-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
σωστο αυτο που λες, αλλα οχι η επιλογη σου να παιζει μεταξυ sendan, suv, jeep.... αυτο ειναι ασχετο με τον προυπολογισμό σου
Δεν λέω ότι τόσο μεγάλες διαφοροποιήσεις είναι συνηθισμένες, όμως μερικές κατηγορίες αλληλοκαλύπτονται σε μεγάλο βαθμό. Αυτό το παρατήρησες και εσύ στο αρχικό σου post. Προσωπικά νομίζω πως μόνο κακό δεν είναι αυτό.
Για παράδειγμα, κάποιος που κοίταζε για το Φόκους τελικά πήρε Φιέστα (γιατί τελικά διαπίστωσε πως τον κάλυπτε - και από χώρους, ενώ ήταν φτηνότερο).
Κάποιος που ήταν σίγουρος ότι ήθελε SUV κατέληξε σε ένα θαυμάσιο Station.
Και ένας ακόμη εδώ μέσα, (GTZ ) πήγαινε αρχικά για σουπερμίνι και κατέληξε με μικρομεσαίο.
Η θέση μου είναι πως δεν πρέπει να δίνουμε τόση σημασία στις 'κατηγορίες' per se, αλλά στην ουσία.
Τόσο στα αυτοκίνητα, όσο και στη Ζωή γενικότερα...
Δεν διαφωνω μαζι σου ως προς τις αρχες(τι χρειαζομαι, τι λεφτα εχω) σε αυτα που λες , εκει που εγω εχω φρικάρει ειναι οτι αρκετοι, (ισως και με οικονομικό ζορι) πανε και αγοράζουν αυτοκινητα με μοναδικό κριτηριο να μπουν στο ματι του αλλου και να κανουν το κομματι τους.....αυτο κατακρίνω και το θεωρώ προβληματικό.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
σωστο αυτο που λες, αλλα οχι η επιλογη σου να παιζει μεταξυ sendan, suv, jeep.... αυτο ειναι ασχετο με τον προυπολογισμό σουΝα ήταν έτσι απλά τα πράγματα....είμαι σε φάση επιλογής και εγκλωβισμένος μεταξύ τζιποειδούς, τετρακίνητου στέισον, ανοιχτού διθέσιου, ανοιχτού τετραθέσιου αλλά εξετάζω και την περίπτωση να πάρω μικρομεσαίο hatchback για οικονομία!
Μπορείς να πεις ότι δεν ξέρω τι θέλω....και θα είσαι και σωστός και λανθασμένος! Εγώ ξέρω τι θέλω, μόνο που δεν υπάρχει....Τετρακίνητο, με πορτμπαγκάζ, όχι βαρύ, όχι ψηλό από πάνω αλλά και όχι χαμηλό από κάτω (καλύτερα ρυθμιζόμενο ύψος από το έδαφος), καλή ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια, επιδόσεις, 1800 κυβικά για πιο φτηνο σήμα και ανοιχτό! Ανάλογα με τον συμβιβασμό (τι θα κόψω δηλαδή από τις απαιτήσεις μου) βγαίνω αλλού!... εκει που εγω εχω φρικάρει ειναι οτι αρκετοι, (ισως και με οικονομικό ζορι) πανε και αγοράζουν αυτοκινητα με μοναδικό κριτηριο να μπουν στο ματι του αλλου και να κανουν το κομματι τους.....αυτο κατακρίνω και το θεωρώ προβληματικό.
Παρόλο που και για μένα είναι εντελώς λάθος κριτήριο (και όντως έχω φρικάρει με μερικούς) και νομίζω ότι συχνά αυτοί αποκτούν λάθος αυτοκίνητο εφόσον αυτοί είναι ευχαριστημένοι πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι το σωστό αυτοκίνητο για αυτούς!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Skeftomai na agorasw to opel corsa - sport 1.4...
Exei akousei kanenas kati kalo i kako giati eimai ligo asxetos genika se opti exei sxesi me aytokinita...
ti allo protinete se ayti tin timi?
thanxΠολύ καλο αμάξι !
...Επίσης δες και το clio....Καντα και τα δυο απο ενα test drive....Και οποιο σου αρέσει πιο πολύ! Τα θεωρω και τα δυο κορυφαιες και αξιοπιστες αγορες!Λαβε υπόψιν σου ομως οτι και τα 2 αλλαζουν μοντελλα το πολυ σε 1 χρονο.Επομενως καλυτερα να στραφεις σε αλλες λυσεις.
Μicra ,αν σου αρεσει σχεδιαστικά (ειναι πολυ καλο αυτοκινητο)
Fiesta**H δωσε κατι παραπανω για να πας σε κατηγορία μικριμεσαιο που εχει πολυ καλυτερα αυτοκινητα απο πολλες πλευρες.
ASTRA, MAZDA 3 **.....
Ρε παιδιά, μήπως ο τύπος μας δουλεύει; Αυτά έγραψε σε άλλο thread.
-
Η τροπή της συζήτησης πήγε στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου (..πάλι ! συμφωνώ με το συνονόματο ) , ενώ το αρχικό ερώτημα είναι άλλο. Γι'αυτό έγραψα άσχετο στο φίλο GFON.
Συμφωνούμε όλοι μας πιστεύω ότι τα κριτήρια επιλογής μας μπορεί να είναι λάθος και να κατακρίνουμε ο ένας τον άλλο γιά την επιλογή του πχ. ''τζιπ'' + κολωνάκι , SUV + πόλη . Αυτό όμως δεν δικαιολογεί την αφαίρεση μιάς κατηγορίας ή και υποκατηγορίας από τις επιλογές μας.
Οσες πιό πολλές κατηγορίες έχουμε τόσες πιό πολλές πιθανότητες έχουμε να επιλέξουμε αυτοκίνητο που να καλύπτει όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες μας.
Ποιός ξέρει μπορεί και να βρεί το αυτοκίνητο των ονείρων του ο onyx ! ... κι'εγώΥ.Γ. Προς GFON : πιό ...εύηχο.. το καινούργιο σου name
-
ΝΑ πω κι εγώ τον πόνο μου...
Αυτά που ΔΕΝ καταλαβαίνω είναι τα σεντάν... Εντάξει, έχουν καλή γραμμή και ο γείτονας θα ζηλέψει την 'κούρσα', αλλά είναι πολύ λιγότερο χρηστικά!
Δηλαδή: Αν η μελλοντική μου οικογένεια δεν χωράει στο 5πορτο Ίμπιζα, θα χορέσει στο Κόρντομπα; Ή αν δεν χωρέσει στο Λεόν θα χωρέσει στο Τολέδο; ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ!!!! Μόνο ο χώρος αποσκευών αλλάζει!! Που και αυτός ΛΙΓΟΤΕΡΟ χρηστικός είναι, υπό το πρίσμα πως ναι μεν χωράει περισσότερα πράγματα ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ, και ΚΑΘΟΛΟΥ μεγάλα!!! Όταν είχα πάρει το Τολέδο τεστ ντράιβ χρειάστηκε να μεταφέρω μια τηλεόραση 21'' με το κουτί της. Στο πορτ μπαγκαζ δεν χωρούσε ούτε για ανέκδοτο! Τελικά την στρίμωσα από την πόρτα στο πίσω κάθισμα (αν ήταν κόρντομπα ούτε εκεί δεν θα χώραγε) και τελικά ψιλογρατζουνίστηκε και η δερμάτινη επένδυση προσπαθώντας να την βγάλω... Για την ιστορία αν έριχνα τα καθίσματα δεν άλλαζε ΤΙΠΟΤΑ, ενώ με τα καθίσματα πεσμένα σε ένα ΣΕΙΤΣΕΝΤΟ χώραγε ΑΝΕΤΑ!!! Επίσης για την ιστορία με το Ίμπιζα έχω μεταφέρει 25'' που για το τολέδο θα ήταν ανέκδοτο, και με το Τίπο 28'' η οποία σε σεντάν ούτε S Klasse δεν θα χώραγε!!
Καλός συνδυασμός σεντάν και χρηστικότητας είναι το παλιό τολέδο, ή το C5 που είναι σεντάν σε εμφάνιση, αλλά πίσω ανοίγει η πόρτα μαζί με το κρύσταλλο, οπότε είναι πραγματικά εκμεταλλεύσιμος ο χώρος.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Καλός συνδυασμός σεντάν και χρηστικότητας είναι το παλιό τολέδο, ή το C5 που είναι σεντάν σε εμφάνιση, αλλά πίσω ανοίγει η πόρτα μαζί με το κρύσταλλο, οπότε είναι πραγματικά εκμεταλλεύσιμος ο χώρος.Όπως τα λες, μεγάλη ιστορία η πίσω πόρτα! Γνωστή μου κυρία είχε 318 σεντάν και όταν την ανανέωσε της κακοφάνηκε όταν ο γιός της πρότεινε την compact. Στο πρώτο ταξίδι όμως που φόρτωσε ολόκληρο ένα επιπλάκι από πίσω το εκτίμησε κι ας είναι αρκετούς πόντους κοντότερο!
Πρέπει όμως να ξεχωρίσουμε μερικά αυτοκίνητα που σαν σενταν είναι πιο μακριά (Megane, Fabia κλπ) και πλεονεκτούν σε λίτρα σε απόλυτο αριθμό.
Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα σε μοντέλα ίδιου μήκους που βγαίνουν με 4 και 5 πόρτες (όπως πχ Primera, Mondeo και δεν εννοώ στέισον, υπάρχουν και σαν 5πορτα) μόνο τα σεντάν αγοράζονται και τα άλλα αν και απείρως βολικότερα σνομπάρονται ως μη κούρσες.....
Αλλά τι περιμένεις, οι ίδιοι οι γονείς μου που υποτίθεται έχουν δεχτεί πολλά σωστά ερεθίσματα από εμένα τα τελευταία 20 χρόνια με προδίδουν! Ο πατέρας μου θεωρούσε μέχρι πρόσφατα τα τζιποειδή σκληρά αγροτικά μηχανήματα και τα στέισον επαγγελματικά αυτοκίνητα για υδραυλικούς και όχι οικογενειακά ! -
Onyx !, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
Μικρομεσαία:έχουν λόγο ύπαρξεις????