Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Κίνας 2008-Shanghai
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Κίνας 2008-Shanghai
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Formula 1
    41
    186
    340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Το είπαν στο RTL: 'Kimi let Felipe pass for the championship'

      Άντε...ένα σπασμένο μοτεράκι τώρα του Χάμιλτον να πάμε για 1-2

      ( )

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Μάλιστα...αγώνας τέλος, πρωτάθλημα (σχεδόν) τέλος για τον Μάσσα, at least η Φερράρι θα πάρει το κατασκευαστών, απίστευτα ΧΑΛΙΑ εικόνα η Φερράρι με τον Μάσσα...dominant win πραγματικά για τον Χάμιλτον.

        Να δούμε τι θα γίνει στο σπίτι του Μάσσα...

        Αυτά...καλημέρα.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Έτσι πρέπει να μιλάει ο Lewis όταν μουρμουράνε οι υπόλοιποι, στην πίστα και καθαρά. Πρέπει να καταλάβει ότι έτσι είναι καλύτερα. Σημαντικά μαθήματα από την Ιαπωνία και εμφατική απάντηση-τριήμερο στην πιό κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος.
          Φοβερή αττάκα περί 'discipline' (αν άκουσα καλά, γιατί τα streaming videos σήμερα μου ήταν άθλια) στο team radio της McLaren στο τέλος του αγώνα.
          Ψιλοσούπα από μονομαχίες ο αγών...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lack last edited by

            Βλέπω τον Lewis στον επόμενο αγώνα απλά να κάθεται πίσω από της Ferrari στην 3η θέση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geo-f1 last edited by

              Boring race!!!

              Κλειδωσε η τεταρτη θεση κατασκευαστων στον Αλονσο...εε Ρενω ηθελα να πω!!

              Πολυ καλος ο Λουης σημερα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Θα πέσει ο Μάσα πάνω στον Χάμιλτον, αυτή τη φορά δεν θα σπάσει η ρόδα (Σούμι) αλλά το ψυγείο του Χάμιλτον και θα πάρει το πρωτάθλημα ο Μάσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  phaethon last edited by

                  O Massa το χαβά του... όλα στο αμάξι. Θεός ο Kimi όταν του λένε για τους τελευταίους γύρους και τη 'μάχη' με το Massa (που ο Lewis είπε ότι σίγουρα ο Κιμι θα άφηνε το Μάσσα)... ήταν η καταλληλότερη στιγμή να τουν δούμε να σκάσει τέτοιο χαμόγελο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    απο τον αγωνα κραταω....

                    1.εμφανιση Χαμιλτον
                    2.χαμογελο Κιμι.

                    3.το οτι ο Κιμι στο βαθρο αμεσως αρχισε να πινει...

                    α ρε Κιμι ακομα σε παω μπαγασα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lack last edited by

                      Ο χρήστης pik. έγραψε:
                      3.το οτι ο Κιμι στο βαθρο αμεσως αρχισε να πινει...

                      Λογικό τι άλλο να κάνει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Πινει γιατί μετά τις φετινές λαμακίες του έχει να ρίξει πολύ γύρο σε 1 μήνα.

                        Ελπίζω σε δυνατή Ρενό με Αλόνσο του χρόνου...γιατί δεν τρώγεται άλλο αυτή η σούπα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thymios last edited by

                          Xάλια ο αγώνας...ευτυχώς δηλαδή που χα ένα σωρό δουλειές να κάνω πρωί πρωί...
                          Σκόρπιες σκέψεις;

                          1 Οι σύγχρονες πίστες (πλην Πόλης) δεν αντέχονται με τίποτα. Τεράστιοι χώροι διαφυγής, φαρδιές στροφές, ένας απέραντος χώρος στο πτικό σου πεδίο και το μονοθέσιο δείχνει να σέρνεται...Και από προσπεράσματα, απλά μηδέν! Δε χρειάζονται μόνο έντονα φρεναίσματα μετά από ευθείες για να δεις προσπέρασμα. Χρειάζεται και μια χάραξη με στροφές @ρχιδάτες, που κάποιοι δε θα τολμούν...

                          2 Ο Χάμιλτον βιάζεται πάρα πολύ...μάλλον θέλει να προλάβει τον περσυνό τίτλο που έχασε στο νήμα. Έχει σκυλιάσει και μόνο καμια γκάφα της Μακ (σαν αυτές που κανε πριν 5 χρόνια πχ) θα του στερήσουν τοντίτλο

                          3 Οι κανονισμοί χωλαίνουν. Τι με νοιάζει εμένα τώρα ο τύπος του ελαστικού, το graining κι άμα πάτησε κάπου κι έχασε λίγη φόρα...Απλοποιημένοι κανονισμοί και μηχανική πρόσφυση χρειαζόμαστε για να σταματήσουμε τα χασμουρητά..Προσωπική άποψη πάντα...

                          4 Ο Μάσα είναι πολύ λίγος. Δε μπορεί το παιδάκι, μη το πιέζετε! Δε φτιάχτηκε για πρωταθλητής κι άμα ο Σούμι δεν έιχε την εμμονή για υποδεέστερο team-mate θα ταν σε καμιά Χόντα...

                          5 Τελευταία η αγαπημένη μου Φερράρι: Έφυγε ο Σούμι, το πάλεψε, έφυγε το επιτελείο, πλημμύρησε! Λα΄θος όλα, πέταξε έναν δικό της τίτλο...Εξακολουθεί να έχει κορυφαίο μονοθέσιο, αλλά αποδεινύεται ότι οι σύγχρονοι αγώνες είναι σκάκι: Θέλει αποφάσεις στο κλάσμα του δευτερολέπτου και προφανώς τη θέση του Ρος Μπρον δεν έχει κανείς υποκαταστήσει επάξια ως τώρα...

                          Αυτά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            og2002gr last edited by

                            Tι χαλια ηταν αυτα σημερα;
                            Ουτε ποινες, ουτε ιντριγκες με Αλονσο, ουτε μλκς του Χαμιλτον, τιποτα, μηδεν . Τζαπα ξυπνησα.
                            Που ειναι η Formula1 κυριοι????

                            (Και οχι μονο αυτο...νικησε και ο Χαμιλτον )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              scotsezos last edited by

                              οπότε πάμε σε μία ψιλοεπανάληψη του περσινού πρωταθλήματος.

                              άντε να δούμε στη Βραζιλία!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sosna last edited by

                                Βαρετός αγώνας,τσάμπα το ξύπνημα!

                                Θετική η εμφάνιση του Κούμπικα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Μετά από 3 αγώνες που έγιναν όλα (κέρδισε ακόμα και η Minardi) από το σημερινό το μόνο που κρατώ είναι το προβάδισμα της Φερράρι για το κατασκευαστών.

                                  Στο πρωτάθλημα οδηγών και πάλι ο LH θα πάει στη Βραζιλία με +7 πόντους. Πέρυσι ο FM είχε δώσει τη νίκη στον KR και το πρωτάθλημα. Φέτος λίγο αργά η Φερράρι έπαιξε το παιγνίδι του #1 οδηγού (κάτι που είχε παίξει η McLaren από την αρχή της season) και κατάφερε να μειώσει τις απώλειες. Thumbs up λοιπόν στην McLaren και ένα μεγάλο thumbs down στους κόκκινους.

                                  Εδώ λοιπόν καθώς πολύ κόκκινοι νοσταλγούν την περίοδο MS στη Φερράρι (και του γραφόντος περιλαμβανομένου) αποδεικνύεται το μεγαλείο της πολιτικής του #1 οδηγού. Αν η Φερράρι είχε επιλέξει #1 οδηγό από την αρχή της season (όπως έγινε στη McLaren) πολύ αμφιβάλλω αν τα αποτελέσματα θα ήταν όπως είναι σήμερα. Μάχες για να αποδειχτεί στη πίστα ο πιο γρήγορος οδηγός δεν έχουν λογική στη σημερινή Φ1 όπου πρακτικά το 2004 ήταν η τελευταία χρονιά του dominant all around μονοθεσίου. Ο Μάσσα δεν είναι καθόλου λίγος (όπως διάβασα προηγουμένως) καθώς σε Τουρκία, Σεβίλλη, Ουγγαρία, Μονακό (στις κατατακτήριες τουλάχιστον), Μπαχρέιν πήρε πολύ εύκολα το sculp όλων. Και τόσο η Τουρκία όσο και το Μπαχρέιν δεν είναι πίστες για παιδιά και στο Μονακό θέλει @@ να πας γρήγορα. Από το grid είναι και άτυχος (να σου σκάει ο κινητήρας 3 γύρους πριν το τέλος όταν στον KR στη Γαλλία τα είχε καταφέρει με μισό αγώνα χωρίς εξάτμιση είναι ατυχία) και επιρεπής στα λάθη όταν βρεθεί πίσω (πρώτοι 2 αγώνες, Σιγκαπούρη, Silverstone). Αυτό δεν τον κάνει μεγάλο πρωταθλητή. Μισεί τη βροχή (αν και πιθανά οι επιδόσεις του να ήταν και το αποτέλεσμα λαθών στο σχεδιασμό του μονοθεσίου) αλλά δεν δίστασε σε μία Monza που ο LH & KR πλατσούριζαν να κάνει έναν απίστευτο για τις συνθήκες χρόνο. Για τον Ραικόνεν απλά φέτος δεν ήταν στο μονοθέσιο που θα του ταίριαζε. Εδώ όμως φταίει αυτός και όχι οι σχεδιαστές γιατί αν το χειμώνα καθόταν σοβαρά να εξελίξει αυτός το μονοθέσιο και όχι ο team-mate του με τους 2 δοκιμαστές (άκουσον, άκουσον δύο δοκιμαστές στη Φερράρι λες και δεν μπορούν με έναν να τα βγάλουν πέρα με το σημερινό καθεστώς δοκιμών) θα είχε ένα μονοθέσιο που θα μπορούσε να στηθεί πολύ καλύτερα στις κατατακτήριες και θα είχε μάλλον με ευκολία πάρει κεφάλι στην ομάδα από νωρίς.

                                  Φέτος λοιπόν θα έχουμε πρωταθλητή (δεν πιστεύω στα θαύματα και πέρυσι είχε γίνει ήδη ένα αν γίνει και 2ο τότε πραγματικά ο Lewis δεν θα το πάρει ποτέ το πρωτάθλημα) από την ομάδα που επένδυσε στον 1ο της οδηγό και πρωταθλημα κατασκευαστών από το μονοθέσιο που έχει πρακτικά πάρει παραμάζωμα όλα τα FL της περιόδου δείχνοντας το πόσο σε στρατηγικό επίπεδο η Φερράρι φέτος ήταν πολύ λίγη. Να θυμιθούμε τι? Την Βαλένθια, τις αλλοπρόσαλες στρατηγικές, τη Σιγκαπούρη? το Magny Cours? Χωρίς τιμωρία στα λάθη (κάποτε ένας μηχανικός έκανε λάθος με ένα μπουλόνι και πήγαινε σπίτι του σήμερα ο κύριος υπεύθυνος του φιάσκου της Σιγκαπούρης είναι ακόμα στη Φερράρι) και σοβαρότητα στην οργάνωση δεν φτιάχνεται ομάδα. Πολύ Δημοσιο-Υπαλληλική νοοτροπία βλέπω στη Φερράρι και κρίμα γιατί δεν θέλει πολύ να χάσεις την πρωτιά στο μονοθέσιο και μετά να μετράς τα χρόνια ξηρασίας όπως τα μετρούσες το 80 και το 90.....

                                  ΥΣ. Χρόνια άκουγα δε, πόσο καλός είναι ο ΚR και πόσο @@@@κες είναι οι συνοδηγοί του MS. Για καιρό διάβαζα και άκουγα για το μέσον του FM στη Φερράρι. Μετά από κάποιους αγώνες φέτος όλα αυτά έσβησαν καθώς σε ορισμένες πίστες ο FΜ έδειξε χωρίς άλλο ότι το κατέχει το άθλημα. Δεν είναι Σουμάχερ ή Σέννα αλλά πολύ αμφιβάλλω να είναι πολύ καλύτερος του ο LH ή ο RK. Το γεγονός αυτό δείχνει το πόσο σωστός ήταν ο MS για τον FM. Στο Interlagos λοιπόν όπου μετά από πολλά χρόνια θα έχουμε υποψήφιο πρωταθλητή Βραζιλιάνο και με όλους τους μάγους του Αμαζονίου με κούκλες Βουντού (χρώματος μαύρου και ασημί ως επί το πλείστον) θα έχει γέλιο. Ο Faflatio πάντως έχει σε ένα δίκαιο. Ο LH δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δώσει οποιαδήποτε αφορμή στους αγωνοδίκες της Βραζιλίας γιατί ένα πέναλτυ 10 δεύτερων στα πιτς και το παιγνίδι θα χαθεί ή μία εκκίνηση με ποινή 10 θέσεων που θα τον βάλει να τρέχει στα λιοντάρια της στούκας (Nakajima και Σία). Με πολύ συντηρητική πολιτική μπορεί με άνεση την 4η θέση η οποία του εξασφαλίζει το πρωτάθλημα και έτσι πρέπει να οδηγήσει. Θα πρέπει να προσέξει δε, πάρα πολύ καθώς έχει εξασφαλίσει ένα μεγάλο αριθμό αντιπαθειών στο grid και η γενικότερη τάση του δεν τον βοηθάει. Θα ήθελα να δω τον FM 1ο στην 5η θέση τον FA και πίσω του τον LH στους τελευταίους γύρους στο Interlagos. Εκεί βλέπω το Ισπανικό Παγώνι να του κάνει τη ζωή δύσκολη. Και αυτό και μόνο είναι αρκετό για να δείξει το πόσο δύσκολος θα είναι για τον Βρετανό ο τελευταίος αγώνας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lord_rutherford last edited by

                                    Εγώ το λέω εδώ και καιρό. Οι πίστες Τίλκε που ευνοούν προσπέρασμα (λέμε τώρα) είναι πολύ μούφα. Απορώ πως στις παλιές που ήταν κανονικές γίνονται ωραία ματς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      patro last edited by

                                      Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                                      Εγώ το λέω εδώ και καιρό. Οι πίστες Τίλκε που ευνοούν προσπέρασμα (λέμε τώρα) είναι πολύ μούφα. Απορώ πως στις παλιές που ήταν κανονικές γίνονται ωραία ματς.

                                      μηπως κανεις λαθος ? για ξανασκεψου το. οι πιστες τιλκε ειναι πολυ καλες πιστες - σπανια βλεπεις ενα μονοθεσιο να μη μπορει να προσπερασει.

                                      απ ταλλα.

                                      τα 2 πρωταθληματα πανε αντιστροφα...μακλαρεν - μασσα επρεπε να πανε.

                                      ο χαμιλτον δεν εχει αντιμετωπισει ουτε ενα μηχανικο προβλημα θα συνεχιστει αυτο για 18ο αγωνα?

                                      νομιζω οτι αυτο ειναι το πιο ανταγωνιστικο πρωταθλημα που εχουμε δει και δυστυχως με τις αλλαγες κανονισμων θα κανουμε χρονια να δουμε τετοιο κλειστο grid.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        phaethon last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        ΥΣ. Χρόνια άκουγα δε, πόσο καλός είναι ο ΚR και πόσο @@@@κες είναι οι συνοδηγοί του MS. Για καιρό διάβαζα και άκουγα για το μέσον του FM στη Φερράρι. Μετά από κάποιους αγώνες φέτος όλα αυτά έσβησαν καθώς σε ορισμένες πίστες ο FΜ έδειξε χωρίς άλλο ότι το κατέχει το άθλημα. Δεν είναι Σουμάχερ ή Σέννα αλλά πολύ αμφιβάλλω να είναι πολύ καλύτερος του ο LH ή ο RK. Το γεγονός αυτό δείχνει το πόσο σωστός ήταν ο MS για τον FM.

                                        Πάνω σε όλα αυτά, για να μη μπερδευόμαστε, πρέπει απλά επιτέλους ο κόσμος να δει το εξής απλό: Ο Schumacher ήταν... τελικά ΠΟΛΥ καλός και πέρα από τα Νο1, Νο2 και κουραφέξαλα έσβηνε οτιδήποτε βρισκόταν γύρω του. Τα 'δε με θέλει στην ομάδα του, φοβάται' κτλ τα λέγανε όλοι έξω απ'το χορό και κατά βάθος ούτε οι ίδιοι θέλανε να τον έχουνε teammate.
                                        Ο Massa είναι πολύ καλός οδηγός και σίγουρα φέτος έχει αποδώσει πάνω από τις προσδοκίες της κοινής γνώμης. Είχε υποτιμηθεί σε μεγάλο βαθμό λόγω της παρουσίας του Schumacher απλά γιατί πολύς κόσμος δεν καταλάβαινε πόσο καλύτερος ήταν ο Γερμανός από τους άλλους. Το γεγονός ότι ο Massa μέχρι τώρα (κι αν τελικά χάσει τον τίτλο) δεν έχει καθαρίσει το πρωτάθλημα είναι κυρίως εξαιτίας των επιλογών της Ferrari... κάτι που επιβεβαιώνει, όμως, το λυπηρό ότι δε χρειάζεται να είσαι κανας εξαιρετικός για να πάρεις πρωτάθλημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          phaethon last edited by

                                          Πάντως καθήστε λίγο, να καταλάβουμε τον κανονισμό: Δεν επιτρέπονται οι team orders, δεν επιτρέπεται να λες στον ασύρματο 'let him pass', ή δεν επιτρέπεται να αφήνεις τον άλλον στην τελευταία ευθεία?

                                          Και κάτι που ανέφερα και πιό πριν για το radio, αλλά στη συνέντευξη τύπου βγάζει περισσότερο γέλιο:

                                          ***Q: At the end of the race Ron came on and talked about ‘keeping up the discipline’. Has that what it has all been about? **
                                          LH: He didn’t say anything to me.

                                          Q: That’s what came over on the radio.
                                          LH: I don’t remember hearing that, if I am honest. Maybe I was trying to talk to them at the same time.*

                                          Ρε τον αλήτη, χαχαχα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Εδώ λοιπόν καθώς πολύ κόκκινοι νοσταλγούν την περίοδο MS στη Φερράρι (και του γραφόντος περιλαμβανομένου) αποδεικνύεται το μεγαλείο της πολιτικής του #1 οδηγού. Αν η Φερράρι είχε επιλέξει #1 οδηγό από την αρχή της season (όπως έγινε στη McLaren) πολύ αμφιβάλλω αν τα αποτελέσματα θα ήταν όπως είναι σήμερα.

                                            Για να παιξεις το παιχνιδι του #1 οδηγου, πρεπει να εχεις και καποιον που μπορεις να το παιξει. Φετος η Φερραρι ειχε 2 #2 οδηγους, αρα δεν μπορουσε να παιξει κανενα παιχνιδι. Κοινως δεν μπορεις οταν στο ψυγειο σου εχεις πρασσα, να θες να μαγειρεψεις κρέας.

                                            Κατα τα αλλα, δικαιως ο Χαμιλτον θα το παρει φετος. Ειναι εξαιρετικος οδηγος (ασχετως ολων των αλλων) και το καλυτερο μονοθεσιο δεν ειχε καποιον που θα μετετρεπε την ανωτεροτητα του εξοπλισμου, σε πρωταθλημα οδηγων. Κατασκευαστων και πολυ μας ειναι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr