-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΛΟ VW 1.4 2002 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΦΡΕΝΟΥ ΤΩΝ ΣΤΟΠ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 ΦΟΡΕΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΛΟ VW 1.4 2002 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΦΡΕΝΟΥ ΤΩΝ ΣΤΟΠ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 ΦΟΡΕΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΛΟ VW 1.4 2002 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΦΡΕΝΟΥ ΤΩΝ ΣΤΟΠ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 ΦΟΡΕΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
-
Καλως ηλθες στο φορουμ.
Γραφε με μικρα γραμματα γιατι τα μεγαλα δειχνουν οτι φωναζεις.
Μod Bill33 -
Είσαι σίγουρος ότι χαλάει ή μήπως δεν χαλάει αλλά απλά μπαίνει λάθος (πχ μπαίνει μια ροδέλα από τη λάθος μεριά) ή μετατοπίζεται από τη χρήση.
Το λέω αυτό σκεπτόμενος ότι σε αυτοκίνητο που είχα κάποτε αν έπαιζες με το πεντάλ και το έσπρωχνες προς τα πάνω (αντί της κανονικής κίνησης που είναι να το πατάς προς τα κάτω και εμπρός) τότε αυτό έσπρωχνε το διακόπτη κατά μερικά χιλιοστά και το φως έμενε πάντα αναμμένο. Αρκούσε να πέσεις με τα μούτρα κάτω από το ταμπλώ και να ζορίσεις τον διακόπτη να ξαναπάει στη θέση του ώστε το πεντάλ σε ηρεμία να τον πατάει και το φως να σβήνει.
ΒΑΛΒΙΔΑ ΦΡΕΝΟΥ POLO VW