-
αμα τα γκαζια μπαινουν σε 3η μοιρα τοτε BMW 320.
Αλλιως.....μαλλον το μερσεντικο με τους κοκους που ειπες. -
δεν είναι τα (πολλά) γκάζια το παν.. επίσης για το προφιλ του πατερα του που σκιαγραφεί ο φίλος η 320 ταιριάζει γαντι..
-
αμα το παμε σε 'προφιλ πατερα', ενα τουρμπατο που ροπιαζει χαμηλα(1.8 tfsi λογου χαρη) και δε θελει πολλες στροφες για να τσουλησει και να κανει προσπερασεις στην εθνικη, ειναι το ιδανικο!
-
ενα τετοιο παρε. -
με 40Κ ...... δύσκολη επιλογή .... από την λίστα
με τα δικά μου κριτήρια θα κατέληγα μάλλον σε Α4 1.8Τ stationπαρουσίασε μας, τα 'θέλω' σου ...
-
ψάξε για 520 η Χ3 δίλιτρη , οι εκπτώσεις πάνε σύννεφο γιατί η κρίση θα κάνει τον ψωροέλληνα Ευρωπαίο πολίτη και δεν θα πληρώνει φύκια για μεταξωτές κορδέλλες .
Οι λεγόμενες premium μάρκες τα δίνουν όλα . Επίσης κοίτα και κάτι ψιλομεταχειρισμένα στην μαμά Μερσέντες γιατί αυτή την χρονιά θα τα δούμε όλα -
Αχταρμας..
Ο φιλος δεν ειναι κατασταλαγμενος.
S80 απο τη μια που ειναι πολλα χρονια στο δρομο, απο την αλλη του φαινεται οτι το CC εχει τα χρονακια του... Πανω στο γεγονος αυτο βεβαια πατησε και ο Τζιοβανι Μπουσο για την παραπληροφορηση με την Αλφα.
Φιλε παιζουν γερμανικες φιρμες απο το πανω ραφι, και απο το μεσαιο ραφι.. Τα Ιαπωνικα θα ελεγα οτι ειναι στο τελευταιο ραφι(αδικα λιγο) , ενω τα ιταλικα βρισκονται ακριβως απο κατω απο τα ραφια, μεσα στον καδο!
Αν ειχα 40 χηνες, θα πηγαινα στην Μερκ στην Αουντι και στην ΒΜW και θα τους ελεγα, εχω τοσα, δωστε μου μια 5αρα,Ε,Α6.. αυτοματα! Παρε και μερικες μυγοσκοτωστρες μαζι σου και αφησε τους μερικες για να τους δειξεις οτι εκτιμας τη δουλεια τους!
Υπαρχει τεραστιο προβλημα, θα παρεις καλυτερο αμαξι απο αυτα που σκεφτεσαι με τοσα λεφτα!
Κανε προσφορες στις εταιρειες... Σκεψου το! -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Αν ειχα 40 χηνες, θα πηγαινα στην Μερκ στην Αουντι και στην ΒΜW και θα τους ελεγα, εχω τοσα, δωστε μου μια 5αρα,Ε,Α6.. αυτοματα! Παρε και μερικες μυγοσκοτωστρες μαζι σου και αφησε τους μερικες για να τους δειξεις οτι εκτιμας τη δουλεια τους!
Υπαρχει τεραστιο προβλημα, θα παρεις καλυτερο αμαξι απο αυτα που σκεφτεσαι με τοσα λεφτα!
Κανε προσφορες στις εταιρειες... Σκεψου το!Σωστός.
40 στο τραπέζι είναι ποσό που ανοίγει πολλές και ακριβές πόρτες ανεξάρτητα από το τι λένε οι τιμές καταλόγου... -
Πριν από 1 περίπου χρόνο είχα την ίδια περίπτωση, με λίγο παραπάνω οροφή (46000)...
Απέρριψα την X-Type διότι δεν άρεσε καθόλου στην γυναίκα...
Απέρριψα το 9-3 λόγω μετάδοσης κίνησης
Απέρριψα την 159 3.2 διότι δεν έκρυβε το βάρος της στο δρόμο (για την 159 θα έκανα την υπέρβαση στο budget με μια έκπτωση που είχα κανονίσει)
Απέρριψα την 325 διότι ο κινητήρας της έχανε σε αίσθηση από τον TFSI και οδηγικά δεν ανακάλυψα σαφή ανωτερώτητα από το S-line...
Το IS-250 μου φάνηκε άχρωμο (με επιφύλαξη καθώς είχα σχεδόν κατασταλάξει οπότε δεν έδωσα σημασία στο test drive)Τότε διάλεξα το Α4 2.0 TFSI Quattro σε S-line έκδοση, προσωπικά μάλλον και σήμερα το ίδιο θα διάλεγα.
Ότι κι αν επιλέξεις μάλλον δεν θα απογοητευτείς.
Να ζητήσεις όμως σ'αυτό το ποσό μια καλή έκπτωση (1500-2000) και αφού κατασταλάξεις σε μάρκα να γυρίσεις αρκετές αντιπροσωπίες, καθώς το κάθε μαγαζί έχει την πολιτική του...
Αν περιμένεις κανένα εξάμηνο ακόμα μπορεί να υπάρχουν ακόμα καλύτερες προσφορές... -
Ηρθε το μανγκο να τον κατασταλαξει
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Αν ειχα 40 χηνες, θα πηγαινα στην Μερκ στην Αουντι και στην ΒΜW και θα τους ελεγα, εχω τοσα, δωστε μου μια 5αρα,Ε,Α6.. αυτοματα! Παρε και μερικες μυγοσκοτωστρες μαζι σου και αφησε τους μερικες για να τους δειξεις οτι εκτιμας τη δουλεια τους!
Υπαρχει τεραστιο προβλημα, θα παρεις καλυτερο αμαξι απο αυτα που σκεφτεσαι με τοσα λεφτα!
Κανε προσφορες στις εταιρειες... Σκεψου το!Για να δουμε τις τιμες των μοντελων , στο βασικο εξοπλισμο...
44.850€ ΒΜW 520i Comfort...
42.900€ Αudi A6 TFSi
48.300€ Μercedes E200 Kompressor Classic(Xωρις εξοδα προετοιμασιας, πινακιδες, τελη κτλ)
Δηλαδη, με 'οπλο' τη μυγοσκοτωστρα, θες:
4850€ εκπτωση απο τη BMW,
2900€ απο την Audi, (εδω ισως παιζει το σεναριο...)
8300€ απο τη Mercedes...Κλεισε μου μια Ε200 σημερα και εγω θα σου δωσω για τον κοπο σου το ημιση της εκπτωσης...
Υ.Γ.
Θεωρουμε δεδομενο πως ο sprsk διαθετει 40000€ μετρητα? -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Αχταρμας..Ο φιλος δεν ειναι κατασταλαγμενος.
S80 απο τη μια που ειναι πολλα χρονια στο δρομο, απο την αλλη του φαινεται οτι το CC εχει τα χρονακια του... Πανω στο γεγονος αυτο βεβαια πατησε και ο Τζιοβανι Μπουσο για την παραπληροφορηση με την Αλφα.
Φιλε παιζουν γερμανικες φιρμες απο το πανω ραφι, και απο το μεσαιο ραφι.. Τα Ιαπωνικα θα ελεγα οτι ειναι στο τελευταιο ραφι(αδικα λιγο) , ενω τα ιταλικα βρισκονται ακριβως απο κατω απο τα ραφια, μεσα στον καδο!
Αν ειχα 40 χηνες, θα πηγαινα στην Μερκ στην Αουντι και στην ΒΜW και θα τους ελεγα, εχω τοσα, δωστε μου μια 5αρα,Ε,Α6.. αυτοματα! Παρε και μερικες μυγοσκοτωστρες μαζι σου και αφησε τους μερικες για να τους δειξεις οτι εκτιμας τη δουλεια τους!
Υπαρχει τεραστιο προβλημα, θα παρεις καλυτερο αμαξι απο αυτα που σκεφτεσαι με τοσα λεφτα!
Κανε προσφορες στις εταιρειες... Σκεψου το!Θα συμφωνήσω,ειδικά και με την τελευταία παρατήρηση σου ότι βαράνε μύγες...όχι τόσο βέβαια στη Mercedes αφού μετά τον Παναγόπουλο πέφτουν βροχή οι παραγγελίες θωρακισμένων S600 αλλά και οι πωλήσεις του Δεκεμβρίου για τη μάρκα με το αστέρι ήταν πολύ ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Όσο για το S80,από το 2006 κυκλοφορεί η δεύτερη γενιά του μοντέλου...Άρα ούτε 3 χρόνια δεν είναι στην αγορά...πολλοί μπερδεύονται με το παλιό S80 που βλέπουν πιο συχνά στους δρόμους γιατί πουλούσε πιο πολύ ως 2λιτρο ενώ το καινούριο πωλείται με κινητήρα 2.5 λίτρων ενώ διατίθεται και με τον 4.4 V8!Το τωρινό S80 είναι αυτό που έχω ως φωτό σε κάθε αποστολή μου... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
44.850€ ΒΜW 520i Comfort...
Ρωτησα τον ξαδερφο μου (εργαζεται σε αντιπροσωπεια BMW)...
Μονο σε ετοιμοπαραδοτα*, στο βασικο εξοπλισμο αναλογα με την περιπτωση (αν ειναι πελατης κτλ) , με 40.000€ ισως κατι να γινει... Δυσκολο παντως.
*δεν εχει ομως ετοιμοπαραδοτο...
Περιμενω απαντηση και απο Mercedes...
-
πριν απο 3 χρονια περιπου ημουν στην ιδια σκεψη...
επελεξα την τοτε 320ι με τα 150 αλογα. με full extra εξοπλισμο ομως.
απολυτα ικανοποιημενος.αν σημερα επρεπε να κανω την ιδια σκεψη θα κατεληγα στην ιδια αλλα
1.με διαφορετικο προφυλακτηρα γιατι δεν μου αρεσει το Facelift και προτειμω τον τυπου Μ
2.με αλκανταρα και οχι δερμα.γιατι αποκλειω τα αλλα;
το Α4 ειναι πληρες αλλα καταναλωνει βενζινη και αξιζει μονο 4χ4
η C class ειναι ανετη μεν αλλα δεν μου αρεσει αισθητικα καθολου.
το Insignia ειναι πληρες αλλα 35χιλ για ΟΠΕΛ;παντα θα σου λειπει αυτο το κατι...αν επρεπε να πεσω σε τιμη θα εξεταζα το Passat CC.
οπως και να εχει ομως αν ημουν στην θεση του φιλου μας θα επιλεγα την 320ι.
διαφορετικα περιμενω την Χ1 με την οποια ειμαι ερωτευμενος... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
44.850€ ΒΜW 520i Comfort...
42.900€ Αudi A6 TFSi
48.300€ Μercedes E200 Kompressor ClassicΣε λίγους μήνες παρουσιάζεται η νέα Ε κλας και σε 1 χρόνο και κάτι η νέα 5άρα. Οπότε μιλάμε για μοντέλα στο τέλος της ζωής τους. Συνυπολογίζοντας την κρίση (η οποία ΔΕΝ είναι δημιούργημα του Ευαγγελάτου φυσικά. Είναι ΥΠΑΡΚΤΗ για τους αυτοκινητάδες και είναι πολύ σκληρή) 6 και παραπάνω χιλιαρικά ειναι ΕΦΙΚΤΗ εκπτωση και ίσως και μικρή στα 15-16 εκταμμύρια δραχμες. Αν έχεις χρόνο και διάθεση φόρεσε ένα σοβαρό χαμόγελο και πέρνα από τις εκθέσεις για προσφορές. Μάλλον θα αιφνιδιαστείς από την έκπτωση που θα δεις σε πολλά πριμιουμ...
Προσωπικά εγώ μιλούσα για μετρητά. Στην ουσία όμως για τον έμπορο σχεδόν το ίδιο είναι και το δάνειο τη στιγμή που παίρνει το ποσό εφάπαξ. Απλά πλέον και τα δάνεια από τις τράπεζες δεν βγαίνουν με την παλιά ευκολία...
Edit: Την έκπτωση όμως δεν θα την πάρετε από το τηλέφωνο. Θα την πάρετε όταν πάτε από κοντά βγει η προσφορά π.χ. στην Ε κλας 50.000 τελική, με την πρώτη έκπτωση σου πουν 47 και εσύ απαντήσεις (στον διευθυντή, όχι στον πωλητή) :
'με 42 το πήρα ή να τα πάω τα 42 στο Σφακιανάκη που έχεις απέναντι? '
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Edit: Την έκπτωση όμως δεν θα την πάρετε από το τηλέφωνο. Θα την πάρετε όταν πάτε από κοντά βγει η προσφορά π.χ. στην Ε κλας 50.000 τελική, με την πρώτη έκπτωση σου πουν 47 και εσύ απαντήσεις (στον διευθυντή, όχι στον πωλητή) :
'με 42 το πήρα ή να τα πάω τα 42 στο Σφακιανάκη που έχεις απέναντι? '
Ρωτησα τον ξαδερφο μου (εργαζεται σε αντιπροσωπεια BMW)...
Μονο σε ετοιμοπαραδοτα*, στο βασικο εξοπλισμο αναλογα με την περιπτωση (αν ειναι πελατης κτλ) , με 40.000€ ισως κατι να γινει... Δυσκολο παντως.
*δεν εχει ομως ετοιμοπαραδοτο...
Περιμενω απαντηση και απο Mercedes...
Επισης, το 'οριο' ειναι τα 40000€...
Οχι 42000€ και μετα 'ελα μωρε βαλε 1000€ ακομα σιγα' και να φτασει τα 50000€... -
Επειδή αφορά τον πατέρα σου καλό θα ήταν να μας πεις τις προτεραιότητες που θέτει...
πχ αποκλείει πχ αποκλείει 4κίνητα SUV;Τον ενδιαφέρει η μεταπώληση;
**Land Rover Freelander 3.2 **με 40000 ευρώ.Ο κινητήρας είναι σχεδίασης Volvo και είναι ο ίδιος που χρησιμοποιεί σε κάποια μοντέλα της η σουηδική εταιρεία.Από αξιοπιστία ηλεκτρονικών δεν ξέρω...
BMW σειρά 3 με τπτ όταν υπάρχει η νέα **Mercedes C200K **αν και η καινούρια C δεν προβάλλει τόσο την καταγωγή της όσο η προηγούμενη...
Audi A4 καλό,καλή η τετρακίνηση αλλά μέχρι εκεί...το ίδιο ισχύει με το Saab 9-3 μόνο που το εσωτερικό είναι λίγο πίσω αλλά το εξωτερικό είναι πολύ όμορφο
Volvo S40 T5 AWD...καλό,πολύ δυνατό,έχουν κυκλοφορήσει κάποια αλλά πολλά λεφτά για ένα αμάξι που πωλείται και ως 1.6(με βάση τη λογική σου με το Α4)
Jaguar Χ...διαφορετική αλλά στο εξωτερικό με 40χιλιάρικα θα έπαιρνες την XF
Volvo S80... ένα από τα executive car που μπορείς να πάρεις με αυτά τα λεφτά ειδικά αν κάνουν έκπτωση,που θα κάνουν...και δεν είναι τόσο μεγάλο (4.85μ μήκος),μην το συγχέεις με το A8
**Μercedes Ε200Κ **το δεύτερο executive car κοίτα αν υπάρξουν εκπτώσεις τώρα που θα αλλάξει το μοντέλο...σε 3 μήνες και είναι μία πολύ καλή εναλλακτική αν όμως πέσει σε τιμή και αν θες να έχεις ένα αμάξι που σύντομα θα αντικατασταθεί Κυκλοφορει πολύ όμως,πάρα πολύ
Audi A6...δεν τρελαίνομαι...είχα μπει μέσα και δε μου άρεσε η ποιότητά του (ξέρω ότι ανοίγω πόλεμο με όλους)...ροπάτοι,τουρμπάτοι κινητήρες αλλά προτιμώ το S80...
Lexus IS250...κάτι σαν το S40 T5 με το πλεονέκτημα της αξιοπιστίας,το ότι αυτή είναι η βασική του έκδοση και ότι δεν το βλέπεις κάθε λίγο και λιγάκιMercedes C200K , Volvo S80 , Lexus IS , Freelander
Εκεί πρέπει να κινηθείς κατά τη γνώμη μου... -
^
^Λες ο διευθυντής του καταστήματος ( ο οποίος δίνει και την ΤΕΛΙΚΗ έκπτωση σε κάποιον πιεστικό αγοραστή) να δίνει τις τελικές εκπτώσεις από τηλεφώνου στον ξάδελφο του πωλητή ??
Χαλασαμε ήδη αρκετά το θρεντ όμως. Απλά καταλήγω ότι η έκπτωση στον αγοραστή που θα 'πιέσει' για καλή έκπτωση θα έρθει από τον διευθυντή και μόνο. Οι εκπτώσεις των πωλητών είναι οι 'τυπικές'. Μερικοί δεν ασχολούνται με το να ζητήσουν μεγαλύτερη και μένουν σε αυτό το στάδιο. Αν όμως σου αρέσει και γνωρίζεις το 'παζάρι', το παιχνίδι γίνεται από κοντά και στην εποχή μας έχει πια ο αγοραστής το πάνω χέρι.
Τέλος από μένα όμως γιατί ο φίλος ρώτησε για αυτοκίνητο και εμείς λέμε για εκπτώσεις !
Τα 42 χιλιάρικα που έγραψα ήταν για να δείξω με μια υποθετική συζήτηση για μια έκπτωση των 8 χιλιαρικών , δεν ήταν πρόταση στον φίλο που ρώτησε για αμάξι.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Λες ο διευθυντής του καταστήματος ( ο οποίος δίνει και την ΤΕΛΙΚΗ έκπτωση σε κάποιον πιεστικό αγοραστή) να δίνει τις τελικές εκπτώσεις από τηλεφώνου στον ξάδελφο του πωλητή ??
Ποιος σου ειπε οτι ειναι πωλητης?
-
Mερκεντέ C Class (κατά προτίμηση C200) και Lexus IS είναι τα καλύτερα κατά τη γνώμη μου. Υπάρχουν κ άλλα καλά αμάξια σε αυτά τα λεφτά (πολύ ωραία η 159 και το A4, η BMW δε μου αρέσει) αλλά τα 2 παραπάνω τα θεωρώ κορυφαία.
Εκτός και αν ανεβαίνεις στα 47 χιλιάδες και παίρνεις ένα Passat CC 3.6 τετράκουνο το οποίο μηχανολογικά και εμφανισιακά είναι το καλύτερο από όλα.
Επιλογή στα 40.000 euro.