Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαδια σε audi ΤΤ. Ψιλοεπείγον..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαδια σε audi ΤΤ. Ψιλοεπείγον..
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    30
    836
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas2005 last edited by

      Kαλησπέρα.

      Εχω ενα audi tt 2.0 το καινουριο 2006 και μετά. Εχω κάνει ενα σερβις γυρω στα 9000 km και το επόμενο ειναι στα 30.000 (σε αλλα 2.500 δηλ) η οταν μου βγάλει το trip computer. Το θέμα είναι όμως οτι ενω εχω αυτη την στιγμη 27.500 μου εβγαλε ενδειξη το αμάξι οτι η σταθμη του λαδιού ειναι χαμηλά. Επειδή δεν ξέρω απο αμάξια, ειναι λογικό αυτο? Μηπως εχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι?

      Θα το πήγαινα στην αντιπροσωπεία την Δευτέρα αλλα σημερα πρέπει να πάω ταξίδι.. Γίνεται να συμπληρώσω λίγο εγω και να κάνω την δουλειά μου? Γίνεται ή θα χαλάσω το αυτοκίνητο?

      Ποσο να βάλω και τι λάδι?

      Παρακαλω απαντήστε αν ξερετε σίγουρα μην κανω καμιά ζημιά..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nickolas2005 last edited by

        Kαλησπέρα.

        Εχω ενα audi tt 2.0 το καινουριο 2006 και μετά. Εχω κάνει ενα σερβις γυρω στα 9000 km και το επόμενο ειναι στα 30.000 (σε αλλα 2.500 δηλ) η οταν μου βγάλει το trip computer. Το θέμα είναι όμως οτι ενω εχω αυτη την στιγμη 27.500 μου εβγαλε ενδειξη το αμάξι οτι η σταθμη του λαδιού ειναι χαμηλά. Επειδή δεν ξέρω απο αμάξια, ειναι λογικό αυτο? Μηπως εχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι?

        Θα το πήγαινα στην αντιπροσωπεία την Δευτέρα αλλα σημερα πρέπει να πάω ταξίδι.. Γίνεται να συμπληρώσω λίγο εγω και να κάνω την δουλειά μου? Γίνεται ή θα χαλάσω το αυτοκίνητο?

        Ποσο να βάλω και τι λάδι?

        Παρακαλω απαντήστε αν ξερετε σίγουρα μην κανω καμιά ζημιά..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas2005 last edited by

          Kαλησπέρα.

          Εχω ενα audi tt 2.0 το καινουριο 2006 και μετά. Εχω κάνει ενα σερβις γυρω στα 9000 km και το επόμενο ειναι στα 30.000 (σε αλλα 2.500 δηλ) η οταν μου βγάλει το trip computer. Το θέμα είναι όμως οτι ενω εχω αυτη την στιγμη 27.500 μου εβγαλε ενδειξη το αμάξι οτι η σταθμη του λαδιού ειναι χαμηλά. Επειδή δεν ξέρω απο αμάξια, ειναι λογικό αυτο? Μηπως εχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι?

          Θα το πήγαινα στην αντιπροσωπεία την Δευτέρα αλλα σημερα πρέπει να πάω ταξίδι.. Γίνεται να συμπληρώσω λίγο εγω και να κάνω την δουλειά μου? Γίνεται ή θα χαλάσω το αυτοκίνητο?

          Ποσο να βάλω και τι λάδι?

          Παρακαλω απαντήστε αν ξερετε σίγουρα μην κανω καμιά ζημιά..

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kon5 last edited by

            Από τα 9000 κμ μέχρι τα 27500 που είσαι τώρα έχεις το ίδιο λάδι? Αν ναι λογικό είναι να το καίει. Νομίζω πως ούτως ή άλλως καίνε λίγο οι τουρμπονικητήρες. Άνοιξε το manual σου δες ποια προδιαγραφή προτείνει η audi (υποθέτω 504?) αγόρασε ένα μπουκάλι και βάζε σιγά σιγά μέχρι να φτάσεις στην ένδειξη max.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              arrowsfa1 last edited by

              Διάβασε το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου, εκεί γράφει πόσο πρέπει να συμπληρώσεις ανάλογα με την ένδειξη που θα πάρεις από τον δείκτη λαδιού. Γράφει επίσης και πώς να τσεκάρεις τη στάθμη του λαδιού σε περίπτωση που δεν ξέρεις. Τέλος, γράφει και τι τύπο λαδιού να βάλεις...

              Μια μικρή κατανάλωση λαδιού είναι φυσιολογική για ένα αυτοκίνητο (και μάλλον συνήθης για κινητήρες TFSI), πάλι το βιβλιαράκι μπορεί να σου λέει ότι π.χ. ενδέχεται να έχεις κατανάλωση 100 ml ανά 1000 χλμ. Αν έκανες 18.000 χλμ με μία τέτοια μικρή κατανάλωση δεν αποκλείεται η απώλεια λαδιού σου να οφείλεται αποκλειστικά σε 'φυσιολογικά' αίτια. Επειδή όμως απ' ό,τι κατάλαβα δεν έλεγξες ποτέ στο ενδιάμεσο τη στάθμη του λαδιού, δεν μπορείς και να ξέρεις αν ήταν σταδιακή η κατανάλωση ή ξαφνική.

              Για καλό και για κακό τσέκαρε το αμάξι κάτω από τον κινητήρα για τυχόν διαρροές (δες δηλ. αν υπάρχει λάδι στην άσφαλτο πάνω από εκεί που παρκάρεις), συμπλήρωσε λάδι μέχρι εκεί που πρέπει και μετά από κάποια χλμ. κάνε έναν έλεγχο να δεις αν και πόσο έκαψε..

              Τούτο βέβαια αν κατά τα λοιπά το αμάξι δεν έχει πρόβλημα. Αν έχεις παρατηρήσει και κάτι άλλο, τρέχα στο συνεργείο..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                αν βιαζεσαι τοσο πολυ, σταματα σε μια Audi, και πες τους να σου συμπληρωσουν λαδι. Καλο ειναι να μην πας ταξιδι πριν συμπληρωσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • N
                  nickolas2005 last edited by

                  Το ίδιο έχει ναι.. Το θέμα ειναι οτι το αμάξι επειδή μένω στο εξωτερικό και το πήρα απο εδω ειχε ξενο manual και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βγάλω άκρη..

                  Και οταν θα παω για servis στα 30.000 θα μου αλλάξουν ολο το λάδι και θα μου βάλουν καινούριο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kon5 last edited by

                    Ναι θα στο αλλάξουν όλο το λάδι και νέο φίλτρο.

                    Μπες εδώ δώσε και δες τι λάδι συστήνει η shell για το αυτοκίνητό σου.

                    http://www.shell.com/home/PlainPageServ ... atch1.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nickolas2005 last edited by

                      Aμα βάλω shell λάδι και μέσα εχει αλλης μάρκας αλλα οι προδιαγραφές ειναι οι ίδιες υπάρχει πρόβλημα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Άλλωστε θα τα αλλάξεις όπου να'ναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Μην κάνεις ταξίδι χωρίς να συμπληρώσεις λάδι.
                          Μέσα στην πόλη για μικρές διαδρομές δεν πειράζει πολύ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ακόμα καλύτερα να πας και να κάνεις την επίσημη αλλαγή λαδιών πρόωρα, ήδη τα έχεις υπεραρκετά χλμ καλό θα κάνεις. Γενικά πολλοί θα πρότειναν να αλλάζεις γενικά τα λάδια (και το φίλτρο πάντα) λίγο συχνότερα, θα θεωρούσα τα 15000χλμ μια λογική συνθήκη αλλαγής.

                            Θα μπορούσε άνετα να μπει το θέμα μέσα σε αυτό των λιπαντικών. Έχει τους τακτικούς θαμώνες του οπότε και το ψιλοεπείγον θα καλυφθεί ίσως και καλύτερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              το λαδι που σου εκαψε ειναι φυσιολογικο και αν θες τη γνωμη μου αλλαζε το πολυ καθε 10.000 αν δε θες να σου μεινει το μοτερακι στο χερι

                              και ριχνε καθε καποια χλμ μια ματια στο δεικτη λαδιου σου δε χρειαζεται να φτανεις σε σημειο να δου βγαζει ενδειξη!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                nickolas2005,
                                συνήθως όταν ανάβει λαμπάκι για χαμηλή στάθμη λαδιού, σημαίνει ότι στο κάρτερ είναι μέσα λιγότερο από 1lt λάδι.Τώρα αν σκεφτείς ότι το ΤΤ παίρνει (μάλλον) 3,5lt λάδι, μάλλον επιβάλλεται να προσθέσεις λάδι.
                                Δε λέω...οι κινητήρες δεν χρειάζονται 3,5 lt για να λιπανθούν (αλλά το λάδι δεν κάνει μόνο λίπανση χρησιμοποιείται και για ψύξη ας πούμε), αλλά και λιγότερο από 1lt είναι κάπως επίφοβο και στα όρια του αποδεκτού.
                                Εγώ στη θέση σου θα του πρόσθετα λάδι οπωσδήποτε ακόμα και για μικρές μετακινήσεις.
                                Επίσης στα 30.000km θα έκανες service, οπότε πήγαινε τώρα (κι ας χάσεις 2,500km) και άλλαξε λάδια και φίλτρα μια και καλή και μην μπλέκεις συμπληρώματα κτλ (συν του ότι θα τα πετάξεις μετά από ~2,500km).

                                Δεν ξέρω τι λένε στις 'πάνω' χώρες οι αντιπροσωπείες, αλλά προσωπικά 30.000km δεν άφηνα τα ίδια λάδια σε turbo κινητήρα.Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 10.000km (και κάθε 30.000km service), ανεξάρτητα από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου (κάθε φορά μου κάνουν βέβαια reset τον μετρητή), αφού:

                                1. το αμάξι δεν το πάω νορμάλ, αλλά δεν το σκίζω και με το που το βάλω μπροστά ( )
                                2. η ζωή της μηχανής είναι το λάδι.Εντάξει...κι άλλα πράγματα αλλά το λάδι είναι από τα πλέον βασικά. Βγάλε όλο το λάδι που έχει μέσα μια μηχανή και σε λιγότερο από 2 λεπτά θα κολλήσει και θα είναι για πέταμα.
                                3. έχουμε και λίγο χειρότερες συνθήκες από τις πιο ψυχρές χώρες και απαιτούνται πιο συχνές αλλαγές. (ίσως αυτό να είναι και λίιιγο προπαγάνδα βέβαια )
                                4. δεν έχω και τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου,ώστε να τους εμπιστευτώ την ζωή του κινητήρα μου.

                                ΥΓ:Στην αντιπροσωπεία, έτσι για την ιστορία, μου είπαν κάθε 15.000km λάδια και κάθε 30.000km service.Το βιβλιαράκι λέει κάθε 30.000km λάδια και κάθε 60.000km service. Υποθέτω λοιπόν ότι κι εσένα κάτι τέτοιο κουλό πρέπει να γράφει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                  3) έχουμε και λίγο χειρότερες συνθήκες από τις πιο ψυχρές χώρες και απαιτούνται πιο συχνές αλλαγές. (ίσως αυτό να είναι και λίιιγο προπαγάνδα βέβαια )

                                  Δεν είναι. Εδώ έχουμε πάρα πολύ σκόνη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kavoyras last edited by

                                    Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                    Δεν είναι. Εδώ έχουμε πάρα πολύ σκόνη.

                                    τα φίλτρα γι'αυτό δεν υπάρχουν στο αμάξι?
                                    Εγώ το πιστεύω ότι είναι λίγο προπαγάνδα.Αν δεν ήταν, δε θα έπρεπε να το γράφει το manual του αυτοκινήτου?Κι αφού το ξέρουν στην audi (και στην κάθε audi βέβαια) ότι το συγκεκριμένο manual πάει στην Ελλάδα (αφού είναι μεταφρασμένο στα Ελληνικά ), θα μπορούσαν ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ να αλλάξουν αυτά που γράφει το βιβλιαράκι του service, αφού ξέρουν ότι έχουμε χειρότερο κλίμα και θα πρέπει να λάβουμε (θεωρητικά και βάση με τα δεδομένα των αντιπροσώπων εδώ) τα μέτρα μας κάνοντας πιο πυκνά service.
                                    Τέλος...φαντάσου όλα τα αμάξια της Χ εταιρίας από εκεί που κάνανε κάθε 15.000km σερβις να κάνουν κάθε 30.000km.Αμέσως-αμέσως πέφτει αυτόματα η κίνηση στα συνεργεία των εξουσιοδοτημένων (και άρα ο τζίρος και άρα το κέρδος) στα μισά (θεωρώντας ότι οι τιμές είναι fixed και δεν μεταβάλονται αν δεν τις μεταβάλει η 'μαμά' εταιρία).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Το manual της suzuki λέει αλλαγές κάθε 15000 χλμ. Σε μέρη που έχει πολύ σκόνη αλλαγές ανά 7500 χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        η πανε και αλλαξε τα μαζι με το φιλτρο η συμπληρωσε...

                                        βαλε ενα 5-30 πχ της castrol και εισαι οκ!

                                        να ξες αυτους τους κινητηρες μη περιμενεις να φτασει στα ορια του σερβις...ανα 7.500 μαξ 10.000 θα πηγαινεις και θα αλλαζεις...ειδικα με τις ζεστες και τη πιεση, δε ξερω αν το πιεζεις, τα λαδια πανε περιπατο....και παντα να χεις κανα λιτρο λαδι μαζι σου!

                                        και αμα ξαναγραψεις εδω για λαδια θα εκτελεστεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                          Το manual της suzuki λέει αλλαγές κάθε 15000 χλμ. Σε μέρη που έχει πολύ σκόνη αλλαγές ανά 7500 χλμ.

                                          Εγώ πάντως παραθέτω τι γράφει το manual του δικού μου αυτοκινήτου (Α3 - το οποίο και έχω πρόχειρο και αν θέλετε σας το παραθέτω κιόλας επι τόπου ),του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Golf IV), της μάνας μου (Golf V), του αδερφού μου (ibiza), του πατέρα μου (C-class προηγούμενης γενιάς) και του θείου μου (XC70).
                                          Θα μου πεις...όλα ευρωπαϊκά αμάξια...ΟΚ.
                                          Αλλά και πάλι, σε κανένα δεν γίνεται αναφορά για διαφορετικές περιόδους αλλαγής λαδιών-service κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.Ακόμα και στο Golf IV που είχα.Μου λέγανε αυτοί κάθε 7.500km αλλαγή λαδιών και service κάθε 15.000km (τα οποία και ακολουθούσα για τους δικούς μου λόγους βέβαια) αλλά αν το πάμε τυπικά, το βιβλιαράκι του service έλεγε καθαρότατα 15.000km και 30.000km αντίστοιχα.

                                          Και στην τελική ρε συ, σιγά την παραπάνω σκόνη που έχουμε στην Ελλάδα, από ό,τι στη Γερμανία ή στην Ελβετία...Δε ζούμε και στην Αίγυπτο πχ.
                                          Παρατηρώντας πόσο γρήγορα σκονίζονταν το αμάξι όσο το παρκάραμε έξω στο δρόμο στις άλλες 2 χώρες που ανέφερα, έβλεπα ότι περίπου με την ίδια συχνότητα σκονιζόταν (και χρειαζόταν πλύσιμο ή ξεσκόνισμα) σε σχέση με την Ελλάδα (άντε 1 μέρα μπρος-πίσω που ίσως και να ήταν τυχαίο).Δε λέω ότι έκανα ανάλυση του αέρα, έτσι?Κρίνοντας όμως από το αποτέλεσμα και από το τι γράφει το manual (δηλαδή τι προβλέπει η 'μαμά' εταιρία και όχι τι λέει ο αντιπρόσωπος), βγάζω το συμπέρασμά μου γι'αυτά που μας λένε εδώ στην Ελλάδα.
                                          Και για να στο πω και διαφορετικά:Ένας ξάδερφός μου είναι Ιταλία και δουλεύει εκεί.Αγόρασε (τυχαία) κι αυτός ένα καινούριο Α3 (συγκεκριμένα το 2.0ΤQ και DSG - βενζίνη είναι για όσους δεν ξέρουν) .Δεν του είπαν τίποτα για πιο συχνές αλλαγές ακόμα κι όταν (επίτηδες) ρώτησε σε 2-3 αντιπροσωπείες (τον είχα βάλει εγώ να ρωτήσει έτσι από περιέργεια).
                                          Και έρχομαι στο βασικό μας ερώτημα: Γιατί στην Ιταλία (επίσης μεσογειακή χώρα και μάλιστα γειτονική με την Ελλάδα) έχει λιγότερη σκόνη από ό,τι εδώ? Γιατί εδώ να αλλάζουν την συχνότητα αλλαγής λαδιών και οπουδήποτε αλλού (εξωτερικό) όχι? Κάτι δεν πάει καλά... (δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις )
                                          Τώρα για την Ιαπωνία δεν ξέρω τι παίζει...μπορεί εκεί να έχουν αρκετά λιγότερη σκόνη, καθώς μιλάμε και για την άλλη άκρη της γης (και δεν έχω πάει κιόλας).

                                          Βέβαια ό,τι και να λέμε εδώ πέρα, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει στο αμάξι του.
                                          Απλά προσπαθώ να σου δείξω και την άλλη πλευρά του νομίσματος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            peterpan last edited by

                                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                            Και στην τελική ρε συ, σιγά την παραπάνω σκόνη που έχουμε στην Ελλάδα, από ό,τι στη Γερμανία ή στην Ελβετία...Δε ζούμε και στην Αίγυπτο πχ.

                                            στην ελλάδα έχει άπειρη σκόνη, για τον απλούστατο λόγο ότι παντού σκάβουν και βγάζουν χώματα από τους δρόμους...
                                            είναι και οι εξατμήσεις (πχ ντουμάνια από λεωφορία, τα φανάρια στην ελλάδα με τα μποντιλιαρίσματα, κτλ...)
                                            τέτοιο φαινόμενο δεν υπάρχει στη Γερμανία...
                                            εδώ στη Βόννη, έχει λιγότερη σκόνη και από το χωριό μου
                                            Ούτε ίχνος στους δρόμους...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr