-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ότι κ να λέτε το παληκάρι έχει φάει τρελή πίκρα.Νομικά ξέρει κανείς τι μπορεί να κάνει; Να το γυρίσει πίσω μπορεί; RMA ;
Mαλλον η περιπτωση ειναι ** D.O.A**
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
ότι κ να λέτε το παληκάρι έχει φάει τρελή πίκρα.
Νομικά ξέρει κανείς τι μπορεί να κάνει; Να το γυρίσει πίσω μπορεί; RMA ;
Mαλλον η περιπτωση ειναι ** D.O.A**
ναι σωστά...
αλλά το μάρκετιγκ τον έφαγε τον φίλο γιατί μέσω του μάρκετιγκ δημιουργήθηκαν τρελές αναμονές και δίστασε να το ακυρώσει ξαναμπάινοντας στην 'ουρά' και προτίμησε να το πάρει έστω κ έτσι (ραγισμένη ηλιοροφή και μετά του κάτσε και το κιβώτιο) ...του χε στείλει οιωνό ο θεούλης αλλά... -
Να μην το κάνουμε Ιταλία vs. Γερμανία, ναι ?
(Moderator nass)
-
Vasgti τις απαντησεις σου τις πηρες κι οποιος εχει εστω την ικανοτητα να διαβασει ελληνικα καταλαβε αν εχω iq ραδικιου η τελος παντων αν υπαρχει πιθανοτητα να χεις παραπανω εσυ απο μενα. Απ το ιδιο σου το ποστ απο κατω ο φιλος στα λεει...
saxon_747.. ο αλλος ηταν συγγενης δικος σου.. Επισης δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα μιας και επιβεβαιωνεις αυτα που λεω κι εγω συμφωνα με τον αγαπητο vasgti εχεις iq ραδικιου.. Χεστηκες;
-
Πάντως σαν κάτοχος Grande Punto 1.400 16V (Starjet) εδώ και 1,5 xρόνο το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα αυτοκίνητα τουλάχιστον αυτά, δεν έχουν καθόλου ποιοτικό έλεγχο. Απλά τα συναρμολογούν και τα δίνουν. Μέσα σε 1,5 χρόνο το αυτοκίνητο έχει βγάλει τόσα πολλά προβλήματα που δεν αξίζει να ασχολείσαι άλλο μαζί του:
Το παρέλαβα χωρίς φρέον στον κλιματισμό (το πήγα 3 φορές στο service για να βρεθεί το πρόβλημα), το άφηνες στον ήλιο και δεν ξεκινούσε (αλλαγή όλων των μπεκ και της μπεκιέρας για να λυθεί το πρόβλημα), οι πίσω πόρτες άνοιγαν με δυσκολία όταν το άφηνες στον ήλιο, την πόρτα του συνοδηγού έπρεπε να τη βαράς για να κλείσει, η μηχανή χτύπαγε πυράκια ανάλογα με τον καιρό (πρόβλημα στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα), έπεσε το τζάμι της πόρτας του οδηγού (αλλαγή γρύλλου), τρίζει απίστευτα εσωτερικά, οι πίσω αναρτήσεις τρίζουν όταν περνάω από ανωμαλίες του δρόμου και χωρίς λόγο και αιτία κάνει έντονα κρατήματα και η μηχανή μουργκίζει όποτε της κατέβει. ΝΑ μη μιλήσω για το συμπλέκτη που κλωτσάει στις αλλαγές. Κάποια από τα προβλήματα έχουν λυθεί εντός εγγύησης και κάποια όχι. Η FIAT δεν το συζητάει για να το αλλάξει ενώ η τεχνική της υποστηριξη στην Ιταλία (αυτό το νούμερο 800-11500800) είναι τουλάχιστον για γέλια. Δεν έχουν βοηθήσει σε τίποτα. Μάλιστα με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν είμαι ευχαριστημένος και αν θα αγόραζα ξανά αυτοκίνητο από τη FIAT. Το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο περίπου μια φορά το μήνα!
Πιστεύω πως τα Monday cars είναι ο κανόνας στη FIAT και όχι η εξαίρεση. -
Εγώ νομίζω πώς είναι δεδομένο οτι σε μία παρτίδα προϊόντων θα υπάρχει ένα ποσοστό ελαττωματικών ανεξαρτήτου μάρκας και προέλευσης.
Ο πατέρας μου είχε περάσει απο 127, Uno, Tipo και για τα Uno και Τιpo μπορώ να πω οτι δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Αντίθετα όμως το νέο Α3 του αδερφού μου μέσα σε ένα χρόνο έκαψε μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, το δοχείο νερού δείχνει οτι είναι πάντα άδειο ακόμα και όταν είναι φουλ γεμάτο και κάποια άλλα ψιλοπράγματα...
Το ίδιο και για την μαζντα που θεωρώ πέρα για πέρα αξιόπιστη...το 323F μέχρι τα 230.000χλμ όπου και μοσχοπουλήθηκε δεν είχε ζητήσει απολύτως τίποτα πέραν του προβλεπόμενου ενώ το ρχ8 μου ζήτησε μία βάση κινητήρα και μία αλλαγή στο δοχείο του ψυκτικού μέσα σε 2μιση χρόνια.Άντε βγάλτε συμπέρασμα για το ποια είναι αξιόπιστη και ποια δεν είναι. Τζάμπα τρωγόμαστε και σίγουρα ένα ελάχιστο στατιστικό δείγμα που αποτελεί το φορουμ και το ακόμα πιο μικρό στατιστικό δείγμα αυτών που γράφουν συστηματικά στο φορουμ, δεν μπορούν να αναδείξουν ποια εταιρεία είναι αξιόπιστη ή όχι.
Ότι κάτσει στον καθένα... όλα είναι θέμα τύχης.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Εγώ νομίζω πώς είναι δεδομένο οτι σε μία παρτίδα προϊόντων θα υπάρχει ένα ποσοστό ελαττωματικών ανεξαρτήτου μάρκας και προέλευσης.
Ο πατέρας μου είχε περάσει απο 127, Uno, Tipo και για τα Uno και Τιpo μπορώ να πω οτι δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Αντίθετα όμως το νέο Α3 του αδερφού μου μέσα σε ένα χρόνο έκαψε μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, το δοχείο νερού δείχνει οτι είναι πάντα άδειο ακόμα και όταν είναι φουλ γεμάτο και κάποια άλλα ψιλοπράγματα...
Το ίδιο και για την μαζντα που θεωρώ πέρα για πέρα αξιόπιστη...το 323F μέχρι τα 230.000χλμ όπου και μοσχοπουλήθηκε δεν είχε ζητήσει απολύτως τίποτα πέραν του προβλεπόμενου ενώ το ρχ8 μου ζήτησε μία βάση κινητήρα και μία αλλαγή στο δοχείο του ψυκτικού μέσα σε 2μιση χρόνια.Άντε βγάλτε συμπέρασμα για το ποια είναι αξιόπιστη και ποια δεν είναι. Τζάμπα τρωγόμαστε και σίγουρα ένα ελάχιστο στατιστικό δείγμα που αποτελεί το φορουμ και το ακόμα πιο μικρό στατιστικό δείγμα αυτών που γράφουν συστηματικά στο φορουμ, δεν μπορούν να αναδείξουν ποια εταιρεία είναι αξιόπιστη ή όχι.
Ότι κάτσει στον καθένα... όλα είναι θέμα τύχης.
+1.000.000
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ότι κάτσει στον καθένα... όλα είναι θέμα τύχης.
No no no no.........
Τύχη είναι να σου κάτσει αξιόπιστο από αναξιόστη εταιρία και το αντίστροφο.
Αυτό ναι συμβαίνει αρκετές φορές αλλά σε συνολικό επίπεδο τα δεδομένα είναι ήδη προδεδιαγεγραμένα -
και ποιες ειναι οι αναξιοπιστες εταιριες? πως το προσδιοριζεις?
εγω ημουν γερμανοφιλος και κατεληξα στη νεα δελτα και ρωτω καλοπροαιρετα(για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις...) -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
No no no no.........
Τύχη είναι να σου κάτσει αξιόπιστο από αναξιόστη εταιρία και το αντίστροφο.
Αυτό ναι συμβαίνει αρκετές φορές αλλά σε συνολικό επίπεδο τα δεδομένα είναι ήδη προδεδιαγεγραμένα3 λαλουν και 2 χορευουν.
Το πολυ zeitgeist κανει κακο. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
ότι κ να λέτε το παληκάρι έχει φάει τρελή πίκρα.
Νομικά ξέρει κανείς τι μπορεί να κάνει; Να το γυρίσει πίσω μπορεί; RMA ;
Mαλλον η περιπτωση ειναι ** D.O.A**
Δεν είναι DOA (dead on arrival). Αυτό θα ίσχυε αν ήταν νεκρό από τη πρώτη στιγμή! Αυτό πέθανε μετά από λίγα κμ.
Τίποτα, απλά το επιστρέφει πίσω ο φίλος και κάνει το εξής: ΦΟΒΕΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ! Πάντα δουλεύει! Μια επιστολή σε ΚΑΘΕ περιοδικό και θα δεις τι έχει να γίνει!
Keep walking!
Σχετικά με τα ποια είναι πιο αξιόπιστα, είπαμε...όλα χαλάνε...απλά τα Ιταλικά πιο πολύ. Ενώ πχ (τυχαία τα νούμερα) 1/10 VW θα σου βγούνε ελαττωματικά...1/2 Ιταλικά θα γίνει το ίδιο. Σε σχέση με τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια και τι έχουν πάθει γνωστοί και φίλοι...κάπως έτσι είναι τα στατιστικά και νομίζω ότι το ίδιο λέει και ο vasgti. Άλλωστε δείτε ποιες εταιρίες βγαίνουν πρώτες σε έρευνες αξιοπιστίας. Τέσπα, 1.5 χρόνο σχεδόν έχω BMW και πέρα από έναν αισθητήρα εκκεντροφόρων δεν έχω αλλάξει τίποτα άλλο. Ας μη πως τι είχα αλλάξει στο Ιταλικό στην ίδια περίοδο, ή τι είχε αλλάξει ένας φίλος μου που τις είχαμε πάρει μαζί.
-
Ποσες φορές θα το πούμε πως το τι έχω τραβήξει εγώ ή γνωστός ή φίλος ή ή ή κτλ δεν ειναι αξιόπιστο στατιστικό δείγμα??
και γω πχ νόμιζα πως τα TOYOTA είναι αξιόπιστα βάση εμπειριών γνωστών και φίλων μέχρι που καθήσαμε πριν ενα μήνα μ'ενα φιλαράκι που έχει πιάσει δουλειά μηχανικός στην TOYOTA και έχασα πάσα ιδέα απο αυτά που μου περιέγραφε..
επιπλέον καίνουργιο nissan qashqai φίλου έχει πετάξει σκουριά... απαράδεκτο για 2 μηνών αμάξι
επιπλέον οικογένεια κολητής που έχουν 1 polo + 2 passat (το παλιό και το καινούργιο) το τι έχουν τραβήξει με τα σερβις είναι για κλάματα
επιπλέον στη δικιά μου οικογένεια μια lancia dedra + ενα pezo 106 για τα χιλιομετρά τους (300k+,200k+ αντίστοιχα) εχουν βγάλει ελάχιστες ζημιές
επιπλέον..
επιπλέον..
επιπλέον..μπορώ να συνεχίσω πολύ ώρα με διάφορα παραδείγματα(όπως όλοι μας), αλλά τι νόημα έχει?
μόνο αν έχουμε στα χέρια μας πλήρη στοιχεία σερβις απο εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.. όλα τα άλλα είναι απλά παραθέσεις εμπειριών.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Ποσες φορές θα το πούμε πως το τι έχω τραβήξει εγώ ή γνωστός ή φίλος ή ή ή κτλ δεν ειναι αξιόπιστο στατιστικό δείγμα??και γω πχ νόμιζα πως τα TOYOTA είναι αξιόπιστα βάση εμπειριών γνωστών και φίλων μέχρι που καθήσαμε πριν ενα μήνα μ'ενα φιλαράκι που έχει πιάσει δουλειά μηχανικός στην TOYOTA και έχασα πάσα ιδέα απο αυτά που μου περιέγραφε..
επιπλέον καίνουργιο nissan qashqai φίλου έχει πετάξει σκουριά... απαράδεκτο για 2 μηνών αμάξι
επιπλέον οικογένεια κολητής που έχουν 1 polo + 2 passat (το παλιό και το καινούργιο) το τι έχουν τραβήξει με τα σερβις είναι για κλάματα
επιπλέον στη δικιά μου οικογένεια μια lancia dedra + ενα pezo 106 για τα χιλιομετρά τους (300k+,200k+ αντίστοιχα) εχουν βγάλει ελάχιστες ζημιές
επιπλέον..
επιπλέον..
επιπλέον..μπορώ να συνεχίσω πολύ ώρα με διάφορα παραδείγματα(όπως όλοι μας), αλλά τι νόημα έχει?
μόνο αν έχουμε στα χέρια μας πλήρη στοιχεία σερβις απο εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.. όλα τα άλλα είναι απλά παραθέσεις εμπειριών.
Μα το θέμα είναι ότι όποια έρευνα κι αν γίνει τα Ιταλικά είναι στο κάτω-κάτω της λίστας.
-
Και γιατί εσύ πήρες ιταλικό;
-
επειδι εχουμε ξεφυγει παρα πολυ απο το θεμα δεν προσπαθουμε να βοηθησουμε λιγο τον
CptBill που ειναι και το θεμα μας?
η κοντρα αυτη για την αξιοπιστια ειναι ενα θεμα που ποναει και την βλεπουμε οπως μας βολευει αλλα και οπως την εχουμε ζησει(που μπορει να εχουμε ζησει το ελαχιστο ποσοστο επιτυχιας η αποτυχιας ενος μοντελου....) -
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Και γιατί εσύ πήρες ιταλικό;Μα δεν έχω πάρει εγώ Ιταλικό. Η κοπέλα μου (γυναίκα μου του χρόνου) πήρε το 500άκι επειδή της άρεσε και ευτυχώς μέχρι τώρα μας έχει βγει αξιόπιστο.
Πρόσεξε...άλλο το fact και άλλο τι κάνουμε για αυτό. Το ότι κάποιο αυτοκίνητο, εταιρία κλπ είναι αναξιόπιστα δε σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος δε θα το αγοράσει. Θέλει να ρισκάρει επειδή όλα αυτά που προσφέρει αντισταθμίζουν τη πιθανότητα βλάβης το οποίο είναι περισσότερο από αποδεκτό.
Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
και γω πχ νόμιζα πως τα TOYOTA είναι αξιόπιστα βάση εμπειριών γνωστών και φίλων μέχρι που καθήσαμε πριν ενα μήνα μ'ενα φιλαράκι που έχει πιάσει δουλειά μηχανικός στην TOYOTA και έχασα πάσα ιδέα απο αυτά που μου περιέγραφε..
Επειδή τώρα το είδα...και κάτι άλλο...στα συνεργεία έρχονται αυτοκίνητα με προβλήματα. Είναι λογικό εκεί να δεις τους κόσμου τα πράγματα. Το θέμα είναι πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν έξω και πόσα έχουν προβλήματα. Αυτό το ποσοστό μετράει.
Τέσπα...ο φίλος πρέπει (όπως έγραψα και στην αρχή) να επιστρέψει το αυτοκίνητο πίσω με απειλή (αν δε το δεχτούν) ότι θα τους κάνει βούκινο σε ΟΛΟ τον έντυπο τύπο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μα το θέμα είναι ότι όποια έρευνα κι αν γίνει τα Ιταλικά είναι στο κάτω-κάτω της λίστας.
κοίτα επειδή στα φοιτητικά μου χρόνια δούλευα part time 3 χρόνια σε εταιρία ερευνών επετρεψέ μου να σου πω αν οχι όλες σχεδόν όλες οι έρευνες αυτοκινήτων είναι αναξιόπιστες.. το μόνο που είναι αξιόπιστο είναι τα στοιχεία σερβις αντιπροσωπείων τα οποία αν δε κάνω λάθος δεν δίνονται πουθενα.
γενικα μια έρευνα για να είναι αξιόπιστη πρέπει:
1.αυτός που θα την κάνει να μην τα παίρνει απο πουθενα2.το στατιστικό δείγμα να είναι ακριβώς το ίδιο για ολες τις μάρκες ή για τις περισσότερες τουλάχιστον
3.να γίνει σωστή αξιολόγηση σοβαρότητας της ζημιάς (ΑΛΛΟΣ τεράστιος παράγοντας)
κτλ κτλ.. αν ημουν στατιστικόλογος θα μπορούσα να σου παραθέσω λίστα με τουλάχιστον 40-50 παραμέτρους.. γι'αυτο θεωρώ πως μια ερευνα αξιοπιστιας στα αυτοκίνητα είναι τρομαχτικά δύσκολη ακόμα και απο το ιντερνετ(πχ πίνακες αυτο τριτη)..
πχ είναι γνωστό πως ιταλόφιλοι και γερμανόφιλοι ψάχνονται πολύ περισσότερο στα ιντερνετ.. οπότε και εκεί το δείγμα είναι επηρεασμένο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
No no no no.........
Τύχη είναι να σου κάτσει αξιόπιστο από αναξιόστη εταιρία και το αντίστροφο.
Αυτό ναι συμβαίνει αρκετές φορές αλλά σε συνολικό επίπεδο τα δεδομένα είναι ήδη προδεδιαγεγραμένα3 λαλουν και 2 χορευουν.
Το πολυ zeitgeist κανει κακο.Πονάει πολύ εεεε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
. . .
Μα δεν έχω πάρει εγώ Ιταλικό. Η κοπέλα μου (γυναίκα μου του χρόνου) πήρε το 500άκι επειδή της άρεσε και ευτυχώς μέχρι τώρα μας έχει βγει αξιόπιστο.
. . .Συγνώμη, αλλά δεν είχες 147;
-
την παροιμία 'άλλαξε ο μανωλιος κι εβαλε τα ρούχα του αλλιώς' την ξέρεις?
ε τώρα την έμαθες
fiat 500 dualogic με ημερομηνία ληξης 24 ωρες