gps μου έλεγε αναμενόμενο χρόνο άφιξης όταν ήμουν ελβετία γύρω στις 04:50 κι εγώ έφτασα γύρω στις 3:15-3:30Αλλά γουστάρω flat out
-
Καλησπέρα Πάνο,
Η μεικτή 8,1λ/100ΚΜ είναι καλό νούμερο αν αναλογιστείς το flat out της Γερμανίας......
-
Αφαιρόντας το flat out 330 χιλιόμετρα με 11.91 λίτρα (ήτοι 39.30 lt) η κατανάλωση της Εύας είναι 83.7 λίτρα για 1180 χιλιόμετρα. Αυτό συνεπάγεται ότι η Εύα έκαψε στα χαλαρά και φυσιολογικά κομμάτια 7.09 λίτρα στα 100.
Για την ηλικία της, τον οδηγό της και τα χιλιόμετρα της
-
Παρατηρώντας το pattern της κατανάλωσης στα ταξίδια μου για Ελλάδα, κάθε φορά παίρνω ακριβώς τις ίδιες επιμέρους καταναλώσεις
Αν είχε λίγο παραπάνω ροπή στις χαμηλές στροφές αυτός ο κινητήρας, θα τον αποκαλούσα απερίφραστα διαμαντάκι(λες το γρασάρισμα των ημιαξονίων να έπαιξε ρόλο )
-
Με αφορμή αυτό που έγραψες για την παραπάνω ροπή σκεφτόμουν ότι αν είχα διαλέξει το 330 -γυμνό- κατά πάσα πιθανότητα θα είχα καλύτερη οικονομία καυσίμου (παρόλο που είναι 0.1λ/100χλμ πιο διψασμένος σαν κινητήρας) αφού θα το πίεζα πολύ λιγότερο.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Με αφορμή αυτό που έγραψες για την παραπάνω ροπή σκεφτόμουν ότι αν είχα διαλέξει το 330 -γυμνό- κατά πάσα πιθανότητα θα είχα καλύτερη οικονομία καυσίμου (παρόλο που είναι 0.1λ/100χλμ πιο διψασμένος σαν κινητήρας) αφού θα το πίεζα πολύ λιγότερο.ναι αλλά ξεχνάς ότι σε αστικές συνθήκες θα έκαιγε τα κέρατά του, οπότε η συνολική κατανάλωση θα ήταν way up (θεωρώντας ότι η κατανάλωση σε εθνική-επαρχιακούς δρόμους θα ήταν ελαφρώς πιο χαμηλή αν είχες το 3.0lt).
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Παρατηρώντας το pattern της κατανάλωσης στα ταξίδια μου για Ελλάδα, κάθε φορά παίρνω ακριβώς τις ίδιες επιμέρους καταναλώσεις
Αν είχε λίγο παραπάνω ροπή στις χαμηλές στροφές αυτός ο κινητήρας, θα τον αποκαλούσα απερίφραστα διαμαντάκι(λες το γρασάρισμα των ημιαξονίων να έπαιξε ρόλο )
Επέλεξε την κίνηση με μία σχέση κάτω εκεί όπου θέλεις δύναμη. Θα βοηθήσει!!
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽


