-
Φίλος ενδιαφέρεται για αμάξι:
-Όσο το δυνατόν καλύτερο σε στροφές σε αποτελεσματικότητα και αίσθηση
-Φουλ εξοπλισμένο με όσο το δυνατόν καλύτερο εργοστασιακό ηχοσύστημα (όχι navigator), δέρματα, ηλιοροφή, xenon, πιθανές ειδικές εκδόσεις (Cup, Le mans κλπ)
-Οικονομικό όριο με τον παραπάνω εξοπλισμό αυστηρά τα 25.000 ευρώ (αλλιώς θα έπαιρνε σίγουρα Clio RS)
-Χώροι αδιάφοροι αρκεί να μην είναι 2θέσιο
-Φυσιολογικό κόστος συντήρησης
-Αποκλειστικά καινούριοΠιθανές επιλογές: Corsa OPC, 207 RC, Twingo RS
Αποκλείονται εξ'αρχής: Scirocco, SEAT/SKODA/FIAT (/LADA/DACIA )Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη, ειδικά όσων έχουν οδηγήσει αυτοκίνητα του είδους
-
Φίλος ενδιαφέρεται για αμάξι:
-Όσο το δυνατόν καλύτερο σε στροφές σε αποτελεσματικότητα και αίσθηση
-Φουλ εξοπλισμένο με όσο το δυνατόν καλύτερο εργοστασιακό ηχοσύστημα (όχι navigator), δέρματα, ηλιοροφή, xenon, πιθανές ειδικές εκδόσεις (Cup, Le mans κλπ)
-Οικονομικό όριο με τον παραπάνω εξοπλισμό αυστηρά τα 25.000 ευρώ (αλλιώς θα έπαιρνε σίγουρα Clio RS)
-Χώροι αδιάφοροι αρκεί να μην είναι 2θέσιο
-Φυσιολογικό κόστος συντήρησης
-Αποκλειστικά καινούριοΠιθανές επιλογές: Corsa OPC, 207 RC, Twingo RS
Αποκλείονται εξ'αρχής: Scirocco, SEAT/SKODA/FIAT (/LADA/DACIA )Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη, ειδικά όσων έχουν οδηγήσει αυτοκίνητα του είδους
-
Φίλος ενδιαφέρεται για αμάξι:
-Όσο το δυνατόν καλύτερο σε στροφές σε αποτελεσματικότητα και αίσθηση
-Φουλ εξοπλισμένο με όσο το δυνατόν καλύτερο εργοστασιακό ηχοσύστημα (όχι navigator), δέρματα, ηλιοροφή, xenon, πιθανές ειδικές εκδόσεις (Cup, Le mans κλπ)
-Οικονομικό όριο με τον παραπάνω εξοπλισμό αυστηρά τα 25.000 ευρώ (αλλιώς θα έπαιρνε σίγουρα Clio RS)
-Χώροι αδιάφοροι αρκεί να μην είναι 2θέσιο
-Φυσιολογικό κόστος συντήρησης
-Αποκλειστικά καινούριοΠιθανές επιλογές: Corsa OPC, 207 RC, Twingo RS
Αποκλείονται εξ'αρχής: Scirocco, SEAT/SKODA/FIAT (/LADA/DACIA )Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη, ειδικά όσων έχουν οδηγήσει αυτοκίνητα του είδους
-
Ψήφισα ένα εκ των άνω αλλά θα πρότεινα να δει και Cooper S αν κάνουν έκπτωση ή ακόμα καλύτερα τη Mito....
-
Γνωστή η επιλογή μου, και με υποκειμενικά και με αντικειμενικά κριτήρια. Αλλά εγώ θα πρότεινα το απλό RC και όχι το Le mans. Σε γκάζι το ΟPC ρίχνει στο ρουσου, στις στροφές όμως δεν τα πάει και τόσο καλά όσο αυτό (δεν το έχω οδηγήσει εγώ, ως συνοδηγός και μόνο το λέω, σε αντίθεση με το 207). Kάτι ακόμα, μέσα το 207 το βρίσκω πολύυυυυ καλύτερα, ενώ και εξωτερικά μου αρέσει περισσότερο το χαμηλών τόνων λουκ.
-
εγω ξερω απο 207 GT, οποτε **ΘΑ **προτεινα με κλειστα ματια το RC, **αλλα **με τα υπαρχοντα κιβωτια(ναι εχω φαει κολλημα!!! ) μαλλον οχι!
θα του προτεινα corsa για παρα πολυ γκαζι σε ευθειες,clio αν τον νοιαζουν πιο πολυ οι στροφες και θα πεταγα και στη κουβεντα και ενα abarth ss που φτανει σε αυτα τα λεφτα.
η μιτο ειναι σαφως πισω απο τα παραπανω και απ'οτι καταλαβαινω τον νοιαζουν κυριως οι επιδοσεις.εγω παντως θα επαιρνα χωρις 2η σκεψη golf twincharged στα 160 αλογακια να τελειωνει η υποθεση.
το ξερω οτι δεν περιλαμβανεται στη ψηφοφορια,αλλα δεν κρατηθηκα να μην πω ποιο ειναι το πραγματικα καλυτερο στα 25 χιλιαρικα.. -
Το γκολφ;
GP Abarth φυσικα μπορει να κλειδωθει το τοπικο και να παει το πρωι να το κλεισει να τελειωνουμε.Α μην ξεχασει να σηκωσει και φωτο.Τσαο.
-
Ψήφισα καταλάθος το τουίνγκο
Στο RC η ψήφος και δεν υπάρχει λόγος να ξοδεύεται για να γίνει ένας απο τους 200 που θα έχουν το Le Mans, να είχε κάτι το ουσιαστικό πάει και έρχεται, να δώσει παραπάνω λεφτά για να του βάζουνε λουρίδες στο καπώ No way! !Βέβαια εάν έμπαιναν και τα μεταχειρισμένα στο παιχνίδι θα ήταν πιο ευκολη η επιλογή
-
Για το Twingo RS ακόμη είναι άγνωστες οι τιμές! Επίσης δν έχουμε από κανένα ελληνικό περιοδικό ακόμη οδηγικές εντυπώσεις αφού ακόμη δεν έχει εισαχθεί!
Αν ισχύει μια τιμή που φημολογείται (17.900) σίγουρα σώζεις πολλά λεφτά σε σχέση με τα άλλα 2, ενώ επιδέχεται άπειρο customization (κάτι που βλέπω να σε ενδιαφέρει)!
Σε σχέση με τα άλλα 2 (ΟPC και RC) που τα ξέρουμε καιρό η ψήφος μου πάει στο OPC!
Πάντως το Clio RS με την έκπτωση που τρέχει πέφτει κάτω από τα 25.000 euro αλλά χωρίς τα έξτρα που θέλεις! (26.000-1.250 η έκπτωση = 24.750)!
-
Aν ειχα αυτες τις επιλογες σε αυτα τα λεφτα και αναγκαστικα καινουριο τοτε OPC or sure...
αλλιως μτχ μιατα 2λιτρο με λιγα χιλιομετρα! -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
:ysterical: Το γκολφ;GP Abarth φυσικα μπορει να κλειδωθει το τοπικο και να παει το πρωι να το κλεισει να τελειωνουμε.Α μην ξεχασει να σηκωσει και φωτο.Τσαο.
το φιατακι???
golf tsi 160hp...αντε να κλειδωθει και αυριο τ πρωι παραγγελια απο την κοντινοτερη αντιπροσωπεια.. ανεβασε και φωτο......
ελεος με ορισμενους εδω μεσα....
υγ: το σιροκο γιατι το αποκλειειες? απλα ρωταω.. μη πεσετε να με φατε...
-
Αν ειναι για αμεση αγορα, 207RC (κατι εχω ακουσει για αντικατασταση του 5ταχυτου
με το σαφεστατο 6αρι του 308 λιαν συντομως)με το 6αρι, ή Grande Punto ss.
Aν μπορει να περιμενει λιγο, και τα ταξιδια περνουν σε δευτερη μοιρα, πιστευω οτι με Twingo RS θα διασκεδασει αφανταστα και θα του περισσεψουν και 5-7κ ευρω -
Παντως κακως υπαρχει προκαταληψη για το Scirocco...
Aς κανει τουλαχιστον ενα test drive. -
Fiesta ST;
-
αφου ο ανθρωπος λεει οτι θέλει να στρίβει το twingo RS ειναι μονοδρομος
-
Απ οτι καταλαβα ο φιλος σου δεν θελει κατι μεγαλυτερο απο αυτα που προτεινεις...αναμεσα σε αυτα 207 rc
-
Από δαύτα έχω οδηγήσει το Twingo GT (αυτό με τα 100 άλογα) κι ήταν απίστευτη αηδία !
Αλλά και χωρίς να τα οδηγήσω, ξέρω ήδη την απάντηση: RX-8! Γιατί είναι το μοναδικό που στρίβει με το γκάζι!
-
Το Clio RS , ξεπερναει κατα ελαχιστα € τον προυπολογισμο... Γιατι δεν κανει μια προσπαθεια?
Διαφορετικα θα προτεινα GP Abarth, και μαλιστα οχι το SS...
Αλλα:Ο χρήστης Neos έγραψε:
**Αποκλείονται εξ'αρχής: Scirocco, SEAT/SKODA/FIAT **
Ψηφισα το OPC.
'Μπορεί να μην έχει την ρυθμίσιμη συμπεριφορά ενός Clio Sport,αλλά ο δυνατός κινητήρας και η ουδέτερη συμπεριφορά του πλαισίου θα κάνουν το Corsa να κινείται σχεδόν το ίδιο γρήγορα με λιγότερη προσπάθεια από την πλευρά του οδηγού'
'η εμφάνιση οι επιδόσεις του OPC το κάνουν να είναι άμεσα συγκρίσιμο και με το Clio Sport που είναι ο πρωταθλητής της κατηγορίας σε ότι αφορά το κράτημα και την διασκέδαση στην οδήγηση, αλλά που για να οδηγηθεί γρήγορα χρειάζεται γνώσεις και αυτοσυγκέντρωση. '
Το εχω οδηγησει, ειμαι συχνα συνοδηγος, το αμαξι ειναι πολυ καλα στημενο και ο κινητηρας πολυ δυνατος.
Απο 'κει και περα ισως θα μπορουσε να δει και το RX8, ακομα και το 'μικρο' ΜΧ5.
-
το rx-8 δεν ειναι ακριβως αυτο που θα λεγαμε 'φυσιολογικο κοστος συντηρισης' ...
-
Αν είναι δεύτερο αμάξι και κάνει ΛΙΓΑ χιλιόμετρα είναι καλό.
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ