-
Someone has just let out the first official images and details on the 2009 Porsche 911 that bears the codename Phase 2. Changes on the outside are relatively subtle and they include the Maserati GranTurismo inspired tail-lamps, redesigned front and rear bumpers, newly styled 18 and 19-inch alloy wheels and a set of LED daylights up front.
In typical Porsche style, the 997 Phase 2 features a series of mechanical upgrades, the most notable being the revised engine line-up and the addition of an all-new 7-speed dual-clutch sequential-manual transmission with launch control that Porsche calls “PDK. -Continued
In the 911 Carrera, the 3.6-liter 6-cylinder engine gets an extra 20Hp rising output to 345Hp while the Carrera S gets a 30Hp bump to 385Hp. In terms of performance, the Carrera goes from naught to 100 km/h (62mph) in 4.7 sec and on to a top speed of 289 km/h (180 mph) while the Carrera S needs 4.5 sec for the 0 to 100 km/h sprint featuring a top speed of 302 km/h (188 mph).
http://carscoop.blogspot.com/2008/06/20 ... first.html
Moυ αρέσει πολύ
σημ. υπάρχει ανοικτό thread για την 998 αλλά μιας και μιλάμε ακόμα για την 997 δεν το χρησιμοποίησα.
-
Someone has just let out the first official images and details on the 2009 Porsche 911 that bears the codename Phase 2. Changes on the outside are relatively subtle and they include the Maserati GranTurismo inspired tail-lamps, redesigned front and rear bumpers, newly styled 18 and 19-inch alloy wheels and a set of LED daylights up front.
In typical Porsche style, the 997 Phase 2 features a series of mechanical upgrades, the most notable being the revised engine line-up and the addition of an all-new 7-speed dual-clutch sequential-manual transmission with launch control that Porsche calls “PDK. -Continued
In the 911 Carrera, the 3.6-liter 6-cylinder engine gets an extra 20Hp rising output to 345Hp while the Carrera S gets a 30Hp bump to 385Hp. In terms of performance, the Carrera goes from naught to 100 km/h (62mph) in 4.7 sec and on to a top speed of 289 km/h (180 mph) while the Carrera S needs 4.5 sec for the 0 to 100 km/h sprint featuring a top speed of 302 km/h (188 mph).
http://carscoop.blogspot.com/2008/06/20 ... first.html
Moυ αρέσει πολύ
σημ. υπάρχει ανοικτό thread για την 998 αλλά μιας και μιλάμε ακόμα για την 997 δεν το χρησιμοποίησα.
-
Μεταφερόμαστε στους «Κατασκευαστές»
-
την είδα εχτες στο δρόμο...
πολύ όμορφη...
/g -
την ειδα το σαββατο στο traction.Τα πισω φωτα δεν μου αρεσαν αλλα αν θελετε να μου την κανετε δωερο δεν εχω κανενα προβλημα.
-
Τα πίσω φώτα είναι λίγο χάλι αλλά οι τεχνικές βελτιώσεις δεν θα μπορούσαν να είναι πιο ουσιώδεις...
Το κιβώτιο πρέπει να είναι φοβερό αλλά άποψη μου όταν μιλάμε για ντράιβερς κάρ όπως η 911 θα το προτιμούσα στην τελείως βασική έκδοση με χειροκίνητο...
-
Και'γω χειροκίνητη την προτιμώ και πισωκίνητη μόνο. Απο την άλλη όμως το PDK είναι αρκετά δελεαστικό
-
Το ιδανικο ειναι πισω κινηση και κιβωτιο PDK αν θες να λεγεσαι supercar που σεβεσαι τον εαυτο σου.
-
Τα πίσω φώτα είναι ακριβώς όπως είπε ο Νίκος: γλυκά.
Δε θέλω όμως μια 911 επειδή είναι γλυκιά. Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει το νέο πίσω μέρος...
-
Κούκλα...ειδικά στο λευκό με το καφέ δέρμα. Τυλίχτε μου μια παρακαλώ με PDK...αν ειναι και η S ακόμα καλύτερα. Πάντα πισωκίνητη!!
-
Porsche 911 (997 phase 2)