-
Μιλωντας παντα για το ιδιο αυτοκινητο... πιο δυνατος κινητηρας ποιος ειναι???
α) 2979cc , 306hp/5800σαλ, 400Nm/1300-5000σαλ (βενζινης)
β) 2993cc, 286hp/4400σαλ, 580Nm/1750-2250σαλ (diesel)
-
Μιλωντας παντα για το ιδιο αυτοκινητο... πιο δυνατος κινητηρας ποιος ειναι???
α) 2979cc , 306hp/5800σαλ, 400Nm/1300-5000σαλ (βενζινης)
β) 2993cc, 286hp/4400σαλ, 580Nm/1750-2250σαλ (diesel)
-
Μιλωντας παντα για το ιδιο αυτοκινητο... πιο δυνατος κινητηρας ποιος ειναι???
α) 2979cc , 306hp/5800σαλ, 400Nm/1300-5000σαλ (βενζινης)
β) 2993cc, 286hp/4400σαλ, 580Nm/1750-2250σαλ (diesel)
-
Εγω τον diesel θα επελεγα μονο και μονο για λογους ροπης στις χαμηλες στροφες και για τη καταναλωση.Αμα ηθελα γκαζια μπιτζινα!!
-
όπως το έχεις θέσει το ερώτημα ,,,,,,, ο 1ος
-
Σε ενδιαφέρει ο πιο δυνατός κινητήρας ή μήπως οι καλύτερες επιδόσεις?
Πιο δυνατός σε ισχύ είναι ο βενζινοκινητήρας για λίγο. Πιο δυνατός σε ροπή είναι το πετρέλαιο κατά πολύ.
Πιο καλές επιδόσεις και ρεπρίζ έχει μακράν το πρώτο αυτοκίνητο και όχι κινητήρας και εμένα αυτό με ενδιαφέρει στην ερώτησή σου.
http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q2/2009_bmw_335d-road_testΓιατί το πετρελαιοκίνητο δεν είναι ταχύτερο από το αδελφάκι του παρά την +50% μεγαλύτερη ροπή του διερωτάται ο συντάκτης του τεστ, ενώ έχουν το ίδιο 6άρι κιβώτιο?
Γιατί η σχέση μετάδοσης είναι 25% μακρύτερη από το αδελφάκι του, τυπικό για πετρέλαιο.
Επίσης και γιατί η ευστροφία του βενζινοκινητήρα και το εύρος του δεν παίζεται προσθέτω εγώ.
Btw το βενζινοκίνητο 335 έχει πλέον και επτάρι ως επιλογή. -
ο δευτερος ειναι πιο δυνατος .
αλλο η ιπποδυναμη της βενζινης και αλλο του πετρελαιου.
-
να σοβαρευτούμε λίγο .....
αν πάρεις τους 2 κινητήρες και τους κάνεις γεννήτριες που παράγουν ρεύμα περιστρέφοντας τον 1ο στις 5800σαλ και τον 2ο στις 4400σαλ, ο 1ος θα παράγει περισσότερα ΚWatt.
τώρα αν ο δεύτερος έχει καλύτερο συντελεστή απόδοσης ή θα βγάλει περισσότερα χλμ, χωρίς να θέλει service, είναι ένα άλλο θέμα.
-
θα στο διαφορετικα για να το καταλαβεις.
αυτο βγαζει ας πουμε 500 αλογα στις 7000στροφες.
και αυτο βγαζει περιπου τα ιδια αλλα στις 2500 στροφες
πιο απτα δυο εχει πιο δυνατο μοτερ το πρωτο η το δευτερο;
αστεια ερωτηση μαλλον κανω. -
Aφού και τα δύο έχουν 500 άλογα το ίδιο δυνατό μοτέρ έχουν και τα δύο
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γιατί το πετρελαιοκίνητο δεν είναι ταχύτερο από το αδελφάκι του παρά την +50% μεγαλύτερη ροπή του διερωτάται ο συντάκτης του τεστ, ενώ έχουν το ίδιο 6άρι κιβώτιο?
Γιατί η σχέση μετάδοσης είναι 25% μακρύτερη από το αδελφάκι του, τυπικό για πετρέλαιο.
Επίσης και γιατί η ευστροφία του βενζινοκινητήρα και το εύρος του δεν παίζεται προσθέτω εγώ.Όλο αυτό που λες συνοψίζεται στο ότι ο βενζινοκινητήρας έχει 20 άλογα περισσότερα από τον πετρελαιοκινητήρα (306 έναντι 286).
Όταν λέμε ισχυρότερο... εννοούμε ισχύ δηλαδή άλογα.
Όταν λέμε δυνατότερο πάλι το ίδιο εννούμε. Άσχετα αν ως φυσικό μέγεθος δύναμη είναι η ροπή. Απλά χρησιμοποιούμε λάθος όρο και έχει επικρατήσει αυτό. -
Πω πω διλλημα και αυτο! Απο την μια η θηριωδης ροπη του ντιζελ 58 κιλα!! Αλλα απο την αλλη η βενζινη βγαζει πολυ ροπη σχεδον σε ολο το φασμα στροφων! Τρομερο και αυτο! Λογω τουρμπο φυσικα... Ε σε αυτα τα 2 θα επελεγα βενζινη. Αν ηταν τζιπ το πετρελαιο...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
θα στο διαφορετικα για να το καταλαβεις.αυτο βγαζει ας πουμε 500 αλογα στις 7000στροφες.
και αυτο βγαζει περιπου τα ιδια αλλα στις 2500 στροφες
πιο απτα δυο εχει πιο δυνατο μοτερ το πρωτο η το δευτερο;
αστεια ερωτηση μαλλον κανω.ΘΕΟΣ!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Btw το βενζινοκίνητο 335 έχει πλέον και επτάρι ως επιλογή.
-
Ρε παιδες... Να το θεσω αλλιως...
κανουν κοντρα για αποσταση 2χλμ ευθεια...! ποιος κερδιζει???κ δευτερον ανοιγουν απο ρεπριζ... Ποιο πεταγεται καλυτερα κ τελικα παιρνει το ρεπριζ???
-
http://www.fastestlaps.com/vehicles.html
δες εδώ ....
-
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
Μιλωντας παντα για το ιδιο αυτοκινητο... πιο δυνατος κινητηρας ποιος ειναι???α) 2979cc , 306hp/5800σαλ, 400Nm/1300-5000σαλ (βενζινης)
β) 2993cc, 286hp/4400σαλ, 580Nm/1750-2250σαλ (diesel)
Για αυτά τα που αναφέρεις δεν ξέρω, για τις Ε90 2.0i & 2.0d πάντως, η diesel είναι παντού γρηγορότερη και πολύ πιο οικονομική.
ΥΓ: Τεστ υπάρχει στο Ελληνικό Autobild (Tεύχος 2008 ...κάπου)
-
Παιδιά ξεχάστε τον 2ο κινητήρα...
Έτσι και αλλιώς ο Σουφλιάς, το δήλωσε, δεν κάνει πίσω για τους diesel όσο είναι στην καρέκλα του...
Όλα τα είπε, απόσυρση, δακτύλιος αλλά diesel γιοκ!(για να ρίξουμε και λίγο πλάκα)
-
Στις επιδόσεις παίζουν ρόλο σχέσεις μετάδοσης, βάρος κλπ κλπ
Συγκρίνοντας αποκλειστικά κινητήρες (όπως το έθεσε ο φίλος που άνοιξε το θέμα) έχουμε τα εξής:
Η καλύτερη παρομοίωση, για λόγους κατανόησης, είναι να δούμε τον κινητήρα σαν τα ποδάρια ποδηλάτη (δικύλινδρος, δίχρονος θα ήταν )
Ροπή είναι το πόσο δυνατή είναι η κάθε πεταλιά, σε συγκεκριμένο ρυθμό (στροφών ανά λεπτό)
Ισχύς είναι το γινόμενο 'πόσο δυνατή η κάθε πεταλιά' επί 'αριθμό πεταλιών' (=Ροπή χ στροφές-ανά-λεπτό)Καταλαβαίνουμε ότι για δεδομένο αριθμό στροφών, μεγαλύτερη ισχύ θα έχει ο κινητήρας με τη μεγαλύτερη ροπή.
Ο ντήζελ δίνει πολύ δυνατές πεταλιές [πιστονιές] (μεγαλύτερη ροπή απ' τον βενζινοκινητήρα) αλλά δεν μπορεί να δώσει πολλές (έως 4-4,5 χιλιάδες σ-α-λ). Ο βενζινοκινητήρας δίνει λιγότερο δυνατές πεταλιές [πιστονιές], αλλά μπορεί να δώσει συνολικά πολύ περισσότερες (να κάνει πιο γρήγορα πετάλι, έως και 9 χιλιάδες σαλ ή περισσότερες σε ειδικές κατασκευές), και το συνολικό γινόμενο ισχύος του θα είναι τελικά μεγαλύτερο, σε αριθμό στροφών που ο ντήζελ δεν μπορεί να φτάσει.
Αλλά, όπως είπαμε, στο ενδιάμεσο, σε δεδομένο αριθμό στροφών, ας πούμε στις 1000, στις 2000, στις 3000, στις 4000, ο ντήζελ έχει περισσότερη ροπή, και άρα περισσότερους ίππους από τον βενζινοκινητήρα.
Αυτό σημαίνει ότι με τέρμα γκάζι, ο βενζινοκινητήρας θα είναι πιο γρήγορος (συνολική επιτάχυνση από στάση & τελική ταχύτητα), ενώ ο ντήζελ θα είναι πιο γρήγορος σε αρχική επιτάχυνση-ρεπρίζ, αν βέβαια όλα τα άλλα χαρακτηριστικά των 2 αυτοκινήτων είναι ίδια (που ποτέ δεν είναι, γιατί ο κατασκευαστής προσπαθεί να βολέψει καλύτερα τα χούγια του κάθε κινητήρα με την κατάλληλη μετάδοση)
Το συμπέρασμα είναι οτι ο βενζινοκινητήρας είναι καταλληλότερος μόνον για αμιγώς σπορ χρήση, ενώ για το 90% των οδηγών και το 98% των χρήσεων καταλληλότερος είναι ο ντήζελ.
Α, και μία διευκρίνιση: Δεν είναι η κάθε 'στροφή' του μοτέρ κινητήρια πιστονιά. Μια στις 4 είναι, στους τετράχρονους, αυτή που αντιστοιχεί στη φάση της ανάφλεξης.
Και αντίστοιχα, απ' τις πεταλιές του ποδηλάτη οι μισές είναι οι κινητήριες (σπρώχνει κάτω το ένα πόδι, ανεβαίνει το άλλο συγχρόνως-γι'αυτό είπα ότι ο ποδηλάτης είναι δίχρονος) -
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
Μιλωντας παντα για το ιδιο αυτοκινητο... πιο δυνατος κινητηρας ποιος ειναι???α) 2979cc , 306hp/5800σαλ, 400Nm/1300-5000σαλ (βενζινης)
β) 2993cc, 286hp/4400σαλ, 580Nm/1750-2250σαλ (diesel)
αυτοι οι 2 ειναι αφορουν 335 βενζινη και 335 diesel?
αν ειναι ετσι πιστευω οτι 'επιτηδες' η βενζινη σε απολυτες επιδοσεις με κοφτες κτλ θα ειναι πιο γρηγορη. χαμηλα το diesel μπορει να υπερισχυει αλλα στην πραξη και το αλλο ειναι πανισχυρο απο τις χαμηλες στροφες.
το diesel θα το προτιμησει καποιος για τη χαμηλοτερη καταναλωση και επειδη ειναι πολυ κοντα στη βενζινη.
για δυναμη απο χαμηλα/καθημερινες μετακινησεις και η κανονικη 335 ειναι πολυ δυνατη.
η bmw παντως βγαζει εντυπωσιακα δυνατα μοτερ και η διαφορα με τα ατμοσφαιρικα (320 πχ) μπορει να ειναι πολυ εμφανης λογω ροπης , ομως σε τοσο μεγαλα κυβικα και με τουρμπινα δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ο δευτερος ειναι πιο δυνατος .
αλλο η ιπποδυναμη της βενζινης και αλλο του πετρελαιου.Άσ'το, έχεις ξεφύγει πολύ πλέον από το ορατό σύμπαν...
συγκριση ισχυος