-
Σωστό είναι αυτό που λές για τα λαμόγια.
Αναφέρομαι πάντως και στο καθεστώς των ΚΤΕΟ εκτός από τους 'παράγοντες'.
Γενικά το ΚΤΕΟ, με τον τρόπο που λειτουργεί τώρα, είναι απάτη.
Και πληρώνεις κι ένα κάρο λεφτά.
Τι πάει να πεί πρόστιμο επειδή δε το πήγες στην ώρα σου? Να το βάλεις με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Εγω ρε χλέμπουρα κάνω 5000 χλμ κάθε χρόνο. θα πρέπει να στο φέρνω πιό συχνά απο όσο κάνω Σέρβις?
ή έλειπα στο εξωτερικό 4 χρόνια. Θα πληρώσω και πρόστιμο??
Μα ποιοι μάπες γράφουν τους κανονισμούς? -
σε αυτα που λες, δεν εχω καποια αντιρρηση
-
Ο χρήστης boofy έγραψε:
Τι πάει να πεί πρόστιμο επειδή δε το πήγες στην ώρα σου? Να το βάλεις με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Εγω ρε χλέμπουρα κάνω 5000 χλμ κάθε χρόνο. θα πρέπει να στο φέρνω πιό συχνά απο όσο κάνω Σέρβις?
ή έλειπα στο εξωτερικό 4 χρόνια. Θα πληρώσω και πρόστιμο??
Μα ποιοι μάπες γράφουν τους κανονισμούς?Εντάξει, αν είναι να λείπεις στο εξωτερικό μπορείς να κανονίζεις ν' αφήνεις τα κειδιά στο ΚΤΕΟ να στο προσέχουν αυτοί.
Προχθές είχα μια συζήτητη μ' ένα φίλο του οποίου το αμάξι φοράει ένα τερατώδες σε κυβισμό μοτέρ. Κρατηθείτε: 2.500 κ.εκ. (καλά διαβάσατε, ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ κυβικά - αν είναι δυνατόν!!). Θέλει να το κρατήσει καθώς εξυπηρετεί αξιοπρεπώς τις ανάγκες μετακίνησης του ιδίου και της οικογενείας του (ένα Ford είναι). Τι μου έλεγε? 'Πάω στοίχημα ότι εκεί που έχουν φτάσει τα τέλη για τα 'πολλά κυβικά' (ωωω, ναι, το μέγεθος των κυλίνδρων είναι το Α και το Ω σε ένα αμάξι ακόμα και στις μέρες μας!...) σε λίγο θα αρχίσουν να παίζουν 'μετατροπές' στα χαρτιά και μόνο 2λιτρων και 3λιτρων σε 'ταπεινά' 1800άρια από διάφορους που θέλουν να τα κρατήσουν π.χ. 5 χρόνια και πάνω, και προτιμούν να σκάσουν 1000 ευρώ σε κάποιον για να το δηλώσουν με μικρότερο μοτέρ παρά 3 χιλιάρικα στο κράτος. Χρυσές δουλειές θα κάνουν κάποιοι.'
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τη λογική αυτή.
Στο προηγούμενο αμάξι μου (Golf IV) είχε ραγίσει το παρμπρίζ από πετραδάκι(?) στην εθνική και αναγκάστηκα να το αλλάξω, φοβούμενος μη μου έρθει στο κεφάλι σε κανένα ταξίδι.
Το σήμα (τότε του 2004) δεν μπόρεσα να το πάρω από το παλιό τζάμι και έστω με πατέντα να το κολλήσω στο καινούριο.Επίσης, δεν σου δίνουν ξανά σηματάκι, οπότε ήμουν καταδικασμένος να είμαι παράνομος.
Και πες να σου κόψουν ένα πρόστιμο, ΠΕΣ ότι τρώγεται.Να σου πάρουν πινακίδες (και να σου ακινητοποιούν το αμάξι), είναι επιεικώς απαράδεκτο!Το σκεπτικό είναι να υπάρχει ταύτιση οχήματος με σήμα. Αν επιτρεπόταν να μην το έχεις κολλημένο θα άφηναν παράθυρο για την εξής λαμογιά:
έχω ένα 3λιτρο αμάξι κι ένα μηχανάκι 250 κυβικών. Έρχονται τα ειδοποιητήρια, πετάω κατευθείαν του αυτοκινήτου στην ανακύκλωση (οικολογικό προφίλ! ) και πληρώνω μόνο του μηχανακίου. Έπειτα το κουβαλάω μαζί με το δίπλωμα μου, σε οποιαδήποτε όχημα (χωρίς καν να κολλήσω στο παραθυράκι το χαρτί με τον αριθμό πινακίδας). Εφόσον τα σήματα είναι ίδια, και να με σταματήσουν απλά θα τους το δείξω. Κέρδος: 580-18=562€Στη πράξη τώρα, σε περιπτώσεις σαν τη δική σου, θα έπρεπε κανονικά να μπορείς να αντικαταστήσεις το κατεστραμμένο σήμα με ένα μικρό κόστος (3€, 5€, όσο πληρώνουν τα οχήματα που παίρνουν απαλλαγή) δείχνοντας τους το σπασμένο κομμάτι του παρμπρίζ ή με μια βεβαίωση από το τζαμομάγαζο.
Στη πράξη 2: όταν αγόρασα τη προηγούμενη μου μηχανή τέτοια εποχή (τέλη Νοεμβρίου) ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε κολλήσει το σήμα. Εγώ το κράτησα (πωλείται άθικτο σήμα τελών κυκλοφορίας έτους 2006 ) και πήρα+κόλλησα κατευθείαν το σήμα της επόμενης χρονιάς. Όταν πήρα αυτή που έχω τώρα (την άνοιξη) ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (law enforcement στο επάγγελμα μάλιστα) επίσης δεν είχε κολλήσει το σήμα και μου το έδωσε μαζί με τα υπόλοιπα χαρτιά της. Ομολογώ ότι ακόμα δεν το έχω κολλήσει κι εγώ, χωρίς να με έχουν σταματήσει για έλεγχο πουθενά...
Ή το ότι τα τέλη στο Ellada πάνε με το ημερολογιακό έτος!... Ο μόνος λόγος που γίνεται αυτό είναι για να μας φάνε λεφτά. Να παίρνεις νέο αμάξι Νοέμβριο μήνα και να αναγκάζεσαι να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για όλο το χρόνο! Λες και υπάρχει πρόβλημα τα τέλη να είναι όπως τα ασφάλιστρα, με ημερομηνίες 'από' και 'έως'.
Θα ήταν πιο δίκαιο αν δινόταν έστω ανά εξάμηνο.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ή το ότι τα τέλη στο Ellada πάνε με το ημερολογιακό έτος!... Ο μόνος λόγος που γίνεται αυτό είναι για να μας φάνε λεφτά. Να παίρνεις νέο αμάξι Νοέμβριο μήνα και να αναγκάζεσαι να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για όλο το χρόνο! Λες και υπάρχει πρόβλημα τα τέλη να είναι όπως τα ασφάλιστρα, με ημερομηνίες 'από' και 'έως'.
Θα ήταν πιο δίκαιο αν δινόταν έστω ανά εξάμηνο.
Πιο δίκαιο σίγουρα θα είναι, αλλά και πάλι θα μας έπιαναν κορόιδα. Είναι σαν να σου λένε ότι το τηλεφώνημα θα το χρεώνουν με την ώρα, όχι με το λεπτό ή το δευτερόλεπτο. Εσύ θα μιλάς 2 λεπτά, και θα πληρώνεις για 1 ώρα. Υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος τα τέλη να μην είναι σαν το ασφαλιστήριο, από την Χ ημερομηνία ως την Ψ?? Και ούτε να κολλάς ούτε να ξεκολλάς. Σφραγίδα ότι πλήρωσες (την οποία μπορούν να ελέγξουν ανά πάσα στιγμή on-line μόνο και μόνο με τα στοιχεία σου) και είσαι ΟΚ, όπως γίνεται έξω εδώ και δεκαετίες.
Παίζει βέβαια αυτοί που το κάνουν έτσι να είναι ηλίθιοι κι εμείς εδώ οι έξυπνοι...
-
nidosan
Δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτά που λες.Κάποια στιγμή πρέπει να λάβουμε ενεργά θέση καθώς το έχουν ξεχέσει με τα αμάξια.Με το που υπάρχει μια μικρή-μεγάλη τρύπα στα ταμεία 'ωπ...μια μικρή αυξησούλα σε φόρο βενζίνης/τελών κυκλοφορίας κτλ' (την οποία αύξηση εσύ δεν έχεις πάρει ποτέ έστω συνολικά όλα αυτά τα χρόνια αλλά ποιός νοιάζεται?)Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το σκεπτικό είναι να υπάρχει ταύτιση οχήματος με σήμα. Αν επιτρεπόταν να μην το έχεις κολλημένο θα άφηναν παράθυρο για την εξής λαμογιά:
έχω ένα 3λιτρο αμάξι κι ένα μηχανάκι 250 κυβικών. Έρχονται τα ειδοποιητήρια, πετάω κατευθείαν του αυτοκινήτου στην ανακύκλωση (οικολογικό προφίλ! ) και πληρώνω μόνο του μηχανακίου. Έπειτα το κουβαλάω μαζί με το δίπλωμα μου, σε οποιαδήποτε όχημα (χωρίς καν να κολλήσω στο παραθυράκι το χαρτί με τον αριθμό πινακίδας). Εφόσον τα σήματα είναι ίδια, και να με σταματήσουν απλά θα τους το δείξω. Κέρδος: 580-18=562€Στη πράξη τώρα, σε περιπτώσεις σαν τη δική σου, θα έπρεπε κανονικά να μπορείς να αντικαταστήσεις το κατεστραμμένο σήμα με ένα μικρό κόστος (3€, 5€, όσο πληρώνουν τα οχήματα που παίρνουν απαλλαγή) δείχνοντας τους το σπασμένο κομμάτι του παρμπρίζ ή με μια βεβαίωση από το τζαμομάγαζο.
Να σου πω όμως.Εγώ είχα μαζί μου (μέσα στο αμάξι) την απόδειξη πληρωνής-εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας.
Αυτό βασικά που είχα παρατηρήσει στις σημειώσεις (τότε που είχα το 'θέμα' με το τζάμι) ήταν ότι το σήμα αυτό καθεαυτό δεν είναι απόδειξη ότι έχεις πληρώσει τα τέλη του εκάστοτε έτους αλλά το χαρτί της εξόφλησης (απόδειξη...πες το όπως θέλεις) το οποίο πρέπει να δείξεις στον αστυνομικό σε περίπτωση ελέγχου. Και ο λόγος είναι προφανής:Αφού όλα το σήμα των τελών κυκλοφορίας (ανεξαρτήτως κυβισμού ή τύπου οχήματος) είναι το ίδιο.
Απλά σκέφτομαι ότι κι εγώ τώρα στο τωρινό μου αυτοκίνητο δεν κόλλησα του 2008 (αφού θα το ξεκολλήσω σε 2 μήνες το πολύ) και ανησυχώ μήπως κανένας κ@υλωμένος αστυνομικός μπορεί να μου πάρει τις πινακίδες ενώ είμαι σταθμευμένος κάπου έξω.Αν με σταματήσει για έλεγχο (ενώ δηλαδή είμαι μέσα στο αμάξι), δεν υπάρχει πρόβλημα (υποθέτω) αφού έχω το χαρτί της απόδειξης μαζί μου.(Θα μου πεις κι εσύ και με το δίκιο σου:κόλλα το ρε φίλε να ξενοιάσεις κι εσύ και να σταματήσεις να μας σπας τα @@ )
-
Εχει ελενχθει ποτε κανενας απο τροχονομο για το αν εχει πληρωσει τα τελη;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχει ελενχθει ποτε κανενας απο τροχονομο για το αν εχει πληρωσει τα τελη;Τον αδερφό μου...
Έψαχνε (απεγνωσμένα) να βρει κάτι για να τον γράψει. (μέχρι φαρμακείο, πυροσβεστήρα ζήτησε να δει και έλενξε αν έχει λήξει κάτι από αυτά )
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο αδερφός μου:Πρέπει να είχε ώρες εκεί να μην πέρασε κανείς μη-νόμιμος και είχε αγανακτήσει!Φαίνεται η 'διαταγή' ήταν ρητή:Όποιος δε γράψει σήμερα τουλάχιστον 10 κλήσεις, να μην τολμήσει να επιστρέψει στο τμήμα.
-
Σε εμένα ηρθε εχθές το φακελάκι... 202 ευρώ... μεγεία μας! Αουτς...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχει ελενχθει ποτε κανενας απο τροχονομο για το αν εχει πληρωσει τα τελη;Πριν κάνα 3μηνο μαζί με όλα τα άλλα μου ζήτησε και το σήμα (μιας και δεν το έχω κολλημένο στο τζάμι!)
Είχα πιο μπροστά την απόδειξη εξόφλησης για το 2008, αφού είδε αυτή μου είπε ότι δε χρειάζεται να το ψάξω! -
Ναι, ήρθε και σε μένα το φακελάκι.... 446 ευρώ για εμάς τους πιο premium τύπους που τολμήσαμε να κυκλοφορήσουμε με αυτοκίνητο 2 ολόκληρων λίτρων....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
446 ευρώ για εμάς τους πιο premium τύπους που τολμήσαμε να κυκλοφορήσουμε με αυτοκίνητο 2 ολόκληρων λίτρων....Έτσι πρέπει. Τα 372 Ευρώ που πληρώναμε για το 2.0 πριν μας χώσει το +20% ο Αλογοσκούφης δεν απείχαν αρκετά από τα 202 Ευρώ που πληρώνουν πλέον όσοι έχουν μόνο 1800 κυβικά και μπορεί να κάναμε παράπονα (ότι για 11% περισσότερα κυβικά -που όλοι ξέρουμε την τρομακτική διαφορά που κάνουν- μας ζητούσαν να πληρώσουμε ΜΟΝΟ 85% περισσότερα τέλη).
-
Εγώ 202 ευρω με 1.6 λιτρα...
-
Και ο αδελφός μου 202 για 1.4l και 75 ατίθασα άλογα
(εγώ για 1328cc & 92 άλογα 112 ) -
Κι εγώ δεν έχω παράπονο... 112€, για 86 πολυκαιρισμένα άλογα, από 1242 κ.εκ..
(πολλά εκ των οποίων, εκτός από πολυκαιρισμένα, είναι και ψοφια ή...λαδωμένα, καθότι ιταλικόν το μοτέρ... ) -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Και ο αδελφός μου 202 για 1.4l και 75 ατίθασα άλογα
)+1
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Και ο αδελφός μου 202 για 1.4l και 75 ατίθασα άλογα
)+1
+3
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να σου πω όμως.Εγώ είχα μαζί μου (μέσα στο αμάξι) την απόδειξη πληρωνής-εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας.
Αυτό βασικά που είχα παρατηρήσει στις σημειώσεις (τότε που είχα το 'θέμα' με το τζάμι) ήταν ότι το σήμα αυτό καθεαυτό δεν είναι απόδειξη ότι έχεις πληρώσει τα τέλη του εκάστοτε έτους αλλά το χαρτί της εξόφλησης (απόδειξη...πες το όπως θέλεις) το οποίο πρέπει να δείξεις στον αστυνομικό σε περίπτωση ελέγχου. Και ο λόγος είναι προφανής:Αφού όλα το σήμα των τελών κυκλοφορίας (ανεξαρτήτως κυβισμού ή τύπου οχήματος) είναι το ίδιο. )Σωστά, γι αυτό και πάνω στην απόδειξη γράφει ότι πρέπει να την έχεις πάντα στο αυτοκίνητο, το σήμα μόνο δεν αρκεί. Έλεγχο πάντως δεν μου έχουν κάνει ποτέ, ούτε για σήμα, ούτε για οτιδήποτε άλλο. Είμαι αόρατος!
Παρεμπιπτόντως, έχει έρθει ήδη το ειδοποιητήριο για το αμάξι ενώ για την μηχανή όχι. Μπήκα στο e-Οχήματα αλλά τα γράφει όλα σωστά εκεί...
-
-
202 για 1800άρι...
δλδ πληρώνουμε 20% παραπάνω, γνωρίζοντας ήδη ότι καλύπτουμε τα σπασμένα του κάθε ελαφροχέρι πολιτικού...
γνωρίζοντας ήδη ότι δε θα υπάρξει καμία βελτίωση από όλα αυτά τα έσοδα (200 εκατ.€)...
Eίμαστε μαμάκες τελικά αλλά 'γνωρίζουμε'
Τέλη Κυκλοφορίας