-
Χαιρετώ άπαντες.
Έχω στην κάτοχή μου άδεια οδήγησης Β` κατηγορίας λιγότερο από έναν μήνα.
Ως νέος οδηγός λοιπόν θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.Δίτροχα & αποφυγή τους.
Έχω βρεθεί αμέτρητες φορές στη δυσάρεστη θέση να κινδυνέυω να συγκρουστώ με δίτροχο οποιουδήποτε κυβισμού.
Με προσπερνούν από δεξιά, προσπερνούν από αριστερά, ελλίσονται μεταξύ πολλών αυτοκινήτων, μόνο στα καπό δεν ανεβαίνουν..
Πρέπει δηλαδή να έχω συνεχώς το νου μου στην νεκρή γωνία και να σκέφτομαι διπλότριπλες φορές πρίν κάνω τον παραμικρό ελιγμό στο οδόστρωμα με το φόβο μήπως βιάζεται κάποιος κάγκουρας και στουκάρει σε κανα φτερό.Πεζοί.
Σπάνια περπατούν στο πεζοδρόμιο γιατί συνήθως είναι κατειλημένο από μηχανάκια.
Αν φυσικά αρχίσει να γράφει η 'κακή' τροχαία θα το κάνει λόγω εισπρακτικής πολιτικής.Διασταυρώσεις & ορατότητα.
Όταν μελετούσα τα θεωρητικά για την απόκτηση του διπλώματος, διάβασα ορισμένες 'επιτρεπόμενες αποστάσεις' όσον αφορά το παρκάρισμα κοντά σε διασταυρώσεις, φανάρια, διαβάσεις πεζών, στάσεις αστικών λεωφορείων.Παρκάρισμα λοιπόν, σε τουλάχιστον 10 μέτρα απόσταση από το πλησιέστερο κάθετο στην όδο μου κράσπεδο.
Βλέπω όμως διαρκώς παρκαρισμένα (μέχρι και διπλοπαρκάρισμα) σε γωνίες επανω στις διασταυρώσεις με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι μηδέν.
Έχω STOP και η λογική μου (όπως και των υπολοίπων) για να τη διασχίσω είναι:
'Βγάζω λίγο την μούρη του αυτοκινήτου, για να με δει αυτός που έρχεται κάθετα, ώστε να κόψει ταχύτητα, τη βγάζω άλλο λίγο, κι αν ο τύπος έρχεται με 70-80kmph, κάνω το σταυρό μου και ελπίζω στα ABS του.'Αν φυσικά υπάρξει σύγκρουση, θα ευθύνομαι εγώ διότι 'παραβιάσα STOP'.
Ποδήλατα.
Αυτά τα συμπαθητικά δίτροχα με τα πεντάλ, προφανώς έχουν οδηγική ασυλία, μιας και δεν ελέγχονται από την τροχαία.
Περνούν με κόκκινο, ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια κ.λ.π.
Συγγνώμη κύριοι. Αυτά τα 'οχήματα' χρησιμοποιούν ή όχι το οδικό δίκτυο;
Δεν είναι λοιπόν αναγκαίο να έχουν τις ελάχιστες γνώσεις όσον αφορά τη σημανση;
Δεν είναι αναγκαίο να τηρούν κάποιους κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς;
Kατά την γνώμη μου, όσο κι αν ακούγεται ακραίο, πρέπει οι ποδηλάτες να βγάζουν μια άδεια τύπου διπλώματος, που να πιστοποιεί ότι είναι ικανοί να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Οχήματα λοιπόν χωρίς φλάς και χωρίς φώτα, για τα οποία το μόνο που έχει φροντίσει η πολιτεία είναι να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας ώστε να μην τα πάρουμε σβάρνα.Πάρτε κι ένα βίντεο.. http://www.greektube.org/content/view/2042/2/
To be continued...
-
Χαιρετώ άπαντες.
Έχω στην κάτοχή μου άδεια οδήγησης Β` κατηγορίας λιγότερο από έναν μήνα.
Ως νέος οδηγός λοιπόν θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.Δίτροχα & αποφυγή τους.
Έχω βρεθεί αμέτρητες φορές στη δυσάρεστη θέση να κινδυνέυω να συγκρουστώ με δίτροχο οποιουδήποτε κυβισμού.
Με προσπερνούν από δεξιά, προσπερνούν από αριστερά, ελλίσονται μεταξύ πολλών αυτοκινήτων, μόνο στα καπό δεν ανεβαίνουν..
Πρέπει δηλαδή να έχω συνεχώς το νου μου στην νεκρή γωνία και να σκέφτομαι διπλότριπλες φορές πρίν κάνω τον παραμικρό ελιγμό στο οδόστρωμα με το φόβο μήπως βιάζεται κάποιος κάγκουρας και στουκάρει σε κανα φτερό.Πεζοί.
Σπάνια περπατούν στο πεζοδρόμιο γιατί συνήθως είναι κατειλημένο από μηχανάκια.
Αν φυσικά αρχίσει να γράφει η 'κακή' τροχαία θα το κάνει λόγω εισπρακτικής πολιτικής.Διασταυρώσεις & ορατότητα.
Όταν μελετούσα τα θεωρητικά για την απόκτηση του διπλώματος, διάβασα ορισμένες 'επιτρεπόμενες αποστάσεις' όσον αφορά το παρκάρισμα κοντά σε διασταυρώσεις, φανάρια, διαβάσεις πεζών, στάσεις αστικών λεωφορείων.Παρκάρισμα λοιπόν, σε τουλάχιστον 10 μέτρα απόσταση από το πλησιέστερο κάθετο στην όδο μου κράσπεδο.
Βλέπω όμως διαρκώς παρκαρισμένα (μέχρι και διπλοπαρκάρισμα) σε γωνίες επανω στις διασταυρώσεις με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι μηδέν.
Έχω STOP και η λογική μου (όπως και των υπολοίπων) για να τη διασχίσω είναι:
'Βγάζω λίγο την μούρη του αυτοκινήτου, για να με δει αυτός που έρχεται κάθετα, ώστε να κόψει ταχύτητα, τη βγάζω άλλο λίγο, κι αν ο τύπος έρχεται με 70-80kmph, κάνω το σταυρό μου και ελπίζω στα ABS του.'Αν φυσικά υπάρξει σύγκρουση, θα ευθύνομαι εγώ διότι 'παραβιάσα STOP'.
Ποδήλατα.
Αυτά τα συμπαθητικά δίτροχα με τα πεντάλ, προφανώς έχουν οδηγική ασυλία, μιας και δεν ελέγχονται από την τροχαία.
Περνούν με κόκκινο, ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια κ.λ.π.
Συγγνώμη κύριοι. Αυτά τα 'οχήματα' χρησιμοποιούν ή όχι το οδικό δίκτυο;
Δεν είναι λοιπόν αναγκαίο να έχουν τις ελάχιστες γνώσεις όσον αφορά τη σημανση;
Δεν είναι αναγκαίο να τηρούν κάποιους κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς;
Kατά την γνώμη μου, όσο κι αν ακούγεται ακραίο, πρέπει οι ποδηλάτες να βγάζουν μια άδεια τύπου διπλώματος, που να πιστοποιεί ότι είναι ικανοί να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Οχήματα λοιπόν χωρίς φλάς και χωρίς φώτα, για τα οποία το μόνο που έχει φροντίσει η πολιτεία είναι να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας ώστε να μην τα πάρουμε σβάρνα.Πάρτε κι ένα βίντεο.. http://www.greektube.org/content/view/2042/2/
To be continued...
-
Χαιρετώ άπαντες.
Έχω στην κάτοχή μου άδεια οδήγησης Β` κατηγορίας λιγότερο από έναν μήνα.
Ως νέος οδηγός λοιπόν θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.Δίτροχα & αποφυγή τους.
Έχω βρεθεί αμέτρητες φορές στη δυσάρεστη θέση να κινδυνέυω να συγκρουστώ με δίτροχο οποιουδήποτε κυβισμού.
Με προσπερνούν από δεξιά, προσπερνούν από αριστερά, ελλίσονται μεταξύ πολλών αυτοκινήτων, μόνο στα καπό δεν ανεβαίνουν..
Πρέπει δηλαδή να έχω συνεχώς το νου μου στην νεκρή γωνία και να σκέφτομαι διπλότριπλες φορές πρίν κάνω τον παραμικρό ελιγμό στο οδόστρωμα με το φόβο μήπως βιάζεται κάποιος κάγκουρας και στουκάρει σε κανα φτερό.Πεζοί.
Σπάνια περπατούν στο πεζοδρόμιο γιατί συνήθως είναι κατειλημένο από μηχανάκια.
Αν φυσικά αρχίσει να γράφει η 'κακή' τροχαία θα το κάνει λόγω εισπρακτικής πολιτικής.Διασταυρώσεις & ορατότητα.
Όταν μελετούσα τα θεωρητικά για την απόκτηση του διπλώματος, διάβασα ορισμένες 'επιτρεπόμενες αποστάσεις' όσον αφορά το παρκάρισμα κοντά σε διασταυρώσεις, φανάρια, διαβάσεις πεζών, στάσεις αστικών λεωφορείων.Παρκάρισμα λοιπόν, σε τουλάχιστον 10 μέτρα απόσταση από το πλησιέστερο κάθετο στην όδο μου κράσπεδο.
Βλέπω όμως διαρκώς παρκαρισμένα (μέχρι και διπλοπαρκάρισμα) σε γωνίες επανω στις διασταυρώσεις με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι μηδέν.
Έχω STOP και η λογική μου (όπως και των υπολοίπων) για να τη διασχίσω είναι:
'Βγάζω λίγο την μούρη του αυτοκινήτου, για να με δει αυτός που έρχεται κάθετα, ώστε να κόψει ταχύτητα, τη βγάζω άλλο λίγο, κι αν ο τύπος έρχεται με 70-80kmph, κάνω το σταυρό μου και ελπίζω στα ABS του.'Αν φυσικά υπάρξει σύγκρουση, θα ευθύνομαι εγώ διότι 'παραβιάσα STOP'.
Ποδήλατα.
Αυτά τα συμπαθητικά δίτροχα με τα πεντάλ, προφανώς έχουν οδηγική ασυλία, μιας και δεν ελέγχονται από την τροχαία.
Περνούν με κόκκινο, ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια κ.λ.π.
Συγγνώμη κύριοι. Αυτά τα 'οχήματα' χρησιμοποιούν ή όχι το οδικό δίκτυο;
Δεν είναι λοιπόν αναγκαίο να έχουν τις ελάχιστες γνώσεις όσον αφορά τη σημανση;
Δεν είναι αναγκαίο να τηρούν κάποιους κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς;
Kατά την γνώμη μου, όσο κι αν ακούγεται ακραίο, πρέπει οι ποδηλάτες να βγάζουν μια άδεια τύπου διπλώματος, που να πιστοποιεί ότι είναι ικανοί να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Οχήματα λοιπόν χωρίς φλάς και χωρίς φώτα, για τα οποία το μόνο που έχει φροντίσει η πολιτεία είναι να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας ώστε να μην τα πάρουμε σβάρνα.Πάρτε κι ένα βίντεο.. http://www.greektube.org/content/view/2042/2/
To be continued...
-
Καλως όρισες στην Ελλάδα φίλε...
-
κοιτα με τον καιρο θα αναπτυξεις 'ρανταρ' και θα μαθεις να χρησιμοποιεις τους καθρεφτες σου.
να προσπαθεις παντα να κοιτας τι συμβαινει πισω σου (και πισω-πλαινα ειδικα για τα μηχανακια) ,οσο κοιτας και μπροστα σου μη σου πω περισσοτερο..
να φροντισεις να μαθεις τι μπορει να κρυψει η τυφλη σου γωνια
(στο πρωτο αυτοκινητο μπορουσε να κρυφτει ολοκληρο βαν )το ποδι παντα ετοιμο για φρενο ,συγκεντρωση και να οδηγας στην αρχη τουλαχιστον οσο μπορεις ξεκουραστος .
μουσικες, τσιγαρα, αμιτες, μπουτια γκομενας να μη σου αποσπουν τη προσοχη.
επειδη ομως καθως περναει ο καιρος θα γινεις και συ ενας απο μας, δηλαδη ελληναρας οδηγος, τρια πραγματα θα σε συμβουλευα ποτε να μην καταργησεις.
Φλας, ζωνη και stop αυτα ειναι βασικα για την επιβιωση σου και αυτη των αλλων.
και μη πολυπινεις...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κοιτα με τον καιρο θα......κάνεις τα ίδια.
Ελληνάρες είμαστε όλοι μας και αργά ή γρήγορα όλοι θα οδηγάμε έτσι. Μην ανησυχείς φίλε και τα όρια ταχύτητας σε κατοικούμενες περιοχές θα ξεπεράσεις και στοπ θα περάσεις χωρίς να έχει ακινητοποιηθεί πλήρως και πεζοδρόμια θα ανέβεις και όλα τα καλά θα κάνεις. Εάν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα είναι το μόνο βέβαιο πως και εσύ σύντομα θα γίνεις αυτό που κάποτε έβριζες...
-
Μόνο που αυτά που αναφέρεις δεν είναι αυτά που 'βρίζει' ο φίλος...
Όσο και έμπειρος να είναι κανείς, δεν υπάρχει λόγος να καταργήσει τα φλάς, δεν υπάρχει λόγος να προσπερνά από δεξιά, δεν υπάρχει λόγος να πιάνει τα 80 σε στενό εντός πόλης...
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπάρχουν παραβάσεις πταίσματα και παραβάσεις εγκλήματα, έτσι? -
Είμαστε ζούγκλα.
Μια καλή συμβουλή που ποτέ δεν μου έδωσε κανένας και παρατρίχα να μου κοστίσει τη ζωή μου κάποτε είναι σε γρήγορους δρόμους-λεωφόρους-Αττική οδό και λοιπά, όταν θες να αλλάξεις λωρίδα να κοιτάς μία τον καθρέφτη σου και μία τον δρόμο μέχρι να πραγματοποιήσεις τον 'ελιγμό'. Δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να σου ξεφύγει μέσα σε 1 δευτερόλεπτο, ειδικά όταν πας να μπεις στην αριστερή λωρίδα.
Ήμουν ακόμα καινούριος και ψαρωμένος, πήγαινα με μια 60άρα χλμ και ήθελα να πιάσω αριστερή λωρίδα σε κάποιον μεγάλο δρόμο για να στρίψω αριστερά παρακάτω. Κοιτάζω τον καθρέφτη, όλα καθαρά από πίσω. Ξεκινάω να χώνομαι στην λωρίδα αργά (ψαρωμένος) και ακούω κόρνες, βλέπω φώτα να αναβοσβήνουν απελπισμένα κλπ. Κάποιος συνάνθρωπός μας πήγαινε τελικιασμένος με 200φεύγα εκμεταλλευόμενος την νυχτερινή ώρα και την εποχή και δεν φαινόταν καν στον καθρέφτη, ενώ μέχρι που μπήκα στη λωρίδα του είχε φτάσει στα 10 μέτρα. Ευτυχώς σταμάτησα να μπαίνω στη λωρίδα του, πέρασε κι αυτός τσίμα τσίμα και τη γλιτώσαμε. Φυσικά παρακάτω με έκλεισε και ήθελε να με δείρει γιατί πήγα να τον σκοτώσω όπως έλεγε
Ο έλληνας οδηγός έχει το αλάθητο ό,τι κι αν κάνει: είτε παραβιάζει στοπ, είτε περνάει κόκκινο, είτε πηγαίνει 3 φορές πάνω από το όριο.
Καλή τύχη...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μια καλή συμβουλή που ποτέ δεν μου έδωσε κανένας και παρατρίχα να μου κοστίσει τη ζωή μου κάποτε είναι σε γρήγορους δρόμους-λεωφόρους-Αττική οδό και λοιπά, όταν θες να αλλάξεις λωρίδα να κοιτάς μία τον καθρέφτη σου και μία τον δρόμο μέχρι να πραγματοποιήσεις τον 'ελιγμό'. Δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να σου ξεφύγει μέσα σε 1 δευτερόλεπτο, ειδικά όταν πας να μπεις στην αριστερή λωρίδα.
επειδη δεν καταλαβα..
εννοεις τα γυρναει το κεφαλι ςκτος απο το να κοιτας καθεφτη??αυτο μας το ελεγαν αν θυμαμαι καλα στα μαθηματα οδηγησης,αλλα με σωστη ρυθμιση του καθρεφτη δε χρειαζεται να γυρνας κεφαλι και να χανεις απο το οπτικο σου πεδιο τι συμβαινει μπροστα, ειδικα οταν πας με πολλα!
το σωστο γενικα ειναι **να κοιτας παντου ταυτοχρονα **,ειδικα οταν εχει κινηση και κυρατσες στους δρομους
-
Όχι εννοώ ότι δεν είναι ασφαλές να επαναπαφτείς αν κοιτάξεις μια φορά τον καθρέφτη και δεις καθαρό πεδίο πριν ξεκινήσεις την αλλαγή λωρίδας. Μέχρι να ολοκληρώσεις την αλλαγή πρέπει να έχεις μονίμως το νου σου στον καθρέφτη μήπως έρχεται φέτες κάποιος που είτε δεν φαινόταν γιατί ήταν ακόμα μακριά ή κάνει σφήνες και τον έκρυβε κάποιο αμάξι από πίσω οπότε μέχρι να μπεις μισός στη λωρίδα σε έχει φτάσει και σε έχει καρφώσει άνετα...
-
Neuge το έχεις πιάσει το νόημα εντελώς!
Welcome to the superdrivers club!! Εδώ Ελλάδα!Καθώς ωριμάζεις σαν οδηγός και μεγαλώνεις μπορεί να χάσεις σε αντανακλαστικά αλλά αποκτάς καλύτερη έκτη αίσθηση ώστε να προβλέπεις πότε κάποιος ηλίθιος θα σου χωθεί κλπ. Δεν αξίζει να εκνευρίζεσαι, δυστυχώς οι πλειοψηφία των οδηγών είναι έτσι! Και σε ελάχιστες μόνο περιπτώσεις αξίζει να τους νουθετήσεις με κίνδυνο μάλιστα να το θεωρήσουν προσωπική προσβολή! Οι περισσότεροι είτε ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν αλλά δεν τους νοιάζει είτε ούτε ξέρουν ούτε καταλαβαίνουν ούτε θα μάθουν ποτέ (και σίγουρα δεν θα τους μάθεις εσύ)... Οπότε προσπάθησε να το διασκεδάσεις.... Το βρίσκω διασκεδαστικό μερικές φορές να γίνεται αυτό που έχω προβλέψει μερικά δευτερόλεπτα πριν.
Το σπουδαιότερο για όλους μας, μην ξεχνάμε, ό,τι κάνουμε, όσο απλό και προβλέψιμο κι αν μας φαίνεται, υπάρχουν νέοι οδηγοί που δεν έχουν αναπτύξει την ικανότητα να το μαντεύουν....
-
Στους καθρέφτες πρέπει να ρίχνεις ματιές πάντα:rtfm: Όχι μόνο όταν θελήσεις να αλλάξεις λωρίδα.
Το νόημα είναι **ανά πάσα στιγμή **να έχεις μια αντίληψη του τι παίζει πίσω σου.Έτσι όταν θα θελήσεις να αλλάξεις λωρίδα και κοιτάξεις τους καθρέφτες, αν δεν δεις ένα αυτοκίνητο/μηχανάκι που νωρίτερα ήξερες ότι υπήρχε, τότε είναι βέβαιο ότι βρίσκεται σε νεκρή γωνία.
Δεν μπορείς να έχεις καλή εικόνα αν κοιτάς μόνο λίγο πριν αλλάξεις λωρίδα.
-
Σου δινω μια συμβουλη ως παλιος:
Απλως προσπαθησε να επιβιωσειςΚαι να ξερεις οτι με τον καιρο θα γινεις καλυτερος ,και στα stop θα ελεγχεις πιο ευκολα,και λωριδα θα αλλαζεις χωρις να αλλαζεις χιλια χρωματα,αλλα φυσικα παντα θα εισαι εκτεθειμενος σε κινδυνο,στατιστικα πολυ πιο ασφαλες ειναι να παρεις αεροπλανο για την Γουαδελουπη, παρα να διασχισεις οδικως την Αττικη.
-
Καλοταξιδος φιλε
Βασικα, αμα θες ολοκληρωμενη αποψη για το τι ΔΕΝ πρεπει να κανεις ή το τι πρεπει να προσεχεις, ριξε μια ματια στο τοπικ 'ζωα ζωα ζωα'
Αποκει και περα, παντου και παντα να φορας την ΖΩΝΗ, ειτε πας στην αλλη ακρη του νομού ή μεχρι την γωνια του τετραγωνου - ειναι το εισητηριο σου για να παραμεινεις ζωντανος
Ποτο και οδηγηση ξεχασε το, καλυτερα να παρεις κανα ταξι ή να ξαπλωσεις στο αμαξι και να κοιμηθεις, παρα να συμβει τπτ κακο
Οπως προειπαν και οι φιλοι πριν, να τσεκαρεις συχνα τους καθρεπτες για μοτοσυκλετιστες που ξεπεταγοντα (ιδιαιτερα στις πολεις αυτο) ή για καγκουρες που πιανουν τα ζιγκ ζαγκ λες και οδηγανε τπτ φορμουλα1 - αλλα και ακομα και στους ελιγμους λωριδας, τους οποιους να μην κανεις ποτε αποτομα, αλλα σιγα σιγα (και με flash)Επισης (ελληνικο προνομιο και αυτο) αν σκοπευεις οδηγησεις σε Εθν.Οδο ή δρομο ταχειας κυκλοφοριας, να αποφευγεις για λιγο καιρο (μεχρι να συνηθησεις το ολο κλιμα) την αριστερη λωριδα, γιατι ως γνωστων εσυ μπορει να πηγαινεις με 90-100 χλμ και ξαφνικα να δεις κανα ταριφα ή καναν σουμαχερ του δρομου να σουρχεται με 200χλμ πανω σου και να σε λουσει κρυος ιδρωτας
Σχετικα τωρα με φαναρια, στοπ κλπ, δεν χρειαζεται να σου πω κατι, λογικα τα ξερεις και ο ιδιος πως παντα τα σεβομαστε (γιατι αλλιως μπλεκουμε πολυ ασχημα)
Και παλι καλοταξιδος
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Στους καθρέφτες πρέπει να ρίχνεις ματιές πάντα:rtfm: Όχι μόνο όταν θελήσεις να αλλάξεις λωρίδα.
Το νόημα είναι **ανά πάσα στιγμή **να έχεις μια αντίληψη του τι παίζει πίσω σου.Έτσι όταν θα θελήσεις να αλλάξεις λωρίδα και κοιτάξεις τους καθρέφτες, αν δεν δεις ένα αυτοκίνητο/μηχανάκι που νωρίτερα ήξερες ότι υπήρχε, τότε είναι βέβαιο ότι βρίσκεται σε νεκρή γωνία.
Δεν μπορείς να έχεις καλή εικόνα αν κοιτάς μόνο λίγο πριν αλλάξεις λωρίδα.
Πολύ σωστά!!!!
Πρέπει να έχεις μάτια και στον κώλο που λέει ο λόγος.... Το ένα μάτι εμπρός και το άλλο στους καθρέπτες.
(θα αλληθορίσεις βέβαια ελαφρά, αλλα...!!!)
Με το καιρό θα ανακαλύψεις ότι όπου είναι εφικτό πρέπει να ''προπορεύεσαι'' των υπολοίπων σε σκέψη και κινήσεις (όχι να κάνεις σφήνες!!!) προκειμένου να γλιτώνεις το μπούγιο!!!!
-
Ο χρήστης Neuge έγραψε:
Δίτροχα & αποφυγή τους.
Έχω βρεθεί αμέτρητες φορές στη δυσάρεστη θέση να κινδυνέυω να συγκρουστώ με δίτροχο οποιουδήποτε κυβισμού.
Με προσπερνούν από δεξιά, προσπερνούν από αριστερά, ελλίσονται μεταξύ πολλών αυτοκινήτων, μόνο στα καπό δεν ανεβαίνουν..
Πρέπει δηλαδή να έχω συνεχώς το νου μου στην νεκρή γωνία και να σκέφτομαι διπλότριπλες φορές πρίν κάνω τον παραμικρό ελιγμό στο οδόστρωμα με το φόβο μήπως βιάζεται κάποιος κάγκουρας και στουκάρει σε κανα φτερό.Βλάσφημε! Τόλμησες να μιλήσεις υποτιμητικά για τους μοτοσυκλετιστές?!
Τα αθώα αυτά τέκνα αποτελούν θύματα στους δρόμους. Γιαυτό και έχουν τη διακριτική ευχέρεια να κόβουν και να ράβουν τον κοκ στα μέτρα τους με τους πλέον επικίνδυνους και κάφρικους τρόπους.
ΙερόσυλεΟι Έλληνες όταν είναι πεζοί θυμούνται ότι είναι 'πεζοί' (περπατάω στη μέση του δρόμου χωρίς να με ενδιαφέρει τίποτα) και όταν είναι οδηγοί θυμούνται πως είναι 'οδηγοί' (την τρέλα μου! πέρνα γρήγορα γιαγιά θα χάσω το φανάρι μπροστά!)
-
Μιας και έγινε συμβουλευτικό το τοπικ να προσθέσω κάτι που μπορεί και οι παλιότεροι να μην το έχουν σκέφτει/να μη τους έχει απασχολήσει. Σε δρόμο με τρεις λορίδες ανα κατεύθυνση τι γίνεται όταν κάποιος οδηγός από τη δεξιά και κάποιος από την αριστερή λορίδα ταυτόχρονα θελήσουν να περάσουν στη μεσαία;; Δεν είναι και τόσο δύσκολο να συμβεί το ατύχημα ειδικά αν προχωρήσουν και οι δύο σε μηχανική κίνηση του στηλ: κοιτάω καθρεύτη, οκ κανείς στρίβω... Αλήθεια σε ένα τέτοιο ατύχημα ποίος φταίει;
-
Ο χρήστης somone έγραψε:
Μιας και έγινε συμβουλευτικό το τοπικ να προσθέσω κάτι που μπορεί και οι παλιότεροι να μην το έχουν σκέφτει/να μη τους έχει απασχολήσει. Σε δρόμο με τρεις λορίδες ανα κατεύθυνση τι γίνεται όταν κάποιος οδηγός από τη δεξιά και κάποιος από την αριστερή λορίδα ταυτόχρονα θελήσουν να περάσουν στη μεσαία;; Δεν είναι και τόσο δύσκολο να συμβεί το ατύχημα ειδικά αν προχωρήσουν και οι δύο σε μηχανική κίνηση του στηλ: κοιτάω καθρεύτη, οκ κανείς στρίβω... Αλήθεια σε ένα τέτοιο ατύχημα ποίος φταίει;δεν ισχυει οτι ο απο δεξια εχει προτεραιοτητα???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μιας και έγινε συμβουλευτικό το τοπικ να προσθέσω κάτι που μπορεί και οι παλιότεροι να μην το έχουν σκέφτει/να μη τους έχει απασχολήσει. Σε δρόμο με τρεις λορίδες ανα κατεύθυνση τι γίνεται όταν κάποιος οδηγός από τη δεξιά και κάποιος από την αριστερή λορίδα ταυτόχρονα θελήσουν να περάσουν στη μεσαία;; Δεν είναι και τόσο δύσκολο να συμβεί το ατύχημα ειδικά αν προχωρήσουν και οι δύο σε μηχανική κίνηση του στηλ: κοιτάω καθρεύτη, οκ κανείς στρίβω... Αλήθεια σε ένα τέτοιο ατύχημα ποίος φταίει;
δεν ισχυει οτι ο απο δεξια εχει προτεραιοτητα???
Συμφωνα με τον κοκ ναι.
-
Πολύ ωραίο το αρχικό ποστ. Μην στεναχωριέσαι φίλε μου όλοι μας λίγο πολύ τα ίδια συναισθήματα είχαμε όταν πρωτοπήραμε το δίπλωμα. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό θα το συνηθίσεις!!!
Με τα μάτια ενός νέου οδηγού