-
Kαλησπέρα σε όλους,
είμαι νέος χρήστης του φόρουμ, οδηγός απο το '97 αλλα απο μηχνικά μέρη κλπ....κλάφτα μπάμπη....Σκέφτομαι για αγορά, μέσα στο 2004, αυτοκινήτου και συγκεκριμμένα ενος mini cooper 1.6 (115 hp) είτε καινούργιου, είτε μεταχειρισμένου εφοσον ειναι σε καλή κατάσταση. Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι μιας και θα το κρατήσω για αρκετά χρόνια, τι να περιμένω απο θέματα αντοχής κινητήρα, υλικα κατασκευής και γενικότερα για αντοχή στο χρόνο. Ίσως αργότερα έρθουν και βελτιώσεις. Αξιζουν τόσα λεφτα (δεν μου περισσεύουν κιόλας...) ή να σκεφτω κάτι άλλο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Kαλησπέρα σε όλους,
είμαι νέος χρήστης του φόρουμ, οδηγός απο το '97 αλλα απο μηχνικά μέρη κλπ....κλάφτα μπάμπη....Σκέφτομαι για αγορά, μέσα στο 2004, αυτοκινήτου και συγκεκριμμένα ενος mini cooper 1.6 (115 hp) είτε καινούργιου, είτε μεταχειρισμένου εφοσον ειναι σε καλή κατάσταση. Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι μιας και θα το κρατήσω για αρκετά χρόνια, τι να περιμένω απο θέματα αντοχής κινητήρα, υλικα κατασκευής και γενικότερα για αντοχή στο χρόνο. Ίσως αργότερα έρθουν και βελτιώσεις. Αξιζουν τόσα λεφτα (δεν μου περισσεύουν κιόλας...) ή να σκεφτω κάτι άλλο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Kαλησπέρα σε όλους,
είμαι νέος χρήστης του φόρουμ, οδηγός απο το '97 αλλα απο μηχνικά μέρη κλπ....κλάφτα μπάμπη....Σκέφτομαι για αγορά, μέσα στο 2004, αυτοκινήτου και συγκεκριμμένα ενος mini cooper 1.6 (115 hp) είτε καινούργιου, είτε μεταχειρισμένου εφοσον ειναι σε καλή κατάσταση. Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι μιας και θα το κρατήσω για αρκετά χρόνια, τι να περιμένω απο θέματα αντοχής κινητήρα, υλικα κατασκευής και γενικότερα για αντοχή στο χρόνο. Ίσως αργότερα έρθουν και βελτιώσεις. Αξιζουν τόσα λεφτα (δεν μου περισσεύουν κιόλας...) ή να σκεφτω κάτι άλλο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
edit
-
edit
-
Καταρχήν καλώς όρισες στην παρέα μας. Για να μπορέσει κάποιος να σου δώσει μια σαφή απάντηση καλό θα ήταν να αναφέρεις τις προτεραιότητες σου (οικογένεια, άνεση, επιδώσεις οικονομία κλπ) καθώς και για τι ποσό μιλάμε μια και δεν είσαι ξεκάθαρος αν τελικά διαθέτεις τα λεφτά που κοστίζει καινούργιο ή μεταχειρισμένο.
Αν σου έχει μπει στο μάτι πάντως ένα είναι σίγουρο «πες μου χίλιες λύσεις για να κάνω αυτό που έχω αποφασίσει». -
Αν σου έχει μπει στο μάτι πάντως ένα είναι σίγουρο «πες μου χίλιες λύσεις για να κάνω αυτό που έχω αποφασίσει». :lol
Ορθότατο, συνήθως ζητάμε τη γνώμη των άλλων για να επιβεβαιώσουμε την ήδη προειλημμένη απόφασή μας και για να έχουμε κάποιον να κατηγορούμε!! (έστω και από μέσα μας) αν κάτι δεν πάει καλά...Βρίσκουμε πάντα τρόπους να υποβαθμίσουμε τις αντίθετες γνώμες από τη δική μας τάση-κλίση και να υπερεκτιμήσουμε τις σύμφωνες...
Μια στάθμιση - ιεράρχηση των αναγκών σου και μια απόφαση για το αν αγοράζεις αυτοκίνητο με την καρδιά ή με τη λογική θα σου επιτρέψουν να κάνεις το πρώτο βήμα...Μετά το χάος!! Δηλ ισχύει το γνωστό : 'οι γνώμες είναι σαν τις κ...τρυπίδες, όλοι έχουν από μία'...
Παρ 'όλα όσα λέω κι εγώ μάλλον θα ζήταγα τη γνώμη του Forum για το εν λόγω ζήτημα ...
Άποψη μου για το MINI : ένα πολύ όμορφο αμάξι που πολύ θα ήθελα να το έχω στα χέρια μου και να το χαίρομαι να το οδηγώ αλλά δύσκολα θα το έπαιρνα σαν μοναδικό μου αυτοκίνητο δεδομένης και της τιμής του...Σε αυτά τα λεφτά θα κοίταζα κάτι άλλο για ένα και μοναδικό αμάξι...
Μια Alfa 147 πχ το Punto HGT ίσως (που είναι και σαφώς φτηνότερο) -
Ο χρήστης Paxx έγραψε:
Kαλησπέρα σε όλους,
είμαι νέος χρήστης του φόρουμ, οδηγός απο το '97 αλλα απο μηχνικά μέρη κλπ....κλάφτα μπάμπη....Σκέφτομαι για αγορά, μέσα στο 2004, αυτοκινήτου και συγκεκριμμένα ενος mini cooper 1.6 (115 hp) είτε καινούργιου, είτε μεταχειρισμένου εφοσον ειναι σε καλή κατάσταση. Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι μιας και θα το κρατήσω για αρκετά χρόνια, τι να περιμένω απο θέματα αντοχής κινητήρα, υλικα κατασκευής και γενικότερα για αντοχή στο χρόνο. Ίσως αργότερα έρθουν και βελτιώσεις. Αξιζουν τόσα λεφτα (δεν μου περισσεύουν κιόλας...) ή να σκεφτω κάτι άλλο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
Φίλε paxx καλώς ήρθες,
Τυχαίνει να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το ατμοσφαιρικό όχι το S), όμως για να μην αναπαράγω εδώ πληροφορίες πού ήδη έχουν δοθεί, ρίξε μια ματιά στην τελευταία δημοσίευση μου σε αυτό το thread:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ght=cooper
Το δικό μου έχει αγοραστεί το 12-2002 και έχει καλύψει 47000 χλμ. μέχρι στιγμής. Παρά του ότι το αυτοκίνητο πιέζεται αρκετά, και παρόλο που (μεταξύ άλλων) έχει αλλαχθεί ο εκκεντροφόρος του και έχει επαναπρογραματιστεί η ECU, δεν έχει εμφανίσει κανενός είδους πρόβλημα αξιοπιστίας από πλευράς κινητήρα. Η ποιότητα των υλικών κατασκευής και η συναρμογή τους είναι εξαιρετική, και το αυτοκίνητο δείχνει να παλιώνει χωρίς προβλήματα.
Εν ολίγοις: AN είσαι ένας συνειδητοποιημένος υποψήφιος αγοραστής του ΜΙΝΙ, πρόθυμος να ανεχτεί το γεγονός ότι είναι σαφώς υπερτιμημένο καθώς και τους εξαιρετικά περιορισμένους (για την κατηγορία του) χώρους πίσω επιβατών και αποσκευών TOTE είναι μια εξαιρετική πρόταση. Αν σε ενδιαφέρει όμως έστω και στο ελάχιστο η γρήγορη οδήγηση ΜΗΝ κάνεις το δικό μου λάθος αγοράζοντας το ατμοσφαιρικό αλλά προτίμησε το Cooper S.
Επίσης έχε υπόψη σου ότι ήδη έχει ανακοινωθεί ένα μικρό facelift στο απλό cooper, το οποίο όμως δεν γνωρίζω πότε θα εισαχθεί στο Ελλάντα.
Στην διάθεση σου για όποια πρόσθετη πληροφορία θελήσεις.
Ευτύχης
-
Νομιζω το 2005 μaζι με wagon και convertible...
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Νομιζω το 2005 μaζι με wagon και convertible...Το Mini convertible (και όχι cabrio για να διαφοροποιείται από το Beetle cabrio!) που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2004 θα περιέχει τις μικρές αλλαγές του facelift.
Θα συμφωνήσω με τον ιδιοκτήτη που όπως είπε είναι υπερτιμημένο και με μικρούς χώρους. Επίσης εμένα μου φαίνεται πολύ πλαστικό το εσωτερικό ιδίως τα χερούλια κλπ... Αν τα δέχεσαι τα παραπάνω είναι μια καλή αγορά και θα σε ικανοποιήσει έχοντας πολλά άλλα πλεονεκτήματα και ίσως όχι άλλα μειονεκτήματα! Αλλιώς με τόσα λεφτά οι επιλογές είναι ουκ ολίγες. Πρέπει να αναφέρεις τι κοιτάς, τι ανάγκες έχεις και τι έχει πιο πολλή σημασία για σένα.
-
Πολύ ακριβό... Δεν θα το έπαιρνα ποτέ!
Μόνο το CooperS θα σκεφτόμουνα για άλλους (:evil:) λόγους, αλλά και πάλι ζορίζεσαι λίγο περισσότερο και αγοράζεις CTR!!!! -
-
Πληροφορίες για το ΜΙΝΙ convertible και για το facelift μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://www.mini2.com/news/news221.html
Ευτύχης
-
To ΜΙΝΙ δεν ειναι καθολου υπερτιμημενο.. η brand του Mini εχει παει στην BMW δεν εχει νοημα να κοιταει κανεις το παρελθον και να συγρινει παλιος νεος ... η ΒΜ θελει να διξει στον κοσμο οτι με την launch του ΜΙΝΙ ειναι σαν να το εμπνευστηκε τωρα απλα σεβεται το ονομα την καταγωγη του κανοντας το στην αγγλια αποκλειστικα και μαλιστα στο παλιο εργοστασιο της Morris απο οπου βγηκε το πρωτο Mini 621 ΑΟΚ. Ανηκει πλεον στην πολιτικη της εταιρεια πητε μου ενα ΒΜW κατω απο 17k που για την BM αυτα τα λεφτα ειναι ψιχουλα αν σκεφτει κανεις οτι μια Ζ4 αρχιζει απο 46κ το ΜΙΝΙ για την BM ειναι τα λεφτα για τα τσιγαρα ενως βιομηχανου ας πουμε...
-
Εγώ πάντως έχω ήδη αρχίσει να γλυκοκοιτάζω το mini cooper s. Κάθε φορά που περνάω απο την αντιπροσωπεία μου τρέχουν τα σάλια
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
To ΜΙΝΙ δεν ειναι καθολου υπερτιμημενο.. που για την BM αυτα τα λεφτα ειναι ψιχουλα αν σκεφτει κανεις οτι μια Ζ4 αρχιζει απο 46κ το ΜΙΝΙ για την BM ειναι τα λεφτα για τα τσιγαρα ενως βιομηχανου ας πουμε...Νομίζω ότι το σκεφτικό σου βάζει νερά....δεν έχει σχέση αν είναι φτηνότερο από τις άλλες ή αν είναι ψίχουλα....αν δεν συνέφερε την εταιρεία να είσαι σίγουρος ότι δεν θα τα έβγαζε, τη συμφέρει και μάλιστα περισσότερο από το κέρδος από το κάθε αυτοκίνητο.
Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι οι BMW δεν είναι υπερτιμημένες το Mini υστερεί σε ποιότητα υλικών ώστε με αυτόν τον τρόπο να δικαιολογεί την τιμή του. Όπως και το Smart (που η ποιότητά του και η αξιοπιστία του δεν έχει καμία σχέση με την σχεδόν μητρική Mercedes) έχουν υπερκοστολογηθεί σαν είδη lifestyle και όχι για την πραγματική τους αξία ως αυτοκίνητα. Δεν λέω ότι είναι κακά αυτοκίνητο αλλά απλά φέρουν στην τιμή τους μια επιπλέον ταρίφα ή φόρο ή χαράτσι ή όπως θέλετε το λέτε για την κοινωνική διάκριση κλπ κλπ που προσφέρουν. -
Καλως σας βρηκα και συγχωρεστε με για την καθυστέρηση της απάντησής μου. Το ποσό που διατίθεμαι να δώσω είναι απο 15.000, ως το πολύ 20.000€ και όχι ντουκου. Με τόσο λεφτα απο μια πρώτη ερευνα που έκανα, διαπίστωσα οτι δεν αγοράζεις καν μεταχειρισμένο S, παρα μόνο το ατμοσφαιρικό.
Tωρα για τις προταιρεότητες μου, μ'αρέσει το γκάζι και είμαι ελαφρά νευρικός οδηγός, θέλω το αυτ/το να ακουει εκεί που το χρειάζεσαι, συνεπώς η οικονομια ας έρθει και δεύτερη. Οικογένεια δεν έχω και απο θέμα άνεσης(χωρου) μπορώ να κάνω υποχωρήσεις. Σκέφτομαι όμως σίγουρα για εμφανισιακές βελτιώσιες(& οδηγικής συμπεριφοράς) στην αρχή και αργότερα βελτιώσεις στον κινητήρα.
Αυτό που απαιτώ όμως είναι καλη ποιότητα κατασκευής, αντοχή του κινητήρα στον χρόνο και όσο λιγότερα, φθηνότερα μάλλον service, δλδ φθηνή συντήρηση.Σκέφτηκα και την 147 φυσικά μιας και μ'άρεζε απο τοτε που πρωτοεμφανίστηκε, αλλά σκέφτομαι το κόστος συντήρησής της...
Επίσης πιστεύω οτι σε φόρουμ θα πάρεις απαντήσεις απο εμπειρία και χωρις κάποιο 'συμφέρον', μιας και ο μηχανικός της γειτονιάς η ο καθε 'ειδικος' που ίσως απευθυνθείς, θα πει αυτα που θέλει να πει...
ευχαριστώ για τις απαντησεις σας.
Ευτύχη, για την βελτίωση του http://www.pipercross.com/mini.htm που μπορεις να απευθυνθείς στην Β. Ελλάδα?
-
Ξέχασα να ρωτήσω, αν μετά απο κάποια χιλιόμετρα, αξίζει η αντικατάσταση του κινητηρα του 1.6 115hp με τον μανίσιο του S, ή αν μπορείς απλά να τουρμπίσεις τον κινητήρα των 115hp, πάντα με γνώμονα την αντοχή του κινητήρα στον χρόνο.
-
Ο χρήστης Paxx έγραψε:
Ξέχασα να ρωτήσω, αν μετά απο κάποια χιλιόμετρα, αξίζει η αντικατάσταση του κινητηρα του 1.6 115hp με τον μανίσιο του S, ή αν μπορείς απλά να τουρμπίσεις τον κινητήρα των 115hp, πάντα με γνώμονα την αντοχή του κινητήρα στον χρόνο.Η αντικατάσταση κινητήρα-σαζμαν του ατμοσφαιρικού cooper με αυτά του S είναι μια πολύ δαπανηρή (αφού ο μέσος χρόνος ζωής των σύγχρονων κινητήρων υπερβαίνει τα 150000 χλμ) και τεχνικά δύσκολη μετατροπή. Π.χ. υπάρχει σαφές ζήτημα χώρου λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του κινητήρα του S. Στο S για να χωρέσει το intercooler και ο κομπρέσορας του, καθώς και για καλύτερη κατανομή βάρους, η μπαταρία έχει μεταφερθεί στο πορτμπαγκάζ.
Η λύση του τουρμπίσματος είναι εφικτή ( http://www.turbo-kits.com/ ) όμως δεν έχω υπόψη μου κανένα σοβαρό βελτιωτικό οίκο που να διαθέτει ολοκληρωμένο bolt-on turbo kit για το ατμοσφαιρικό cooper, παρέχoντας σχετικές εγγυήσεις αξιοπιστίας. Θα σου πρότεινα να αποφύγεις τις quick & dirty λύσεις ανώνυμων βελτιωτών ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . Ένα πρόσθετο πρόβλημα με το τούρμπισμα θα ήταν ότι το 5τάχυτο σαζμαν της midland gear το οποίο τοποθετείται στα ατμοσφαιρικά cooper φαίνεται να μην είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό αφού έχει προδιαγραφεί απ όσο ξέρω για μέγιστη ροπή περίπου 19kgm. To νέο κιβώτιο των ατμοσφαιρικών cooper κατασκευάζεταιι από την getrag και λέγεται ότι θα είναι πολύ ανθεκτικότερο. Ρώτησε την BMW Hellas για το πότε θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα τα cooper με το νέο κιβώτιο.
Έχε υπόψη σου ότι η βελτίωση του κινητήρα του ατμοσφαιρικού cooper είναι δύσκολη και ΑΣΥΜΦΟΡΗ οικονομικά υπόθεση. Το δικό μου πχ με Viper Pipercross VFC222 induction kit+ Εκκεντροφόρο Schrick 260-260 + Πολλαπλή εξαγωγής και μεσαίο Supersprint + Tελικό Remus + Πρόγραμμα Superchips, έχει κερδίσει μόλις ~20 ίππους στον τροχό.
Με τα χρήματα που διαθέτεις αγοράζεις μεταχειρισμένο Cooper S με βασικό εξοπλισμό, αναλαμβάνοντας όμως το ρίσκο της πιθανής κακοποίησης που έχει υποστεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του. Επίσης υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο εισαγωγής μεταχειρισμένου από το εξωτερικό (γερμανία και βέλγιο). Κάνε μια έρευνα αγοράς σε μαντράδες και μή, μην τσιμπάς στις υπερβολικές τιμές που καταρχήν ακούς, άν είναι δυνατόν ζήτησε να μιλήσεις με τον πρώην ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει (όσο νεώτερος τόσο το χειρότερο), και ζήτησε να κάνεις πλήρη μηχανολογικό έλεγχο στο αυτοκίνητο πριν δώσεις την οποιαδήποτε προκαταβολή.
AN πάντως έχεις οριστικά αποφασίσει ότι όντως γουστάρεις MINI και είσαι έστω και στοιχειωδώς ενθουσιώδης οδηγός, ΔΩΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟ S.
AN όχι αρκέσου στο ατμοσφαιρικό cooper με ένα K&N replacement filter στο εργοστασιακό φιλτροκούτι, ένα ελεύθερο τελικό - μεσαίο (προτίμησε supersprint) και ένα πρόγραμμα (εγώ με το Superchips μόνο είδα διαφορά 5-6 ίππων). Οτιδήποτε παραπάνω είναι πεταμένα λεφτά αφού θα σου δώσει ελάχιστο αναλογικά κέρδος σε πραγματικές επιδόσεις. Βεβαίως πάντα υπάρχει η λύση του Πρωτοξειδίου Του Αζώτου (NOS, ZEX, NX Nitrous Express κτλ με πιθανά καταστροφικές επιπτώσεις στο κινητήρα σου ... Εμπρός λοιπόν καλό μου νιτρομπούκαλο!!! )
Κατά τα άλλα τόσο για το ατμοσφαιρικό όσο και για το S ο συνδυασμός Koni κίτρινα + Ελατήρια Eibach (-30χιλιοστά περίπου) δουλεύει πολύ καλά δίνοντας συμπεριφορά καρτ (χαρακτηριστικό καλό αν κινείσαι σε ομαλούς δρόμους, πολύ κακό σε αντίθετη περίπτωση) και πολύ καλύτερο έλεγχο rebound (στην μαλακότερη ρύθμιση) από την εργοστασιακή ανάρτηση. Απο εκεί και πέρα όρεξη να χεις: Powerflex σινεμπλοκ, παχύτερες ζανφορ κτλ κτλ.
Για για τα pipercross στην βόρεια ελλάδα δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, όμως θα μπορούσες να μιλήσεις με τον Μηναδάκη, απ όπου αγόρασα το δικό μου, και που ίσως θα μπορούσε να σε βοηθήσει: τηλ. 2105313224
Και ένα τελικό σχόλιο: νομίζω ότι για το οικονομικό πλαίσιο που θέτεις η Alfa 147 1.6 είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη και τίμια πρόταση από το Cooper. Σε ότι δε αφορα την αξιοπιστία των Alfa νομίζω ότι πλέον στέκουν πολύ καλά έναντι του ανταγωνισμού. Για τον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχουν μάλιστα διαθέσιμα και επώνυμα turbo-kits
Ευτύχης
mini cooper...αξίζει?