Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαγ. Προβλεψεων 09 * AND THE WINNERS "ARE" ... (σελ.28)
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαγ. Προβλεψεων 09 * AND THE WINNERS "ARE" ... (σελ.28)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 19
    • 20
    • 4 / 20
    Formula 1
    35
    386
    468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st-devote last edited by

      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

      Έστω π.χ. ότι η McLaren και η Ferrari είχαν μόνο τους McLarenfan, A-Viper7, christos.dimou και STK, τότε θα έπαιρναν:
      McLaren (mclarenfan+viper)/2 = 18.247
      Ferrari: (christos+STK)/2 = 16.696
      Οπότε η κατάταξη για τον αγώνα θα ήταν:

      1. McLaren (10 βαθμοί)
      2. Ferrari (8 βαθμοί)
        3....
        4...

      Μάλιστα δηλαδή να βγάζουμε τον ΜΟ των επιδόσεων των team supporters ( που είναι και η επίδοση της ομάδας ) .... κάνουμε κατάταξη των ομάδων .... και απονέμουμε τους 10-8-6-5-4 κτλ

      ΟΚ .... understood

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

        Μάλιστα δηλαδή να βγάζουμε τον ΜΟ των επιδόσεων των team supporters ( που είναι και η επίδοση της ομάδας ) .... κάνουμε κατάταξη των ομάδων .... και απονέμουμε τους 10-8-6-5-4 κτλ

        ΟΚ .... understood

        Ακριβώς

        Είπα τα πλεονεκτήματα, αλλά το μειονέκτημα επίσης είναι ότι κάθε φορά 'τραβιέται' προς τα κάτω η επίδοση της ομάδα και αυτός που σκοράρει περισσότερους βαθμούς θα λέει 'πω ρε γμτ, μας κάψανε οι άσχετοι'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          st-devote last edited by

          για να έχουμε ένα πιο χειροπιαστό παράδειγμα της παραπάνω πρότασης ...

          για το gP Μαλαισίας θα είχαμε τους εξής μέσους όρους

          McLaren - 17,05198 (3 μέλη)
          Brawn GP - 13,514986 (2 μέλη )
          Ferrari - 10,06072521 ( 23 μέλη )
          Renault - 9,78247325 ( 5 μέλη )
          Williams - 9,6169635 ( 2 μέλη )
          BMW Sauber- 8,969969 ( 1μέλος )
          4T-Forum Team - 6,6364705 ( 4 μέλη )

          που θα έδιναν

          McLaren 10
          Brawn GP 8
          Ferrari 6
          Renault 5
          Williams 4
          BMW Sauber 3
          4T-Forum Team 2

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ripper last edited by

            Ξέχασες την Toyota.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hellenic-tifosi last edited by

              Το α-λα Τζάμπιο Λιγκ (Ουέφα) σύστημα μου αρέσει και εμένα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                ckastam last edited by

                ρε παιδια που ποστάρετε τις προβλέψεις αν κ εχω ήδη χάσει 2 στροφές (2 αγώνες) λολ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jarnot last edited by

                  Ο χρήστης ckastam έγραψε:
                  ρε παιδια που ποστάρετε τις προβλέψεις αν κ εχω ήδη χάσει 2 στροφές (2 αγώνες) λολ

                  Οι προβλέψεις ποστάρονται στα αντίστοιχα θέματα που βγαίνουν στον αέρα τη Δευτέρα πριν το κάθε GP, τα οποία θέματα αναρτώνται στην κορυφή του forum, με τίτλο:
                  'Διαγωνισμός Προβλέψεων 2009 - Round χ

                  Για τη Μαλαισία ήταν εδώ:
                  viewtopic.php?f=2&t=35470

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jarnot last edited by

                    Ομολογώ ότι το σύστημα που προτείνει ο Phaethon είναι και λογικό και απλό και δίκαιο.
                    Αν έχει ένα μειονέκτημα -μεγάλο IMO- αυτό είναι ο ...'σφικτός' τρόπος απονομής βαθμών. Όσο καλά και να πάνε οι παίκτες μιας ομάδας (πχ να κάνουν το 1-2 σε ένα GP), το μόνο που θα καταφέρουν είναι να πάρουν 10 βαθμούς για την ομάδα τους και μόλις 2 περισσότερους από την επόμενη μέτρια ομάδα. Θέλω να πω δεν υπάρχουν οι διπλοί βαθμοί (πχ 10+8), που θα κάνουν τη διαφορά (ή και θα καλύψουν μια διαφορά αν θέλετε...)

                    Το παραπάνω μειονέκτημα δεν υφίσταται στη 2η εκ των αρχικών προτάσεων:
                    'Οι 2 καλύτεροι από κάθε ομάδα, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην τελική κατάταξη αγώνα, ορίζουν μια νέα κατάταξη και οι 8 πρώτοι αυτής δίνουν βαθμούς στην ομάδα τους'
                    Το πρόβλημα βέβαια εδώ είναι ότι δεν υπάρχουν 2 οδηγοί για κάθε ομάδα, οπότε προκύπτουν άλλα ζητήματα δικαιοσύνης...

                    (Πάντως η πρόταση του Phaethon είναι και πολύ πιο εύκολη να αυτοματοποιηθεί σε σχέση με την άλλη... Αλλά αυτό είναι πρόβλημα του St.Devote και δικό μου )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      phaethon last edited by

                      Πολύ καλή η παρατήρηση για την αδυναμία του συστήματος, JarnoT. Προφανώς δε συνάδει με τη λογική του πρωταθλήματος κατασκευαστών που έχουμε συνηθίσει στην F1, απλά καλύπτει το πρόβλημα με τις άνισες κατανομές οδηγών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Πιστευω οτι τα ΟΥΕΦΟειδη συστηματα ειναι εντελως αδικα για τη Φερραρι. Απο τα 23 μελη σιγουρα καποιοι θα πανε καλα και καποιοι θα πατωσουν. Μονιμως δηλαδη θα βρισκεται καπου στη μεση. Η ΟΥΕΦΑ εχει συγκεκριμενη λογικη που εφαρμοζει αυτό το συστημα που βασιζεται στο οτι, οποια χωρα εχει πολλες ομαδες εχει και τις κατα βαση καλυτερες. Εδω δεν ισχυει αυτο. Οι 23 της Φερραρι δεν εχουν φτασει αυτον τον αριθμο επειδη οι πρωτοι 10 ας πουμε ειχαν επιτυχιες και 'κερδισε' η Φερραρι τις εξτρα θεσεις.

                        Eγω ψηφιζω το συστημα ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ισχυει στα WRC. Τα πρωτα 2 καθε ομαδας βαθμολογουνται και οσοι δε βαθμολογουνται δινουν τη θεση τους στον επομενο. Ετσι ο 12ος μπορει και να δωσει βαθμους στην ομαδα του.

                        Επισης προτεινω και μεταγραφες. Καποιος αν θελει να αλλαξει ομαδα να μπορει, αλλα οι βαθμοι να μετρανε απο τη στιγμη της αλλαγης και μετα στη νεα ομαδα. Οι προηγουμενοι στην παλιά. Εγω ηδη σκεφτομαι οτι ειναι κριμα το κοσμημα του Νιουι και ο Φετελ να μην εχουν εκπροσωπηση στο δικο μας πρωταθλημα και μαλλον απο το επομενο θα μεταγραφω στην RBR.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jarnot last edited by

                          Ο χρήστης greo έγραψε:
                          Eγω ψηφιζω το συστημα ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ισχυει στα WRC. Τα πρωτα 2 καθε ομαδας βαθμολογουνται και οσοι δε βαθμολογουνται δινουν τη θεση τους στον επομενο. Ετσι ο 12ος μπορει και να δωσει βαθμους στην ομαδα του.

                          Κράτα την ψήφο σου για όταν έρθει η ώρα (αύριο δηλαδή). Τότε θα μετρήσει. Μέχρι τότε καταγράφουμε εναλλακτικές προτάσεις. Η δε πρότασή σου (σύστημα αλά WRC) είναι ουσιαστικά η 2η πρόταση από τις 2 που αρχικά προτείναμε.

                          Επισης προτεινω και μεταγραφες. Καποιος αν θελει να αλλαξει ομαδα να μπορει, αλλα οι βαθμοι να μετρανε απο τη στιγμη της αλλαγης και μετα στη νεα ομαδα. Οι προηγουμενοι στην παλιά. Εγω ηδη σκεφτομαι οτι ειναι κριμα το κοσμημα του Νιουι και ο Φετελ να μην εχουν εκπροσωπηση στο δικο μας πρωταθλημα και μαλλον απο το επομενο θα μεταγραφω στην RBR.

                          Από καιρό ήθελα να προλάβω το ζήτημα των μεταγραφών ώστε να το τοποθετήσουμε στους κανόνες... ότι δηλ. ΔΕΝ θα επιτρέπονται μεταγραφές.
                          Κι αυτό όχι για κανένα άλλο λόγο παρά γιατί η ομάδα προσαρτάται στην 'ταυτότητα' κάθε συμμετέχοντα (στο πρόγραμμα που έχουμε ετοιμάσει για τις αυτόματες κατατάξεις κλπ). Άλλα στοιχεία παίρνουν σαν βάση το όνομα του συμμετέχοντα, άλλα την ομάδα του κλπ. Εν ολίγοις αλλαγή ομάδας για κάποιον σημαίνει αυτόματα και αναδρομική αλλαγή στους βαθμούς που έδωσε στην πρώην και νυν ομάδα του. Ένα χάος δηλαδή, που δεν μας 'παίρνει' να ανα-προγραμματίσουμε.
                          Τέλος πάντων, φέτος μεταγραφές δεν είναι υπό συζήτηση. Του χρόνου να ΄μαστε καλά...

                          Ας μείνουμε στο κυρίως θέμα καλύτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mclarenfan last edited by

                            Mία ερώτηση το θέμα για τισ προβλέψεις της κίνας πότε θα κλειδώσει, πριν την παρασκευή και τις ελευθερες δοκιμές ή τοτε που υπερψηφίστηκε? ΕΥχασριστώ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              st-devote last edited by

                              το τοπικ με τις προβλέψεις της Κινας θα κλείδωσει τα μεσάνυχτα της της Μ. Παρασκευής .

                              Απο το GP της Κινας ισχύει ο κανόνισμός που υπερψηφίστηκε.

                              Ειδικά στο GP της Κινας θα βγούμε και λίγο πιο νωρίς ( μεσάνυχτα και όχι στις 6 τα ξημερώματα του Σαββατου που ξεκινούν τα FP3 ) για τους ευνόητους πρακτικούς λόγους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:
                                Πιστευω οτι τα ΟΥΕΦΟειδη συστηματα ειναι εντελως αδικα για τη Φερραρι. Απο τα 23 μελη σιγουρα καποιοι θα πανε καλα και καποιοι θα πατωσουν. Μονιμως δηλαδη θα βρισκεται καπου στη μεση.

                                Δεν είναι καθόλου αβάσιμο αυτό που λες.
                                Αλλά, ναι μεν η Ferrari θα παίζει στο 6-5-4, αλλά και οι υπόλοιποι όσο εύκολα θα βγαίνουν πρώτοι τόσο εύκολα θα βγαίνουν και τελευταίοι. Οπότε σε βάθος χρόνου δεν υπάρχουν άδικες διαφορές στην βαθμολογία.
                                Εν αντιθέση τα άλλα συστήματα δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα στην Ferrari. Τόσο τεράστιο που δεν τίθεται καν θέμα. Θα είναι σίγουρα πρώτη.
                                Στο WRC έχουν το σύστημα που πρότεινα αρχικά, μην ξεχνάς όμως ότι πριν τον αγώνα δηλώνουν ποιοι δύο θα μετρήσουν στην βαθμολογία κατασκευαστών, πράγμα που εδώ δεν μπορεί να γίνει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Σκέφτηκα και κάτι άλλο, για να έχουμε μεγαλύτερη ποικιλία:

                                  Μπορούμε να εφαρμόσουμε σύστημα αλά ιστιοπλοΐα.
                                  Δηλαδή ο 1ος πέρνει ένα βαθμό ποινής, ο δεύτερος δύο κ.ο.κ
                                  Άθροίζουμε τους βαθμούς ποινής για κάθε ομάδα και διαιρούμε με το πλήθος των μελών της ομάδας.
                                  Όποια ομάδα έχει τους λιγότερους παίρνει 10 βαθμούς, η δεύτερη 8 κτλ.

                                  Μοιάζει με αυτό του Phaethon, άλλα αντί για τους βαθμούς, λαμβάνει υπόψη την θέση που καταλαμβάνει ο καθένας (που είναι περισσότερο F1-like).
                                  Επίσης αμβλύνει, αν όχι εξαλείφει, το πρόβλημα που ανέφερε ο greo.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    st-devote last edited by

                                    Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                    Μπορούμε να εφαρμόσουμε σύστημα αλά ιστιοπλοΐα.
                                    Δηλαδή ο 1ος πέρνει ένα βαθμό ποινής, ο δεύτερος δύο κ.ο.κ
                                    Άθροίζουμε τους βαθμούς ποινής για κάθε ομάδα και διαιρούμε με το πλήθος των μελών της ομάδας.
                                    Όποια ομάδα έχει τους λιγότερους παίρνει 10 βαθμούς, η δεύτερη 8 κτλ.

                                    ok ... να και μια άλλη πρόταση που θα τεθεί προς ψήφιση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      st-devote last edited by

                                      Να προτείνω και εγώ κάτι , που είναι ανάμεσα στο ισχύον σύστημα και στην πρόταση του Phaethon

                                      H επίδοση της ομάδας να βγαίνει από τον μέσο όρο των 2 καλύτερων επιδόσεων των μελών της ....

                                      μετά κατάταξη ομάδων ... απονομή βαθμών ...10-8-6-5 κτλ

                                      ( το πρόβλημα που αναφέρει ο JarnoT παραμένει αλλά - ΙΜΟ - δεν είναι πρόβλημα .... ένα πιο σφικτό πρωτάθλημα είναι - ίσως - πιο ενδιαφέρων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ripper last edited by

                                        Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                        το πρόβλημα που αναφέρει ο JarnoT παραμένει αλλά - ΙΜΟ - δεν είναι πρόβλημα .... ένα πιο σφικτό πρωτάθλημα είναι - ίσως - πιο ενδιαφέρων.

                                        Αυτό το 'πρόβλημα' δεν λύνεται διότι υπάρχουν ομάδες με ένα μόνο υποστηρικτή. Αν δε υπήρχε αυτό θα μπορούσαμε να το λύσουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          st-devote last edited by

                                          Brainstorming...

                                          Ο Μέσος όρος από τις 2 καλύτερες επίδόσεις team supporters θα δίνει την επίδοση του 1ου αντιπροσώπου της ομάδας

                                          Ο ΜΟ απο την 3η και 4η επίδοση θα δίνουν τον 2ο αντιπρόσωπο της ομάδας

                                          Εαν μια ομάδα έχει 3 team supporters θα προσθέτουμε και έναν εικονικό με επίδοση 0 ( ουσιαστικα ο δεύτερος αντιπρόσωπος θα προκύπτει απο το μισό της 3η επίδοσης )

                                          Εαν μια ομάδα έχει 1 team supporter θα προσθέτουμε και τρείς εικονικούς με επίδοση 0 ( ουσιαστικα θα υπάρχει 1 αντιπρόσωπος που θα προκύπτει απο το μισό της μοναδικής επίδοσης)

                                          μετά κατατάξη ( Φερραρι Α / Φερραρι Β ΚΤΛ ) .... 10-8-6-5- κτλ ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ρε συ, όσο πας το κάνεις και πιο άδικο!

                                            Αν θέλετε δύο εκπροσώπους, στην πρόταση του Phaethon πχ μπορούμε να χωρίσουμε τις ομάδες σε A και B.
                                            Δηλαδή από τους 23 Ferraristi 12 πάνε στην Α και 11 στην Β (τυχαία), από τους 4 της McLaren, 2 στην Α 2στην Β κοκ. Βγαίνει κανονικά η Βαθμολογία με μέσο όρο και έχουμε δυο εκπροσώπους για κάθε ομάδα.
                                            Αλλά το πρόβλημα είανι αυτοί που έχουν μόνο έναν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 4 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr