Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    συσφιξη αμαξωματος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. συσφιξη αμαξωματος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    99
    784
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Μου κάνει εντύπωση αν δεν τηρείται αυτή η διαδικασία στο συνεργείο που πάτε. Θεωρώ πως είναι κάτι δεδομένο και στα πλαίσια των διαδικασιών ελέγχου/συντήρησης στα service. Κάθε φορά που παραλαμβάνω κάποιο αυτοκίνητο από το καθιερωμένο service ή απλά αλλαγή λαδιών, ΠΑΝΤΑ μου έχουν σφίξει όλες τις βίδες και τους συνδέσμους από κάτω και μάλιστα χωρίς να τους το πω ή να με χρεώσουν κάτι έξτρα. Με το που βγαίνει το αυτοκίνητο στο δρόμο, πραγματικά το νιώθεις με άλλη αίσθηση και στιβαρότητα, σαν να το πρωτοκυκλοφορείς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
        Μου κάνει εντύπωση αν δεν τηρείται αυτή η διαδικασία στο συνεργείο που πάτε. Θεωρώ πως είναι κάτι δεδομένο και στα πλαίσια των διαδικασιών ελέγχου/συντήρησης στα service. Κάθε φορά που παραλαμβάνω κάποιο αυτοκίνητο από το καθιερωμένο service ή απλά αλλαγή λαδιών, ΠΑΝΤΑ μου έχουν σφίξει όλες τις βίδες και τους συνδέσμους από κάτω και μάλιστα χωρίς να τους το πω ή να με χρεώσουν κάτι έξτρα. Με το που βγαίνει το αυτοκίνητο στο δρόμο, πραγματικά το νιώθεις με άλλη αίσθηση και στιβαρότητα, σαν να το πρωτοκυκλοφορείς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
          Μου κάνει εντύπωση αν δεν τηρείται αυτή η διαδικασία στο συνεργείο που πάτε. Θεωρώ πως είναι κάτι δεδομένο και στα πλαίσια των διαδικασιών ελέγχου/συντήρησης στα service. Κάθε φορά που παραλαμβάνω κάποιο αυτοκίνητο από το καθιερωμένο service ή απλά αλλαγή λαδιών, ΠΑΝΤΑ μου έχουν σφίξει όλες τις βίδες και τους συνδέσμους από κάτω και μάλιστα χωρίς να τους το πω ή να με χρεώσουν κάτι έξτρα. Με το που βγαίνει το αυτοκίνητο στο δρόμο, πραγματικά το νιώθεις με άλλη αίσθηση και στιβαρότητα, σαν να το πρωτοκυκλοφορείς.

          +1, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πληρώσεις εξτρά λεφτά για κάτι που περιλαμβάνεται σε κάθε service ακόμα και σε απλή αλλαγή λαδιών

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxon_747 last edited by

            Εγω κανω μια φορα το χρονο ευθυγραμμιση, οπου γινονται και τα απαραιτητα σφιξιματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              αν σε λαθε αλλαγη λαδιων καθοταν ο μηχανικος να σφιξει τα μποσικα του καθε νος τοτε θα τα ειχαν κλεισει τα μαγαζια ολοι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                αν σε λαθε αλλαγη λαδιων καθοταν ο μηχανικος να σφιξει τα μποσικα του καθε νος τοτε θα τα ειχαν κλεισει τα μαγαζια ολοι.

                Μάλλον το ανάποδο ισχύει. Εαν όλα τα συνεργεία είχαν αυτή τη νοοτροπία θα είχαν κλείσει...

                Βρε Ιταλάκια πόσο χρόνο πιστεύεις πως χρειάζεται για να σου ελέγξει/σφίξει όλες τις βίδες και να ρίξει μια ματιά αν είναι όλα οκ; Αφού το σηκώνει που το σηκώνει το αυτοκίνητο, είναι τόσο δύσκολο να το επιθεωρήσει από κάτω;

                Για να μην σου πω πως 2 φορές μέχρι στιγμής σε αλλαγή λαδιών, επιπλέον και χωρίς καμία επιβάρυνση μου έχουν καθαρίσει και την μηχανή (μόλις το παρέλαβα άστραφτε χωρίς ίχνος σκόνης σε κανένα καπάκι-πλαστικό)!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  10 λεπτά υπόθεση είναι άντε 15, μέχρι να αδείασουν τα λάδια την έχει κάνει την δουλεια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Δηλαδή το αμάξι είχε χαλαρές βίδες στην ανάρτηση;
                    Είναι σαν να πηγαίνεις να σφίξουν τα μπουλόνια στους τροχούς γιατί κουνιούνται οι ρόδες.

                    Ο τζόγος σημαίνει φθορά και όσο και να σφίγγεις δεν εξαφανίζεται ο τζόγος - αν συνέβαινε αυτό, με σφιγμένες βίδες η ανάρτηση δεν θα κουνιόταν. Το ίδιο γίνεται με τις βάσεις της μηχανής, σινεμπλόκ κλπ. Οι βίδες κρατάνε το εξάρτημα σταθερά πάνω στο αμάξι και η ελευθερία της κίνησης γίνεται αλλού - όχι εκεί που σφίγγεις.
                    πχ, μπαλάκια http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_joint
                    πχ βάσεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      εγω ειχα αλλαξει βασεις μηχανης και μετα απο λιγες μερες οι δυο χαλαρωσαν,τ παξιμαδια εννοω.
                      μπορει να μην τα καργαρανε καλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                        εγω ειχα αλλαξει βασεις μηχανης και μετα απο λιγες μερες οι δυο χαλαρωσαν,τ παξιμαδια εννοω.
                        μπορει να μην τα καργαρανε καλα.

                        *Tighten the engine mount bolt to the factory specifications - DO NOT OVERTIGHTEN. ... Loctite is recommended on all bolts before tightening...

                        Please do not forget to use the Loctite and torque the bolts ...

                        Important: Do not over-tighten the bolts, and remember the Loctite!*

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          εγω ειχα αλλαξει βασεις μηχανης και μετα απο λιγες μερες οι δυο χαλαρωσαν,τ παξιμαδια εννοω.
                          μπορει να μην τα καργαρανε καλα.

                          *Tighten the engine mount bolt to the factory specifications - DO NOT OVERTIGHTEN. ... Loctite is recommended on all bolts before tightening...

                          Please do not forget to use the Loctite and torque the bolts ...

                          Important: Do not over-tighten the bolts, and remember the Loctite!*

                          Leo, if you find any Greek mechanic which use in any kind of bolts, Loctite, please, call me.

                          Thank you.

                          Όλα σφίγγονται με το αερόκλειδο, εργαλείο για πάσα νόσο, όλα με την ίδια ροπή, στο τέρμα και η δουλειά να φεύγει από το μαγαζί, αυτά που γράφουν τα μάνιουαλ ισχύουν παντού, εκτός Ελλάδος, εδώ είμαστε ξερόλες και έχουμε δικό μας τρόπο εργασίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            σε αγγλικο φορουμ μπηκα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              leonp

                              βιδες ειναι. ενιοτε λασκαρουν. Δεν σημαινει οτι λυνονται τελειως. Εδω μου λυθηκε απο μονη της η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ **μπαρα θολων **στο Mondeo (στα 4 χρονια βεβαια) κ ξαφνικα αρχισε να κουδουνιζει ολο το firewall απο το πισω μερος του ταμπλω. Δεν θα λασκαρουν βιδες που κρατανε την αναρτηση (κραδασμοι φορτια ζορια γενικοτερα)?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                Leo, if you find any Greek mechanic which use in any kind of bolts, Loctite, please, call me.

                                Όλα σφίγγονται με το αερόκλειδο, εργαλείο για πάσα νόσο, όλα με την ίδια ροπή, στο τέρμα και η δουλειά να φεύγει από το μαγαζί, αυτά που γράφουν τα μάνιουαλ ισχύουν παντού, εκτός Ελλάδος, εδώ είμαστε ξερόλες και έχουμε δικό μας τρόπο εργασίας.

                                Εγώ χρησιμοποιώ ροπόκλειδο, και όταν έκανα rebuild τα πίσω φρένα έβαλα loctite. Αλλά δεν είμαι μηχανικός...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                  Leo, if you find any Greek mechanic which use in any kind of bolts, Loctite, please, call me.

                                  Όλα σφίγγονται με το αερόκλειδο, εργαλείο για πάσα νόσο, όλα με την ίδια ροπή, στο τέρμα και η δουλειά να φεύγει από το μαγαζί, αυτά που γράφουν τα μάνιουαλ ισχύουν παντού, εκτός Ελλάδος, εδώ είμαστε ξερόλες και έχουμε δικό μας τρόπο εργασίας.

                                  Εγώ χρησιμοποιώ ροπόκλειδο, και όταν έκανα rebuild τα πίσω φρένα έβαλα loctite. Αλλά δεν είμαι μηχανικός...

                                  Έκανες σωστή δουλειά γιατί είσαι ερασιτέχνης ( εραστής της τέχνης ) βρές μου ένα ( μόνο ένα ) μηχανικό που χρησιμοποιεί ροπόκλειδο πουθενά αλλού εκτός από την κεφαλή και τα εντόσθια του κινητήρα όταν τον μοντάρει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                    Εγώ χρησιμοποιώ ροπόκλειδο, και όταν έκανα rebuild τα πίσω φρένα έβαλα loctite. Αλλά δεν είμαι μηχανικός...

                                    φαινεται απαυτα που λες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      O italakias πολύ την μπαίνει στο zorz τελευταία ή η ιδέα μου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                        Εγώ χρησιμοποιώ ροπόκλειδο, και όταν έκανα rebuild τα πίσω φρένα έβαλα loctite. Αλλά δεν είμαι μηχανικός...

                                        Έκανες σωστή δουλειά γιατί είσαι ερασιτέχνης ( εραστής της τέχνης ) βρές μου ένα ( μόνο ένα ) μηχανικό που χρησιμοποιεί ροπόκλειδο πουθενά αλλού εκτός από την κεφαλή και τα εντόσθια του κινητήρα όταν τον μοντάρει.


                                        Καλέ μου φίλε έναν βρήκες, έλα για καφέ!!!.
                                        Θα σου συστήσω και άλλους πολλούς…..
                                        Πως νομίζεις ότι βαστάμε τα μαγαζιά μας, εγώ 50 χρόνια και άλλοι πολλή?. Είσαι τεχνικός, σε επάγγελμα που χρειάζεται γνώσεις, και δεν επιτρέπετε να ισοπεδώνεις τα πάντα.
                                        Μας διαβάζει και άλλως κόσμος, και θα νομίζει ότι όλοι είναι για τον ‘καιάδα’.
                                        Φιλικά
                                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                        Οι 10 ή 20 που δουλεύουν σωστά είναι σταγόνα στον ωκεανό των αρκετών εκατοντάδων που δουλεύουν άρπα - κόλλα για να βγεί έξω το αμάξι από το συνεργείο μια ώρα αρχύτερα, απλά εσείς οι λίγοι επιβεβαιώνεται τον κανόνα.

                                        Είναι άλλο πράγμα η ανάγκη και η μεταφορά της γνώσης από τεχνικό σε τεχνικό και άλλο η μετέπειτα εφαρμογή της, ειδικά όταν η μη εφαρμογή της μας κάνει πλουσιότερους στην τσέπη και φτωχότερους στην προσφορά της εργασίας που αναλάβαμε έναντι αμοιβής η οποία αμοιβή περιλαμβάνει βέβαια και το κόστος όλων των εργαλείων και της αποκτηθείσας γνώσης στα σεμινάρια, αλλά που η μή εφαρμογή της μας εξυπηρετεί εννίοτε, οπότε ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          Τώρα αν σας πω ότι έχω τριών ειδών loctite, πιστοποιούμενο ροπόκλειδο (ΟΚ δανεικό) κλπ κλπ θα με πείτε και ...πύραυλο.
                                          Και όμως, όταν το κάνεις με πολυτέλεια χρόνου και με μεράκι, μόνο έτσι εννοείται δουλειά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                            Τώρα αν σας πω ότι έχω τριών ειδών loctite, πιστοποιούμενο ροπόκλειδο (ΟΚ δανεικό) κλπ κλπ θα με πείτε και ...πύραυλο.
                                            Και όμως, όταν το κάνεις με πολυτέλεια χρόνου και με μεράκι, μόνο έτσι εννοείται δουλειά.

                                            Κι όμως, στα συνεργεία οι κατασκευαστές έχουν δώσει χρόνους εργασίας για τις διάφορες χρεώσεις ανά εργασία. Όταν ο Γάλλος λέει πχ αλλαγή τακακιών 1 ώρα έχει υπολογίσει όλα αυτά που πρέπει να γίνουν σωστά, καθαρίσματα, έλεγχος, μέτρηση φθοράς στις γλύστρες, σφίξιμο με ροπόκλειδο, γρασσαρίσματα κλπ.

                                            Εδώ τον λένε μαλάκα τον κατασκευαστή γιατί αλλάζουν τακάκια σε 10' χωρίς να κάνουν όμως όλες τις εργασίας που προβλέπει ο ηλίθιος ο κατασκευαστής, δεν ξεχνάνε όμως να χρεώσουν ολόκληρη την ώρα, και αν διαμαρτυρηθείς σου δείχνουν και τις οδηγίες του εργοστασίου για την προτεινόμενη χρέωση, τώρα ποιός είναι ο μαλάκας και ποιός ο κουτόφραγκος, όλοι ξέρουμε.

                                            Φίλε Αντώνη, είναι πολύ καλό να υπερασπίζεσαι τον κλάδο σου, αλλά το πολύ το αλληλούϊα το βαριέται και ο παπάς, μη λες συνέχεια πράγματα που ίσως δεν πολυπιστεύεις και ο ίδιος. Μη βάζεις το χέρι σου στην φωτιά για τους άλλους, δεν είσαι εκεί μαζί τους συνέχεις, έτσι δεν είναι ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr