-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
...απλά διαβάσουμε από διαφορετικά βιβλία ...Μωρέ τα ΙΔΙΑ βιβλία διαβάζουμε, απλά σε.....διαφορετικές γλώσσες
http://de.wikipedia.org/wiki/Ström ... oeffizient
(όντως οι εναλλακτικοί όροι Cd και Cx μου ήταν άγνωστοι )...Αυτό που δεν είναι τόσο γνωστό, είναι ότι ο Webber 'πέταξε' 2 φορές! Και στις κατατακτήριες της Πέμπτης, και στο warm-up του Σαββάτου...
Φαίνεται θα του άρεσε ΤΟΣΟ πολύ η πρώτη φορά, που το έβαλε άχτι του να φτάσει με την CLR επιτέλους στην στρατόσφαιρα...
...Αυτό το πράγμα στον πισινό του τι είναι;;;...
Σύμφωνα με καταγεγραμμένες μαρτυρίες της μητέρας του Dotterweich (που σημαίνει 'Μαλακο-Κρόκος' ), η ΤΡΟΜΕΡΗ επιτάχυνση του δίτροχου πυραύλου μετέτρεψε την (ομολογουμένως κάπως κοφτερή) σέλα του σε Katana, εμβαθύνοντας την σχισμή του πισινού του κατά 28 εκ....
Οι φήμες λένε ότι ο άτυχος Γερμανός ανακάλυψε έτσι το πρώτο Tanga, μιας και από τότε οι σωβράκες του του έμπαιναν συνέχεια στον κ@λο
-
Μία έκδοση της πανέμορφης Ferrari 312 φορούσε αυτά τα πειραματικά φτερουγάκια (οι μύγες στον κήπο μου έχουν μεγαλύτερα φτερά )
-
Η Tecno TF71 του 1971 με οδηγό τον Francois Cevert σίγουρα είχε μία πολύ πρωτότυπη ερμηνεία της μπροστινής φτερούγας (παρατηρήστε τα άσπρα εξογκώματα επάνω στην μούρη!).
Αλλά ΑΚΟΜΑ πιό πρωτότυπες ήταν οι δεξαμενές καυσίμου αλά 'Φορτηγάρα ο Μήτσος' στα πλαϊνά...
-
Με αφορμή την αποχώρηση της BMW από το παρεάκι της F1, ένα μικρό αφιέρωμα στα (για μένα) ομορφότερα σχήματα της νεότερης γενιάς...
BT49...αντικαθιστώντας τις Cosworth με Turbo Power και φτάνοντας κοντά τα 1.000 άλογα...
ΒΤ50...μα πόσο μινιμαλιστικό μπορεί να είναι ένα σχέδιο μονοθέσιου...
Άλλη μία με τον Hector Rebaque...
Την ΒΤ55 την δάμαζαν δύο από τους μεγάλους: Elio de Angelis (που χάθηκε μαζί της) και Riccardo Patrese...
Ένα συμμαζεμένο σύνολο, στο οποίο ΔΕΝ έβλεπες κινητήρα ή Airbox...απλά πανέμορφοGood Bye Bavarians....(στο επανειδείν;)
-
Εγώ ομολογώ αρχίζω και ερωτεύομαι αυτήν εδώ...
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Καλά, γίνεται να υπάρχουν τόσο όμορφα μονοθέσια;
-
Καταπληκτικό το νηματάκι!!!
Μπράβο παιδιά! -
εμενα μ'αρεσει η ΒΤ52, χαλαρα απο τα πιο ωραια μονθεσια εβερ
-
Ειχα την τυχη να δω τη BT49 τις προαλλες στο Historic F1
Ανεβασα και βιντεακι, ακουστε ηχο που βγαζει στο τελος!
http://www.flickr.com/photos/12595337@N03/3819599287/
Και η Williams FW08 ειναι πολυ ομορφο σχημα, γενικα τα περισσοτερα της περιοδου 80-83.
.
-
Ξέρει κανείς τι είναι αυτό που προεξέχει από τη Lotus του de Angelis...
...ένα τέτοιο μακρύ roll bar πάντως θα ήταν σίγουρα ιδανικό για του κερατάδες οδηγούς
-
Γνωρίζει κανείς αν η παρακάτω φωτογραφία είναι πραγματική.
Υποτίθεται ότι βλέπουμε μια 8τροχη Ferrari 312T8 με πιλότο τον Clay Regazzoni, σε δοκιμές του 1975 γύρω από το Βατικανό.
Μάλιστα υπήρξε και το σχετικό μινιατούρα μοντέλο από εταιρία παιχνιδιών...
-
H 312T8 δεν υπήρξε ποτέ.Η υποτιθέμενη φωτο δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα κολάζ επιμέρους εικόνων ,που ή ίδια η Ferrari είχε σκαρώσει και είχε αφήσει να διαρρεύσει στο τύπο της εποχής,προκειμένου,όπως παραδέχθηκε χρόνια αργότερα,να αποπρασανατολιστεί ο ανταγωνισμός και ο κόσμος των GP,από αυτό που πραγματικά μελετούσε εκείνο τον καιρό.Που δεν ήταν τίποτα άλλα από ένα μονοθέσιο για τη formula indy......και όχι ένα 8τροχο όχημα.
Η Polistil όντως είχε βγάλει σε κλίμακα 1:16 την υποτιθέμενη Τ8
Αντιθέτως η 312Τ6 με δίδυμους οπίσθιους τροχούς (στα πρότυπα των προπολεμικών αγωνιστικών της Alfa Romeo και Auto Union)υπήρξε πραγματικότητα.Δεν κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα των κανονισμών όμως.....καθώς ο πίσω άξονας ξεπερνούσε το μέγιστο επιτρεπόμενο πλάτος.Δοκιμάστηκε από τον Lauda.....και καταστράφηκε σε δοκιμές από τον Reuteman.
-
ω σε ευχαριστώ πολύ Alba Parietti για το info
-
Βρε βρε βρε kρυφο-BMWάκιδες που μαζευτήκαμε τελικά εδώ....
Αλλά ένα τελευταίο πράγμα το χρωστούσα του μουσάτου του Heidfeld:
http://jalopnik.com/383750/nick-heidfel ... ber-f1-car
(μα ΠΟΣΟ kouladi μπορεί να είναι κανείς που -υποτίθεται- οδηγάει στην Kings Class);Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ειχα την τυχη να δω τη BT49 τις προαλλες στο Historic F1E βρε τυχερέ pininfarina...εκεί θα ήταν υπέροχα να πηγαίναμε ομαδικά όλοι εμείς οι κουζουλαμένοι με τα ιστορικά...την μέρα θα τα χαζεύαμε και την νύχτα θα τα 'κουτσουμπολεύαμε' μέχρι πρωίας με ένα καλό πούρο και καλό ποτό...
Ξέρει κανείς τι είναι αυτό που προεξέχει από τη Lotus του de Angelis...
Φίλε UnicornF1...καλώς ήρθες στο παρεάκι μας...
Η εν λόγω 'κεραία' μου θυμίζει πάντως τις βάσεις κάμερας που τοποθετούνταν τότε σε κάποια μονοθέσια (είχαμε δημοσιεύσει μερικά απ' αυτά στις πρώτες σελίδες του τόπικ). -
Κάποια οχήματα είχαν φτερούγες που θα βελτίωναν την πτητική ικανότητα ακόμα και ενός Starfighter 25 χρόνια μετά...
Cisitalia 202 Mm του 1947 που αναστέναζε (τότε) στα χέρια του Tazio Nuvolari... -
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Φίλε UnicornF1...καλώς ήρθες στο παρεάκι μας...Kαλώς σας βρήκα!
Ξέρει κανείς τι είναι αυτό που προεξέχει από τη Lotus του de Angelis...
Η εν λόγω 'κεραία' μου θυμίζει πάντως τις βάσεις κάμερας που τοποθετούνταν τότε σε κάποια μονοθέσια (είχαμε δημοσιεύσει μερικά απ' αυτά στις πρώτες σελίδες του τόπικ).
Ευτυχώς, γιατί φοβήθηκα μην ήταν κάνα άλλο μονοκέρατο μονοθέσιο σαν το δικό μου που έχω στο avatar...
Βέβαια το κέρατο που του έβαλα φέρνει λίγο σε βοωειδές αλλά αυτό βρήκα πρόχειρο.
Όταν βρω χρόνο θα επανέλθω με το πιο κατάλληλο -
Οι φούστες-φιάσκο της Arrows A3 (1980)
...παρόμοιες με αυτές της Lotus 80 (1979), η οποία τελικά δεν αποδείχθηκε να είναι το κορυφαίο αεροδυναμικά μονοθέσιο όπως πίστευε ο Colin Chapman.
...σύντομα ξαναφόρεσε τα συμβατικά φτερά της εποχής ώστε να αποκτήσει κρατήματα! -
Ίσως η πιο αλλόκοτη (και συνάμα πανέμορφη) μουρίτσα που είδε ποτέ το Les Mans:
Ferrari 250 TR του 1957... -
Lotus 88 (1981), άλλο ένα αριστούργημα του Chapman...
έτρεξε στο Long Beach στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, αλλά μαυροσημαιοστολίστηκε να μην αγωνιστεί ποτέ.
http://www.f1technical.net/f1db/cars/473
Ήταν το κύκνειο άσμα του Chapman πριν μας αποχαιρετήσει ένα χρόνο μετά... -
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Lotus 88 (1981), άλλο ένα αριστούργημα του Chapman...Τελικά θα συμφωνήσω με τον pininfarina, ότι στις αρχές του '80 έβγαιναν τα ομορφότερα (με σημερινά κριτήρια) μονοθέσια!
Βέβαια και αυτά του '60 ήταν (για μένα) απλά κούκλες που χωρίς πολλά φρού φρού κι αρώματα έδειχναν τα τεχνικά κάλλη τους ΧΩΡΙΣ να τα καλύπτουν με αεροδυναμικές πλαστικούρες...
Eagle T1G (με τον Dan Gurney στο τιμόνι) στο GP του Monte Carlo το 1967... -
Δεν ξέρω τι σκ@τά ρουφούσαν ορισμένοι σχεδιαστές πριν πιάσουν την πένα τους, αλλά αυτός που τόλμησε να βγάλει το παρακάτω March στις πίστες F1, σίγουρα θα έπρεπε να μπει φυλακή για μαζική προξένηση σωματικών βλαβών...
Φανταστείτε πόσοι θεατές θα τυφλώθηκαν προσωρινά μόλις το αντίκρισαν...
Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!