-
Έχω μια ιδέα και θέλω τη βοήθεια και τις γνώσεις σας...
Μου έχει καρφωθεί να μετατρέψω μια Mercedes 190Ε 1.8 σε ντριφταμαξο. Το αμάξι είναι του 1992 με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα. Είναι συντηρημένο ευλαβικά και βρίσκεται σε σχεδόν τέλεια κατάσταση. Τι σχεδόν τέλεια δηλαδή απλά μπαίνεις μέσα βάζεις μπροστά και πετάγεσαι μέχρι τη Μοσχα για τσιγάρα! Μερικές φορές όταν μια μάρκα φημίζεται για την ποιότητα της αυτό το βλέπεις μπροστά σου. Όχι πάντα αλλά αν σου τύχει 'καλό' είσαι βασιλιάς. Tεσπά δεν είναι αυτό το θέμα...
Ο κινητήρας 1.8 είναι 'αλεξίσφαιρος' μεν αλλά αποδίδει 109 άλογα και 15.3 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Αυτά αρκούν για χαλαρό κρουισινγκ στην εθνική αλλά μάλλον για κάνα χρόνο και ανάποδα σε κάνα Μέγαρο και σε καμιά Σέρρα ΔΕΝ αρκούν. Οπότε εδώ θέλω τη βοηθειά σας.
-
Το αυτοκίνητο για μια αξιοπρεπη μετατροπη θέλει (υποθέτω) αλλαγή κινητήρα, κιβωτίου, αναρτήσεων (ελατήρια-αμορτισέρ) και ενδεχομένως φρένων (αν και τα μαμά φρένα είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ α απλά ζεσταίνονται γρήγορα!!!). Ξεχνάω τίποτα? Απο κινητήρες αυτοί που είναι δυναμίτες είναι οι 16βάλβιδοι 2.3 και 2.5 . Η Μερσεντες είχε βγάλει (για όσους θυμούνται και δύο εκδόσεις Evolution, Ι και ΙΙ (το αντίπαλο δέος της Μ3Ε30) με κεφαλές από τη παλαί ποτέ Cosworth. Για όσους δεν θυμούνται ρίξτε μια ματιά http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201' target='_blank). Τα Εβο όμως είχαν βγεί μόνο σε 500 κομμάτια το καθένα για το ομολαγκάρισμα και μόνο. Πόσο εφικτό είναι πιστεύετε να βρεθεί εν Ελλάδι κάποιος τέτοιος κινητήρας? Υποθέτω ότι θα είχαν πουληθεί ελάχιστα κομμάτια (όχι από τα Εβο από τα οποία έχω δει ένα μόνο αλλά και από τα 'απλά'. Το 'απλό' 2.3 του 1992 έβγαζε 134 άλογα αλλά μια καλούτσικη ροπή στα 20+ χιλιογραμμόμετρα.
-
Είναι εύκολη μια τέτοια μετατροπή πιστεύετε? Το αμάξι δεν είναι φορτωμένο με ηλεκτρονικά λόγω ηλικίας και αυτό είναι μαλλόν θετικό. Εχει ABS μεν αλλά τίποτα άλλο από τα σύγχρονα χαζοηλεκτρονικά. Τo ΑBS βέβαια μάλλον θα πάρει το δρόμο για τα αποδύτηρια!
-
Για το θέμα του κόστους έχετε κάποια εκτίμηση για το κάθε κομμάτι και πιο συγκεκριμένα για τον κινητήρα? Ή ακόμη καλύτερα γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που να έχει μια κάποια εμπειρία από Μερσεντες και μετατροπές?
-
Το θεωρείτε καλή ιδέα? Το αμάξι παρόλο που έχει το αστέρι στο καπό και παραπέμπει σε βάρη των 1.5 τόννου και βάλε ζυγίζει ΜΟΝΟ 1160 κιλά κάτι το οποίο είναι ποοολύ θετικό για τη δουλειά που αναφέρω.
Θα ήθελα να ακούσω γενικότερα τις απόψεις σας αλλά και πιο εξειδικεύμενα. Αν έχετε και κανένα λινκ για να πάρω καμιά παραπάνω πληροφορία θα ήταν καλό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Έχω μια ιδέα και θέλω τη βοήθεια και τις γνώσεις σας...
Μου έχει καρφωθεί να μετατρέψω μια Mercedes 190Ε 1.8 σε ντριφταμαξο. Το αμάξι είναι του 1992 με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα. Είναι συντηρημένο ευλαβικά και βρίσκεται σε σχεδόν τέλεια κατάσταση. Τι σχεδόν τέλεια δηλαδή απλά μπαίνεις μέσα βάζεις μπροστά και πετάγεσαι μέχρι τη Μοσχα για τσιγάρα! Μερικές φορές όταν μια μάρκα φημίζεται για την ποιότητα της αυτό το βλέπεις μπροστά σου. Όχι πάντα αλλά αν σου τύχει 'καλό' είσαι βασιλιάς. Tεσπά δεν είναι αυτό το θέμα...
Ο κινητήρας 1.8 είναι 'αλεξίσφαιρος' μεν αλλά αποδίδει 109 άλογα και 15.3 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Αυτά αρκούν για χαλαρό κρουισινγκ στην εθνική αλλά μάλλον για κάνα χρόνο και ανάποδα σε κάνα Μέγαρο και σε καμιά Σέρρα ΔΕΝ αρκούν. Οπότε εδώ θέλω τη βοηθειά σας.
-
Το αυτοκίνητο για μια αξιοπρεπη μετατροπη θέλει (υποθέτω) αλλαγή κινητήρα, κιβωτίου, αναρτήσεων (ελατήρια-αμορτισέρ) και ενδεχομένως φρένων (αν και τα μαμά φρένα είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ α απλά ζεσταίνονται γρήγορα!!!). Ξεχνάω τίποτα? Απο κινητήρες αυτοί που είναι δυναμίτες είναι οι 16βάλβιδοι 2.3 και 2.5 . Η Μερσεντες είχε βγάλει (για όσους θυμούνται και δύο εκδόσεις Evolution, Ι και ΙΙ (το αντίπαλο δέος της Μ3Ε30) με κεφαλές από τη παλαί ποτέ Cosworth. Για όσους δεν θυμούνται ρίξτε μια ματιά http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201' target='_blank). Τα Εβο όμως είχαν βγεί μόνο σε 500 κομμάτια το καθένα για το ομολαγκάρισμα και μόνο. Πόσο εφικτό είναι πιστεύετε να βρεθεί εν Ελλάδι κάποιος τέτοιος κινητήρας? Υποθέτω ότι θα είχαν πουληθεί ελάχιστα κομμάτια (όχι από τα Εβο από τα οποία έχω δει ένα μόνο αλλά και από τα 'απλά'. Το 'απλό' 2.3 του 1992 έβγαζε 134 άλογα αλλά μια καλούτσικη ροπή στα 20+ χιλιογραμμόμετρα.
-
Είναι εύκολη μια τέτοια μετατροπή πιστεύετε? Το αμάξι δεν είναι φορτωμένο με ηλεκτρονικά λόγω ηλικίας και αυτό είναι μαλλόν θετικό. Εχει ABS μεν αλλά τίποτα άλλο από τα σύγχρονα χαζοηλεκτρονικά. Τo ΑBS βέβαια μάλλον θα πάρει το δρόμο για τα αποδύτηρια!
-
Για το θέμα του κόστους έχετε κάποια εκτίμηση για το κάθε κομμάτι και πιο συγκεκριμένα για τον κινητήρα? Ή ακόμη καλύτερα γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που να έχει μια κάποια εμπειρία από Μερσεντες και μετατροπές?
-
Το θεωρείτε καλή ιδέα? Το αμάξι παρόλο που έχει το αστέρι στο καπό και παραπέμπει σε βάρη των 1.5 τόννου και βάλε ζυγίζει ΜΟΝΟ 1160 κιλά κάτι το οποίο είναι ποοολύ θετικό για τη δουλειά που αναφέρω.
Θα ήθελα να ακούσω γενικότερα τις απόψεις σας αλλά και πιο εξειδικεύμενα. Αν έχετε και κανένα λινκ για να πάρω καμιά παραπάνω πληροφορία θα ήταν καλό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Έχω μια ιδέα και θέλω τη βοήθεια και τις γνώσεις σας...
Μου έχει καρφωθεί να μετατρέψω μια Mercedes 190Ε 1.8 σε ντριφταμαξο. Το αμάξι είναι του 1992 με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα. Είναι συντηρημένο ευλαβικά και βρίσκεται σε σχεδόν τέλεια κατάσταση. Τι σχεδόν τέλεια δηλαδή απλά μπαίνεις μέσα βάζεις μπροστά και πετάγεσαι μέχρι τη Μοσχα για τσιγάρα! Μερικές φορές όταν μια μάρκα φημίζεται για την ποιότητα της αυτό το βλέπεις μπροστά σου. Όχι πάντα αλλά αν σου τύχει 'καλό' είσαι βασιλιάς. Tεσπά δεν είναι αυτό το θέμα...
Ο κινητήρας 1.8 είναι 'αλεξίσφαιρος' μεν αλλά αποδίδει 109 άλογα και 15.3 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Αυτά αρκούν για χαλαρό κρουισινγκ στην εθνική αλλά μάλλον για κάνα χρόνο και ανάποδα σε κάνα Μέγαρο και σε καμιά Σέρρα ΔΕΝ αρκούν. Οπότε εδώ θέλω τη βοηθειά σας.
-
Το αυτοκίνητο για μια αξιοπρεπη μετατροπη θέλει (υποθέτω) αλλαγή κινητήρα, κιβωτίου, αναρτήσεων (ελατήρια-αμορτισέρ) και ενδεχομένως φρένων (αν και τα μαμά φρένα είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ α απλά ζεσταίνονται γρήγορα!!!). Ξεχνάω τίποτα? Απο κινητήρες αυτοί που είναι δυναμίτες είναι οι 16βάλβιδοι 2.3 και 2.5 . Η Μερσεντες είχε βγάλει (για όσους θυμούνται και δύο εκδόσεις Evolution, Ι και ΙΙ (το αντίπαλο δέος της Μ3Ε30) με κεφαλές από τη παλαί ποτέ Cosworth. Για όσους δεν θυμούνται ρίξτε μια ματιά http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201' target='_blank). Τα Εβο όμως είχαν βγεί μόνο σε 500 κομμάτια το καθένα για το ομολαγκάρισμα και μόνο. Πόσο εφικτό είναι πιστεύετε να βρεθεί εν Ελλάδι κάποιος τέτοιος κινητήρας? Υποθέτω ότι θα είχαν πουληθεί ελάχιστα κομμάτια (όχι από τα Εβο από τα οποία έχω δει ένα μόνο αλλά και από τα 'απλά'. Το 'απλό' 2.3 του 1992 έβγαζε 134 άλογα αλλά μια καλούτσικη ροπή στα 20+ χιλιογραμμόμετρα.
-
Είναι εύκολη μια τέτοια μετατροπή πιστεύετε? Το αμάξι δεν είναι φορτωμένο με ηλεκτρονικά λόγω ηλικίας και αυτό είναι μαλλόν θετικό. Εχει ABS μεν αλλά τίποτα άλλο από τα σύγχρονα χαζοηλεκτρονικά. Τo ΑBS βέβαια μάλλον θα πάρει το δρόμο για τα αποδύτηρια!
-
Για το θέμα του κόστους έχετε κάποια εκτίμηση για το κάθε κομμάτι και πιο συγκεκριμένα για τον κινητήρα? Ή ακόμη καλύτερα γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που να έχει μια κάποια εμπειρία από Μερσεντες και μετατροπές?
-
Το θεωρείτε καλή ιδέα? Το αμάξι παρόλο που έχει το αστέρι στο καπό και παραπέμπει σε βάρη των 1.5 τόννου και βάλε ζυγίζει ΜΟΝΟ 1160 κιλά κάτι το οποίο είναι ποοολύ θετικό για τη δουλειά που αναφέρω.
Θα ήθελα να ακούσω γενικότερα τις απόψεις σας αλλά και πιο εξειδικεύμενα. Αν έχετε και κανένα λινκ για να πάρω καμιά παραπάνω πληροφορία θα ήταν καλό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
...τα μαμά φρένα είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ α απλά ζεσταίνονται γρήγορα...Αν τα φρένα που φοράει τώρα ζεσταίνονται γρήγορα με τα 109 άλογα, η λογική λέει ότι θα είναι εντελώς ανεπαρκή για κάτι περισσότερο.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...τα μαμά φρένα είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ α απλά ζεσταίνονται γρήγορα...
Αν τα φρένα που φοράει τώρα ζεσταίνονται γρήγορα με τα 109 άλογα, η λογική λέει ότι θα είναι εντελώς ανεπαρκή για κάτι περισσότερο.
Συμφωνώ για το 'ζέσταμα' αλλά είναι πραγματικά πολύ καλά φρένα, οπότε ίσως (για κάποια αρχική 'οικονομία') να χρειάζεται μόνο κάποια καλά τακάκια (Ferodo 2500 ή κάτι ανάλογο) και ίσως καλύτερους δίσκους. Όχι ριζικές μετατροπες δηλαδή καθώς σε δύναμη (αλλά και σε αίσθηση) δεν υστερούν καθόλου. Πολλές φορές τα αισθάνομαι 'καλύτερα' από του Golf GTI όσο και αν ακούγεται παράλογο για φρένα 15ετίας! Τα έχω βράσει όμως αρκετές φορές!
Υ.γ : τι γίνεται με τη μπέμπα? Ακόμα σε ταλαιπωρούν από τη BMw? Ίσως αν πας με μια μολοτοφ στο δεξί χέρι και ένα Ζιπο στο αριστερό επιταχύνουν λίγο τον πισινό τους !!
-
Όσο είδες εσύ την 325, άλλο τόσο την είδα και εγώ. Από Δευτέρα θα γίνει όντως φασαρία.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όσο είδες εσύ την 325, άλλο τόσο την είδα και εγώ. Από Δευτέρα θα γίνει όντως φασαρία.Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο αλλά και πολύ 'καλό' γενικότερα οπότε θα σε ανταμείψει πιστεύω για την υπομονή και με το παραπάνω. Απλά 'έχασες' κάπως το καλοκαίρι. Στο πρόγραμμα είναι όλα εφόσον ζούμε στην Ψωροκώσταινα !!
Ερώτηση-συμπλήρωμα προς όλους στο πρώτο ποστ: ένα μπλοκέ διαφορικό σχετικά καλής ποιότητας πόσο τιμάται περίπου? Φαντάζομαι περίπου στο χιλιάρικο ή ονειρεύομαι ?
-
κοίταξε κι εδώ:
http://www.mbclub.gr/forum/index.php?showtopic=1549' target='_blank -
Η πιο απλή μετατροπή κινητήρα που μπορείς να κάνεις είναι να πετάξεις μέσα τον 6κύλινδρο σε σειρά 2,6. Δεν είναι 16βάλβιδος σε στροφάρισμα, αλλά έχει και ροπή και δύναμη.
Θα χρειαστείς ακόμη το μπλοκέ της μάνας της (ASD), το οποίο προσφερόταν ως εξτρά ακόμα και στις 1,8 (μερακλήδες το έβαλαν μόνο).
Από ανάρτηση υπάρχουν πολλές λύσεις , βρωμάει ο τόπος.
Τα φρένα είναι όντως πολύ δυνατά και όντως κουράζονται εύκολα, λόγω του ότι κανένα από τα 4 δισκόφρενα δεν είναι αεριζόμενο. Βάζεις από 200Ε (W124) της ίδιας εποχής και καθάρισες. Το ABS δε βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να το ξηλώσεις.
Η πρότασή μου είναι αυτό που σκεφτόμουν κι εγώ για το δικό μου 201: φέρνεις μια αδιάφορης κατάστασης καρότσα 2,6 φουλ εξτρά (=ASD) από Γερμανία (από €1.000 οι τιμές τους), παίρνεις και φρένα από 200Ε, τις βάζεις δίπλα δίπλα και κάνεις μεταμόσχευση. Αν και όταν το αποφασίσεις, μάστορα έχουμε να κάνει τη δουλειά
-
Μ' έβαλες σε σκέψεις! Αν κατάλαβα καλά μπορώ να φέρω καρότσα με κινητήρα και μπλοκέ διαφορικό ΜΟΝΟ με 1-2 χιλιάρικα? Τόσο φτηνά παίζουν οι τιμές? Να σου πω την αλήθεια δεν γνωρίζω καθόλου αυτά τα θέματα και έτσι μετά το πολύ χαμηλό της τιμής που μου έκανε εντύπωση έχω και άλλες απορίες. Πρέπει να πας ο ίδιος έξω για να 'δεις' τι θα φέρεις ή το αναλαμβάνει ο χ συνεργατζής αυτό (αν το γνωρίζει φυσικά το θέμα)? Υπάρχει πιθανότητα να ψιλοτσεκάρεις ότι ο κινητήρας ΔΕΝ έχει γράψει 1 με 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα (ώστε να ε΄χει λίγο ζωή ακόμη. Μη πάμε να φτιάξουμε κάτι και γεμίσουμε προβλήματα!) ή απλά κάνεις το σταυρό σου?
Τέλος (μιας και από ότι κατάλαβα είχαν περάσει ανάλογες σκέψεις και για το δικό σου) πόσο 'φυσιολογικό' και εύκολο το ακούς αυτό (όχι μόνο για μετατροπή σε ντριφτάμαξο) που συζητάμε? Πιθανολογείς ότι από εκεί που υπάρχει ένα στην ουσία απροβλημάτιστο αυτοκίνητο θα έρθει ένα αυτοκίνητο το οποίο θα με κάνει φίλο του συνεργείου? Εσύ για ποιο λόγο δεν το προχώρησες το θέμα ?
-
Ρίξε μια ματιά στο mobile.de, να δεις τιμές. Ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να το φέρεις ο ίδιος φυσικά, αλλά πρέπει να υπάρχει κάποιος που να μπορεί να σου φέρει ένα αν το ζητήσεις. Οι γερμανοί συνήθως δε λένε ψέμματα για τα χιλιόμετρα των αυτοκινήτων που πωλούνται, αλλά γενικώς τα μη-16βάλβιδα 201 ήταν τέρατα αξιοπιστίας και μακροζωΐας. Μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα ΧΩΡΙΣ άνοιγμα του μοτέρ ήταν φυσιολογικό πράμα, ακόμα και για τον μικρό 1,8.
Προσωπικά, βρίσκω απόλυτα λογική μια τέτοια μετατροπή όχι μόνο για ντριφτάμαξο, αλλά και για καθημερινό σου αυτοκίνητο, με την παραδοχή ότι θα καίει αρκετά σε σύγκριση με ένα σύγχρονο μοντέλο (κλικ στην υπογραφή μου για τις δικές μου καταναλώσεις με την 1,8).
Δεν προχώρησα στη μετατροπή για κάποιους λόγους: ο ένας είναι ότι πρέπει να ζοριστώ οικονομικά, ακόμη κι αν μιλάμε για τόσο λίγα (σχετικά) χρήματα. Ο δεύτερος είναι ότι από δικό μου λάθος έκαψα φλάντζα πέρυσι (πηγαινέλα Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς σταγόνα νερό στο ψυγείο, με το μοτέρ να δουλεύει αερόψυκτο στην ουσία), το άνοιξα για φτιάξιμο και στην πορεία αλλάχτηκαν τόσα πράγματα (ψυγείο, φρένα, καλοριφέρ, φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων) που το αυτοκίνητο έγινε πραγματικά καινούριο, παρά τα 250.000 χλμ. που κουβαλάει (προχθές έβαλα και καινούρια εξάτμιση, οικολογικό φρέον στο A/C και κάτι άλλα ψιλά). Με δεδομένη την άθλια οικονομική μου κατάσταση και το ότι, λόγω δουλειάς, το αυτοκίνητο βολτάρει 1-2 φορές το μήνα που κι αυτές είναι ταξίδια, είπα να το κρατήσω ως έχει από τη μαμά του.
Αυτό που με προβληματίζει είναι η απίστευτα καλή, όπως λες, κατάσταση του δικού σου. Λυπάσαι να βάλεις χέρι πάνω του, σε νιώθω. Από την άλλη, παρότι πρόκειται για μια κλασική Μ-Β, έχει ΤΟΣΟ ισορροπημένη συμπεριφορά (βιδωμένα μούτρα κάτω, απίστευτο) που σε βάζει στην πρίζα για... drift κόλπα, όπως αυτά που σκέφτεσαι. Ζύγισέ τα και δες τι θα κάνεις. Μπορώ να σου δώσω μάστορα, αλλά δεν έχω άκρη στη Γερμανία.
-
OT
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...οικολογικό φρέον στο A/C και κάτι άλλα ψιλά).Είχες φρέον στο κλιματιστικό (φρέον είναι το εμπορικό όνομα του R12 και είχαν τα αμάξια μέχρι το '95) και επειδή δεν παράγεται (και είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί / πανάκριβο) έβαλαν R134a για ψυκτικό υγρό.
Ελπίζω να έπλυναν ΚΑΛΑ το σύστημα πριν να αλλάξουν ψυκτικό υγρό, φυσικά να άλλαξαν λάδια στον συμπιεστή και να άλλαξαν φίλτρο. Αλλιώς θα ανακαλύψεις (του χρόνου που θα ξαναδουλέψει απαιτητικά ο κλιματισμός) ότι το R134a δεν είναι συμβατό με τα ορυκτέλαια που χρησιμοποιεί το φρέον (R12) - θέλει ειδικά συνθετικά λάδια.
Επίσης, τα δύο ψυκτικά υγρά δουλεύουν σε διαφορετικές πιέσεις και πρέπει να αλλαχθούν τυχόν πρεσοστάτες ασφαλείας που έχει το σύστημα (δεν τους καταργείς).
-
Κι εγώ τον 6κύλινδρο 2,6 σκεφτόμουνα μόλις είδα την ερώτησή σου. Απλός κινητήρας και όχι ειδική πιεσμένη κατασκευή, άρα αξιόπιστο και με πολύ καλές ροπές αλλά και επαρκή δύναμη που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου το κάνει αν όχι βολίδα σίγουρα πολύ ευχάριστο. Και πολύ σημαντικό ότι αυτό ισχύει σε όλες τις συνθήκες, στην πόλη, σε επαρχιακό, σε αυτοκινητόδρομο και στην πίστα. Γίνεται τελείως Q-car καθώς όλοι περιμένουνε να είναι ένα ψόφιο οικογενειακό 1,8... με τον 2,6 εν κινήσει αν θέλεις αφήνεις πίσω πολλούς γρήγορους.
Με ένα λογικό χαμήλωμα γίνεται και πολύ όμορφο.
Από την άλλη μήπως να φτιάξεις αναρτήσεις και φρένα (αν ζεσταίνονται έτσι τότε σε πίστα θα τα παίξουν τελείως πολύ γρήγορα) και να μάθεις το αυτοκίνητο στην πίστα... driftάμαξο δεν θα γίνει αλλά θα είναι πολύ ευχάριστο με γραμμές. -
@Krusenstern , συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις! Η οδική συμπεριφορά μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά είναι πράγματι εκπληκτική παρόλο που είναι αρκετά μαλακό (άλλωστε ταξιδιάρικο αμάξι φτιάχτηκε να είναι!) και είναι και μάλιστα διασκεδαστική όταν αρχίζουν να λιώνουν τα λάστιχα! Για το δισταγμό που γράφεις όντως όταν έχεις κάτι που δουλεύει σαν ελβετικός αυτόματος χρονογράφος τότε διστάζεις να αρχίσεις τις 'ευρεσιτεχνίες' οι οποίες θα σου φέρουν ενδεχομένως και αρκετά προβλήματα! Να σου πω την αλήθεια με τις τιμές που είδα στο mobile.de που μου υπέδειξες (ευχαριστώ για την υπόδειξη είχα ξεχάσει να το κοιτάξω) και ΑΝ δεν υπήρχε το τελωνείο θα έφερνα μια 2.6 μόνο και μόνο για τη 'διασκέδαση' και όσο κρατούσε αλλά στο τελωνείο ειδικά με τις τελευταίες ρυθμίσεις για τα παλιότερα θα πάει ο κούκος αηδόνι φαντάζομαι (σε κάποιο άλλο φόρουμ κάποιος χρήστης πλήρωσε 10 χιλιάρικα στη Γερμανία για μια BMW και στο τελωνείο του ζήτησαν άλλα 12 χιλιάρικα!!!)
@ onyx ! , το σκέφτηκα αυτό που είπες για αναρτήσεις- φρένα μόνο και δεν είναι κακή ιδέα αλλά 'λείπουν' ρε γμτ 20-30 άλογα και 3-4 κιλά ροπής για να αποκτήσει και 'Διασκέδαση' το θέμα! Αλλά σίγουρα δεν είναι κακή ιδέα!
-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
ΑΝ δεν υπήρχε το τελωνείο θα έφερνα μια 2.6 μόνο και μόνο για τη 'διασκέδαση' και όσο κρατούσε αλλά στο τελωνείο ειδικά με τις τελευταίες ρυθμίσεις για τα παλιότερα θα πάει ο κούκος αηδόνι φαντάζομαι (σε κάποιο άλλο φόρουμ κάποιος χρήστης πλήρωσε 10 χιλιάρικα στη Γερμανία για μια BMW και στο τελωνείο του ζήτησαν άλλα 12 χιλιάρικα!!!)Αν αποφασίσεις τη μετατροπή, φέρτη με προσωρινές γερμανικές, κάνε τη μεταμόσχευση στο δικό σου, κράτα πόρτες, φτερά, καπό και ό,τι άλλο χωράει η αποθήκη σου για ανταλλακτικά, και ό,τι μείνει πέταμα.
-
geia sas filoi m,exw stin akri k kathetai ena w201 2.6 to opoio proorizetai kopsimo, gia metropi enos 1.8 ....to mono provlima tou einai oti einai automato re paidia k dn vriskw manual kivwtio!! gnwrizei kaneis tpt ??? telika esi file m tin ekanes tin metatropi ???
-
Κανένα νεότερο από μένα.
Μπορεί να έφυγε ο συμπαθητικός πσευδούλης αλλά και το νέο φρούτο δεν μου γέμιζε ποτέ το μάτι. Οπότε μαζεύω μερικά μασούρια για μια ώρα ανάγκης ...
-
efaga paketo egw re gam**** ,to anevala pros to paron mexri tin anoiksi ,psaxnw na dw an tha prepei na allaksei mazi me to sasman k to vhma to diaforikou !!Ase p k to sasman to manual gia w201 2.6 dn exei k poli kukloforisei ellada !!an exei opoiosdipote tpt plirofories!!!
Mετατροπή Mercedes 190E 1.8 (W201) σε driftάμαξο ?