-
Καλά το να μετράς το πόσο ασφαλές είναι ένα αμάξι με βάση το πόσο ζμπαράλια έγινε δεν είναι και ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος... Είναι γνωστό ότι οι κατασκευαστές επιζητούν την ελεγχόμενη έντονη παραμόρφωση των αμαξωμάτων για περισσότερη απορρόφηση ενέργειας μέχρι να φτάσει λίγο πριν την παραμόρφωση της καμπίνας. Οπότε το οτι το Α3 δεν έπαθε μεγάλη ζημιά και η ferrari έγινε κομμάτια δεν λέει κάτι. Αυτή η λογική είναι της δεκαετίας του 70 όταν λέγαμε οτι τα αμάξια με γερή λαμαρίνα που δεν παθαίνει τίποτα είναι 'γερά' και 'ασφαλή'...το οποίο απέχει μακράν απο την πραγματικότητα. Και μία Ενζο που είχε κοπεί στην μέση δεν είχε μείνει βίδα πάνω στο αμάξι...η ο ανθρακονήματινος κλωβός ήταν άθικτος. Όπως και ο επιβάτης.
Επίσης ξέρω περίπτωση lotus elise η οποία έχασε τον έλεγχο μετα από φρενάρισμα πανικού στην εθνική με 160χλμ βάρεσε σε μπαριέρες και τοιχάκι, καταστράφηκε γύρω γύρω όλο το αμάξι αλλά οι 2 επιβάτες βγήκανε και περιμένανε απλά την οδική ασφάλεια. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ενταξει το επιχειρημα με τους αγωνες με επεισε..βεβαια αν θυμασαι και ειχες δει στο τοπικ των τροχαιων η ferrari που συγκρουστηκε μετωπικα με ενα Α3 εγινε κομματια και το Α3 ,που δεν ειναι και τιποτα κορυφαιο στον τομεα της παθητικης ασφαλειας, απλα εμεινε χωρις μουρη και η οδηγος επεζησε.
το αλουμινιο δε ξερω κατα ποσο βοηθαει στις συγκρουσεις και μαλιστα πιστευω οτι αν το Α3 ειχε συγκρουστει με κανονικο αυτοκινητο θα ηταν σε πολυ χειροτερη κατασταση
Ναι αλλα δεν ξερουμε πχ στο συγκεκριμενο ατυχημα πχ ποια γταν η γωνεια προσκρουσης. Σε αλλο ατυχημα σε ενα gumball η αντιστοιχο, το σουπερκαρ εκαβε λιωμα ενα yugo....
Σε τελικη και επειδη ειμάστε οφ τοπικ πιστευω οτι τα γρηγορα αυτοκινητα της κατηγοριας που λεμε εδω προσφερουν πολυ υψηλα επιπεδά ασφαλειας, απλα αυτο ισως βα μην γινεται και τοσο αντιληπτο καθως οι στουκες γινονται με πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα.
Το μονο προβλημα ειναι τι γινετάι οταν ερθει αντιμετωπο με φορτηγο η suv -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φαντασου elise να τρακαρει με 60 σε τοιχο δε θα μεινει τιποταπραγματικα θελει πολυ μυαλο και φαντασια για να καταλαβεις τι θα παθει η elise οταν τρακαρει??
εδω και ferrari που ειναι πιο αυτοκινητα γινονται σμπαραλια(και ναι εχω δει τρακαρισμενη ferrari)Φαντασου τι θα γινει αν τρακαρει ενα Smart,και αφου το φανταστεις δες αυτο http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πραγματικα θελει πολυ μυαλο και φαντασια για να καταλαβεις τι θα παθει η elise οταν τρακαρει??
εδω και ferrari που ειναι πιο αυτοκινητα γινονται σμπαραλια(και ναι εχω δει τρακαρισμενη ferrari)
...:Θα στο γράψω απλά, μια και τα άλλα παιδιά στο έγραψαν πιο αναλυτικά, γιατί φαντασία πιθανόν να έχεις αλλά διάθεση για συζήτηση σίγουρα δεν έχεις, αν κρίνω από τον τρόπο απάντησης.
Ας πάθουν ότι θέλουν τα σίδερα, εν προκειμένω τα αλουμίνια, σημασία έχει να βγει ο/οι επιβάτης/ες ζωντανός/νοί και να γελάει/νε (ή να κλαίει/νε) μετά πληρώνοντας τις ζημιές που έπαθε το αυτοκίνητο η όταν το πετάνε για να γίνει χύτρα ταχύτητος.
Κατανοητό; Ή η δική σου φαντασία δε μπορεί να το καταλάβει;Είδες ήμουν ευγενικός και δεν χρησιμοποίησα καθόλου τι λέξη μυαλό.
Όσο για το αν οι Ferrari είναι πιο αυτοκίνητο (με το μέτρο αγοράζεις ή με τα κιλά) θα το ρωτήσω στα αντίστοιχα υποφόρουμ. Από εμένα τέλος, συνέχισε μόνος σου.
-
zητω συγνωμη για τον τονο μου,εχεις δικιο
-
Off topic του κερατά αλλά βρήκα μερικά ενδιαφέροντα κρας τέστ με πανάκριβα αυτοκίνητα...
Οι αμερικάνοι δοκιμάζουν τα πάντα...
http://www.youtube.com/watch?v=lG7Yx9hmJ1g
http://www.youtube.com/watch?v=EkEDodJhf-g
Youtube Video -
Η σωστή έκφραση είναι ότι δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα από τους ευρωπαίους, και μάλιστα και σε πιο πολλά είδη δοκιμών και από πιο παλιά. Όμως ούτε αυτοί τα δοκιμάζουν όλα.
Σε μερικούς είναι γνωστή η παλιά ιστορία με το Porsche 959 (δράττομαι της ευκαιρίας για να μπω στο θέμα του θρεντ). Οι αμερικάνικες αρχές ζήτησαν από την Porsche 4 αυτοκίνητα για να πιστοποιηθεί και να πάρει έγκριση τύπου, αλλά το εργοστάσιο ουδέποτε τα παρέδοσε για δοκιμές. Έτσι το 959 έμεινε εκτός αμερικάνικης αγοράς και τα λίγα κομμάτια που εισήχθησαν ήταν μεταγενέστερες ιδιωτικές εισαγωγές για συλλογές και για εκθεσιακά μοντέλα. Ο πλουσιώτερος άνθρωπος του κόσμου, ο Γκέιτς, έχει ένα από αυτά αλλά δεν είναι street legal και ούτε θα γίνει ποτέ εντός της αμερικάνικης επικράτειας.
Αργότερα ,όπως ήδη έγραψα, ο νόμος επέτρεψε και εξαιρέσεις από τις δοκιμές του κρατικού φορέα NHTSA. -
-
Ωραία φωτό !
Πάντοτε μου άρεσαν οι φωτό 'φαντάσματα' . -
-
911 vs Cayman S
(Evo article) Απολαύστε υπεύθυνα...
http://www.evo.co.uk/features/features/ ... iller.html -
'Ψηφίζει' 911 στο τέλος εε? Αιφνιδιαστικό! Όσα τέστ είχα διαβάσει μέχρι τώρα κατέληγαν στο κλισέ ' who needs a 911 ? ' και είχα αρχίσει να το βαριέμαι αυτό το 'παιχνίδι' !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
'Ψηφίζει' 911 στο τέλος εε? Αιφνιδιαστικό! Όσα τέστ είχα διαβάσει μέχρι τώρα κατέληγαν στο κλισέ ' who needs a 911 ? ' και είχα αρχίσει να το βαριέμαι αυτό το 'παιχνίδι' !Ο ένας συντάκτης ψηφίζει Καϋμάν και ο δεύτερος 911. Καθαρά ως 'μηχάνημα οδήγησης', η Καϋμάν δεν μπορεί να μην είναι καλύτερη απ΄την 911, αλλά αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής τα οχήματα απευθύνονται και στην αισθητική-συναίσθημα-συμβολισμό, οπότε εκεί κανείς δεν μπορεί να τα βάλει με ένα Ιερό Εικόνισμα (911)...
Υπ' αυτήν την έννοια, η Πόρσε θυμίζει διεφθαρμένη και λαοπλάνο Ιερά Μητρόπολη (λες και υπάρχουν κι άλλου είδους) που βγάζει σε περιφορά 'θαυματουργές' Ιερές Εικόνες (εικόνες!) για την κονόμα... (ΟΚ την αδικώ εν μέρει, χάριν πλάκας)
Όσο θα συμβαίνει αυτό πάντως, η Καϋμάν δεν θα δει τον κινητήρα που της αξίζει (αυτόν της Καρρέρα S ή και της GT3). Να υπενθυμίσω ότι μεταξόνιο έχει μακρύτερο της Καρρέρα (και ποιο σημερινό αμάξι δεν έχει, θα μου πείτε) -
(Μιας και σου απάντησα στο άλλο θρεντ, μην αφήσω την απάντηση σου εδώ παραπονεμένη! )
Νομίζω ότι ο καινούριος κινητήρας της Ες είναι πολύ καλός και της δίνει όση δύναμη έλειπε από την προηγούμενη (όχι ότι έλειπε και πολύ εδώ που τα λέμε. 4 κάτι κιλά στον ίππο είχε ούτως η άλλως!). Είναι επίσης αμέσου ψεκασμού (χέστηκα για το αν την κάνει πιο οικονομική φυσικά. Απλά ο άμεσος ψεκασμός έχει κάποια θετικά που σίγουρα προσθέτουν πόντους στη συνολική εικόνα του κινητήρα) και νομίζω ότι γενικότερα είναι ένα πολύ καλό σύνολο. Αναλογίσου ότι είναι και αρκετά ελαφριά σε σχέση με τα θωρηκτά που κυκλοφορούν.
-
Όποιος θέλει 987 μπορεί να ψωνίσει από εδώ http://autos.yahoo.com/used-cars/overview;_ylt=AjqaZMjEHYaQmhadVCCSS4AsXY54;_ylv=3?distance=any&location=Beverly Hills%2C CA 90210&sortcol=price&sortdir=up&modelyearlb=2005&make=porsche&model=boxster&askpricelb=any&askpriceub=any&deliverymileagelb=any&deliverymileageub=any&listingtype=used με κάτι λιγότερο από 20Κ και με 35Κ τελική τιμή να την φέρει Ελλάδα (περιλαμβανομένων μεταφορικών και αεροπορικών εισιτηρίων και εξόδων για μια εβδομάδα ας πούμε στις ΗΠΑ)
Η τιμή για τα αντίστοιχα στην Ελλάδα είναι κοντά στα 45Κ. Αν υποθέσουμε πως υπάρξει έκπτωση και σε αυτά όσον αφορά το κόστος ταξινόμησης η τιμή τους διαμορφώνεται 7Κ-8Κ χαμηλότερα.
Αν υποθέσουμε πως μπορεί να φέρει και 986 Boxster 2,7 ή 'S' ως Euro 4 μοντέλο, τότε το κόστος διαμορφώνεται κοντά στα 20Κ για μοντέλο 2002 (λίγο παραπάνω για την 'S') όταν εδώ σε γενικές γραμμές οι τιμές διαμορφώνονται στα 25Κ+
-
Πρώτη γνωριμία για την υβριδική Cayenne V6 3.000, με οχτάρι αυτόματο, μπαταρίες στη θέση της ρεζέρβας , 27% μείωση κατανάλωσης, έστω και στα χαρτιά, από την παλαιότερη απλή V6 και 0,4 sec διαφορά στο 0-100 από την V8 Cayenne S.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όποιος θέλει 987 μπορεί να ψωνίσει από εδώ http://autos.yahoo.com/used-cars/overview;_ylt=AjqaZMjEHYaQmhadVCCSS4AsXY54;_ylv=3?distance=any&location=Beverly Hills%2C CA 90210&sortcol=price&sortdir=up&modelyearlb=2005&make=porsche&model=boxster&askpricelb=any&askpriceub=any&deliverymileagelb=any&deliverymileageub=any&listingtype=used με κάτι λιγότερο από 20Κ και με 35Κ τελική τιμή να την φέρει Ελλάδα (περιλαμβανομένων μεταφορικών και αεροπορικών εισιτηρίων και εξόδων για μια εβδομάδα ας πούμε στις ΗΠΑ)Η τιμή για τα αντίστοιχα στην Ελλάδα είναι κοντά στα 45Κ. Αν υποθέσουμε πως υπάρξει έκπτωση και σε αυτά όσον αφορά το κόστος ταξινόμησης η τιμή τους διαμορφώνεται 7Κ-8Κ χαμηλότερα.
Αν υποθέσουμε πως μπορεί να φέρει και 986 Boxster 2,7 ή 'S' ως Euro 4 μοντέλο, τότε το κόστος διαμορφώνεται κοντά στα 20Κ για μοντέλο 2002 (λίγο παραπάνω για την 'S') όταν εδώ σε γενικές γραμμές οι τιμές διαμορφώνονται στα 25Κ+
Εχει ΜΕΓΑΛΗ μανούρα να εισάγεις αμερικάνικο αμάξι στην Ελλάδα, και αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που με τέτοια ισοτιμία $-€ δεν έχουμε χεστεί στο αμερικάνικο αυτοκίνητο εδώ...
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Όποιος θέλει 987 μπορεί να ψωνίσει από εδώ http://autos.yahoo.com/used-cars/overview;_ylt=AjqaZMjEHYaQmhadVCCSS4AsXY54;_ylv=3?distance=any&location=Beverly Hills%2C CA 90210&sortcol=price&sortdir=up&modelyearlb=2005&make=porsche&model=boxster&askpricelb=any&askpriceub=any&deliverymileagelb=any&deliverymileageub=any&listingtype=used με κάτι λιγότερο από 20Κ και με 35Κ τελική τιμή να την φέρει Ελλάδα (περιλαμβανομένων μεταφορικών και αεροπορικών εισιτηρίων και εξόδων για μια εβδομάδα ας πούμε στις ΗΠΑ)
Η τιμή για τα αντίστοιχα στην Ελλάδα είναι κοντά στα 45Κ. Αν υποθέσουμε πως υπάρξει έκπτωση και σε αυτά όσον αφορά το κόστος ταξινόμησης η τιμή τους διαμορφώνεται 7Κ-8Κ χαμηλότερα.
Αν υποθέσουμε πως μπορεί να φέρει και 986 Boxster 2,7 ή 'S' ως Euro 4 μοντέλο, τότε το κόστος διαμορφώνεται κοντά στα 20Κ για μοντέλο 2002 (λίγο παραπάνω για την 'S') όταν εδώ σε γενικές γραμμές οι τιμές διαμορφώνονται στα 25Κ+
Εχει ΜΕΓΑΛΗ μανούρα να εισάγεις αμερικάνικο αμάξι στην Ελλάδα, και αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που με τέτοια ισοτιμία $-€ δεν έχουμε χεστεί στο αμερικάνικο αυτοκίνητο εδώ...
Για πες περισσότερα, γιατί είχα την εντύπωση πως για ένα φρέσκο μοντέλο, δεν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όποιος θέλει 987 μπορεί να ψωνίσει από εδώ http://autos.yahoo.com/used-cars/overview;_ylt=AjqaZMjEHYaQmhadVCCSS4AsXY54;_ylv=3?distance=any&location=Beverly Hills%2C CA 90210&sortcol=price&sortdir=up&modelyearlb=2005&make=porsche&model=boxster&askpricelb=any&askpriceub=any&deliverymileagelb=any&deliverymileageub=any&listingtype=used με κάτι λιγότερο από 20Κ και με 35Κ τελική τιμή να την φέρει Ελλάδα (περιλαμβανομένων μεταφορικών και αεροπορικών εισιτηρίων και εξόδων για μια εβδομάδα ας πούμε στις ΗΠΑ)
Η τιμή για τα αντίστοιχα στην Ελλάδα είναι κοντά στα 45Κ. Αν υποθέσουμε πως υπάρξει έκπτωση και σε αυτά όσον αφορά το κόστος ταξινόμησης η τιμή τους διαμορφώνεται 7Κ-8Κ χαμηλότερα.
Αν υποθέσουμε πως μπορεί να φέρει και 986 Boxster 2,7 ή 'S' ως Euro 4 μοντέλο, τότε το κόστος διαμορφώνεται κοντά στα 20Κ για μοντέλο 2002 (λίγο παραπάνω για την 'S') όταν εδώ σε γενικές γραμμές οι τιμές διαμορφώνονται στα 25Κ+
Εχει ΜΕΓΑΛΗ μανούρα να εισάγεις αμερικάνικο αμάξι στην Ελλάδα, και αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που με τέτοια ισοτιμία $-€ δεν έχουμε χεστεί στο αμερικάνικο αυτοκίνητο εδώ...
Για πες περισσότερα, γιατί είχα την εντύπωση πως για ένα φρέσκο μοντέλο, δεν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα!
Πληρωνεις (τιμη αγορας+κοστος μεταφορας)1,11,5*1,19 συν τα εξοδα για πινακιδες και το τεστ καυσαεριων. Δυσκολα συμφερει εκτος και αν η αρχικη τιμη ειναι αρκετα χαμηλη.
Καινουριο απο αγγλια ειναι σε αρκετα καλη τιμη τωρα λογω της πτωσης της λιρας (στειλε πμ εαν ενδιαφερεσε για περισσοτερες πληροφοριες).
-
Για πες ενδεικτικές τιμές από Αγγλία (μιλάμε για αριστεροτίμονο, έτσι?)
Porsche Forum