-
Χαιρετω ολους του forum μιας και ειμαι καινουργιος εδω μεσα.
Εχω αρκετα πραγματα να διαβασω εδω και πιστευω θα αποκτησω περισσοτερες γνωσεις επανω στα αυτοκινητα.
Ας ξεκινησω με ενα προσωπικο προβλημα (δραμα) που εχω με το δικο μου αυτοκινητο.
Ειμαι κατοχος λοιπον ενος Toyota Corolla VVT-1 97HP μοντελο 2000 Sedan με τα μεγαλα φωτα μπροστα.
Το αμαξακι πηγαινε μια χαρα και σε ενα καθορισμενο service στην ΤΟΥΟΤΑ ανοιγει ταπα καρτερ ο μαστορας εκει να βγαλουμε τα παλια λαδια αλλα να που παλια λαδια δεν σταζανε...
Τα ειχε πιει ολα, αντε να εβγαλε 200ml !!!
Βαζει κανουργια και μου λεει να παρακολουθω την σταθμη τους.
Μετα απο 2000χλμ η σταθμη ειχε πεσει αισθητα.Αναγκαστηκα και συμπληρωσα.
Του το ξαναπηγα και μου λεει εχω προβλημα σοβαρο,δεν συμφερει η επιδιορθωση του μοτερ και μου λεει να το πουλησω και οσο πιασει.
Αυτο συνεβη στα 5 χρονια και 3 μηνες,οριακα που εχασα την εγγυηση της TOYOTA.
Τα λαδια δεν καιγονται στην εξατμιση και η μηχανη μεσα ειναι πεντακαθαρη.Δεν συμφερει να κατεβασω μηχανη,οποτε πουλα το μου ειπε.
Μαλλον υπαρχει προβλημα στα ελατηρια συμπιεσης μου λενε διαφορα μαστορια που το πηγα.
Ενας μηχανικος στην ΤΟΥΟΤΑ Μεσογειων χωρις καν να με ακουσει να τελειωσω μου ειπε προβληματικη παρτιδα Corolla..
Απο τοτε απλα συμπληρωνω λαδια (εχω δοκιμασει και αλλες περιεκτικοτητες ,μαρκες λαδιων αλλα τιποτα)
Το αμαξακι ειναι ανετο γαμωτο και δεν μου παει να το δωσω για 4000 Euro(τοσο το περνουν)Μηπως καποιος μπορει να προτεινει κατι?
Ειχε κανεις παρομοια εμπειρια με τα Corolla εκεινα?
Ευχαριστω
-
Χαιρετω ολους του forum μιας και ειμαι καινουργιος εδω μεσα.
Εχω αρκετα πραγματα να διαβασω εδω και πιστευω θα αποκτησω περισσοτερες γνωσεις επανω στα αυτοκινητα.
Ας ξεκινησω με ενα προσωπικο προβλημα (δραμα) που εχω με το δικο μου αυτοκινητο.
Ειμαι κατοχος λοιπον ενος Toyota Corolla VVT-1 97HP μοντελο 2000 Sedan με τα μεγαλα φωτα μπροστα.
Το αμαξακι πηγαινε μια χαρα και σε ενα καθορισμενο service στην ΤΟΥΟΤΑ ανοιγει ταπα καρτερ ο μαστορας εκει να βγαλουμε τα παλια λαδια αλλα να που παλια λαδια δεν σταζανε...
Τα ειχε πιει ολα, αντε να εβγαλε 200ml !!!
Βαζει κανουργια και μου λεει να παρακολουθω την σταθμη τους.
Μετα απο 2000χλμ η σταθμη ειχε πεσει αισθητα.Αναγκαστηκα και συμπληρωσα.
Του το ξαναπηγα και μου λεει εχω προβλημα σοβαρο,δεν συμφερει η επιδιορθωση του μοτερ και μου λεει να το πουλησω και οσο πιασει.
Αυτο συνεβη στα 5 χρονια και 3 μηνες,οριακα που εχασα την εγγυηση της TOYOTA.
Τα λαδια δεν καιγονται στην εξατμιση και η μηχανη μεσα ειναι πεντακαθαρη.Δεν συμφερει να κατεβασω μηχανη,οποτε πουλα το μου ειπε.
Μαλλον υπαρχει προβλημα στα ελατηρια συμπιεσης μου λενε διαφορα μαστορια που το πηγα.
Ενας μηχανικος στην ΤΟΥΟΤΑ Μεσογειων χωρις καν να με ακουσει να τελειωσω μου ειπε προβληματικη παρτιδα Corolla..
Απο τοτε απλα συμπληρωνω λαδια (εχω δοκιμασει και αλλες περιεκτικοτητες ,μαρκες λαδιων αλλα τιποτα)
Το αμαξακι ειναι ανετο γαμωτο και δεν μου παει να το δωσω για 4000 Euro(τοσο το περνουν)Μηπως καποιος μπορει να προτεινει κατι?
Ειχε κανεις παρομοια εμπειρια με τα Corolla εκεινα?
Ευχαριστω
-
Χαιρετω ολους του forum μιας και ειμαι καινουργιος εδω μεσα.
Εχω αρκετα πραγματα να διαβασω εδω και πιστευω θα αποκτησω περισσοτερες γνωσεις επανω στα αυτοκινητα.
Ας ξεκινησω με ενα προσωπικο προβλημα (δραμα) που εχω με το δικο μου αυτοκινητο.
Ειμαι κατοχος λοιπον ενος Toyota Corolla VVT-1 97HP μοντελο 2000 Sedan με τα μεγαλα φωτα μπροστα.
Το αμαξακι πηγαινε μια χαρα και σε ενα καθορισμενο service στην ΤΟΥΟΤΑ ανοιγει ταπα καρτερ ο μαστορας εκει να βγαλουμε τα παλια λαδια αλλα να που παλια λαδια δεν σταζανε...
Τα ειχε πιει ολα, αντε να εβγαλε 200ml !!!
Βαζει κανουργια και μου λεει να παρακολουθω την σταθμη τους.
Μετα απο 2000χλμ η σταθμη ειχε πεσει αισθητα.Αναγκαστηκα και συμπληρωσα.
Του το ξαναπηγα και μου λεει εχω προβλημα σοβαρο,δεν συμφερει η επιδιορθωση του μοτερ και μου λεει να το πουλησω και οσο πιασει.
Αυτο συνεβη στα 5 χρονια και 3 μηνες,οριακα που εχασα την εγγυηση της TOYOTA.
Τα λαδια δεν καιγονται στην εξατμιση και η μηχανη μεσα ειναι πεντακαθαρη.Δεν συμφερει να κατεβασω μηχανη,οποτε πουλα το μου ειπε.
Μαλλον υπαρχει προβλημα στα ελατηρια συμπιεσης μου λενε διαφορα μαστορια που το πηγα.
Ενας μηχανικος στην ΤΟΥΟΤΑ Μεσογειων χωρις καν να με ακουσει να τελειωσω μου ειπε προβληματικη παρτιδα Corolla..
Απο τοτε απλα συμπληρωνω λαδια (εχω δοκιμασει και αλλες περιεκτικοτητες ,μαρκες λαδιων αλλα τιποτα)
Το αμαξακι ειναι ανετο γαμωτο και δεν μου παει να το δωσω για 4000 Euro(τοσο το περνουν)Μηπως καποιος μπορει να προτεινει κατι?
Ειχε κανεις παρομοια εμπειρια με τα Corolla εκεινα?
Ευχαριστω
-
Σόρρυ, έβγαλε 200ml από μέσα και δεν σου είχε ανάψει λαμπάκι πίεσης λαδιού;
-
Τιποτε δεν αναψε πραγματικα (αντε να εβγαλε max μισο λιτρο λαδι)
Ηταν απιστευτο που δεν λαμπαδιασε το συμπαν,το προλαβαμε οριακα.
Ειναι πονεμενη ιστορια λεμε,γι αυτο ποσταρω, για ιδεες-συμβουλες -
-Η προφανής απορία του drdino είναι πολύ λογική. Έστω ότι έχει σοβαρή βλάβη ο κινητήρας, ταυτόχρονα χάλασε και ο αισθητήρας πίεσης λαδιού;
-200ml σε κινητήρα αυτοκινήτου είναι τραγικά λίγο. Λογικά δεν θα φτάνει καν η στάθμη στο ύψος του oil pickup screen (ποιός είναι ο όρος στα ελληνικά; ), άρα δεν κυκλοφορεί καθόλου λάδι στο κινητήρα
-Αυτό δεν έγινε από τη μία μέρα στην άλλη, άρα πέρασε καιρό χωρίς να έχει λάδι μέσα. Άλλαξε καθόλου η χροιά του ήχου; BTW, έλεγχες καθόλου στο ενδιάμεσο τη στάθμη;- Το λάδι δεν εξαϋλώνεται από μόνο του. Ή θα γλύφει από κάποια φλάτζα κλπ, ή θα χάνεται μέσα στο θάλαμο καύσης (από τα ελατήρια του εμβόλου ή τα 'τσιμουχάκια' των βαλβίδων) και θα καίγεται. Ή αν είχε ξεχαστεί ανοιχτή η τάπα συμπλήρωσης (το έχω δει! ) θα εξατμιζόταν από εκεί. Πάντως φαίνεται από κάπου.
-
καλώς ήρθες στο φόρουμ.
καλά για 3 μήνες δεν τους κυνήγησες?
η επισκευή αν πας εκτός τογιότα είναι πολύ πιο φθηνή, αλλά και πάλι.
κατα τη γνώμη μου, αν σου καίει μέχρι 400ml/1000χλμ μηδένιζε το χιλιομετρητή όταν συμπληρώνεις για να μη ξεχαστείς και μη κάνεις τίποτα άλλο.
Πολλύς κόσμος συμπληρώνει λαδάκι -
Βρες ενα ανεξαρτητο συνεργειο (οχι αντιπροσωπεια) και ακου μια δευτερη (ισως και τριτη) γνωμη.
Στα 2000χλμ, τι ποσοτητα συμπληρωσες?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σόρρυ, έβγαλε 200ml από μέσα και δεν σου είχε ανάψει λαμπάκι πίεσης λαδιού;+δεν χτυπαγαν οι βαλβιδες;Επρεπε να κανει σαν τρακτερ απο τα αδεια ωστηρια.
Αναμεσα στα σερβις δεν ελενξες καθολου το λαδι;Τωρα μπορει να καιει τοσο πολυ λαδι επειδη 'αναψε' η μηχανη .
Ενα μεταχειρισμενο μοτερ ποσο θα κανει;Εγω αυτο θα εκανα αν δεν ηθελα να το πουλησω.
-
Ευχαριστω καταρχας για τις απαντησεις σας.Λοιπον :
-Δεν αναψε λαμπακι πιεσης λαδιου,
-Σιγουρα δεν εγινε απο την μια στιγμη στην αλλη,τοσο λιγο λαδι ειδαμε οτι ειχε μεινει οταν το πηγα για το κανονικο του service (δεν 8υμαμαι αν ηταν στο ενδιαμεσο ή στο μεγαλο).Αρα τουλαχιστον μετα απο 7500 χλμ.Αφου το βαλαμε λαδια το παρακολουθουσα τακτικοτατα και μετα απο 2500-3000 επεφτε αισθητα η σταθμη οποτε και συμπληρωνα.
-Ο ηχος δεν αλλαξε καθολου (σφαιρα παει ακομα και ακουγεται normal).Αν ειχα ακουσει εξαλλου ηχο θα με εβαζε σε υποψιες.
-Κατεληξαν οι μαστορες οτι καιγεται μεσα στο μοτερ,μαλλον απο χαλασμενα τσιμουχακια βαλβιδων.Ειπαν επισης να μετρησουμε τις συμπιεσεις που 8α δειξει κατι αλλα καποιοι αλλοι το θεωρουν ασκοπο να γινει.
-Και ομως με πουλησε η Toyota για τρεις μηνες μετα την εγγυηση.
Για να δουνε τα τσιμουχακια ομως πρεπει να κατεβει η μηχανη γι αυτο μου λενε δεν με συμφερει οικονομικα και καλυτερα να το δωσω.Τωρα απλα ελεγχω την σταθμη του και συμπληρωνω καθε 2500χλμ (πεφτει στο μισο)
Φοβαμαι μην χειροτερεψει η κατασταση και στα 1000χλμ εχει ηδη χασει πολυ.Οι λυσεις που σκεφτηκα:
-Πουλημα
-Αλλαγη μοτερ ειτε με ρεπλικα(της Toyota ομως) ειτε με την αυ8εντικη μηχανη του.1700 euro η ρεπλικα 2500 Euro η αυθεντικη χωρις εργατικα.
-Αλλαγη μοτερ με μεταχειρισμενο στα 1000 euro.
-Να το κρατησω και να του βαζω το λαδακι του (μπορει καποια στιγμη να στουμπωσει!!!)
-To forum του 4Τ μηπως και βρω και αλλες λυσεις.Περιμενω προτασεις φιλοι μου
-
κανε μια επισκευη να τελειωνεις.
-
Όταν λές ρεπλικα τι εννοείς ακριβώς?
-
για να αλλάξεις τσιμουχάκια .... να κατέβει το μοτέρ ????? δεν νομίζω
-
μαλλον εννοει επισκευασμενη μηχανη ,απο την τογιοτα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
για να αλλάξεις τσιμουχάκια .... να κατέβει το μοτέρ ????? δεν νομίζωEλα ντε.
vassilis35gr,
ψαξε, ρωτα, βρες καποιο συνεργειο, κατα προτιμηση με 'ειδικοτητα' στα Ιαπωνικα.
Κατα πασα πιθανοτητα ειναι τσιμουχακια βαλβιδων. (Απο τις συνηθεστερες αιτιες καταναλωσης λαδιου)
Θα αλλαξεις τσιμουχακια και, επι τη ευκαιρια, καθαρισε βαλβιδες, αλλαξε καμμια φλατζα, δες αν τα ελατηρια ειναι ενταξει κτλ. Κατα προσεγγιση,η ολη επισκευη δεν πρεπει να κοστισει περισσοτερο απο 350-450€. Και το αμαξι θα ειναι σα καινουργιο.Ηθελα ομως να σε ρωτησω:
Τα λαδια που τοσο καιρο εβαζες, ακολουθουσαν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη? -
Αν μπορείς δώσε μας μερικές πληροφορίες ακόμα.
Στα πόσα χλμ εμφανίστηκε το πρόβλημα αυτό ? Τι χρήση του κάνεις ? (νορμάλ οδήγηση ή οδηγείς στα κόκκινα συχνά ? ) , και άν γνωρίζεις , τι τύπου λάδια έβαζες στο αυτοκίνητο ? ( της Toyota ? κάποια άλλη μάρκα ? Ιξώδες ? )
Το αυτοκίνητο δεν σου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα πριν το περιστατικό αυτό ? Αλλαγή χροιάς κινητήρα , μειωμένη απόδοση, χτύπημα στις βαλβίδες ? όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Bill33.
Με συγχωρείς για τον καταιγισμό ερωτήσεων, αλλά προσπαθώ να καταλάβω πώς στο καλό έμεινε το αυτοκίνητο με τοσο λίγο λάδι.
Υ.Γ.Και μια ερώτηση όσον αφορά τη μη κάλυψη απο την εγγύηση. Αναφέρεις πως το αυτοκίνητο είναι του 2000 και οτι αυτό συνέβη στα 5 χρόνια και 3 μήνες.Η εγγύηση της Toyota όμως είναι 6 χρόνια
Αν αυτό συνέβη πρόσφατα προφανώς και μετά απο 9 χρόνια εγγύηση δεν υπάρχει.
-
Σωστό και αυτό με τα τσιμουχάκια. Άκου να κατέβει μηχανή
-
Πήγαινε σε κανένα καλό εξωτερικό συνεργείο να έχει εργαλείο που βγάζει τα ελατήρια και τις ασφάλειες των βαλβίδων και αλλάζει τσιμουχάκια χωρίς να βγάλει το καπάκι.
150€ ίσως και φθηνότερα έχει το εργαλείο, τα περισσότερα συνεργεία το έχουν, αλλά χρεώνουν καπάκι ή κατέβασμα μηχανής για 1 ώρα δουλειά.
Φέρνουν τις βαλβίδες στο παλάτζο, βγάζουν το μπουζί του κυλίνδρου και βιδώνουν ένα μαστό, του βάζουν αέρα και με το εργαλείο βγάζουν τις ασφάλειες και τα ή το ελατήριο της βαλβίδας και αλλάζουν το τσιμουχάκι, αυτή δεν πέφτει γιατί την κρατάει ο αέρας από το κομπρεσέρ. Το ίδιο κάνουν και στις υπόλοιπες μια-μια.Άκου να βγάλει μηχανή !!!!!!!!!!
-
Λοιπον,
-Ρεπλικα ειναι κανονικη μηχανη Toyota αλλα με μερικα parts που τα προμηθευεται απο αλλου (δεν φερουν το ονομα Toyota).Στο κουτι της ερχεται αλλα σιγουρα δεν ειναι επισκευασμενη (ετσι ειπε τουλαχιστον η Toyota)
-Ναι,μου ειπαν να κατεβει μηχανη για αλλαγη των τσιμουχων
-Τα λαδια που τοσο καιρο εβαζα ηταν τα επισημα απο την Toyota.
-Πρεπει να δω το βιβλιαρακι του για να σας πω ποτε παρουσιαστηκε ακριβως το προβλημα,σιγουρα παντως εδω και 3 χρονια ειμαι σε αυτη τη κατασταση
-Normal οδηγηση,πολυ προσεκτικη θα ελεγα
-Ο ηχος της μηχανης δεν αλλαξε καθολου
Ισως θεωρουν κοπιαστικη αυτη τη δουλεια για τα τσιμουχακια και προτεινουν κατεβασμα μηχανης για να βγαλουν και κανα φραγκο?Τι να πω δε ξερωΑρα επικεντρωνομαστε εκει πανω κατω για το προβλημα.
Ρωτηστε οτι αλλο θελετε τουλαχιστον να περιορισω τι να μου κοιταξουν σε καποιο ΚΑΛΟ συνεργειο.
Παω να φερω και το βιβλιο του να δω το ιστορικο.
Ευχαριστω
-
Ωπα παιδια,
βλακεια δικια μου σε τοσα post,Κατεβασμα της μηχανης τωρα που το θυμαμαι καλυτερα (πανε και χρονια) δεν ειναι για τα τσιμουχακια!!!
Για να τσεκαρουν κατι ελατηρια μεσα στο μοτερ μου ειπαν.Ελατηρια στις βαλβιδες συμπιεσης νομιζω???Καταλαβα για τα τσιμουχακια με το εργαλειο που βαζουν στα μπουζι που ειπατε,οχι δεν ειναι γι αυτο.
Για κατι στην συμπιεση ειπαν,γι αυτο και ειχαν προτεινει καποιοι να μετρησουμε με μηχανημα τις συμπιεσεις.Χιλια συγγνωμη (τελικα καλυτερα να σπουδαζα μηχανολογια αντι για ηλεκτρολογια γαμωτο...)
Χανει απιστευτο λαδι,Corolla VVT-i 2000 sedan,βοηθειστε!!!