-
Typschlüssel (Τύπος):____UA71
Katalysator (καταλύτης):____mit**(=με)**
Sichtschutz: nein (=privacy shield: οχι,δεν καταλαβα τι ειναι αυτο )
Lenkung:____links**(=διευθυνση/κρεμαγιερα: αριστερη ==>αριστεροτιμονο)**
Getriebe (κιβώτιο):___keine Angabe**(=καμια εντολη/προσδιορισμος)**
Baureihe:____E81**(= σειρα παραγωγης)**
Ausführung:____Europa**(=ολοκληρωση κατασκευης στην ευρωπη)**
Bezeichnung:____120i N43**(=τιτλος,ονομασια)**
Motor:____N43
Karosserie:_____Hatch Coupé
Produktionjahr (Ημερ. κατασκευής):___07/2007
Werk (Εργοστάσιο):___Leipzig -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Sichtschutz: nein (=privacy shield: οχι,δεν καταλαβα τι ειναι αυτο )
Μαλον οτι δεν εχει συναγερμο?
-
το βρηκα και private fence or screen
μαλλον συναγερμος ειναι
νικο εχεις κανα τετοιο site και για μας τους κακομοιρους με τα vag???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το βρηκα και private fence or screenμαλλον συναγερμος ειναι
νικο εχεις κανα τετοιο site και για μας τους κακομοιρους με τα vag???
Δεν έχω ιδέα
-
Mολις γυρισαμε απο BMW με τον πατερα μου!
Πηγαμε να δει την 320coupe exclusive.
Την τριτη κλεισαμε test drive οποτε θα εχω και νεες πληροφοριες για την αποφαση του!
Πρωτο δειγμα θετικον παντως!
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Τελικά υπάρχει καμιά πιθανότητα να ισχύει κάτι τέτοιο;
Δεν υπαρχει βαση σε αυτον τον ισχυρισμο. Στη γραμμη παραγωγης του Dingolfing οπου βρεθηκα πριν 2 χρονια δεν ειδα καποια διαφορετικη 'αντιμετωπιση'. Τα αυτοκινητα παραγονται βασει της παραγγελιας που εχει γινει απο τον εκαστοτε εμπορο, χωρις διαφοροποιησεις σε ο,τι αφορα την κατασκευη τους. Το μονο που αλλαζει ειναι επιμερους στοιχεια του εξοπλισμου ανεσης (πχ. στη Γερμανια τα θερμαινομενα καθισματα ειναι στανταρ στα περισσοτερα μοντελα)...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κλεισαμε μια εβδομαδα με την 330i στην οικογενεια και εχω παθει πλακα με το αυτοκινητο...
........
Ομως, επειδη οπως εγραψα της λειπει το μπλοκε, ειμαι σε αναζητηση καποιο aftermarket. Θα ηθελα να μου προτεινετε λυσεις, οχι σκληροπυρηνικες αλλα αποδοτικες και αξιοπιστες...To κλασσικό και πάρα πολύ καλό Quaife ATB ,και το δισκάτο και ακριβότερο Drexler για πιο extreme απόδοση...
Εχω στειλει mail εδω και 5 μερες στην Quaife να με ενημερωσουν σχετικα και με εχουν γραψει. Στο site τους δεν εχω βρει κατι συγκεκριμενο για το Ε90 330i.
Δες εδώ: http://www.birdsauto.com/
Ευχαριστω πολυ! Θα τους στειλω!
-
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Κλεισαμε μια εβδομαδα με την 330i στην οικογενεια και εχω παθει πλακα με το αυτοκινητο...
........
Ομως, επειδη οπως εγραψα της λειπει το μπλοκε, ειμαι σε αναζητηση καποιο aftermarket. Θα ηθελα να μου προτεινετε λυσεις, οχι σκληροπυρηνικες αλλα αποδοτικες και αξιοπιστες...To κλασσικό και πάρα πολύ καλό Quaife ATB ,και το δισκάτο και ακριβότερο Drexler για πιο extreme απόδοση...
Εχω στειλει mail εδω και 5 μερες στην Quaife να με ενημερωσουν σχετικα και με εχουν γραψει. Στο site τους δεν εχω βρει κατι συγκεκριμενο για το Ε90 330i.
Δες εδώ: http://www.birdsauto.com/
Ευχαριστω πολυ! Θα τους στειλω!
Εμένα μου είχαν ζητήσει 800 λίρες κομπλέ με μεταφορικά.
Το νέο Concept της BMW το PAS (Progressive Activity Sedan):
-
Ποιος θα μας πει 2-3 πραματακια για τον ντιζελ της 320?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Ποιος θα μας πει 2-3 πραματακια για τον ντιζελ της 320?PuntoLord...δικό σουουουουου
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ποιος θα μας πει 2-3 πραματακια για τον ντιζελ της 320?
PuntoLord...δικό σουουουουου
Ναι λορδε κανε μια αναλυτικη αναφορα
-
Καλησπέρα,
Στην απαίτηση του κόσμου, μπορώ να πω 'όχι'??
Δεν ξέρω τι ακριβώς θέλεις να μάθεις, σύντομη περιγραφή μπορώ να κάνω - την παρακάτω - αφού διευκρινίσω πως έκανα δοκιμή και την βενζινοκίνητη πριν την αγοράσω σε diesel:
α) Δύναμη περισσότερη από τη βενζινοκίνητη, άμεση και άφθονη ροπή σε κάθε ταχύτητα.
β) Θόρυβος ανεπαίσθητα μεγαλύτερος, σε καμία περίπτωση ενοχλητικός και όταν τον συνηθίσεις, θα θέλεις να επιταχύνεις με ανοιχτό παράθυρο για να ακούς την τουρμπίνα!
γ) Από τα 80ΚΜ βάζεις 6η ταχύτητα και ξενοιάζεις.....ημιαυτόματο το κάνεις από χειροκίνητο!
δ) Έχεις καλύτερες επιδόσεις (0-100 & τελική) από την βενζινοκίνητη και κυρίως...
ε) Τα κάνεις όλα αυτά με -30% ανάγκες σε καύσιμο (στην καλύτερη περίπτωση).
στ) Κοστίζει 10% περίπου περισσότερο από την βενζινοκίνητη (εδώ)Σε πραγματικές δοκιμές που έκανα (και όχι τι λένε ο κατασκευαστής και τα χαρτιά) έχουμε και λέμε:
α) Δοκιμή-κόντρα σε αυτ/δρομο με 'pedal to the metal' με φίλο μου κάτοχο VW Passat 2.0 TFSi (200HP), έχανε σχεδόν πάντα σε ρεπρίζ εν κινήσει, μετά τα 220ΚΜ μόνο έφευγε διότι έβγαζε +10ΚΜ τελική παραπάνω. Το 'γέλιο της αρκούδας' έπεσε στη στάση στο βενζινάδικο, μετά από τα 70ΚΜ της ιδιάζουσας αυτής κόντρας-δοκιμής, όπου ελέγξαμε την κατανάλωση με το BC, με αποτελέσματα:
i) VW Passat 2.0 TFSi (200HP) = 13,4l/100Km ii) BMW E90 320d = 7,8l/100KmΈκαψε δηλαδή 41,8% λιγότερο!!
Τέλος, ο προϊστάμενός μου εδώ παρέλαβε προ 1 μηνός το Ε92 320i Auto του, παρότι του είχα φάει τα αυτιά να το πάρει πετρέλαιο αλλά εκείνος ήταν πεισματάρης. Έλεγξα το BC προχθές για να δω μέση κατανάλωση (δεν το μηδένισε καθόλου από την ημέρα που το αγόρασε) για τα πρώτα 2000ΚΜ, έγραφε 10,4λ/100ΚΜ.....no comment.
Έχω ήδη 14.000ΚΜ και είμαι υπέρ ευχαριστημένος, δεν ξαναπαίρνω βενζινοκίνητο....
Αυτά, σε κάλυψα??
ΥΓ: Δες την υπογραφή μου και πάτα για αναλυτική στατιστική.
-
Γ@μώ το κράτος που απαγορεύει το diesel
(sorry αλλά δε κρατήθηκα)
Ακούγεται τέλειο!
-
Thanix ελα στην παρεα μας και εσυ....
αποψη μου πηγαινεις για diesel αν μπορεις....
Λορδε τελικα αλλαξες ζαντες;
Νικολα σωστα τα λες μην ζητας συγνωμη οταν λες αληθειες....
-
pik δεν έχω βάλει ακόμα 17άρες, μόνο All Weather λάστιχα έβαλα......ακόμα ψάχνω τις Νο 159 σε μεταχειρισμένες ή καινούργιες σε καλή τιμή.....όπως εδώ
Thanix μην ακούς τους 'αστικούς μύθους' περί ποιότητας πετρελαίου & χαλασμένες αντλίες. Εάν βάζεις σταθερά από 1-2 βενζινάδες που εμπιστεύεσαι, κανένα πρόβλημα......και με 1100χλμ αυτονομία, πίστεψέ με θα βάζεις αραιά και πού.....
-
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Θα μου εξηγησει και μενα καποιος το νοημα και την αστειοτητα του κομιξ ? δεν μπορω να συνδεσω τις εικονες, η μια με την αλλη ειναι ακυρες... η απλα θελει να με πικαρει ο γκαβαλινος ? δεν τρεχει τιποτα...
Ίσως να μην είναι αστείο, τελικά. Το ανθρωπάκι στο κόμικ τουλάχιστον στο τέλος καταλαβαίνει. Το ότι εσύ δεν κατάλαβες τίποτα, πλησιάζει τα όρια του τραγικού.
Τι να σου πω τωρα που δεν μπορω να καταλαβω, εγω ειμαι πιο ομορφος ! ρωτα οποιον θες να στο πει... ηλιθιο παλι με λενε ολες οι γκομενες που εχω παρατησει οποτε το εχω συνηθισει...
Αχχ ρε προφεσορ, δεν μας 'πιανουν' τα παιδια του φορουμ! Μας διαβαζουν ομως το διχως αλλο!καλο ειναι κι αυτο
-
Eυχαριστω για τις απαντησεις!
Το αυτοκινητο οπως ειπα πιο πανω ειναι για τον πατερα μου οπου στα 49 του που αποφασισε να κανει μια αλλαγη πιστευω οτι η κουπε ειναι μια επιλογη που θα τον ανανεωσει!
Πηγαμε να το δουμε...το γουσταρε σχεδιαστικα τον ειδα να του αρεσει!
Το προβλημα που ειχε με τις μπεμπες ειναι οτι το κοκπιτ του φαινοταν πολυ στεναχωρο και ειπε οτι στην κουπε ειναι καπως καλυτερο!Επειδη τον ξερω οτι του αρεσει η οδηγηση ειπα να τον σπρωξω στην BMW και εφοσον θελει να παρει κουπε και ψαχνει για κουπε ειναι και μονοδρομος!
Το αμαξι το θελει αυτοματο .- και οπως ειπε μονο αυτοματα απο εδω και περα!
Ειδαμε την 320 αλλα τον ψηνω για ντιζελ!Εχει τους κλασσικους φοβους του παρελθοντος αλλα προσπαθω να του αλλαξω γνωμη!Πιστευω ειναι μια καλη επιλογη και την τριτη εχει και test drive!
To μονο που με απασχολει ειναι το ποσο θα παει η τιμη στο ντιζελ το 320?Γιατι αυτη η βενζινοκινητη εκδοση που αποφασισαμε βγαινει κατι πανω απο 50 με τα εξτρα...πρεπει να δουμε ποσο πανω βγαινει η ντιζελ...
Ευχαριστω και ακουω γνωμες μπας και τον πεισω
-
Μου εχουν πει, οτι το Ε92 θα υποστει κατα πασα πιθανοτητα facelift φετος..
Παντως συνολικα σαν αυτοκινητο ενα διλιτρο Α5, ειναι καλυτερο απο ενα 320 κουπε..
Μονο αν ο πατερας σου ειναι πανω απο 2 μετρα μπορει να δυσκολευτει λιγο στο Α5, κατα τα αλλα, ενα Α5 αυτοματο κουατρο στα 50Κ+ δεν συγκρινεται με μια 320 κουπε και για μενα τεραστιο ατου ειναι το πακετο μοτερ,κιβωτιο,τετρακινηση..
Αν δεν ενδιαφερει το μοτερ καποιον καποιον τοτε το 320 κουπε ειναι απιστευτα 'αυτοκινητο' με τα ολα του!Το εσωτερικο της 320 ειναι αρκετα πιο ευρυχωρο για τους εμπρος απο αλλες προτασεις, ολοιδιο με της facelifted σενταν,παιρνει απειρο εξοπλισμο που το κανουν πολυ λιμουζινατο..
Το αυτοματο ειναι παρα πολυ καλο,και με αναιπεσθητες αλλαγες, ενω στο σπορ παιρνει το 100% του κινητηρα και θα σου ελεγα οτι μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ, δειχνει και σημαδια υποτυπωδους 'τραβηγματος'..
Τι σκεφτεστε να βαλετε απο εξοπλισμο εκτος απο τα 2700 του stepronic που ειναι απο τα πιο ακριβα εξτρα ?
-
Μου έκανε τρομερή εντύπωση το cockpit του A5! Το περίμενα να είναι αρκετά ευρύχωρο και με το που μπήκα μέσα προσπαθούσα να βρω λόγους που το κάνανε τοσο κλειστοφοβικό!
Ο συνδυασμός όμως του 2λιτρου με τα 211, quattro και το αυτόματο είναι αρκετά δελεαστική πρόταση ενώ είναι και ένα πάρα πολύ όμορφο αμάξι!
Εάν υπάρχουν τα παραπάνω γιούρια φυσικά
BMW FORUM