Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΙΤΣΩΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.....!!!!!!!!!!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΡΙΤΣΩΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.....!!!!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    25
    40
    113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apostolis last edited by

      Απο ανεπίσημες (φίλων θεατών) πληροφορίες :

      Πρώτος / Νο. / αυτοκ. / κλάση :

      Παπαχρήστος Κ. / 23 / Ρ 106 / Ν/2
      Πατσουρέας Κ. / 50 / EVO VI / N/4
      Ευθυμίου / 129 / BMW M3 / E/12

      Περισσότερα , ανεπίσημα , ελπίζω να μάθουμε απο τους forumάδες που ήταν εκεί ......

      Αποστόλης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kouk last edited by

        Απο αυτά που γράφει το rally.gr πρέπει να είχε ρεκόρ κοσμοσυρροής και πολλές εξόδους που οδήγησαν σε μεγάλες καθυστερήσεις!!

        Πάντως οι Κυρκαίοι παλι κέρδισαν (1ος Λέας,2ος Λάμπρος)και απο εκει και πέρα οι συνήθεις ύποπτοι,πλην του Πατσουρέα που κέρδισε τον Αρβανιτάκη (καλά δεν θα άλλαζε αυτοκίνητο ο Αρβανιτάκης?)

        Παρεπιμπτόντως,η κλάση Α0 είναι ιδέα του Φόρουμ,έτσι δεν είναι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          castor last edited by

          Φωνή βωόντος εν τη ερήμω...

          Μα φυσικά και μιλάω και για τα σκουπίδια!

          Όχι μόνο τα πλαστικά μπουκάλια , τα ντενεκεδάκια και τα υπόλοιπα κατάλοιπα των 'πολιτισμένων' συμπατριωτών μας ! Μιλάω γενικά για νοοτροπίες σκουπιδιών που υπάρχουν στους Ελληνικούς αγώνες!

          Έτσι , και τους αγωνιζόμενους τους θεωρούν 'σκουπίδια' και τους θεατές τους θεωρούν 'σκουπίδια' και την Ριτσώνα την αφήνουν τίγκα στα σκουπίδια!

          Και καλά πάνω στον δρόμο και μέχρι την Γραμματεία , θα αφήσουμε το εργοστάσιο και θα 'καθαρίσει' , και μετά θα αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας αφήνουν να χρησιμοποιήσουμε τον χώρο του!

          Πιο πάνω , η συλλογή για τους αρχαιορυπαρολόγους του μέλλοντος πολλαπλασιάζεται με ρυθμούς καταπληκτικούς!

          Ας αφήσουμε όμως τα σοβαρά για να πάμε σε άλλα σοβαρά!

          1. Όταν έχεις 138 συμμετοχές , πρέπει να μπορείς να πραγματοποιήσεις αγώνα με 138 συμμετοχές χωρίς :
            α. Καθυστερήσεις
            β. Να φεύγει ο κόσμος
            γ. Σύμφωνα με το πρόγραμμα.

          2. Οι κινήσεις εντυπωσιασμού (ελικόπτερα)είναι ενδεχόμενα καλές για όσους δεν ξέρουν αλλά όσοι γνωρίζουν , μόνο για βόλτα είναι σε μία ανάβαση.

          3. Οι δημόσιες σχέσεις είναι επίσης καλές όταν έχουν συνέχεια - συνέπεια και τέλος επιτυγχάνεται ο στόχος. Τι να το κάνεις να έχεις άριστες σχέσεις πχ με την τροχαία όταν έχουν στείλει το όργανο σε λάθος σημείο! Ή έχουν στείλει μόνο έναν κακόμοιρο μέσα στον ήλιο να ελέγξει τις ορδές του 'Αττίλα' . Εκεί πρέπει να χρησιμοποιήσεις τις καλές σχέσεις! Όχι μόνο στο να δίνει εκκίνηση ο Κος Πρόεδρος της Κοινότητας!!

          4. Οι αγωνιζόμενοι τα τελευταία τριάντα χρόνια που παρακολουθώ έχουν επενδύσει , σε αυτοκίνητα , θέματα ασφαλείας , σέρβις , ταχύτητα , ποιότητα θεάματος κλπ.Οι θεατές πολλαπλασιαστήκαν αλλά είναι και πιό απαιτητικοί! Οι λέσχες που επενδύσανε ???Η Έλπα??? Στα χαλασμένα VHF ή στα μεγάφωνα που δεν ακουγόντουσαν στα τελευταία πίτς???

          Έτσι γιατί να μην συμπεριφέρονται σαν σε σκουπίδια στους αγωνιζόμενους , στους θεατές , ακόμη και στον χώρο που τόσο βάναυσα καταπατούν!

          Η Ριτσώνα που θα έπρεπε να είναι μετά από 40 χρόνια 'πίστα' με μπαριέρες παντού, κερκίδες , μεγάφωνα σε κάθε Κ , με ραδιοφωνικό σταθμό , με μόνιμες καντίνες , με παράπλευρο δρόμο για νοσοκομειακά και γερανούς , με πίτς που να ζηλεύουν ακόμη και οι Σέρρες ,ένα πάρκο αναψυχής για τους Χαλκιδαίους και όχι μόνο, είναι στην ίδια ή αν θέλετε ακόμη και χειρότερη κατάσταση από την δεκαετία του 70!!! Πέρσυ σε κάποιο πόστ αναρωτιόμουν αν είναι «Μητέρα όλων των Αναβάσεων» .Τελικά μάλλον «Γιαγιά» είναι και κακογερασμένη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vagelis-rallye last edited by

            να κανω και μερικες παρατηρησεις εγω

            1. θα ηταν καλο να υπηρχε τα μικροφωνα
              εγω εφυγα στο 2ο σκελος οταν κατι εγινε με ενα clio της Ν/3 και ενω ειχα φτασει σχεδον στην εκκινηση ειδα οτι ξαναξεκινουσε ο αγωνας και βαριομουν να ξανανεβω παααααλι πανω.....
              αν υπηρχε ενα μεγαφωνο που να λεγε οτι σε 5-10-15 λεπτα θα ξαναξεκιναγε ο αγωνας δεν θα ειχα φυγει
            2. δεν υπηρχαν καδοι πουθενα με αποτελεσμα να κουβαλαω ενα διαφημιστικο φυλλαδιο για 6-7 ωρες μαζι μου
            3. τι μοιραζαν φυλλαδια,καπελακια και τετοιες χαζομαρες????
              το μονο που καταφεραν ειναι να αυξησουν τα σκουπιδια αφου οι περισσοτεροι τα πεταγαν
            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              koulis1 last edited by

              Ο χρήστης Castor έγραψε:
              Φωνή βωόντος εν τη ερήμω...

              ένα πάρκο αναψυχής για τους Χαλκιδαίους και όχι μόνο,

              Κατα αρχήν συμφωνώ απόλυτα!!!!!!!!
              Θα συμπληρώσω ομως οτι κουζίνα παλιά και φελιζόλ απο ψυγείο και ψοφιο σκυλί δεν μπορεί να τα πέταξαν θεατές της ανάβασης.
              Θεωρώ οτι φταίνε ΚΑΙ οι κάτοικοι(δημος κλπ)που εχουν αφήσει ενα χώρο ομορφο να γίνει ετσι!!!!!!!
              Λυπάμαι παρα πολύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
                Θεωρώ οτι φταίνε ΚΑΙ οι κάτοικοι(δημος κλπ)που εχουν αφήσει ενα χώρο ομορφο να γίνει ετσι!!!!!!!
                Λυπάμαι παρα πολύ.

                Eιναι πολυ πιθανον αυτο που λες κ δεν το αμφισβητω. Το θεμα ειναι ομως εμεις οι θεατες των αγωνων πως συμπεριφερομαστε σ ενα βουνο που μας φιλοξενει κ μας ψυχαγωγει πολλα χρονια τωρα.
                Οπως οι οργανωτες, οι οδηγοι, οι μηχανες ετσι κ οι θεατες εχουν τον ρολο τους. Κ ενας απο αυτους ειναι να προστατευουν κ να σεβονται τον χωρο που πατανε για να παρακολουθησουν το σπορ που τοσο αγαπανε.
                Μια καλη αρχη θα ηταν να υπαρχουν καδοι παντου. Γιατι ναι μεν οι θεατες αφηνουν πισω μια χωματερη αλλα δεν ειδα κ πουθενα καποιον καδο σκουπιδιων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης Castor έγραψε:
                  Η Ριτσώνα που θα έπρεπε να είναι μετά από 40 χρόνια 'πίστα' με μπαριέρες παντού, κερκίδες , μεγάφωνα σε κάθε Κ , με ραδιοφωνικό σταθμό , με μόνιμες καντίνες , με παράπλευρο δρόμο για νοσοκομειακά και γερανούς , με πίτς που να ζηλεύουν ακόμη και οι Σέρρες ,ένα πάρκο αναψυχής για τους Χαλκιδαίους και όχι μόνο, είναι στην ίδια ή αν θέλετε ακόμη και χειρότερη κατάσταση από την δεκαετία του 70!!! Πέρσυ σε κάποιο πόστ αναρωτιόμουν αν είναι «Μητέρα όλων των Αναβάσεων» .Τελικά μάλλον «Γιαγιά» είναι και κακογερασμένη!

                  Tο άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρεις Άρη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    castor last edited by

                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                    Tο άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρεις Άρη.

                    Αυτό με τον 'Έλληνα Αγωνιζόμενο' το ξέρεις ???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nikos-zakcheos last edited by

                      Ξέρετε ποιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των Ελληνικών αγώνων? Η μιζέρια. Εξηγούμαι:

                      Οσοι παρακολουθήσαμε τη Ριτσώνα είδαμε έναν αγώνα σε μια διαδρομή ποίημα, με ανεβασμένο επίπεδο ανταγωνισμού, αρκετούς και σωστά (εκεί που είδα) καθισμένους θεατές, καταπληκτικό καιρό και πολλές συμμετοχές. Εντάξει, υπήρχαν καθυστερήσεις. ΟΚ, το θέμα με τα σκουπίδια έχει ξεφύγει. Καλά κάνουμε και τα επισημαίνουμε. Το κακό είναι ότι δεν ευλογάμε καθόλου τα γένια μας και παρουσιάζουμε μια κάπως μίζερη εικόνα των αγωνιστικών Σ/Κ ακόμα και αν περάσαμε πολύ καλά οδηγώντας/παρακολουθώντας.

                      Οι αγώνες είναι ένα προϊόν. Αν, καλοπροαίρετα πάντα, γκρινιάζουμε για τα στραβά σε μια προσπάθεια να κάνουμε το προϊόν καλύτερο για οδηγούς/θεατές/εταιρίες και δεν τονίζουμε το πόσο ενδιαφέρον και καλό είναι ήδη αυτό το προϊόν (όσο είναι, και πιστεύω πως είναι πολύ καλό) τότε οι πελάτες μας θα σταματήσουν να το αγοράζουν. Κοινώς δεν έχουμε μάθει να πουλάμε σωστά το προϊόν που ονομάζεται Ελληνικοί Αγώνες και με την αμείλικτη αλλά καλοπροαίρετη κριτική μάλλον το υποβιβάζουμε συνεχώς στις συνειδήσεις των πελατών μας. Ας το έχουμε υπόψιν μας και ας κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε την αρνητική εικόνα που δείχνουμε συνεχώς προς τα έξω. Αλλωστε όπως έχει αποδειχθεί πολλές φορές η θετική αντιμετώπιση φέρνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τον αρνητισμό, έστω και αν αυτός γίνεται σε μια προσπάθεια να διορθωθούν τα κακώς κείμενα.

                      PS1. Συγχαρητήρια στο φίλο Θάνο Μπάτρη για την επίδοση του και το θέαμα που προσέφερε.
                      PS2. Διαφωνώ με τους κανονισμούς (κριτική) αλλά πρέπει να αναγνωρίσω ότι η Ν/1 έχει γίνει μια από τις πιο θεαματικές κατηγορίες (το θετικό της υπόθεσης). Αυτό φυσικά δεν θα γινόταν χωρίς την συμμετοχή των πολύ καλών οδηγών της κατηγορίας. Ο ανταγωνισμός φτιάχνει χέρια! Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τις ικανότητες τους.
                      PS3. Βαλάντη dont worry, θα έρθουν και καλύτερες μέρες!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        oikonomoy_racing last edited by

                        Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
                        Ξέρετε ποιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των Ελληνικών αγώνων? Η μιζέρια.
                        PS1. Συγχαρητήρια στο φίλο Θάνο Μπάτρη για την επίδοση του και το θέαμα που προσέφερε.
                        PS2. Διαφωνώ με τους κανονισμούς (κριτική) αλλά πρέπει να αναγνωρίσω ότι η Ν/1 έχει γίνει μια από τις πιο θεαματικές κατηγορίες (το θετικό της υπόθεσης). Αυτό φυσικά δεν θα γινόταν χωρίς την συμμετοχή των πολύ καλών οδηγών της κατηγορίας. Ο ανταγωνισμός φτιάχνει χέρια! Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τις ικανότητες τους.
                        PS3. Βαλάντη dont worry, θα έρθουν και καλύτερες μέρες!

                        Νικ-Ζακ οσα και να πούμε όσα και να γράψουμε πάντα θα περνάνε τα προνόμια των λίγων.Όσον αφορα τώρα την κλάση μας Ν1 πιστέυω πώς θα υπήρχε ακόμα μεγαλύτερος συναγωνισμός αν ήταν λιγότερες οι απαιτήσεις στο θέμα των μετατροπών και για την τελική καταταξη τις χρονιάς αν δεν ήταν τόσοι πολλοί οι αγώνες.
                        Με την σειρά μου να εκφράσω και εγώ τα συγχαρητήρια στο πολύ καλό μου φίλο και αντίπαλό μου θανάση Μπατρη για την επιδοσή του και για την πρώτη κούπα που πήρε με την αξία του στην κλάση μας και του ευχομε και ακόμα ψηλότερα.(και ας μην σηκώνει το κινητό του λογο φόρτου εργασίας )
                        Επήσις ενα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμετείχανε ανεξαρτήτως κλάσης και κατάταξης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tom last edited by

                          'Οι αγώνες είναι ένα προϊόν. Αν, καλοπροαίρετα πάντα, γκρινιάζουμε για τα στραβά σε μια προσπάθεια να κάνουμε το προϊόν καλύτερο για οδηγούς/θεατές/εταιρίες και δεν τονίζουμε το πόσο ενδιαφέρον και καλό είναι ήδη αυτό το προϊόν (όσο είναι, και πιστεύω πως είναι πολύ καλό) τότε οι πελάτες μας θα σταματήσουν να το αγοράζουν. '
                          Σαν 'πελάτης' είναι υπερβολική απαίτηση,όταν παρακολουθώ έναν αγώνα να μαθαίνω πότε μπαίνει 'γκολ';(Ποιός πάει μπροστά και ποιός διεκδικεί)
                          Τουλάχιστον στο 'ημιχρονο' όλα τα 'γκολ' μαζί, έστω με ένα χαρτί σε καθε Κάπα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nikos-zakcheos last edited by

                            Ο χρήστης tom έγραψε:
                            Σαν 'πελάτης' είναι υπερβολική απαίτηση,όταν παρακολουθώ έναν αγώνα να μαθαίνω πότε μπαίνει 'γκολ';(Ποιός πάει μπροστά και ποιός διεκδικεί)
                            Τουλάχιστον στο 'ημιχρονο' όλα τα 'γκολ' μαζί, έστω με ένα χαρτί σε καθε Κάπα;

                            Καθόλου υπερβολική απαίτηση! Κάθε άλλο. Πρέπει να έχουμε ιδέες και να τις επικοινωνούμε. Οχι όμως κριτική του τύπου: Χάλια μαύρα, καθυστερήσεις, κόσμος μέσα στο δρόμο, θέαμα χάλια κλπ...

                            Το θέμα με τις κριτικές είναι ότι αν κάποιος δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο και δεν έχει καμία πρόταση για το θέμα τότε ας μην κάνει κριτική στην προσπάθεια του άλλου. Πχ Καθυστερήσεις χαμός, βαρέθηκε ο κόσμος. Ναι, ωραία, και τι να γίνει? Να μην βγαίνουν οι οδηγοί απ' το δρόμο? Ο μόνος τρόπος για να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις σε μια Ριτσώνα με 130 συμμετοχές είναι να φτιαχτεί παράλληλη διαδρομή για ΕΛΠΑ, οχήματα υποστήριξης κλπ. Γενικώς αυτό που είπε ο Castor ήταν πολύ σωστό και πραγματικά δεν έχω καταλάβει γιατί η Ριτσώνα δεν είναι ακόμη πίστα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              castor last edited by

                              Ξέρετε πότε θεωρείται πετυχημένη μία παράσταση , μιά συναυλία , ένα show ???

                              Όταν ο θεατής θέλει και άλλο ('encore') και δεν λέει να φύγει!!!

                              Το πλησιάζουμε αυτό? Ούτε κατά διάνοια!!!

                              Μπορούμε ? Σίγουρα!

                              Πώς?

                              Βάζουμε Σκαλτσά και Αγγελίδη και Ιαβέρη (κ.α. φυσικά) για θέαμα σε κάθε διακοπή? (γνωρίζει που είναι το πρόβλημα και εφόσον υπάρχει δίοδος προσπερνάει το προβληματικό σημείο μέχρι το τέρμα)

                              Ενημερώνουμε τον κόσμο? ( με ασύρματο συνδεδεμένο με ενισχυτή και μεγάφωνα σε κάθε Κ ή ραδιόφωνο)

                              Τους έχουμε άνετη πρόσβαση? (ένα πουλμανάκι αρκεί)

                              Τους διαθέτουμε WC ανθρώπινα? (πόσο κοστίζουν πλέον)

                              Τους παρέχουμε ένα πολιτισμένο περιβάλλον? (το πλαστικό βαρέλι για σκουπίδια κοστίζει 1,5 ευρώ περίπου)

                              Μία εξέδρα πόσο κοστίζει? Δεν βγαίνει το κόστος με ένα φτηνό εισητήριο για εξέδρα και ενδεχομένως πάρκιγκ?

                              Οργάνωση και κέφι χρειάζεται! Και όχι 'ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξουμε...'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aaa last edited by

                                Ίσως μια Ριτσώνα Iron Team να έδινε μιά λίγο διαφορετική εικόνα, αν και δεν ξέρω πόσο πραγματοποιήσιμο είναι κάτι τέτοιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takinen last edited by

                                  Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                  Ξέρετε πότε θεωρείται πετυχημένη μία παράσταση , μιά συναυλία , ένα show ???

                                  Όταν ο θεατής θέλει και άλλο ('encore') και δεν λέει να φύγει!!!

                                  Το πλησιάζουμε αυτό? Ούτε κατά διάνοια!!!

                                  Μπορούμε ? Σίγουρα!

                                  Πώς?

                                  Βάζουμε Σκαλτσά και Αγγελίδη και Ιαβέρη (κ.α. φυσικά) για θέαμα σε κάθε διακοπή? (γνωρίζει που είναι το πρόβλημα και εφόσον υπάρχει δίοδος προσπερνάει το προβληματικό σημείο μέχρι το τέρμα)

                                  Ενημερώνουμε τον κόσμο? ( με ασύρματο συνδεδεμένο με ενισχυτή και μεγάφωνα σε κάθε Κ ή ραδιόφωνο)

                                  Τους έχουμε άνετη πρόσβαση? (ένα πουλμανάκι αρκεί)

                                  Τους διαθέτουμε WC ανθρώπινα? (πόσο κοστίζουν πλέον)

                                  Τους παρέχουμε ένα πολιτισμένο περιβάλλον? (το πλαστικό βαρέλι για σκουπίδια κοστίζει 1,5 ευρώ περίπου)

                                  Μία εξέδρα πόσο κοστίζει? Δεν βγαίνει το κόστος με ένα φτηνό εισητήριο για εξέδρα και ενδεχομένως πάρκιγκ?

                                  Οργάνωση και κέφι χρειάζεται! Και όχι 'ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξουμε...'

                                  2 χρόνια σχεδόν τα λέμε όλα αυτά από εδώ αλλά....

                                  Το μόνο που άλλαξε είναι η επιγραφή (επιτέλους) στις συμμετοχές του αγώνα, παράκλησης προς τους θεατές να μην πετάνε σκουπίδια.

                                  Οι εξέδρες με εισιτήριο και δικαίωμα πάρκιν σε ελεγχόμενους χώρους είναι ομολογουμένως κορυφαία προοπτική!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    kleisj last edited by

                                    Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                    Ξέρετε πότε θεωρείται πετυχημένη μία παράσταση , μιά συναυλία , ένα show ???

                                    Όταν ο θεατής θέλει και άλλο ('encore') και δεν λέει να φύγει!!!

                                    Το πλησιάζουμε αυτό? Ούτε κατά διάνοια!!!

                                    Μπορούμε ? Σίγουρα!

                                    Πώς?

                                    Βάζουμε Σκαλτσά και Αγγελίδη και Ιαβέρη (κ.α. φυσικά) για θέαμα σε κάθε διακοπή? (γνωρίζει που είναι το πρόβλημα και εφόσον υπάρχει δίοδος προσπερνάει το προβληματικό σημείο μέχρι το τέρμα)

                                    Ενημερώνουμε τον κόσμο? ( με ασύρματο συνδεδεμένο με ενισχυτή και μεγάφωνα σε κάθε Κ ή ραδιόφωνο)

                                    Τους έχουμε άνετη πρόσβαση? (ένα πουλμανάκι αρκεί)

                                    Τους διαθέτουμε WC ανθρώπινα? (πόσο κοστίζουν πλέον)

                                    Τους παρέχουμε ένα πολιτισμένο περιβάλλον? (το πλαστικό βαρέλι για σκουπίδια κοστίζει 1,5 ευρώ περίπου)

                                    Μία εξέδρα πόσο κοστίζει? Δεν βγαίνει το κόστος με ένα φτηνό εισητήριο για εξέδρα και ενδεχομένως πάρκιγκ?

                                    Οργάνωση και κέφι χρειάζεται! Και όχι 'ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξουμε...'

                                    Η Ριτσωνα μαζευει πολυ κοσμο πολλες συμμετοχες κ ο ενθουσιασμος ειναι παντα μεγαλος. Ο αγωνας αυτος με μερικες ουσιωδεις λεπτομερειες μπορει να βελτιωθει αρκετα. Οι παραπανω προτασεις του Castor ειναι τουλαχιστον λογικες κ θα επρεπε να ληφθουν υποψη. Κ οποιες αλλες που θα βοηθησουν στην καλυτερη διεξαγωγη του αγωνα κ στην διατηρηση του χωρου που αυτη την στιγμη μετα απο καθε αγωνα θυμιζει χωματερη σε πολλα σημεια.

                                    Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο δυσκολο, κεφι οργανωση μερακι να υπαρχει. Ουτως ή αλλιως κερδισμενοι ολοι θα ειναι, αγωνιζομενοι, θεατες διοργανωτες, ο χωρος που φιλοξενει τον αγωνα.
                                    Κι αυτα θα πρεπει να γινουν οχι μονο στην Ριτσωνα αλλα κ σε αλλους αγωνες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lev last edited by

                                      Φίλοι μου

                                      Συμφωνώ με όλους και επαυξάνω. 'Ομως είμαστε λιγόμυαλοι. Γιά να σκεφτούμε τι κάνει η ΕΛΠΑ και ένας 'αποδοτικός' λεσχειάρχης πολύ πριν την ανάβαση.
                                      Θυμάστε την ταινιούλα με το Βέγγο που υπολόγιζε το κέρδος σε χρήματα και ταλαιπωρούσε τη γυναίκα του; Αυτό κάνουν και αυτοί.
                                      150 συμμετοχές Χ 250 € =
                                      150 Χ παράβολο ΕΛΠΑ =
                                      Άντε να δώσουμε και κάτι λίγα στους κριτές,και τι κάνουν μιά σκούπα κρατάνε και λίγο τσιμεντάκι, άντε και λίγα γιά γιατρό-νοσοκόμο-ασθενοφόρο, άντε λίγα γιά ηλεκτρολόγο και πούσαι μάγκα όχι και πέντε χιλιόμετρα καλώδιο και μας φας όλα τα λεφτά, άντε και ένα δωράκι στις αρχές του τόπου, τους βάζουμε να δώσουν ένα κυπελάκι, τους στέλνουμε και καμιά φωτογραφία γιά το δημαρχείο και τέλος.
                                      Τα υπόλοιπα; ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΔΕΙΟΣ.
                                      Γιά την ΕΛΠΑ; Ε' αυτή δεν έχει μείον, λαμβάνει τον κόπο της καθαρό. Στέλνει και ένα παρατηρητή ΕΘΕΑ, ζητάει ο άνθρωπος να του νοικιάσουν και ένα 'αμαξάαααακι' έτσι γιά να κινείται, τον πάνε και μία βόλτα με το Ελικόφτερο (νέα συνήθεια), του πληρώνουν και την διαμονή-διατροφή και εφόσον φάει, κοιμηθεί και βολτάρει καλά γράφει και όπως μας συμφέρει γιά νάχουμε και του χρόνου, γιατί αλλοιώς μας πήρε και μας σήκωσε. Και ο κάποτε (γιά τους παλιούς) Πύργος της Μεσογείων καλά κρατεί και εμείς κρατιόμαστε γιά να μην εκραγούμε και η προεδρίνα κατεβαίνει υποψήφια στις εθνικές εκλογές και μπορεί να μας ζητήσει να την ψηφίσουμε και τα στελέχη σκέφτονται και αποφάσεις δεν βλέπουμε και επιτροπές δεν έχουμε, και θεατές δεν έχουμε και όρεξη έχουμε χωρίς λεφτά.
                                      Και τώρα που φτάσαμε στα λεφτά. Βρε φίλοι μου προσέξτε λίγο μη χάσουμε κάνα διαμερισματάκι με τόσες φτερούγες που αποκτήσαμε. Είναι πλανεύφτρες, κλείνουν σπίτια. Θάναι κρίμα είμαστε όλοι μιά παρέα και όποιος φεύγει μας λείπει.
                                      ΕΧΟΥΜΕ όμως την ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ.
                                      Καλό πρωτάθλημα
                                      Με υγεία και ευτυχία.
                                      LEV

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        oikonomoy_racing last edited by

                                        [quote='Castor']
                                        Βάζουμε Σκαλτσά και Αγγελίδη και Ιαβέρη (κ.α. φυσικά) για θέαμα σε κάθε διακοπή? (γνωρίζει που είναι το πρόβλημα και εφόσον υπάρχει δίοδος προσπερνάει το προβληματικό σημείο μέχρι το τέρμα)

                                        Συμφωνω και επαυξάνω και χωρίς αγωνιστικά νούμερα γιατί με νούμερα είναι ικανοί να τους ζητήσουνε και συμετοχές.

                                        [quote='Castor']
                                        Ενημερώνουμε τον κόσμο? ( με ασύρματο συνδεδεμένο με ενισχυτή και μεγάφωνα σε κάθε Κ ή ραδιόφωνο)

                                        Μόνο η κύμη το κατάφερε αυτό και χέρομε πολύ που και φέτος ακούγετε οτι θα πράξει το ίδιο (μας ακουγε ολη η ευβοια απο το ραδιο αναλυτικα και ζωντανα και σχεδόν ολοι μας στον τερματισμό καναμε και δηλώσεις)

                                        [quote='Castor']Τους έχουμε άνετη πρόσβαση? (ένα πουλμανάκι αρκεί)

                                        Ποιος θεατής δεν θα Έδινε 50 λεπτα για να παει απο τον δρόμο μέχρι τον ελινίτι......60Χ0,50=30ευρώ οπως θα έλεγε και ο Βέγγος στην ομονυμη ταινία,σύν τους ορθιους στο bus και 10-15 δρομολογια και άλλα τόσα στο τέλος του αγώνα θα βγάζανε καλό μεροκαματάκι και θα πράτανε και ενα έργο για τους αγώνες του είδους.

                                        [quote='Castor']Τους διαθέτουμε WC ανθρώπινα? (πόσο κοστίζουν πλέον)

                                        πολλά ζητάμε αν κρίνουμε πως δεν αξιωθήκανε να βάλουνε εστω μια στα πιτσ για εμας και τους μηχανικούς μας που τους χρυσοπληρώνουμε,τους θεατές θα σκεφτούνε!

                                        [quote='Castor']Τους παρέχουμε ένα πολιτισμένο περιβάλλον? (το πλαστικό βαρέλι για σκουπίδια κοστίζει 1,5 ευρώ περίπου)

                                        Πληρωσα 210 ευρω συμετοχή με χαρά θα πλήρωνα 211,50 και αν το κάνανε ολοι 136 βαρελάκια δεν θα φτάνανε?

                                        [quote='Castor']Μία εξέδρα πόσο κοστίζει? Δεν βγαίνει το κόστος με ένα φτηνό εισητήριο για εξέδρα και ενδεχομένως πάρκιγκ?

                                        εδώ δεν συμφωνώ με τίποτα.Είναι δύσκολο και αν ξεκινήσει να μπεί εισητήριο και σε αυτό τον θεσμό θα έχει αμέσως την κατάληξη τις πιστας.αρκετα παίρνουνε απο εμας και τους χορηγούς του αγώνα όχι και απο αυτούς που έρχοντε και στηρίζουνε τους αγώνες με την παρουσία τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          Ο χρήστης aaa έγραψε:
                                          Ίσως μια Ριτσώνα Iron Team να έδινε μιά λίγο διαφορετική εικόνα, αν και δεν ξέρω πόσο πραγματοποιήσιμο είναι κάτι τέτοιο.

                                          ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ααα , ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΑΛΑ ( ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ....κ.α. ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΆΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ , ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ .........

                                          ΓΙΝΑΝΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ , ΟΙ ΠΕΝΤΕ , ΕΞΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΗΡΩΙΚΗ ΑΛΑ , ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ , ΕΚΤΩΣ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ , ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΙ Ο ΦΙΛΟΣ LEV .

                                          ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΟΣΙΑΣΜΟ , ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΑΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΥΣΤΟΦΟΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ .
                                          ΕΝΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ , ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΑΓΩΝΑ ΟΔΗΓΟΣ Α6 , ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ , ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΕΡΣΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ PEYGEOT CUP ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΙΩΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ , ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΘΑ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΜΑΖΙ ΟΛΟΙ (ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΕΘΕΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ Η ΚΑΛΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ) ΤΑ ΕΥΡΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΝΕ !
                                          ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΥΡΑ ΚΑΙΤΟΥΛΑ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΕΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΝΕΡΟ ( ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ) ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΝΕΚΡΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΧΑΡΗ ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΟΥ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΩΡΑ , ΟΣΠΟΥ ΤΑ ΤΣΑΚΑΛΙΑ ΕΞΥΠΝΑΔΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΑ .

                                          ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ , ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ , ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΟΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟ , ΚΑΙ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ .
                                          ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

                                          Υ.Γ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • K
                                            katman last edited by

                                            Συμφωνω απολυτως κ.Χριστο δεν παει αλλο σαν θεατης αυτη τη φορα βαρεθηκα τα ιδια και τα ιδια. ο αγωνας αρχισε κατα το μεσημερακι και αναμεσα στα σκελη πειμεναμε και μια ωριτσα.Το πουλμαν δε, ηταν το πιο ανετο απο τα αλλα των αλλων διοργανοτων που παντα ανακοινωνουν οτι θα εχουν πουλμαν..........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • G
                                              go_for_pole last edited by

                                              Λιγο καθυστερημενα μεν αλλα θα ηθελα να προσθεσω το εξης: Πολλοι απο εσας δε συμμετεχουν σε αγωνες της Λ.Α.Βολου γιατι την θεωρουν αναξια. Πολυ καλα κανουν εφοσων δεν αισθανονται σιγουροι για την ποιοτητα των αγωνων που διοργανωνει η συγκεκριμενη λεσχη.

                                              Δε νομιζετε οτι ειναι καιρος να γινει κατι τετοιο στη Ριτσωνα; Αν μη τι αλλο το περιστατικο που αναφερει ο κ. Χριστος ειναι περιπου ετησιο (!!!!) Και επειδη μετρουν 7 στα 9 αποτελεσματα εχετε ολη την ανεση να θυσιασετε μια Ριτσωνα για να θορυβηθουν καποιοι.

                                              Στο κατω κατω δε συζηταμε για τιποτα περιεργα πραγματα, τα περισσοτερα απο αυτα που αναφερθηκαν τα εκαναν οι ανθρωποι του Δημου Κυμης με την πρωτη.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 2 / 2
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr