-
το θυμαμαι κοντα εκει που ειναι σημερα ο Σπεντζος.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αμέ...Το κανονικο ητανε ασημι??
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
το θυμαμαι κοντα εκει που ειναι σημερα ο Σπεντζος.ναι και τα πρωινά κοντά στα πρακτορεία του κηφισού. Από ότι εμαθα εθεάθη ασπρόπυργο ψιλολιωμένο...
-
Θα έρθω και γω Γιάννη.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Θα έρθω και γω Γιάννη.Ωραίος!!!
Μια πολύ καλή ευκαιρία να σε ψήσω να πάρεις κανα παλιό!!! -
Υπάρχει εδώ στην γειτονιά μου παρατημένη πολύ καιρό μια 318 πράσινο ανοικτό μεταλλικό...Απο λαμαρίνα είναι σε καλή κατάσταση, έχει μόνο κάτι σαπάκια στην πίσω δεξιά ραφή της ποδιάς και στο αριστερό πίσω τζαμι στο σημείο που ενώνει με την κολώνα.
Από ταπετσαρίες είναι τέλειο (μπεζ δερματίνη) και το ταμπλό του (χωρίς στροφόμετρο, με ρολόι) άσκαστο!!! και έχει 4άρι σασμάν.
Το είδα ανασηκωμένο λίγο μπροστά και όταν κοίταξα από την μάσκα, είδα ότι έχει κουρέψει την τροχαλία, δεν έχει ψυγείο και έχουν πάρει το καπάκι...
Αν κρίνω από τις πινακίδες είναι 78-79 μοντέλο...ενδιαφέρεται κανείς να το ψάξω παραπάνω? -
Ρωτα εχω μια Ε 21 και χρειαζομαι καποια πραγματα,Thanks.
-
ενα πολυ καλο ε21 εχει και ο spitfire απο εδω μεσα, δεν το τσιμπαει κανεις? ειναι απειραχτο και με αρκετα εξτρα!
-
Το εχει ακομα?
-
ναι και το δινει σχεδον χαρισμα, ενα αστειο νουμερο
-
ποσο το δινει ?
-
-
Στο τευχος Δεκεμβριου του περιοδικου EVO παρουσιαζουν μια πορτοκαλι 2002ti! Και την παρουσιαζουν ως ισως την καλυτερη και την πιο αυθεντικη που υπαρχει στην Ελλαδα! Και οντως φαινεται πολυ καλη!
Ομως φοραει οι ζαντες που φοραει ειναι σαν της Ε30 που παραθετω!
http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... 792596.jpg
Ποιο το προβλημα θα μου πειτε! Το προβλημα ειναι οτι στο περιοδικο αναφερεται οτι αυτην τη σχεδιαση ειχαν οι ζαντες των τελευταιων 2002! Ισχυει αυτο ή ειναι παραπληροφορηση?
Επισης φιλος ου ασχολειται με BMW μου ειχε πει οτι οι 1602-2002 εβγαιναν με μονα φαναρια! Τα διπλα μου ειχε πει οτι βγηκαν ως βελτιωτικο ροιον της εμφανισης απο καποιον αλλο και οχι απο την ΒMW! Ομως οταν ειδε η εταιρεια την επιτυχια που ειχαν τα διπλοφαναρα, προμηθευσε και αυτη καποια αυτοκινητα με αυτα! Αυτο ισχυει ή ειναι και αυτο παραπληροφορηση?
Τελος στο εν λογω περιοδικο γραφει οτι η αγορα και η αναπαλαιωση του οχηματος στοιχισε καπου στις 30000Ε! Μπορει να φτασει τοσο ψηλα η αναπαλαιωση μιας 1602-2002 που ηταν σε αρκετα καλη κατασταση(συμφωνα με τον ιδιοκτητη)?
Περιμενω τις απαντησεις σας και ειδικα τη γνωμη του Γιαννη!
-
Προδρομε επειδη κολλησα τελευταια το μικροβιο 02 και εχω βαλει μια 1600-2 στο ματι,πηρε το αυτι μου οτι η BMW αναπαλαιωσε τελεια μια 2002tii και το ολο project στοιχισε πανω απο 80000ευρω Καπου ειχα δει και στο youtube βιντεο με ολη την αναπαλαιωση,αλλα δεν μπορω να το βρω τωρα..Ισως να ειναι και ραδιο αρβιλα βεβαια γιατι μαλλον ειναι τεραστιο το ποσο..Ο Γιαννης θα ξερει..Το αυτοκινητο ειναι μαλλον αυτο:
Οσον αφορα στις ζαντες,αν και υπαρχουν αρκετα που φορανε τις συγκεκριμενες,δε νομιζω να βγαινανε τοσο παλια..Μηπως αυτες ειναι οι γνησιες?:
Περιμενω και γω την απαντηση του Γιαννη!
ΥΓ:Θα παμε στη συναντηση στις 18 του μηνα να λυσουμε ολες τις αποριες μας??Τελικα γραφεις μαθημα η οχι? -
Mιχαλη παντως μου φαινεται πολυ μεγαλο ποσο για ενα αυτοκινητο που δεν ειναι και τοσο σπανιο!
Οσο για τα μαθηματα μου γραφω 1 στις 19/01, 1 στις 26/1 και 1 στις 03/02!
Οποτε εκτος απο αυτη τη συναντηση θα χασω και καποιες αλλες που χαν κανονιστει!Τεσπα θα δουμε!Ακομα τιποτα δεν ειναι σιγουρο!
-
-
Η μετατροπη που συμφωνα με τον αρθρογραφο κοστισε 150.000$..:
http://www.motortrend.com/classic/roadt ... specs.html' target='_blank
Σκοπος οπως αναφερεται ητανε να δειξει η BMW οτι ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των ανταλλακτικων του αυτοκινητου ειναι διαθεσιμα. -
Σαφώς και τα περισσότερα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα. Οι BMW και Mercedes είναι απο τα πολύ λίγα εργοστάσια που πραγματικά σέβονται την ιστορία τους. Θυμάμαι στην Retromobile το 2005 το περίπτερο της BMW (εργοστασίου) όπου είχε πολλά ανταλλακτικά για κλασικά της μοντέλα σε βιτρίνες, προσπέκτους κλπ. Το αντίστοιχο περίπτερο της εργοστασιακής Renault μπορεί να είχε κάποια πρωτότυπα του R16 αλλά κυνηγούσαμε με το ντουφέκι κάποιον να μιλάει αγγλικά, και βέβαια για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ούτε λόγος.
Η λέπτομέρεια για αυτό το κόστος που αναφέρεται είναι ότι πρόκειται για το τί θα χρέωνε η BMW σε κάποιον τυχαίο πελάτη, και όχι τί της κόστισε πραγματικά.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Το αντίστοιχο περίπτερο της εργοστασιακής Renault μπορεί να είχε κάποια πρωτότυπα του R16 αλλά κυνηγούσαμε με το ντουφέκι κάποιον να μιλάει αγγλικά, και βέβαια για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ούτε λόγος..
Γιαυτο δεν μου βρηκες φτερα για το Gord..... ε ?
Κοιτα να δεις .... και χθες μου εφεραν ενα αστερι 1602 για 350 ευρω και το'φτησα ...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Το αντίστοιχο περίπτερο της εργοστασιακής Renault μπορεί να είχε κάποια πρωτότυπα του R16 αλλά κυνηγούσαμε με το ντουφέκι κάποιον να μιλάει αγγλικά, και βέβαια για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ούτε λόγος.
.
Γιαυτο δεν μου βρηκες φτερα για το Gord..... ε ?
Ααα όχι, με προσβάλεις, το 'aile arriere droit pour Dauphine' ήξερα να τους το πώ...όπως επίσης θα καταλάβαινα και τα γέλια τους μετά...
Δεν το έχω ξεχάσει πάντως, είμαι στο ψάξιμο και για άλλο πισωμήχανο αυτή την εποχή ,αν βρεθεί κάτι θα ενημερώσω.
CLASSIC BMW FORUM