-
Δυστυχώς το μάτιασα το Pandaki...
Το Σάββατο σε δρόμο που γνώριζα με λίγα χλμ και σε ευθεία πήρα για μια στιγμή τα μάτια μου από το δρόμο και έπεσα σε λακκούβα που γνώριζα (και είχα περάσει στην αντίθετη κατεύθυνση 20 λεπτά νωρίτερα), με αποτέλεσμα να κάνουν 'βυζί' τα δύο λάστιχα από την αριστερή μεριά του αυτοκινήτου (το ένα και μία αόρατη στο μάτι τρύπα), και η μπροστινή ζάντα να υποχωρήσει ελάχιστα (τόσο ώστε να φαίνεται ότι έχει μικρή ανωμαλία) στην εξωτερική πλευρά...Η πίσω ζάντα δεν φαίνεται να έχει πάθει τίποτα ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά, ενώ εσωτερικά η μπροστινή φαίνεται άθικτη...
Παρήγγειλα ήδη τα λάστιχα και εύχομαι η μπροστινή ζάντα να ισιώσει εύκολα...
Τα 2 καινούρια θα τα βάλω μπροστά, το δεξί μπροστινό θα το βάλω πίσω αριστερά (1.300 χλμ έχει), και τη ζάντα που υποχώρησε αν τελικά κριθεί ok θα τη βάλω πίσω φέρνοντας την πίσω εμπρός.Ίσως είμαι παρανοϊκός αλλά θα ήθελα να με συμβουλεύσετε σε κάποια πράγματα:
- Σκέφτομαι να πάω και από τη Fiat να ελέγξουν το αυτοκίνητο αλλά ίσως περιμένω να δω πως θα συμπεριφέρεται μόλις βάλω τα λάστιχα... Λέτε να επιβάλλεται να το κάνω ή να περιμένω;
- Λέτε να είναι απαραίτητο να μετρήσω τα αμορτισερ;
- Ευθυγράμμιση να κάνω άμεσα ή να περιμένω να στρώσουν τα καινούρια λάστιχα;
_
-
Δυστυχώς το μάτιασα το Pandaki...
Το Σάββατο σε δρόμο που γνώριζα με λίγα χλμ και σε ευθεία πήρα για μια στιγμή τα μάτια μου από το δρόμο και έπεσα σε λακκούβα που γνώριζα (και είχα περάσει στην αντίθετη κατεύθυνση 20 λεπτά νωρίτερα), με αποτέλεσμα να κάνουν 'βυζί' τα δύο λάστιχα από την αριστερή μεριά του αυτοκινήτου (το ένα και μία αόρατη στο μάτι τρύπα), και η μπροστινή ζάντα να υποχωρήσει ελάχιστα (τόσο ώστε να φαίνεται ότι έχει μικρή ανωμαλία) στην εξωτερική πλευρά...Η πίσω ζάντα δεν φαίνεται να έχει πάθει τίποτα ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά, ενώ εσωτερικά η μπροστινή φαίνεται άθικτη...
Παρήγγειλα ήδη τα λάστιχα και εύχομαι η μπροστινή ζάντα να ισιώσει εύκολα...
Τα 2 καινούρια θα τα βάλω μπροστά, το δεξί μπροστινό θα το βάλω πίσω αριστερά (1.300 χλμ έχει), και τη ζάντα που υποχώρησε αν τελικά κριθεί ok θα τη βάλω πίσω φέρνοντας την πίσω εμπρός.Ίσως είμαι παρανοϊκός αλλά θα ήθελα να με συμβουλεύσετε σε κάποια πράγματα:
- Σκέφτομαι να πάω και από τη Fiat να ελέγξουν το αυτοκίνητο αλλά ίσως περιμένω να δω πως θα συμπεριφέρεται μόλις βάλω τα λάστιχα... Λέτε να επιβάλλεται να το κάνω ή να περιμένω;
- Λέτε να είναι απαραίτητο να μετρήσω τα αμορτισερ;
- Ευθυγράμμιση να κάνω άμεσα ή να περιμένω να στρώσουν τα καινούρια λάστιχα;
_
-
Δυστυχώς το μάτιασα το Pandaki...
Το Σάββατο σε δρόμο που γνώριζα με λίγα χλμ και σε ευθεία πήρα για μια στιγμή τα μάτια μου από το δρόμο και έπεσα σε λακκούβα που γνώριζα (και είχα περάσει στην αντίθετη κατεύθυνση 20 λεπτά νωρίτερα), με αποτέλεσμα να κάνουν 'βυζί' τα δύο λάστιχα από την αριστερή μεριά του αυτοκινήτου (το ένα και μία αόρατη στο μάτι τρύπα), και η μπροστινή ζάντα να υποχωρήσει ελάχιστα (τόσο ώστε να φαίνεται ότι έχει μικρή ανωμαλία) στην εξωτερική πλευρά...Η πίσω ζάντα δεν φαίνεται να έχει πάθει τίποτα ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά, ενώ εσωτερικά η μπροστινή φαίνεται άθικτη...
Παρήγγειλα ήδη τα λάστιχα και εύχομαι η μπροστινή ζάντα να ισιώσει εύκολα...
Τα 2 καινούρια θα τα βάλω μπροστά, το δεξί μπροστινό θα το βάλω πίσω αριστερά (1.300 χλμ έχει), και τη ζάντα που υποχώρησε αν τελικά κριθεί ok θα τη βάλω πίσω φέρνοντας την πίσω εμπρός.Ίσως είμαι παρανοϊκός αλλά θα ήθελα να με συμβουλεύσετε σε κάποια πράγματα:
- Σκέφτομαι να πάω και από τη Fiat να ελέγξουν το αυτοκίνητο αλλά ίσως περιμένω να δω πως θα συμπεριφέρεται μόλις βάλω τα λάστιχα... Λέτε να επιβάλλεται να το κάνω ή να περιμένω;
- Λέτε να είναι απαραίτητο να μετρήσω τα αμορτισερ;
- Ευθυγράμμιση να κάνω άμεσα ή να περιμένω να στρώσουν τα καινούρια λάστιχα;
_
-
κρίμα
Περίμενε να μπουν τα νέα λάστιχα και να φτιαχτεί η ζάντα. Πήγαινε σε έναν καλό και δοκιμασμένο μάστορα και θα στην ισιώσει μια χαρά.
Γενικά, δεν βλέπω λόγο να χρειαστεί να στρώσουν τα λάστιχα για να κάνεις ευθυγράμμιση. Αμορτισερομέτρηση δεν θα κανα στη θέση αν δεν ένιωθα κάτι περίεργο στο δρόμο (όπως και δεν έκανα όταν μου έτυχε )
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
κρίμαΕυχαριστώ, τελικά όσο ασήμαντο και να φαίνεται μία κουβέντα μπορεί να σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα...
Περίμενε να μπουν τα νέα λάστιχα και να φτιαχτεί η ζάντα. Πήγαινε σε έναν καλό και δοκιμασμένο μάστορα και θα στην ισιώσει μια χαρά.
Γενικά, δεν βλέπω λόγο να χρειαστεί να στρώσουν τα λάστιχα για να κάνεις ευθυγράμμιση. Αμορτισερομέτρηση δεν θα κανα στη θέση αν δεν ένιωθα κάτι περίεργο στο δρόμο (όπως και δεν έκανα όταν μου έτυχε )
Για τη ζάντα θα ρωτήσω το λαστιχά μου, έχω εμπιστοσύνη ότι θα κάνει το καλύτερο...
Λες δλδ να πάω για ευθυγράμμιση; Είχες πάει όταν σου έτυχε;_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Για τη ζάντα θα ρωτήσω το λαστιχά μου, έχω εμπιστοσύνη ότι θα κάνει το καλύτερο...
Λες δλδ να πάω για ευθυγράμμιση; Είχες πάει όταν σου έτυχε;_
Όχι
Τσεκάραμε επιτόπου ότι δεν είχε γίνει καμιά εμφανής ζημιά στην ανάρτηση και αφού μετά τις επισκευές δεν ένιωθα κάτι περίεργο...Ευθυγράμμιση έκανα αρκετά αργότερα και δεν είδα κάτι που δεν θα δικαιολογούταν από 4,5 χρόνια χρήσης. Και στην αμορτισερομέτρηση που έγινε στο κτεο βρέθηκε μια μικρή διαφορά στα εμπρός αμορτισέρ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς την ένταση του κοπανήματος.
Παρ' όλα αυτά θα λεγα πως μια ευθυγράμμιση καλό είναι να γίνει σε 2ο χρόνο για να σαι σίγουρος. Δεν είναι και κάτι που κοστίζει υπερβολικά.
Μη μου αγχώνεσαι μόνο
-
Τι να κάνεις φίλε kubiak, όσο και να προσέχεις κάποτε συμβαίνουν αυτά τέτοιους δρόμους που ανεχόμαστε...
Εμείς καλά να είμαστε!Περί γενικού ελέγχου, ευθυγράμμισης & αμορτισερομέτρησης εγώ θα έκανα το πρώτο (μην τυχόν έχει προκύψει κάτι που δε 'φαίνεται' εκ πρώτης όψεως) και ίσως το τρίτο (ανάλογα πόσο κοπάνησε όταν έπεσες στην τρύπα - μπορεί να μην έχουν πάθει και απολύτως τίποτα παρά τη ζημιά) αλλά την ευθυγράμμιση θα τη ζητούσα μόνο εάν διαπίστωνα πρόβλημα αφού το οδηγούσα με την ισιωμένη ζάντα και τα νέα λάστιχα.
Φυσικά αν δεν ετίθετο οικονομικό θέμα θα την έκανα. Κακό μόνο στην τσέπη κάνει.
-
Κάποιος φίλος μου είχε πεί πως αν πάθεις ζημιά απο δημόσιο δρόμο όπως σκάσιμο ελαστικού στράβωμα ζάντας κτλ. καλείς επιτόπου τροχαία καταγράφουν το γεγονός κ μετά με κάποια διαδικασία προσκόμισεις τον αποδείξεων στο ταμείο παρακαταθέντων πέρνεις τα χρήματα σου πίσω.
Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο στην χώρα μας; -
Ο χρήστης Fotigos έγραψε:
Κάποιος φίλος μου είχε πεί πως αν πάθεις ζημιά απο δημόσιο δρόμο όπως σκάσιμο ελαστικού στράβωμα ζάντας κτλ. καλείς επιτόπου τροχαία καταγράφουν το γεγονός κ μετά με κάποια διαδικασία προσκόμισεις τον αποδείξεων στο ταμείο παρακαταθέντων πέρνεις τα χρήματα σου πίσω.
Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο στην χώρα μας;Νομίζω πως γίνεται, δικαστικά και πέρνεις κάποια χρ΄ματα μετά από κάποια χρόνια. Δεν ξέρω αν τελικά (δικαστικά έξοδα κτλ κτλ) συμφέρει.
-
Καταρχήν σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...
UPDATE: Άφησα την πίσω ζάντα που δεν έχει φθορά για έλεγχο, αύριο θα είναι στο μαγαζί τα 2 ελαστικά, θα βάλω τα δύο μπροστινά και θα αφήσω τη ζάντα που έχει φθορά για να την πάρω την Τετάρτη...
Δυστυχώς δεν κάλεσα την τροχαία για να επιβεβαιώσει το συμβάν, ήμουν Σάββατο βράδι σε ορεινό δρόμο στα όρια νομών (με άλλα λόγια 'τρέχα γύρευε')...
Τεσπα, για να δούμε από Τετάρτη...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δυστυχώς δεν κάλεσα την τροχαία για να επιβεβαιώσει το συμβάν, ήμουν Σάββατο βράδι σε ορεινό δρόμο στα όρια νομών (με άλλα λόγια 'τρέχα γύρευε')...Το καλοκαίρι που μας πέρασε ήμουν καλεσμένος σε κάτι βαφτίσια στην Ιπποκράτειο Πολιτεία (στις βορειοανατολικές πλαγιές της Πάρνηθας). Έψαχνα να βρω το εκκλησάκι όταν με παίρνει τηλέφωνο φίλος που πήγαινε κι αυτός προς τα εκεί και μου λέει ότι έπεσε σε τρύπα στη μέση του δρόμου και το εμπρός αριστερό λάστιχό του έχει διαλυθεί. Τον βρίσκω (είχε σταματήσει 15 μέτρα μετά την τρύπα) τον βοηθάω να βάλουμε τη ρεζερβα ανάγκης, φωτογραφίζουμε τον κρατήρα (βάθους περίπου 10 cm) με τα κινητά, παίρνουμε τηλέφωνο την τροχαία, αναφέρουμε τι έγινε και δίνουμε τη θέση μας και στη συνέχεια καθόμαστε να περιμένουμε να έρθει αυτός που μας είπαν ότι θα στείλουν για να καταγράψει το συμβάν. Τα βαφτίσια φυσικά τα χάσαμε, το σχέδιο ήταν να πάμε κατευθείαν στη δεξίωση μετά. Περιμένουμε, περιμένουμε, ξανατηλεφωνούμε μετά από κανένα μισάωρο, μας λένε ότι το έχουν αναφέρει και θα έρθει κάποιος.
Για να μην τα πολυλογώ, 2 ώρες μετά δεν είχε έρθει κανείς, δεν είχε πάρει κανείς τηλέφωνο (είχαμε αφήσει το νούμερο του κινητού) κι ακόμα καθόμασταν σα μ@λάκες και περιμέναμε. Ξαναπαίρνουμε τηλέφωνο, μια και η υπομονή πλέον είχε φτάσει στα όριά της, και τι μας λένε? 'Που είπατε ότι βρισκόσαστε? Στην Πολιτεία?'....
Καταλάβαμε ότι είχαμε πέσει σε και φύγαμε.
-
-
-
Κρίμα ρε γμτ...
Πολύ εκνευριστικό να υπόκεισαι σε ζημιά για τέτοιο λόγο..._
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Κρίμα ρε γμτ...
Πολύ εκνευριστικό να υπόκεισαι σε ζημιά για τέτοιο λόγο..._
για αυτό τα μάτια στον δρόμο...εμένα μου έχει μείνει συνήθειο από όταν κυκλοφορούσα με το χαμηλωμένο με ρυθμιζόμενη πρώην VTS μου. Πιο πολύ κοιτούσα για λακκούβες και πηγάδια ...
πάντως η ελλάδα μόνο για Hummer είναι...ούτε καν για απλό SUVλάκι.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Κρίμα ρε γμτ...
Πολύ εκνευριστικό να υπόκεισαι σε ζημιά για τέτοιο λόγο..._
Ένα βράδυ με δυνατή βροχή στην Εθνικά οδό πρός Αθήνα και λίγο πριν τα τελευταία διόδια, βρέθηκε μπροστά μου στα 20 μέτρα, ένας μεταλλικός προφυλακτήρας στην μεσαία λωρίδα...
Τον πάτησα, ό θόρυβος και το κτύπημα ήταν πολύ έντονα...μου άναψαν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό και έσβησε ο κινητήρας (είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα διακοπής παροχής καυσίμου)...
Το αφήνω, ρολλάρει δεξιά και βλέπω το μπροστινό αριστερό f1 κομμάτια...βάζω την ρεζέρβα, βεβαιώθηκα ότι δεν είχα διαρροή και πάτησα το κουμπάκι να ενεργοποιηθεί η παροχή καυσίμου...Η ζημιά???
Ένα λάστιχο 205 € και ίσιωμα και στις δύο αριστερές ζάντες 60 €...από τότε κάθε 5000 χλμ πάω για ζυγοστάθμιση...ξεκινάει το τρέμουλο στα 160 και όσο περνάνε τα χλμ κατεβαίνει...
Επειδή η ανάρτησή μας είναι σφικτή στο έντονο χτύπημα την 'πληρώνει' το λάστιχο και η ζάντα...
Γιαυτό λοιπόν πρόσεχε ποιός θα σου ισιώσει την ζάντα...να έχεις καλές πληροφορίες γιατί εγώ δεν είχα... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ένα βράδυ με δυνατή βροχή στην Εθνικά οδό πρός Αθήνα και λίγο πριν τα τελευταία διόδια, βρέθηκε μπροστά μου στα 20 μέτρα, ένας μεταλλικός προφυλακτήρας στην μεσαία λωρίδα...
Τον πάτησα, ό θόρυβος και το κτύπημα ήταν πολύ έντονα...μου άναψαν όλα τα λαμπάκια στο ταμπλό και έσβησε ο κινητήρας (είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα διακοπής παροχής καυσίμου)...
Το αφήνω, ρολλάρει δεξιά και βλέπω το μπροστινό αριστερό f1 κομμάτια...βάζω την ρεζέρβα, βεβαιώθηκα ότι δεν είχα διαρροή και πάτησα το κουμπάκι να ενεργοποιηθεί η παροχή καυσίμου...Η ζημιά???
Ένα λάστιχο 205 € και ίσιωμα και στις δύο αριστερές ζάντες 60 €...από τότε κάθε 5000 χλμ πάω για ζυγοστάθμιση...ξεκινάει το τρέμουλο στα 160 και όσο περνάνε τα χλμ κατεβαίνει...
Επειδή η ανάρτησή μας είναι σφικτή στο έντονο χτύπημα την 'πληρώνει' το λάστιχο και η ζάντα...
Γιαυτό λοιπόν πρόσεχε ποιός θα σου ισιώσει την ζάντα...να έχεις καλές πληροφορίες γιατί εγώ δεν είχα...Τη ζάντα την έδωσα σε φίλο λαστιχά που εμπιστεύομαι ότι θα κάνει το καλύτερο.
EDIT: Αν δε μείνω ευχαριστημένος θα πάω να αγοράσω ζάντα μεταχειρισμένη ή καινούρια από όπου βρω, ακόμα και από τη Fiat, και αν δε μου δίνουν μία θα πάρω όσες μου δίνουν... Το το τενεκεδάκι μου...
Καλά το λάστιχο έκανε 205 ΕΥΡΩ;
Τη δευτέρα θα πληρώσω παραλαμβάνοντας και τη ζάντα, αλλά υπολόγιζα κάτω από 200 ευρώ τα δύο λάστιχα, να υπολογίζω 400 τώρα;_
-
Σε Panda και τα 4 λάστιχα μαζί πρέπει να κάνουν λίγο πάνω από 250 € ... εκτός αν μιλάμε για το 100άρι
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Σε Panda και τα 4 λάστιχα μαζί πρέπει να κάνουν λίγο πάνω από 250 € ... εκτός αν μιλάμε για το 100άριΓια το 100άρι μιλάμε...
EDIT:
apothema.gr > EAGLE F1 (GSD3) 195/45R15 - €94,08
elastika-online.gr > EAGLE F1 (GSD3) 195/45R15 - Από €109 > €93,30Είπα και γω...
_
-
Ε τότε μιλάμε για 300 € η τετράδα...
edit: με προλαβες ... αν δεν κάνω λάθος φοράει 195-45/15 και όχι 195-50/15 πάντως. Η τιμή είναι στα 300 όπως είπα για τους γνωστούς τύπους ελαστικών.
Έπεσα σε γούβα - 2 λάστιχα off.