Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στα €90,000 τι ανήσυχο οικογενειακό παίζει?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Στα €90,000 τι ανήσυχο οικογενειακό παίζει?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    70
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Sorry αλλά είναι η πιο όμορφη που βρήκα !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scandinavian last edited by

        Mercedes CLS 350 ή CLS 500 με λίγα παραπάνω λεφτά...κατά προτίμηση σε βυσσινί
        Η δική μου πρόταση: Jaguar XF 4,2 V8
        και το οutsider πιο χαμηλών τόνων Volvo S80 4.4 V8 στην executive έκδοση που έχει ό,τι μπορείς να φανταστείς αλλά πρέπει να το παντρευτείς αν και το αυτό ισχύει και για τα άλλα δύο αν η κρίση κρατήσει για πολύ...και όλα αυτό δείχνουν...

        αν έχεις CLS...ελπίζω να μην είσαι ο γείτονάς μου γιατί κάθε μέρα τη βλέπω και τη θαυμάζω...είναι από τα ωραιότερα οχήματα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή...και θα σου σύστηνα να μην την αλλάξεις
        αν επιμένεις,είδες τις προτάσεις μου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Για να γίνω λίγο πιο σαφής όλα είναι αρχική ιδέα προς το παρόν και θα περάσει κανα χρόνος για την υλοποίηση
          Η Panamera δεν άρεσε, η cls55 έχει 120,000χλμ και στους επαρχιακούς είναι λίγο πλοίο. Θέλει χώρο
          άσε που η πρόσφατη αγορά ακούει στο όνομα Volvo Irizar.
          οπότε θεωρητικά με την C63 πάιρνεις σε 'λογικά' λεφτά ένα καινούργιο πιο άκαμπτο πλαίσιο, ένα γνωστό ακόμα καλύτερο κινήτηρα, δυο πιο άνετες θέσεις πίσω, και μικρότερο δέμας που χωράει καλύτερα στον δρόμο.

          Ένας γνωστός μου πήρε τη XF 4.2 και έιναι πολύ ευχαριστημένος και θα βγει λεει σε λίγο και XF-R, αλλά η C63 με 95k τα εχει όλα. Στα μάτια μου δείχνει value for money

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spiros last edited by

            για ταξιδια κυριως το θελεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              bmw 335i με όλο τον εξοπλισμό !!!! που έχει extra !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Ναι για ταξίδια! Βέβαι είδα και ένα top gear τώρα στην Ισπανία όπου η Μ3 μοίρασε κυάλια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iliasp last edited by

                  Το βιντεάκι με το μήλο?

                  C63 AMG και από εμένα χωρίς το Performance Pack(?)
                  Το μπλοκέ το βάζεις μετά την αγορά χωρίς να φορτωθείς την σκληρή ανάρτηση και κάνεις την οδηγική εμπειρία πιο ευχάριστη!

                  PS.
                  Σε άσπρο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mango last edited by

                    Καλα, ολοι λενε οτι το μερσεντικο ΔΕΝ κανει για ταξιδια γιατι προσφερεται με μια μονο αναρτηση 'κουτσουρο'..

                    Για μενα ειναι σοβαρο θεμα η ανεση της αναρτησης σε ενα αυτοκινητο τετοιας αξιας.

                    Εννοειται φιλε μου οτι απο CLS σε C ειναι μεγαλο downgrade..2 κλασεις αφου υπαρχει και η Ε.
                    Και η Μ3 το ιδιο ειναι.. και το Α4,Α5 S,RS παλι το ιδιο..

                    Το οχημα για ποιον ειναι ?
                    Ενα Χ6 4,4 που αρχιζει στα 100 και θελει αλλα 15-20 για να δεσει δεν σας κανει ?

                    Σε ακουσα να λες οτι το CLS ειναι πλοιο. σε ενδιαφερει να ειναι πιο σφιχτο? σε ενδιαφερει κατι ετσι για αλλαγη ?

                    Για δωσε info γιατι τα γουσταρω κατι τετοια διλημματα.

                    Παντως αν το οχημα το θελει ο πατερας , σκεψου το καλα πριν του προτεινεις SUV γιατι μετα ΔΕΝ θα ξανααλαξει κατηγορια... παθων ομιλει!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Για να γίνω λίγο πιο σαφής όλα είναι αρχική ιδέα προς το παρόν και θα περάσει κανα χρόνος για την υλοποίηση
                      Η Panamera δεν άρεσε, η cls55 έχει 120,000χλμ και στους επαρχιακούς είναι λίγο πλοίο. Θέλει χώρο
                      άσε που η πρόσφατη αγορά ακούει στο όνομα Volvo Irizar.
                      οπότε θεωρητικά με την C63 πάιρνεις σε 'λογικά' λεφτά ένα καινούργιο πιο άκαμπτο πλαίσιο, ένα γνωστό ακόμα καλύτερο κινήτηρα, δυο πιο άνετες θέσεις πίσω, και μικρότερο δέμας που χωράει καλύτερα στον δρόμο.
                      ...y

                      Αν δεν θέλεις απλά ν' αλλάξεις για να..αλλάξεις, να προτείνω κάτι 'ριζοσπαστικό' ? 'Σκάλισε' λίγο το ΓΑΜΑΤΟ όχημα που ΗΔΗ έχεις. Αφου σου φαίνεται πλοίο χαμήλωσε το και άλλαξε αμορτισερ. Ψάξου λίγο σε αυτό. Προφανώς δε σου λείπουν τα μαρούλια για να το κάνεις και πιστεύω ότι θα βρεις πολύ περισσότερη γοητεία ρυθμίζοντας το και τιουναροντάς το παρά αγοράζοντας μια c63.

                      Για την ακαμψία που αναφέρεις δεν έχω νούμερα αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι το πλαίσιο που έχεις είναι χειρότερο από της C.

                      Τέλος, τα 120.000 χλμ σε μια Μερσεντές δεν λένε και πολλά. Ακόμα 'νειάτο' είναι...

                      Υ.Γ. : η CLS είναι η μόνη Μερσεντές που συμπαθεί ο Κ.Κ. (οδηγικά) και αυτό μόνο ως παράσημο μπορεί να το πάρει κάποιος από έναν σχετικά 'δύσκολο' στις συμπάθειες .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        travelman last edited by

                        Για καλούς χιλιομετροφάγους ίσως παίζαν και τα λέφους (ισφ και πιο εναλλακτικά το τζι ες το υβριδικό) αλλά η μερσεντές φαίνεται πιο σωστή λύση. Βέβαια δεν ξέρω αν σου φτάνουν οι χώροι...

                        Η Μ3 είναι αλλά πιστεύω δύσκολα θα φτάνει την ποιότητα κύλισης της μερσεντές...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ο Κλαρκσον παντως ειπε οτι το ESP επεμβαινει συνεχως και αν το βγαλεις σε καθε στροφη κανεις τον σταυρο σου. Μηπως θα μπλεξεις με αυτο το αμαξι;

                          Κοιτα να δεις αν σε καλυπτει με C350 sport ή καποιο αλλο αυτοκινητο (Λεξους GS Hybrid?).

                          Σωζεις και καποια χρηματα ετσι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης wantone έγραψε:
                            Ο Κλαρκσον παντως ειπε οτι το ESP επεμβαινει συνεχως και αν το βγαλεις σε καθε στροφη κανεις τον σταυρο σου. Μηπως θα μπλεξεις με αυτο το αμαξι;

                            Ε και; Η πλάκα με την 63 είναι ότι οδηγιέται ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ με 1, 2, 3 ταχύτητες πάνω

                            Στα λοιπά, απλώς σημειώνω:

                            • Η διαφορά του χρόνου M3 και C63 στις Σέρρες είναι υπαρκτή, αλλά στο δρόμο, από το Α στο Β, δεν θα διαπιστώσει ΚΑΝΕΙΣ διαφορές σε ταχύτητα. Δείχνει και ΕΙΝΑΙ πιο ελαφριά η μπέμπα, το νιώθεις στο πετσί σου, αλλά η C το κρύβει αρκετά καλά το βάρος της.

                            • Η Μ3 είναι σαφώς το πιο ολοκληρωμένο σπορ κουπέ, σήμερα, και η C63 σαφώς το πιο ολοκληρωμένο σεντάν (γενικώς), σήμερα. Οδηγιέται σαν μοικανός, ταξιδεύει φανταστικά, και στο D Comfort με 4 ταχύτητες πάνω το πάει και η μάνα μου για ψώνια. Θα μου πεις... υπάρχει και σεντάν Μ3. Σύμφωνοι.

                            • Η στιβαρότητα του πλαισίου της C63 και η αντοχή των επιμέρους μηχανικών τμημάτων της είναι ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ. Θυμίζω ένα ολόκληρο Σ/Κ που γυρνούσαν στα Μέγαρα τέσσερις C63 ασταμάτητα σε... ινδιάνικους ρυθμούς. Το μόνο που ζήτησαν ήταν τακάκια και λάστιχα. Αντίθετα, η Μ3 θα ζητήσει. Προσοχή στα φρένα, προσοχή στα λάδια. Είναι ΛΟΓΙΚΟ για σπορ κατασκευή, αλλά η Merc ξεπέρασε και το λογικό με την 63.

                            • Από CLS σε C είναι downgrade ΜΙΑΣ κατηγορίας και όχι 2. Η CLS είναι Ε-Class. Και μιλάω μόνο για το μέγεθος. Γιατί σαν ποιότητα πλαισίου, ανάρτηση, τιμόνι και αίσθηση, εξακολουθώ να προτιμώ C.

                            • Η σωστή έκδοση της 63 είναι αυτή με το μπλοκέ. Period.-

                            • To Lexus IS F είναι πιο τουριστικό από Merc και BMW, σε αρκετά μεγάλο βαθμό μάλιστα. Καλοφτιαγμένο όσο δεν πάει, φανταστικός ήχος, εξαιρετικό μοτέρ, αλλά πέραν τούτου δεν ακολουθεί πουθενά τους Γερμανούς.

                            • Cadillac, Volvo και Jaguar δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν στην κουβέντα, αλλά ΟΚ απόψεις είναι αυτές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Για μισό λεπτό. Ο άνθρωπος το δήλωσε ξεκάθαρα ότι το αυτοκίνητο το θέλει για ταξείδια. Για ποιές Σέρρες ομιλείτε λοιπόν?
                              Εγώ βασικά δεν καταλαβαίνω ούτε γιατί πρέπει να πάει σε Μ3 ή C63 αφού έχει την CLS έστω και με 120.000 χλμ. Σαφώς και θα συμφωνήσω με τον προφεσέρ να επιχειρήσει να βελτιώσει το στήσιμο, και μόνο, της CLS και σαφώς ο ιδιοκτήτης έχει και το μπικικίνι και το χρόνο να ασχοληθεί με αυτά αν κρίνω από τα λεγόμενα του.

                              Και τώρα να σας αναφέρω επιγραμματικά τι λέει το αμερικάνικο Car & Driver, με πολύ μακράν εμπειρία σε παρουσιάσεις, δοκιμές και συγκριτικά διάφορων hot cars. Εννοείται εδώ ότι το περιοδικό δεν γνωρίζει το σύμπλεγμα του νεοέλληνα με το Μερσεντέ και επίσης αγνοεί επιδεικτικά στην αξιολόγησή του (λόγω σοβαρότητας και επιπέδου) τον παράγοντα πουλ μουρ.

                              **Lexus ISF **: Ακριβές τιμόνι, καυτή επιτάχυνση που χτυπάει την Μ3 (οριακά), ζόρικος ήχος κινητήρα και εξάτμισης, άνετο οδηγικά, αρκετά ήσυχο σε εθνική σε ταξειδιάρικους ρυθμούς, αίσθηση ότι θα λειτουργεί στην εντέλεια ...για πάντα,ωραίο εσωτερικό, ξεχωριστό σχέδιο, 100% ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες (από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών με απόλυτο σκορ 100%), αλλά κόστος και λιγότερο σπορ από την Μ3 (μήπως αυτά θέλει ο επίδοξος ιδιοκτήτης?)

                              **BMW M3 **: Το αυτοκίνητο του ενθουσιώδους οδηγού, το πιο κοφτερό και απόλυτο νυστέρι που κυκλοφορεί αλλά κόστος, βαρετή εξωτ. εμφάνιση και εσωτερικό, ελαφρύ τιμόνι για μερικά γούστα

                              **Merc C63 **: απόδοση που σοκάρει, ουρλιαχτό κινητήρα, ακριβές τιμόνι εξαιρετικές θέσεις, το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο αλλά κόστος, άγριο και σκληρό οδήγημα, υπέρβαρο όχημα, αχαλίνωτη κατανάλωση, μικρή αυτονομία, δεύτερο πάντα σε σχέση με το Μ3 σε όλα τα συγκριτικά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                Και τώρα να σας αναφέρω επιγραμματικά τι λέει το αμερικάνικο Car & Driver, με πολύ μακράν εμπειρία σε παρουσιάσεις, δοκιμές και συγκριτικά διάφορων hot cars. Εννοείται εδώ ότι το περιοδικό δεν γνωρίζει το σύμπλεγμα του νεοέλληνα με το Μερσεντέ και επίσης αγνοεί επιδεικτικά στην αξιολόγησή του (λόγω σοβαρότητας και επιπέδου) τον παράγοντα πουλ μουρ.

                                **Lexus ISF **: Ακριβές τιμόνι, καυτή επιτάχυνση που χτυπάει την Μ3 (οριακά), ζόρικος ήχος κινητήρα και εξάτμισης, άνετο οδηγικά, αρκετά ήσυχο σε εθνική σε ταξειδιάρικους ρυθμούς, αίσθηση ότι θα λειτουργεί στην εντέλεια ...για πάντα,ωραίο εσωτερικό, ξεχωριστό σχέδιο, 100% ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες (από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών με απόλυτο σκορ 100%), αλλά κόστος και λιγότερο σπορ από την Μ3 (μήπως αυτά θέλει ο επίδοξος ιδιοκτήτης?)

                                Με κάλυψες πλήρως
                                Ο νεοέλληνας επιμένει να αγοράζει μερσεντές ακόμα κι όταν η αξιοπιστία της φτάνει στα όρια του τραγικού.
                                Η μερσεντες ήταν μέχρι και το 96.
                                Απο κει και πέρα πληρώνεις αδρά για το ονομα μόνο.
                                Ο αμερικάνος με τις ίδιες συνθήκες αξιοπιστίας έστειλε τη lexus απ το 2002 και μετά στην κορυφή των πολυτελών εισαγόμενων αυτοκινήτων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  • Cadillac, Volvo και Jaguar δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν στην κουβέντα, αλλά ΟΚ απόψεις είναι αυτές.

                                  Για Volvo και Jaguar (S80 % XF αντίστοιχα) συμφωνώ αλλά η Cadillac CTS**-V** γιατί δεν έχει δουλειά σε αυτή την κουβέντα? Όλα τα reviews που έχω διαβάσει μιλάνε με τα καλύτερα λόγια, την θεωρούν ισάξια με τις M3/5 και πολύ πιο γρήγορη. Ακόμα και ο J.Clarckson έγραψε τα καλύτερα. Δεν την έχω οδηγήσει αλλά ασχέτως προτιμήσεων νομίζω είναι στην ίδια κατηγορία με M3 / C63.

                                  ΥΓ. Έχει και ταχύτερο χρόνο στο 'ring, ταχύτερο από κάθε άλλο sedan παραγωγής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Δοκιμή της CTS-V:
                                    http://www.motivemag.com/pub/feature/fi ... TS-V.shtml

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Νομίζω το καλύτερο οικογενειακό με ταξιδιάρικες αλλά και οδηγικές χάρες που μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (και λιγότερα...) είναι μία 335xi touring αυτόματη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Νομίζω το καλύτερο οικογενειακό με ταξιδιάρικες αλλά και οδηγικές χάρες που μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (και λιγότερα...) είναι μία 335xi touring αυτόματη.

                                        Νάσσο να ρωτήσω κάτι.
                                        Και το έχω παράπονο και απ τα περιοδικά του χώρου.
                                        Θα μου πεις,τι ψάχνεις να βρεις τώρα.....

                                        Το επίπεδο αξιοπιστίας σε συνδιασμό με την συνολικη εικόνα ενός αυτοκινήτου το λαμβάνει κανείς υπόψιν του?
                                        Οχι φυσικά, και μετά εν γνώσιν μας προσπαθούμε ακόμα και δικαστικά να αναστήσουμε πεθαμένους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Καλή ερώτηση αλλά για να την απαντήσεις θέλεις μια αξιόπιστη έρευνα ικανοποίησης πελατών. Που στην Ελλάδα (και ποιός Ελληνας που είχε αγοράσει BMW / Mercedes και του βγήκε 'λεμόνι' θα το παραδεχτεί...)

                                          Οταν έγραψα το παραπάνω δεν έλαβα υπόψη μου την αξιοπιστία αλλά την καταλληλότητα του αυτοκινήτου για οικογενειακή και ταξιδιάρικη χρήση σε συνδυασμό με κάποιο οδηγικό ενδιαφέρον.

                                          Και εξαρτάται φυσικά από το πόσο μετράνε τα παραπάνω στην προσωπική ζυγαριά του οποιουδήποτε σε σχέση με την αξιοπιστία ή και άλλους παράγοντες όπως την μεταπωλητική αξία (πχ. Volvo...).

                                          Αρα προφανώς δεν υπάρχει 'σωστή' απάντηση.

                                          (Τις 335 τις έχουν βελτιώσει από πλευράς αξιοπιστίας πάντως, αν εννοείς αυτό)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            Καλή ερώτηση αλλά για να την απαντήσεις θέλεις μια αξιόπιστη έρευνα ικανοποίησης πελατών. Που στην Ελλάδα (και ποιός Ελληνας που είχε αγοράσει BMW / Mercedes και του βγήκε 'λεμόνι' θα το παραδεχτεί...)

                                            Οταν έγραψα το παραπάνω δεν έλαβα υπόψη μου την αξιοπιστία αλλά την καταλληλότητα του αυτοκινήτου για οικογενειακή και ταξιδιάρικη χρήση σε συνδυασμό με κάποιο οδηγικό ενδιαφέρον.

                                            Και εξαρτάται φυσικά από το πόσο μετράνε τα παραπάνω στην προσωπική ζυγαριά του οποιουδήποτε σε σχέση με την αξιοπιστία ή και άλλους παράγοντες όπως την μεταπωλητική αξία (πχ. Volvo...).

                                            Αρα προφανώς δεν υπάρχει 'σωστή' απάντηση.

                                            (Τις 335 τις έχουν βελτιώσει από πλευράς αξιοπιστίας πάντως, αν εννοείς αυτό)

                                            Το υπογραμμισμένο δίνει πλήρως την απάντηση.
                                            Κι όταν τα εργοστάσια βλέπουν αυτές τις 'αδυναμίες' των καταναλωτών σε συνδιασμό με την απαγορευμένη εισαγωγή αρκετών αμερικάνικων και Ιαπωνικών αυτοκινήτων είναι εύλογο να διατηρούν αυτού του είδους την κατασκευαστική τάση.
                                            Κάνω εναν απολογισμό μόνος μου τώρα τελευταία και με βάση ΚΑΙ της δικής μου εμπειρίας για τα τελευταία δέκα χρόνια δεν αξίζει τελικά να στραφεί κάποιος σε ευρωπαικό αυτοκίνητο.
                                            Τα περιοδικά απ την άλλη είναι οργανισμοί,το κατανοώ,αλλά θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να κάνει το ΒΗΜΑ, το τόλμημα.
                                            Υπάρχουν η ADAC η JDPower.
                                            Δημοσιεύστε τα σε κάθε τεστ ως επίσημο κομμάτι των τσετ κι εν τέλη συνεργαστείτε ως περιοδικά και σε αυτόν τον τομέα
                                            Αλλά τι λέμε τώρα......θα γκρεμιστούν αντιλήψεις σαβουροκουλτούρες και.....συμφέροντα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr