-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κι αυτό που έγραφε το Drive ότι... αν το ESP του Passat ήταν απενεργοποιήσιμο, θα ήταν - λέει - πιο ρυθμίσιμο απ'την 159... Εντάξει, όπως πάντα. Αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν, θα ήτανε πατίνι.
Είπαμε
ΠΟΤΕ δεν δαγκώνουμε το χέρι μου μας ταίζει
Επιχείρηση έχουν οι ανθρωποί, όχι ανεξάρτητο παρατηρητήριο -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Κι αυτό που έγραφε το Drive ότι... αν το ESP του Passat ήταν απενεργοποιήσιμο, θα ήταν - λέει - πιο ρυθμίσιμο απ'την 159... Εντάξει, όπως πάντα. Αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν, θα ήτανε πατίνι.
Είπαμε
ΠΟΤΕ δεν δαγκώνουμε το χέρι μου μας ταίζει
Επιχείρηση έχουν οι ανθρωποί, όχι ανεξάρτητο παρατηρητήριοδηλ όταν ένα περιοδικό εκθειάσει τα ιταλικά σας κ βγω εγώ κ πω ότι τα παίρνει εσείς θα το δεχθείτε; Πως είστε τόσο σίγουροι; Δουλεύετε εκεί μέσα μήπως;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δηλ όταν ένα περιοδικό εκθειάσει τα ιταλικά σας κ βγω εγώ κ πω ότι τα παίρνει εσείς θα το δεχθείτε; Πως είστε τόσο σίγουροι; Δουλεύετε εκεί μέσα μήπως;
Aς το πώ πιο απλά... λίγη προσοχή να δίνεις στο ποιό τέστ γίνεται πότε και με τι εξωφυλλο βγαίνει
και καταλαβαίνεις ποιος τα έσταξε σε ποιον.. ακόμα και εαν δεν έχεις τις πληροφορίες εκ των έσω. -
Δε μας ενδιαφέρει αν θα εκθειάσει ή όχι. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι:
- Να λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ (η βιβλιογραφία και το διαδίκτυο είναι διαθέσιμα σε όλους κι έτσι εύκολα μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ο συντάκτης ψεύδεται ή όχι).
- Να μην υποβαθμίζει ουσιαστικά πλεονεκτήματα (π.χ. οδική συμπεριφορά) και υπερτονίζει μειονεκτήματα (π.χ. μικρό τασάκι) για να βγάλει κάποιο άλλο όχημα πρώτο.
- Να είναι on topic κι όχι να βγάζει νικητή αυτοκίνητο που δεν συμμετέχει στη συγκριτική δοκιμή (π.χ. όπως έγινε με το συγκριτικό στους 4Τ όπου συμμετείχε το νέο Megane και πρώτο βγήκε το... Golf που ΔΕΝ συμμετείχε).
- Να μην αναπαράγει ράδιο αρβύλα.
- Να μην υποτιμά τη νοημοσύνη μας (π.χ. το... 'επικίνδυνα γρήγορο' τιμόνι της MiTo).
- Να είναι σωστά γραμμένο το κείμενο, αναλυτικό και με λογικό ειρμό. Όχι γενικόλογες χαζομάρες που μπορούν άνετα να γίνουν copy/paste από τη μια δοκιμή στην άλλη, αλλάζοντας μόνο τις μάρκες και τα νούμερα σε κυβικά και επιδόσεις.
- Να καταλαβαίνει ένας έμπειρος αναγνώστης ότι ο συντάκτης είναι γνώστης, είναι διαβασμένος και σέβεται τον αναγνώστη.
- Να βλέπω σοβαρή τεκμηρίωση των λεγομένων του συντάκτη κι όχι 'ήξεις αφήξεις' με ύπουλες πριμοδοτήσεις υπέρ του μεγαλύτερου διαφημιζομένου.
Με απλά λόγια, έχω την απαίτηση να ξαναδώ δοκιμές αντίστοιχου επιπέδου με αυτές που κάνανε οι 4 Τροχοί μέχρι το '93-'94. Μπορεί να τους κόψει τη διαφήμιση η VW (άλλωστε η εταιρεία αυτή, τιμώντας την πολιτική παράδοση του εντολέα της σχεδίασης του Volkswagen, έχει μια ιδιότυπη αντίληψη περί δημοκρατίας και ελευθερίας των άλλων να κρίνουν, όπως απέδειξε και με το πατριδοκαπηλευτικό Passat MAKEDON), αλλά θα κερδίσουν κύρος και σοβαρότητα, καθώς οι αναγνώστες θα πουν 'κοίτα, τόλμησαν να τα βάλουν με μια πανίσχυρη εταιρεία, άρα είναι έντιμοι, αξιοπρεπείς και σοβαροί'. Καλύτερα να χαθούν μερικές σελίδες διαφήμισης και να κερδηθούν 5.000 αναγνώστες.
-
+daily mirror
+τα εκατομμυρια παραθυρα που πεφτουν καθε Παρασκευη στις 17:00, και ολοι οι δημοσιογραφοι κανουν τη παπια για χρονια. -
Για Daily Mirror, το σχετικό 'άρθρο' το είχε όντως στις 9 Απριλίου 1980, σελίδα 11. Κάποια στιγμή θα αγοράσω σε pdf όλο το φύλλο... Υπάρχει υπηρεσία στην Αγγλία που διατηρεί σχετικό αρχείο και τα πουλά.
Και, σε ό,τι αφορά τα παράθυρα που όλοι οι ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΙ βγαίνουν και τσακώνονται σπέρνοντας πανικό στον κόσμο και παραληρώντας, απλώς δεν περιμένω να ενημερωθώ από την τηλεόραση.
ΔΕΝ είναι αυτό ενημέρωση. Δεν αξίζουμε τέτοια αντιμετώπιση - και το εκνευριστικό, ή μάλλον εξοργιστικό, είναι όταν βρίσκεσαι πια στο σημείο να λες 'ΟΚ, να πω ότι αυτήν την κατάντια τη βλέπω σε Auto Motor und Sport, Auto TSIknopempti ή σε τίποτα χαζά αυτοκινητιστικά ένθετα lifestyle περιοδικών, πάει κι έρχεται. Όταν όμως φτάνουν σ'αυτό το σημείο περιοδικά που είχαν γόητρο και ιστορία, πάει πολύ'.
Και πριν πει κανείς ότι δε σέβομαι την ιστορία και την προσφορά περιοδικών κλπ, θα πω ότι πρώτοι απ'όλους θα πρέπει οι ίδιοι οι συντελεστές να σκεφτούν την ιστορία τους και να προσέχουν τι γράφουν, γιατί καλά ο αδαής που νομίζει πως, επειδή κάτι γράφτηκε στο Χ περιοδικό, ισχύει χωρίς δεύτερη κουβέντα. Ένας παλιότερος αναγνώστης όμως, που έχει ΚΑΠΟΙΕΣ γνώσεις (ας μην πιάσουμε καλύτερα ανθρώπους όπως η Alba που κάτι τέτοιους δεν τους πιάνεις με τίποτα), δεν θα αργήσει να δει ότι κάτι δεν πάει καλά. Κι άμα τον χάσεις αυτόν, μετά εύκολα - λόγω του ότι θα μπορεί να πει ΤΙ είναι στραβό και να το τεκμηριώσει - θα σε κάνει να χάσεις κι άλλους. Γι'αυτό και πρέπει τα περιοδικά να σέβονται τη νοημοσύνη του αναγνωστικού τους κοινού.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βρε παιδιά ένα λεπτό, γιατί τα περιοδικά θα μας τρελάνουν. Τι πάει να πει ότι το αυτοκίνητο θέλει πάνω από 1000 σ.α.λ. για να ξεκινήσει; Όλα τα αυτοκίνητα δεν θέλουν ένα ανέβασμα στροφών πάνω από τις 1800-2000 σ.α.λ. (ανάλογα με την ιπποδύναμη, τη ροπή, το βάρος και την κλιμάκωση της πρώτης) για να ξεκινήσουν από στάση; Θα ξεχάσουμε κι όσα έχουμε μάθει δηλαδή; Το ρελαντί είναι συνήθως στις 800-900 σ.α.λ., έλεος δηλαδή.Το ειχαμε συζητησει στο viewtopic.php?f=5&t=12886&hilit=%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9&start=1575#p1277275
-
Ειχα την ευκαιρια να ειμαι συνεπιβατης σε μια 159 ti 1.8.. Τελεια σε ολα της και σχετικα ανετη..Μου εκαναν ομως αρνητικη εντυπωση οι τριγμοι σε ενα αυτοκινητο με 10.000km..Επισης δε μου φανηκε καλα ηχομονωμενη..Κατα τα αλλα...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειχα την ευκαιρια να ειμαι συνεπιβατης σε μια 159 ti 1.8.. Τελεια σε ολα της και σχετικα ανετη..Μου εκαναν ομως αρνητικη εντυπωση οι τριγμοι σε ενα αυτοκινητο με 10.000km..Επισης δε μου φανηκε καλα ηχομονωμενη..Κατα τα αλλα...και αυτο πολυ ωραιο αυτοκινητο........ αμαν πια ολα ωραια τα βρισκω σημερα...τι ειχε η σπανακοπιτα που φαγα ρε γ@@@ο??
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειχα την ευκαιρια να ειμαι συνεπιβατης σε μια 159 ti 1.8.. Τελεια σε ολα της και σχετικα ανετη..Μου εκαναν ομως αρνητικη εντυπωση οι τριγμοι σε ενα αυτοκινητο με 10.000km..Επισης δε μου φανηκε καλα ηχομονωμενη..Κατα τα αλλα...19αρες to blame και για τα 2 IMHO
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ειχα την ευκαιρια να ειμαι συνεπιβατης σε μια 159 ti 1.8.. Τελεια σε ολα της και σχετικα ανετη..Μου εκαναν ομως αρνητικη εντυπωση οι τριγμοι σε ενα αυτοκινητο με 10.000km..Επισης δε μου φανηκε καλα ηχομονωμενη..Κατα τα αλλα...
19αρες to blame και για τα 2 IMHO
225-50-17....
-
μια 5ακτινη ζαντα δεν ειναι αυτη η 17αρα?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
μια 5ακτινη ζαντα δεν ειναι αυτη η 17αρα?Σωστος...
-
Τi με 17αρα
Νόμιζα έβγαινε μόνο με 19αρα -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
μια 5ακτινη ζαντα δεν ειναι αυτη η 17αρα?
Σωστος...
?????
Στο Test drive που εχουν κοντα στην γειτονια μου (και στανταρ εξοπλισμος συμφωνα με το site) οι 17αρες ειναι με 10 διπλα λεπτα μπρατσα 205/50/17.
Μαλλον θα λετε για τις ανθρακι 18αρες, στο ιδιο σχεδιο με αυτες που βγαινουν
στην Mito σε ασημενιες 17αρες... -
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οχι ειναι 5μπρατσες..Το αυτοκινητο που βρεθηκα μαλιστα ειναι ολοιδιο με αυτο της διαφημισης της ti (κοκκικο χρωμα με τις ζαντες αυτες..)Οι 5μπρατσες ανθρακι βγαινουν σε 18 ιντσες, οχι 17...
-
Ο εξοπλισμος της 1.8 ti
http://www.alfaromeo.gr/main/showaccess.cfm?counter=259 (το τελευταιο απο τα στανταρ) -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ο εξοπλισμος της 1.8 ti
http://www.alfaromeo.gr/main/showaccess.cfm?counter=259 (το τελευταιο απο τα στανταρ)To ειδα τωρα απο την φωτο και καταλαβα ποια λες...Απο τον εξοπλισμο και τον κωδικο που λες δεν μπορουσα να καταλαβω, αφου δεν εχει φωτο.
Δεν τις εχω δει live. Ειναι ωραιες? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο εξοπλισμος της 1.8 ti
http://www.alfaromeo.gr/main/showaccess.cfm?counter=259 (το τελευταιο απο τα στανταρ)To ειδα τωρα απο την φωτο και καταλαβα ποια λες...Απο τον εξοπλισμο και τον κωδικο που λες δεν μπορουσα να καταλαβω, αφου δεν εχει φωτο.
Δεν τις εχω δει live. Ειναι ωραιες?Ναι εχεις δικιο τη φωτογραφια την εβαλα αργοτερα..Ειναι πολυ ωραιες και δε δειχνουν 17αρες αλλα μεγαλυτερες, διαβασα τη διασταση στο λαστιχο για το πιστεψω..
Alfa Romeo 159 & 159TBi




