-
Sorry αλλά είναι η πιο όμορφη που βρήκα !!!
-
Mercedes CLS 350 ή CLS 500 με λίγα παραπάνω λεφτά...κατά προτίμηση σε βυσσινί
Η δική μου πρόταση: Jaguar XF 4,2 V8
και το οutsider πιο χαμηλών τόνων Volvo S80 4.4 V8 στην executive έκδοση που έχει ό,τι μπορείς να φανταστείς αλλά πρέπει να το παντρευτείς αν και το αυτό ισχύει και για τα άλλα δύο αν η κρίση κρατήσει για πολύ...και όλα αυτό δείχνουν...αν έχεις CLS...ελπίζω να μην είσαι ο γείτονάς μου γιατί κάθε μέρα τη βλέπω και τη θαυμάζω...είναι από τα ωραιότερα οχήματα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή...και θα σου σύστηνα να μην την αλλάξεις
αν επιμένεις,είδες τις προτάσεις μου... -
Για να γίνω λίγο πιο σαφής όλα είναι αρχική ιδέα προς το παρόν και θα περάσει κανα χρόνος για την υλοποίηση
Η Panamera δεν άρεσε, η cls55 έχει 120,000χλμ και στους επαρχιακούς είναι λίγο πλοίο. Θέλει χώρο
άσε που η πρόσφατη αγορά ακούει στο όνομα Volvo Irizar.
οπότε θεωρητικά με την C63 πάιρνεις σε 'λογικά' λεφτά ένα καινούργιο πιο άκαμπτο πλαίσιο, ένα γνωστό ακόμα καλύτερο κινήτηρα, δυο πιο άνετες θέσεις πίσω, και μικρότερο δέμας που χωράει καλύτερα στον δρόμο.Ένας γνωστός μου πήρε τη XF 4.2 και έιναι πολύ ευχαριστημένος και θα βγει λεει σε λίγο και XF-R, αλλά η C63 με 95k τα εχει όλα. Στα μάτια μου δείχνει value for money
-
για ταξιδια κυριως το θελεις?
-
bmw 335i με όλο τον εξοπλισμό !!!! που έχει extra !!!
-
Ναι για ταξίδια! Βέβαι είδα και ένα top gear τώρα στην Ισπανία όπου η Μ3 μοίρασε κυάλια
-
Το βιντεάκι με το μήλο?
C63 AMG και από εμένα χωρίς το Performance Pack(?)
Το μπλοκέ το βάζεις μετά την αγορά χωρίς να φορτωθείς την σκληρή ανάρτηση και κάνεις την οδηγική εμπειρία πιο ευχάριστη!PS.
Σε άσπρο -
Καλα, ολοι λενε οτι το μερσεντικο ΔΕΝ κανει για ταξιδια γιατι προσφερεται με μια μονο αναρτηση 'κουτσουρο'..
Για μενα ειναι σοβαρο θεμα η ανεση της αναρτησης σε ενα αυτοκινητο τετοιας αξιας.
Εννοειται φιλε μου οτι απο CLS σε C ειναι μεγαλο downgrade..2 κλασεις αφου υπαρχει και η Ε.
Και η Μ3 το ιδιο ειναι.. και το Α4,Α5 S,RS παλι το ιδιο..Το οχημα για ποιον ειναι ?
Ενα Χ6 4,4 που αρχιζει στα 100 και θελει αλλα 15-20 για να δεσει δεν σας κανει ?Σε ακουσα να λες οτι το CLS ειναι πλοιο. σε ενδιαφερει να ειναι πιο σφιχτο? σε ενδιαφερει κατι ετσι για αλλαγη ?
Για δωσε info γιατι τα γουσταρω κατι τετοια διλημματα.
Παντως αν το οχημα το θελει ο πατερας , σκεψου το καλα πριν του προτεινεις SUV γιατι μετα ΔΕΝ θα ξανααλαξει κατηγορια... παθων ομιλει!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για να γίνω λίγο πιο σαφής όλα είναι αρχική ιδέα προς το παρόν και θα περάσει κανα χρόνος για την υλοποίηση
Η Panamera δεν άρεσε, η cls55 έχει 120,000χλμ και στους επαρχιακούς είναι λίγο πλοίο. Θέλει χώρο
άσε που η πρόσφατη αγορά ακούει στο όνομα Volvo Irizar.
οπότε θεωρητικά με την C63 πάιρνεις σε 'λογικά' λεφτά ένα καινούργιο πιο άκαμπτο πλαίσιο, ένα γνωστό ακόμα καλύτερο κινήτηρα, δυο πιο άνετες θέσεις πίσω, και μικρότερο δέμας που χωράει καλύτερα στον δρόμο.
...yΑν δεν θέλεις απλά ν' αλλάξεις για να..αλλάξεις, να προτείνω κάτι 'ριζοσπαστικό' ? 'Σκάλισε' λίγο το ΓΑΜΑΤΟ όχημα που ΗΔΗ έχεις. Αφου σου φαίνεται πλοίο χαμήλωσε το και άλλαξε αμορτισερ. Ψάξου λίγο σε αυτό. Προφανώς δε σου λείπουν τα μαρούλια για να το κάνεις και πιστεύω ότι θα βρεις πολύ περισσότερη γοητεία ρυθμίζοντας το και τιουναροντάς το παρά αγοράζοντας μια c63.
Για την ακαμψία που αναφέρεις δεν έχω νούμερα αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι το πλαίσιο που έχεις είναι χειρότερο από της C.
Τέλος, τα 120.000 χλμ σε μια Μερσεντές δεν λένε και πολλά. Ακόμα 'νειάτο' είναι...
Υ.Γ. : η CLS είναι η μόνη Μερσεντές που συμπαθεί ο Κ.Κ. (οδηγικά) και αυτό μόνο ως παράσημο μπορεί να το πάρει κάποιος από έναν σχετικά 'δύσκολο' στις συμπάθειες .
-
Για καλούς χιλιομετροφάγους ίσως παίζαν και τα λέφους (ισφ και πιο εναλλακτικά το τζι ες το υβριδικό) αλλά η μερσεντές φαίνεται πιο σωστή λύση. Βέβαια δεν ξέρω αν σου φτάνουν οι χώροι...
Η Μ3 είναι αλλά πιστεύω δύσκολα θα φτάνει την ποιότητα κύλισης της μερσεντές...
-
Ο Κλαρκσον παντως ειπε οτι το ESP επεμβαινει συνεχως και αν το βγαλεις σε καθε στροφη κανεις τον σταυρο σου. Μηπως θα μπλεξεις με αυτο το αμαξι;
Κοιτα να δεις αν σε καλυπτει με C350 sport ή καποιο αλλο αυτοκινητο (Λεξους GS Hybrid?).
Σωζεις και καποια χρηματα ετσι...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ο Κλαρκσον παντως ειπε οτι το ESP επεμβαινει συνεχως και αν το βγαλεις σε καθε στροφη κανεις τον σταυρο σου. Μηπως θα μπλεξεις με αυτο το αμαξι;Ε και; Η πλάκα με την 63 είναι ότι οδηγιέται ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ με 1, 2, 3 ταχύτητες πάνω
Στα λοιπά, απλώς σημειώνω:
-
Η διαφορά του χρόνου M3 και C63 στις Σέρρες είναι υπαρκτή, αλλά στο δρόμο, από το Α στο Β, δεν θα διαπιστώσει ΚΑΝΕΙΣ διαφορές σε ταχύτητα. Δείχνει και ΕΙΝΑΙ πιο ελαφριά η μπέμπα, το νιώθεις στο πετσί σου, αλλά η C το κρύβει αρκετά καλά το βάρος της.
-
Η Μ3 είναι σαφώς το πιο ολοκληρωμένο σπορ κουπέ, σήμερα, και η C63 σαφώς το πιο ολοκληρωμένο σεντάν (γενικώς), σήμερα. Οδηγιέται σαν μοικανός, ταξιδεύει φανταστικά, και στο D Comfort με 4 ταχύτητες πάνω το πάει και η μάνα μου για ψώνια. Θα μου πεις... υπάρχει και σεντάν Μ3. Σύμφωνοι.
-
Η στιβαρότητα του πλαισίου της C63 και η αντοχή των επιμέρους μηχανικών τμημάτων της είναι ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ. Θυμίζω ένα ολόκληρο Σ/Κ που γυρνούσαν στα Μέγαρα τέσσερις C63 ασταμάτητα σε... ινδιάνικους ρυθμούς. Το μόνο που ζήτησαν ήταν τακάκια και λάστιχα. Αντίθετα, η Μ3 θα ζητήσει. Προσοχή στα φρένα, προσοχή στα λάδια. Είναι ΛΟΓΙΚΟ για σπορ κατασκευή, αλλά η Merc ξεπέρασε και το λογικό με την 63.
-
Από CLS σε C είναι downgrade ΜΙΑΣ κατηγορίας και όχι 2. Η CLS είναι Ε-Class. Και μιλάω μόνο για το μέγεθος. Γιατί σαν ποιότητα πλαισίου, ανάρτηση, τιμόνι και αίσθηση, εξακολουθώ να προτιμώ C.
-
Η σωστή έκδοση της 63 είναι αυτή με το μπλοκέ. Period.-
-
To Lexus IS F είναι πιο τουριστικό από Merc και BMW, σε αρκετά μεγάλο βαθμό μάλιστα. Καλοφτιαγμένο όσο δεν πάει, φανταστικός ήχος, εξαιρετικό μοτέρ, αλλά πέραν τούτου δεν ακολουθεί πουθενά τους Γερμανούς.
-
Cadillac, Volvo και Jaguar δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν στην κουβέντα, αλλά ΟΚ απόψεις είναι αυτές.
-
-
Για μισό λεπτό. Ο άνθρωπος το δήλωσε ξεκάθαρα ότι το αυτοκίνητο το θέλει για ταξείδια. Για ποιές Σέρρες ομιλείτε λοιπόν?
Εγώ βασικά δεν καταλαβαίνω ούτε γιατί πρέπει να πάει σε Μ3 ή C63 αφού έχει την CLS έστω και με 120.000 χλμ. Σαφώς και θα συμφωνήσω με τον προφεσέρ να επιχειρήσει να βελτιώσει το στήσιμο, και μόνο, της CLS και σαφώς ο ιδιοκτήτης έχει και το μπικικίνι και το χρόνο να ασχοληθεί με αυτά αν κρίνω από τα λεγόμενα του.Και τώρα να σας αναφέρω επιγραμματικά τι λέει το αμερικάνικο Car & Driver, με πολύ μακράν εμπειρία σε παρουσιάσεις, δοκιμές και συγκριτικά διάφορων hot cars. Εννοείται εδώ ότι το περιοδικό δεν γνωρίζει το σύμπλεγμα του νεοέλληνα με το Μερσεντέ και επίσης αγνοεί επιδεικτικά στην αξιολόγησή του (λόγω σοβαρότητας και επιπέδου) τον παράγοντα πουλ μουρ.
**Lexus ISF **: Ακριβές τιμόνι, καυτή επιτάχυνση που χτυπάει την Μ3 (οριακά), ζόρικος ήχος κινητήρα και εξάτμισης, άνετο οδηγικά, αρκετά ήσυχο σε εθνική σε ταξειδιάρικους ρυθμούς, αίσθηση ότι θα λειτουργεί στην εντέλεια ...για πάντα,ωραίο εσωτερικό, ξεχωριστό σχέδιο, 100% ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες (από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών με απόλυτο σκορ 100%), αλλά κόστος και λιγότερο σπορ από την Μ3 (μήπως αυτά θέλει ο επίδοξος ιδιοκτήτης?)
**BMW M3 **: Το αυτοκίνητο του ενθουσιώδους οδηγού, το πιο κοφτερό και απόλυτο νυστέρι που κυκλοφορεί αλλά κόστος, βαρετή εξωτ. εμφάνιση και εσωτερικό, ελαφρύ τιμόνι για μερικά γούστα
**Merc C63 **: απόδοση που σοκάρει, ουρλιαχτό κινητήρα, ακριβές τιμόνι εξαιρετικές θέσεις, το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο αλλά κόστος, άγριο και σκληρό οδήγημα, υπέρβαρο όχημα, αχαλίνωτη κατανάλωση, μικρή αυτονομία, δεύτερο πάντα σε σχέση με το Μ3 σε όλα τα συγκριτικά
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και τώρα να σας αναφέρω επιγραμματικά τι λέει το αμερικάνικο Car & Driver, με πολύ μακράν εμπειρία σε παρουσιάσεις, δοκιμές και συγκριτικά διάφορων hot cars. Εννοείται εδώ ότι το περιοδικό δεν γνωρίζει το σύμπλεγμα του νεοέλληνα με το Μερσεντέ και επίσης αγνοεί επιδεικτικά στην αξιολόγησή του (λόγω σοβαρότητας και επιπέδου) τον παράγοντα πουλ μουρ.
**Lexus ISF **: Ακριβές τιμόνι, καυτή επιτάχυνση που χτυπάει την Μ3 (οριακά), ζόρικος ήχος κινητήρα και εξάτμισης, άνετο οδηγικά, αρκετά ήσυχο σε εθνική σε ταξειδιάρικους ρυθμούς, αίσθηση ότι θα λειτουργεί στην εντέλεια ...για πάντα,ωραίο εσωτερικό, ξεχωριστό σχέδιο, 100% ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες (από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών με απόλυτο σκορ 100%), αλλά κόστος και λιγότερο σπορ από την Μ3 (μήπως αυτά θέλει ο επίδοξος ιδιοκτήτης?)
Με κάλυψες πλήρως
Ο νεοέλληνας επιμένει να αγοράζει μερσεντές ακόμα κι όταν η αξιοπιστία της φτάνει στα όρια του τραγικού.
Η μερσεντες ήταν μέχρι και το 96.
Απο κει και πέρα πληρώνεις αδρά για το ονομα μόνο.
Ο αμερικάνος με τις ίδιες συνθήκες αξιοπιστίας έστειλε τη lexus απ το 2002 και μετά στην κορυφή των πολυτελών εισαγόμενων αυτοκινήτων. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
- Cadillac, Volvo και Jaguar δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν στην κουβέντα, αλλά ΟΚ απόψεις είναι αυτές.
Για Volvo και Jaguar (S80 % XF αντίστοιχα) συμφωνώ αλλά η Cadillac CTS**-V** γιατί δεν έχει δουλειά σε αυτή την κουβέντα? Όλα τα reviews που έχω διαβάσει μιλάνε με τα καλύτερα λόγια, την θεωρούν ισάξια με τις M3/5 και πολύ πιο γρήγορη. Ακόμα και ο J.Clarckson έγραψε τα καλύτερα. Δεν την έχω οδηγήσει αλλά ασχέτως προτιμήσεων νομίζω είναι στην ίδια κατηγορία με M3 / C63.
ΥΓ. Έχει και ταχύτερο χρόνο στο 'ring, ταχύτερο από κάθε άλλο sedan παραγωγής.
-
Δοκιμή της CTS-V:
http://www.motivemag.com/pub/feature/fi ... TS-V.shtml -
Νομίζω το καλύτερο οικογενειακό με ταξιδιάρικες αλλά και οδηγικές χάρες που μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (και λιγότερα...) είναι μία 335xi touring αυτόματη.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Νομίζω το καλύτερο οικογενειακό με ταξιδιάρικες αλλά και οδηγικές χάρες που μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (και λιγότερα...) είναι μία 335xi touring αυτόματη.Νάσσο να ρωτήσω κάτι.
Και το έχω παράπονο και απ τα περιοδικά του χώρου.
Θα μου πεις,τι ψάχνεις να βρεις τώρα.....Το επίπεδο αξιοπιστίας σε συνδιασμό με την συνολικη εικόνα ενός αυτοκινήτου το λαμβάνει κανείς υπόψιν του?
Οχι φυσικά, και μετά εν γνώσιν μας προσπαθούμε ακόμα και δικαστικά να αναστήσουμε πεθαμένους. -
Καλή ερώτηση αλλά για να την απαντήσεις θέλεις μια αξιόπιστη έρευνα ικανοποίησης πελατών. Που στην Ελλάδα (και ποιός Ελληνας που είχε αγοράσει BMW / Mercedes και του βγήκε 'λεμόνι' θα το παραδεχτεί...)
Οταν έγραψα το παραπάνω δεν έλαβα υπόψη μου την αξιοπιστία αλλά την καταλληλότητα του αυτοκινήτου για οικογενειακή και ταξιδιάρικη χρήση σε συνδυασμό με κάποιο οδηγικό ενδιαφέρον.
Και εξαρτάται φυσικά από το πόσο μετράνε τα παραπάνω στην προσωπική ζυγαριά του οποιουδήποτε σε σχέση με την αξιοπιστία ή και άλλους παράγοντες όπως την μεταπωλητική αξία (πχ. Volvo...).
Αρα προφανώς δεν υπάρχει 'σωστή' απάντηση.
(Τις 335 τις έχουν βελτιώσει από πλευράς αξιοπιστίας πάντως, αν εννοείς αυτό)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καλή ερώτηση αλλά για να την απαντήσεις θέλεις μια αξιόπιστη έρευνα ικανοποίησης πελατών. Που στην Ελλάδα (και ποιός Ελληνας που είχε αγοράσει BMW / Mercedes και του βγήκε 'λεμόνι' θα το παραδεχτεί...)Οταν έγραψα το παραπάνω δεν έλαβα υπόψη μου την αξιοπιστία αλλά την καταλληλότητα του αυτοκινήτου για οικογενειακή και ταξιδιάρικη χρήση σε συνδυασμό με κάποιο οδηγικό ενδιαφέρον.
Και εξαρτάται φυσικά από το πόσο μετράνε τα παραπάνω στην προσωπική ζυγαριά του οποιουδήποτε σε σχέση με την αξιοπιστία ή και άλλους παράγοντες όπως την μεταπωλητική αξία (πχ. Volvo...).
Αρα προφανώς δεν υπάρχει 'σωστή' απάντηση.
(Τις 335 τις έχουν βελτιώσει από πλευράς αξιοπιστίας πάντως, αν εννοείς αυτό)
Το υπογραμμισμένο δίνει πλήρως την απάντηση.
Κι όταν τα εργοστάσια βλέπουν αυτές τις 'αδυναμίες' των καταναλωτών σε συνδιασμό με την απαγορευμένη εισαγωγή αρκετών αμερικάνικων και Ιαπωνικών αυτοκινήτων είναι εύλογο να διατηρούν αυτού του είδους την κατασκευαστική τάση.
Κάνω εναν απολογισμό μόνος μου τώρα τελευταία και με βάση ΚΑΙ της δικής μου εμπειρίας για τα τελευταία δέκα χρόνια δεν αξίζει τελικά να στραφεί κάποιος σε ευρωπαικό αυτοκίνητο.
Τα περιοδικά απ την άλλη είναι οργανισμοί,το κατανοώ,αλλά θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να κάνει το ΒΗΜΑ, το τόλμημα.
Υπάρχουν η ADAC η JDPower.
Δημοσιεύστε τα σε κάθε τεστ ως επίσημο κομμάτι των τσετ κι εν τέλη συνεργαστείτε ως περιοδικά και σε αυτόν τον τομέα
Αλλά τι λέμε τώρα......θα γκρεμιστούν αντιλήψεις σαβουροκουλτούρες και.....συμφέροντα
Στα €90,000 τι ανήσυχο οικογενειακό παίζει?