-
Στη Mini(βλέπε BMW Ελλάς) πολύ την έχουν δει...ένα Mini όσο μία C-class!!!Kαι ας είναι το S...σε τέτοιες περιόδους και ούτε μία έκπτωση...
-
Τα Cupra δεν έφτασαν 25 χιλιάρικα ακόμη?
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
η μιτο ειναι σαφως πισω απο τα παραπανω και απ'οτι καταλαβαινω τον νοιαζουν κυριως οι επιδοσεις.
Εδω μαλλον εννοεις οτι ειναι πισω σε επιδοσεις στην ευθεια γιατι αν μιλας για το πατημα τοτε μαλλον κανεις λαθος. Η MiTo εχει εξαιρετικο πατημα. Επισης αν και ειναι πισω σε επιδοσεις αυτες δεν ειναι κακες, ισα ισα που εχει εξαιρετρικες ρεπριζ και ικανοποιητικη τελικη με 215 χλμ (δεν εχει και μεγαλη σημασια). Το 0-100 το εχω δει μετρημενο απο 8,3 εως 8,6 γιατι απλα δεν μπορεις να κανεις καλη εκινηση λογω του συστηματος ελεγχου της προσφυσης. Ποια τα πλεονεκτηματα της MiTo; Ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ (υποκειμενικο),εχει εξαιρετικο πατημα, μαγικα φρενα και με 21000 μπορεις να την παρεις με το sport pack που εχει αυτες τις καταπληκτικες 17αρες με τους 5 κυκλους, τον σπορ πισω προφυλακτηρα, την αεροτομη και καποιες αλλες εσωτερικες λεπτομερειες. Ο υπολοιπος εξοπλισμος ειναι υπερπληρης και το γκαζι δεν θα του λειψει καθολου. Οποτε ας το σκεφτει, ειναι μια πολυ καλη επιλογη γιατι με maximum εξοπλισμο αντε να του παει 21 Κ - 21,5 Κ αρκετα κατω απο τα 25 Κ που εχει ως οριο.
η mito οπως εχω πει, υπαρχει ηδη στη παρεα μου αλλα στρωνεται ακομα.στο αμεσο μελλον θα τη διερευνησουμε διεξοδικα τι μπορει και τι δεν μπορει να κανει..
πρωτες εντυπωσεις σαν συνεπιβατης:
πολυ δυνατο μοτερ,εχει σιγουρα τα αλογα τα οποια υποσχεται με εντονο ομως το φαινομενο του lag
αρκετα σφιχτη αναρτηση για τα γουστα μου,με ενοχλησε μετα απο λιγο(δε ξερω μακροπροθεσμα τι συνεπεια θα εχει στους τριγμους)..
πολυ δυνατα φρενα και το ψευτομπλοκε δουλεψε οπως επρεπε οταν το εχωσε ο φιλος μου σε μια στροφη να μου το δειξει.
εκανε το αμαξι να υπερστρεψει με αρκετα αποτελεσματικο τροπο και να παει εκει που σημαδευε το τιμονι,δηλαδη μου φανηκε οτι δουλευει..
τα ηλεκτρονικα κανουν αισθητη τη παρουσια τους,αφου σε αφησουν να παιξεις λιγο και το αυτοκινητο στο νορμαλ ειναι λες και εχει χαλασεικατα τα αλλα ειναι ομορφο στην οψη φαινεται ποιοτικο,εχει ομως πολυ σκληρα πλαστικα.
απο αποψη πρακτικοτητας κουραζει,καθως δεν εχει μικροχωρους για αντικειμενα, ο τεμπελης ειναι μικρος, το ντουλαπακι ειναι μικρο, δεν εχει χερουλι πανω απο την πορτα και το χερουλι που ειναι στην πορτα ειναι μακρια απο το χερι σου(πρεπει να τεντωθεις για να το φτασεις),με λιγα λογια αμα ο οδηγος αρχισει και πηγαινει ταπα ο συνεπιβατης δεν εχει απο που να κρατηθει.
οι πισω χωροι σαφως μικροτεροι και πιο κλειστοφοβικοι απο του corsa και ανουσια παρα πολυ ψηλο το κατωφλι του χωρου αποσκευων.εχουν δωσει πολλη σημασια σε ανουσιες μικρολεπτομερειες,οπως το παραθυρο που ανεβοκατεβαινει ελαχιστα οταν ανοιγοκλεινεις της πορτα,τους κρυφους φωτισμους και γενικα στο design(ακομα και στο μενου της οθονης!), θα μπορουσαν ομως να βαλουν και κανα αυτοματο παραθυρο συνοδηγου,μεχρι και το c2 εχει!!
παντως μου αρεσει σαν αυτοκινητο,ειναι πουτανιαρικο και το μοτερ του ειδικα σε προδιαθετει να τη τρεξεις.
το τιμονι δεν αρεσει πολυ σε εναν απο τους δυο αδερφους-κατοχους συγκρινοντας το με αυτο του focus και της 156, οπως και ο λεβιες των ταχυτητων(ειναι λιγο ασαφης).για το φαινομενο του lag που προανεφερα,θελω να τονισω οτι στων αντιστοιχων αλογων 207 gt, το lag ειναι πολυ λιγοτερο αισθητο και πολυ πιο κοντα στη λειτουργια της ατμοσφαιρας,η mito μου φανηκε 'βρωμογκαζο' συγκριτικα
αναμενω να την οδηγησω καποια στιγμη και να τη δω πώς συμπεριφερεται οταν τρεχαλιζει..
επισης μου εκανε εντυπωση το πελμα της 17αρας που φοραει!!215 οταν εγω παταω σε 225!!!!!
-
Πανω κατω οσα ειπες ειναι αληθινα, αλλα εχω μερικες διαφωνιες. Το αυτοκινητο το οδηγησα σε ενα καλο test drive εδω στα Χανια. Μαλιστα αν το επαιρνα θα το επαιρνα ακρβως οπως ηταν το test drive. Κοκκινη με το sport pack και τις 17αρες με τους 5 κυκλους... Το μοτερ ειναι πολυ καλο και συγκρινοντας το με του Scirocco TSI 160 δεν ειδα μεγαλο lag οπως λες, μετα τις 5000 σαλ το μοτερ του Scirocco ειναι πιο προθυμο αλλα δεν ειδα καποιο μεγαλο lag χαμηλα στη MiTo. Ειπες επισης οτι η αναρτηση ειναι πιο σκληρη απο οσο θα ηθελες. Για μενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη η αναρτηση, γιατι την περιμενα πιο σκληρη μιας που το αυτοκινητο ειναι σπορ, ιταλικο και με ημιακαμπτο. Ειδικα εδω στο σπαστηρι των Χανιων ηταν μια χαρα.Το τιμονι στο D βελτιωνει την αισθηση του και ειναι ακριβες αν και λιγο στιφο... Η προσφυση της λιγο που την εστριψα ηταν πολυ καλη και το Q2 κανει δουλεια ενω τα φρενα σε φρεναρισμα μου απο τα 180 στα 90 περιπου (αυτο εγινε στην εθνικη Χανιων-Κισσαμου) μου αφησαν αριστες εντυπωσεις. Τα πλαστικα της ειναι σκληρα αλλα οχι τραγικα και απο πρακτικοτητα υστερει σε σχεση με τα αλλα supermini αλλα ειναι ικανοποιητικη. Αλλωστε ξερεις τι παιρνεις...
-
Στο OPC να υπολογίζει ένα καλό ποσό και την απαραίτητη ποσότητα ψαξίματος για ένα μπλοκέ. Διαπίστωση γνωστού opelisti, κατόχου πειραγμένου astra 1,6T στα 200 περίπου άλογα.
Αν και θα μπω στα κατάστιχα της Ιεράς Εξέτασης με αυτό που θα πω, το OPC έχει καθισματάρες ενώ είναι και πολύ ξεχωριστό σε αυτό το κλασσικό μπλε μεταλικό.
Από την άλλη κάτι ακούω για πακέτο της Autodelta για 180 άτια για τη Mito, οπότε δεν θα είναι κακή ιδέα να προτιμήσει 18' ζάντες από δερμάτινα καθίσματα που ούτως ή άλλως δεν λένε πολλά... -
το μπλοκε της quaiffe atb me lifetime warranty που μπαινει πανευκολα στο κορσα βγαινει λιγο κατω απο 800ευρω αυτη τη στιγμη το κοιταγα για γνωστο...
αλλα σορυ καλο και αγιο το κορσα και στριβει μια χαρα αλλα ειναι ενα κλικ κατω απο 207rc kai ολα αυτα ενα κλικ κατω απο κλιο....
και ναι 207-κορσα τα εχω οδηγησει -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται για αμάξι:-Όσο το δυνατόν καλύτερο σε στροφές σε αποτελεσματικότητα και αίσθηση
-Φουλ εξοπλισμένο με όσο το δυνατόν καλύτερο εργοστασιακό ηχοσύστημα (όχι navigator), δέρματα, ηλιοροφή, xenon, πιθανές ειδικές εκδόσεις (Cup, Le mans κλπ)
-Οικονομικό όριο με τον παραπάνω εξοπλισμό αυστηρά τα 25.000 ευρώ (αλλιώς θα έπαιρνε σίγουρα Clio RS)
-Χώροι αδιάφοροι αρκεί να μην είναι 2θέσιο
-Φυσιολογικό κόστος συντήρησης
-Αποκλειστικά καινούριοΠιθανές επιλογές: Corsa OPC, 207 RC, Twingo RS
Αποκλείονται εξ'αρχής: Scirocco, SEAT/SKODA/FIAT (/LADA/DACIA )Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη, ειδικά όσων έχουν οδηγήσει αυτοκίνητα του είδους
Εφόσον ο φίλος σου υποστηρίζει πως ο μόνος λόγος που δεν παίρνει το Clio RS είναι το οικονομικό όριο, τώρα με την έκπτωση αξίζει να το τσεκάρει.
Αν του αρέσει το Clio RS, ας το αγοράσει και δεν θα το μετανιώσει. Το αυτοκίνητο στο δρόμο (και ειδικά σε στροφοδιαδρομές) είναι από τα πιο πορωτικά που έχω οδηγήσει.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν και θα μπω στα κατάστιχα της Ιεράς Εξέτασης με αυτό που θα πω, το OPC έχει καθισματάρες ενώ είναι και πολύ ξεχωριστό σε αυτό το κλασσικό μπλε μεταλικό.
+1
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το μπλοκε της quaiffe atb me lifetime warranty που μπαινει πανευκολα στο κορσα βγαινει λιγο κατω απο 800ευρω αυτη τη στιγμη το κοιταγα για γνωστο...αλλα σορυ καλο και αγιο το κορσα και στριβει μια χαρα αλλα ειναι ενα κλικ κατω απο 207rc kai ολα αυτα ενα κλικ κατω απο κλιο....
και ναι 207-κορσα τα εχω οδηγησειμπλοκε σε προσθιοκινητο ειναι επικινδυνο,ενα λαθακι σε στροφη η σε βρεγμενο δρομο και θα κλαις το αμαξι σου.μονο αυτα που ειναι στανταρ ειναι καλα αλλα δεν λεγονται μπλοκε.
-
Το Clio RS με τον εξοπλισμό που θέλει να βάλει ο φίλος (xenon, ηλιοροφή, ηχοσύστημα και άλλα) ξεφεύγει πολύ στην τιμή. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να 'πειραχτεί' το αυτοκίνητο με after-market πράγματα όπως μπλοκέ-αναρτήσεις-προγράμματα, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Οτιδήποτε μπει στο αμάξι θα είναι εργοστασιακό, ούτε καν της ελληνικής αντιπροσωπείας!
-
Οπως εχει καταληξει η συζητηση, φαινεται οτι εχουν μεινει
δυο επιλογες:- Fiat GP Abarth με αρκετα εξτρα και δυνατοτητα αναβαθμισης σε SS και
αν δεν βιαζεται ιδιαιτερα να περιμενει λιγο για το: - Peugeot 207 RC με το πολυ καλο 6αρι απο το 308, επισης με εξτρα.
- Fiat GP Abarth με αρκετα εξτρα και δυνατοτητα αναβαθμισης σε SS και
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το μπλοκε της quaiffe atb me lifetime warranty που μπαινει πανευκολα στο κορσα βγαινει λιγο κατω απο 800ευρω αυτη τη στιγμη το κοιταγα για γνωστο...
αλλα σορυ καλο και αγιο το κορσα και στριβει μια χαρα αλλα ειναι ενα κλικ κατω απο 207rc kai ολα αυτα ενα κλικ κατω απο κλιο....
και ναι 207-κορσα τα εχω οδηγησειμπλοκε σε προσθιοκινητο ειναι επικινδυνο,ενα λαθακι σε στροφη η σε βρεγμενο δρομο και θα κλαις το αμαξι σου.μονο αυτα που ειναι στανταρ ειναι καλα αλλα δεν λεγονται μπλοκε.
εχεις οδηγησει ποτε σου μπροσθιοκινητο με μπλοκε?????????
και αν ναι σε τι μπλοκε δισκατο ή γραναζωτο/. -
τι ψαχνεις τωρα...
οδοστρωτηρας
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το μπλοκε της quaiffe atb me lifetime warranty που μπαινει πανευκολα στο κορσα βγαινει λιγο κατω απο 800ευρω αυτη τη στιγμη το κοιταγα για γνωστο...
αλλα σορυ καλο και αγιο το κορσα και στριβει μια χαρα αλλα ειναι ενα κλικ κατω απο 207rc kai ολα αυτα ενα κλικ κατω απο κλιο....
και ναι 207-κορσα τα εχω οδηγησειμπλοκε σε προσθιοκινητο ειναι επικινδυνο,ενα λαθακι σε στροφη η σε βρεγμενο δρομο και θα κλαις το αμαξι σου.μονο αυτα που ειναι στανταρ ειναι καλα αλλα δεν λεγονται μπλοκε.
εχεις οδηγησει ποτε σου μπροσθιοκινητο με μπλοκε?????????
και αν ναι σε τι μπλοκε δισκατο ή γραναζωτο/.δεν εχω οδηγησει αλλα μου εχουν πει.μπλοκε μονο σε πισωκινητα μπαινει .στα προσθιοκινητα δεν βαζουν γιατι δεν ειναι ολοι οι οδηγοι καλοι και προεχει η ασφαλειατων επιβατων.τωρα αν εσυ εισαι αλλος ενας σουμαχερ βαλτο και καλες βολτες σου ευχομαι.
-
το ιδιο ακριβως (περι ασφαλειας) ισχυει σε πολυ χειροτερο βαθμο σε πισωκινητα,παρε παραδειγμα το s2000 που σβουριζει για πλακα και πολλες φορες χωρις λογο.
αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν το κανει πιο αποτελεσματικο το αυτοκινητο.αν και μια Ζ4 3λιτρη χωρις μπλοκε μια χαρα τα βγαζει περα μαζι του...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το μπλοκε της quaiffe atb me lifetime warranty που μπαινει πανευκολα στο κορσα βγαινει λιγο κατω απο 800ευρω αυτη τη στιγμη το κοιταγα για γνωστο...
αλλα σορυ καλο και αγιο το κορσα και στριβει μια χαρα αλλα ειναι ενα κλικ κατω απο 207rc kai ολα αυτα ενα κλικ κατω απο κλιο....
και ναι 207-κορσα τα εχω οδηγησειμπλοκε σε προσθιοκινητο ειναι επικινδυνο,ενα λαθακι σε στροφη η σε βρεγμενο δρομο και θα κλαις το αμαξι σου.μονο αυτα που ειναι στανταρ ειναι καλα αλλα δεν λεγονται μπλοκε.
εχεις οδηγησει ποτε σου μπροσθιοκινητο με μπλοκε?????????
και αν ναι σε τι μπλοκε δισκατο ή γραναζωτο/.δεν εχω οδηγησει αλλα μου εχουν πει.μπλοκε μονο σε πισωκινητα μπαινει .στα προσθιοκινητα δεν βαζουν γιατι δεν ειναι ολοι οι οδηγοι καλοι και προεχει η ασφαλειατων επιβατων.τωρα αν εσυ εισαι αλλος ενας σουμαχερ βαλτο και καλες βολτες σου ευχομαι.
-
-
ειδες ομως, ειμαι καλο παιδι, δεν εκανα αναλυση
-
ωραιος ρε μαγκα .βαλε λοιπον την μπλοκαδουρα σου και καλα στριψιματα.
-
Δεν είμαι ειδικός, δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με μηχανικό μπλοκέ (απ' όσο θυμάμαι κιόλας... ), αλλά δεν λέγανε για το πρώτο Focus RS , πως είχε περίεργη συμπεριφορά σε κλειστές στροφές λόγω του μπλοκέ;
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ