-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
δηλαδη nass θεωρεις οτι εχουν αλλαξει πολλα και εχουν τηρηθει οσα δηλωθηκαν και γενικα αναβαθμιστηκε η ασφαλεια των αγωνιζομενων απο τα τελευταια τραγικα γεγονοτα και την αποχη τοτε των οδηγων?Δε νομίζω ότι είπα ή υπαινίχθηκα κάτι τέτοιο Απλώς λέω πως πρέπει να είμαστε ρεαλιστές: αν είναι να βάζουμε μπαριέρες ακόμα και στις ευθείες, τότε δεν θα κάνουμε καθόλου ράλι. Μην ξεχνάμε πως στα ράλι ο οδηγός πρέπει να προσαρμόζεται στο φυσικό περιβάλλον και όχι το ανάποδο (όπως στις αναβάσεις ή τις πίστες). Ναι, γκρεμοί σαν του Δροσοχωρίου ή του Χάνι Ζαγκανά θέλουν ειδική αντιμετώπιση. Αλλά αν είναι σε κάθε πλαγιά (και νομίζω η συγκεκριμένη στη Δράμα είναι στην κατηγορία 'κάθε πλαγιά') να βάζουμε μπαριέρα... Να το θέσω διαφορετικά: και στη Φιλανδία πάνε με 200 με τα τεράστια δέντρα στα 2 μέτρα από το δρόμο. Τι πρέπει να κάνουν ?
Από τη φωτο που είδα η επιβράδυνση ήταν πολύ πρόχειρα στημένη...
-
Δεν μίλησε κανεις για μπαριέρες στην ευθεία Νass. Για διαδρομές τύπου Χάνι Ζαγκανά (τελευταίο κομμάτι που είναι πολύ πατημένο με μεγάλες ταχύτητες) θεωρώ ότι είναι απαραίτητες.
Για τα σηκαίην...σκοπός τους είναι να μειώνεται η ταχύτητα πριν από κάποια επικίνδυνη στροφή... σωστά?
ποιος ο λόγος να μπαίνει ΜΕΤΑ από έξοδο πατημένης στροφής? (κενταυρος 2008) τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει εκεί ένα δυνατό φρενάρισμα?
Επίσης πόσο κλειστά ή ποσο ανοιχτά πρέπει να είναι? να περνάς με 3η-4η ή 1η-2η? Δεν θα πρεπε να ναι στάνταρ η απόσταση ανάμεσα στα τσέρσεη σε όλους τους αγώνες? γιατί έως τώρα σε κάθε αγώνα έχουν διαφορετικό άνοιγμα. -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Δεν μίλησε κανεις για μπαριέρες στην ευθεία Νass.Μα αν κατάλαβα καλά η απουσία μπαριέρας στο σικέιν της Δράμας θεωρήθηκε από κάποιους συνφορουμίτες (πχ. glf) η αιτία της 'πτήσης' του άτυχου (και τυχερού) πληρώματος -και ας ήταν η όλη φάση πάνω στην ευθεία. Ναι, στο σικέιν, αλλά στην ευθεία. Δηλαδή αν η συγκεκριμένη πλαγιά ήταν στροφή και όχι ευθεία με σικέιν, θα ήθελε και εκεί μπαριέρα ? Μα τέτοιες πλαγιές έχουν όλες ανεξαιρέτως οι ειδικές στην Ελλάδα, τι να κάνουμε, να πάμε στο Βέλγιο να κάνουμε αγώνες ανάμεσα στα χωράφια (και εκεί βέβαια έπεσε πρόπερσι ο Scandola (?) μέσα στη λίμνη ). Αυτό θέλω να πω, πως δεν είναι ρεαλιστικό σε κάθε τέτοια πλαγιά να ζητάμε μπαριέρα διότι τέτοιες πλαγιές είναι μέρος των ράλι (αν ήταν ανάβαση, δηλ. 3 Km 'ελεγχόμενου' δρόμου, τότε θα ήταν άλλη ιστορία).
-
Απ'ότι καταλαβα εγω,ο glf κατηγορει την κακη τοποθετηση της επιβραδυνσης,που μπήκε σε σημειο που μονο κακο μπορει να φερει (εκει που δεν εχει μπαριέρες)
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Απ'ότι καταλαβα εγω,ο glf κατηγορει την κακη τοποθετηση της επιβραδυνσης,που μπήκε σε σημειο που μονο κακο μπορει να φερει (εκει που δεν εχει μπαριέρες)ε ναι βρε Νάσσο, αυτό είναι το θέμα.
αν είναι να μπει επιβράδυνση σε μια ευθεία, το σημείο ΔΕΝ θα πρέπει να έχει γκρέμι από κάποια πλευρά του.
να υπάρχει 'χώρος διαφυγής' από τη μαλακιά που θα γίνει.
να μην δίνουμε επιπλέον ποσοστά για καταστροφή.
αυτό δεν σημαίνει ασφάλεια ?ίσα ίσα που εγώ λέω ναι σε δύσκολες ειδικές, σε βρεγμένες ειδικές, σε ειδικές με ομίχλη, σε ειδικές με χιόνι κιόλας! εκεί οφείλει να προσαρμοστεί ο οδηγός στις συνθήκες. αλλά όχι να τον 'σπρώχνουμε' στο γκρέμι με ένα όπως είπες και συ κακοστημένο σικαιην.
αλήθεια, δεν υπάρχουν προδιαγραφές για αυτές τις επιβραδύνσεις ?
όταν ήμουν πλοηγό 00 στο ράλλυ Αλεξανδρούπολης το 2005 σταμάτησα σε ένα σικαίην και είπα πολύ ευγενικά στον κριτή να... πάρει το αυτοκίνητο του που το είχε παρκάρει ΜΕΤΑ το σικαιην, δίπλα στο δρόμο γιατί του ήταν χρήσιμη η... κοτσαδούρα του αυτοκινήτου για να... κορδελιάσει.
του ειπα ότι αν κάποιος χάσει τα φρένα και φύγει στα αριστερά θα πρέπει να βρει βαφέα...
το κατάλαβε με την πρώτη και πήρε το αυτοκίνητο από εκεί..............................αρε ιστορίες που έχω να λέω τη Γκαλφούλα όταν μεγαλώσει και θελήσει τιμόνι.....
-
glf, η ερώτησή μου είναι: αν η ίδια πλαγιά ήταν σε μία στροφή θα έπρεπε να μπει μπαριέρα ή όχι ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
glf, η ερώτησή μου είναι: αν η ίδια πλαγιά ήταν σε μία στροφή θα έπρεπε να μπει μπαριέρα ή όχι ?ναι, θα έπρεπε να υπάρχει μπαριέρα. είναι απότομη πλαγιά και στη συγκεκριμένη ειδική όλες οι στροφές σε απότομες πλαγιές έχουν μπαριέρα. Η κοινή λογική στην τοπική Νομαρχία τις τοποθέτησε.
τα μόνα σημεία της ειδικής που δεν έχουν μπαριέρα είναι οι ευθείες. εκεί δεν χρειάζεται μπαριέρα γιατί πας... ίσια.αλλά όταν μου βάζεις σικεϊν που απαιτεί μια τιμονιά να πάει στο γκρεμό και μια στην πλαγιά, ε τότε και πάλι η κοινή λογική λέει ότι απαιτείται μπαριέρα.
η λύση ? δεν βάζεις το σικέϊν...... (ή βάζεις τη Νομαρχία να σου περάσει μπαριέρα στο σημείο του σικεϊν )
ρε συ Νάσσο απορώ τι με ρωτάς τώρα !
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή πρέπει να μπαίνουν μπαριέρες και στις ευθείες ? Είναι ρεαλιστικό αυτό ?Aν κατω εχει γκρεμο 170 μετρα, ναι να μπαινουν!!!
Οπως καλα νωριζετε, ενα αγωνιστικο ειναι πιθανον να εκτραπε της πορειας του οπουδηποτε. -
Ο χρήστης glf έγραψε:
glf, η ερώτησή μου είναι: αν η ίδια πλαγιά ήταν σε μία στροφή θα έπρεπε να μπει μπαριέρα ή όχι ?
ναι, θα έπρεπε να υπάρχει μπαριέρα. είναι απότομη πλαγιά και στη συγκεκριμένη ειδική όλες οι στροφές σε απότομες πλαγιές έχουν μπαριέρα. Η κοινή λογική στην τοπική Νομαρχία τις τοποθέτησε.
τα μόνα σημεία της ειδικής που δεν έχουν μπαριέρα είναι οι ευθείες. εκεί δεν χρειάζεται μπαριέρα γιατί πας... ίσια.αλλά όταν μου βάζεις σικεϊν που απαιτεί μια τιμονιά να πάει στο γκρεμό και μια στην πλαγιά, ε τότε και πάλι η κοινή λογική λέει ότι απαιτείται μπαριέρα.
η λύση ? δεν βάζεις το σικέϊν...... (ή βάζεις τη Νομαρχία να σου περάσει μπαριέρα στο σημείο του σικεϊν )
ρε συ Νάσσο απορώ τι με ρωτάς τώρα !
Εσύ από κοντά που το έχεις δει σίγουρα έχεις καλύτερη άποψη από μένα. Αλλά από τη φωτο που είδα δε μου φάνηκε για κάτι περισσότερο από μια πλαγιά σαν αυτές που υπάρχουν συνεχώς σε όλες τις ειδικές. Πάντως 170 μέτρα που λέει ο φίλος S3 σίγουρα δεν είναι... Αν είναι σε κάθε πλαγιά να βάζουμε μπαριέρα, τότε ας μην γίνονται ράλι καλύτερα, αυτό θέλω να πω. Αν φυσικά είναι όντως κάτι περισσότερο (πχ. στο Χάνι Ζαγκανά), ε τότε προφανώς και χρειάζεται. Αυτό είναι όλο.
-
Η απόσταση δεν ξερω πόση ειναι σε μετρα,αλλα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ 100+,και ας μην φαινεται στη φωτο λογω συμπίεσης της προοπτικης.
Αυτο που εχει σημασια πάντως,ειναι οτι εαν δεν υπήρχανε τα λαστιχα στην επιβραδυνση να σπρωξουνε το αυτοκινητο στο γκρεμο,το ατυχημα θα ειχε αποφευχθει -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Οδηγοί ενεργοποιηθείτε, όλα τα πάρα πάνω είναι το χτύπημα της ΚΑΜΠΑΝΑΣ ΣΑΣ
+1
-
Κύριε Νάσσο σαν δόκιμος τεχνικός έφορος έμαθα στο σεμινάριο ότι μετά από μια δυνατή σύγκρουση του αυτοκινήτου,οι ζώνες πρέπει να κόβονται από τους τεχνικούς εφόρους για λόγους ασφάλειας.Στις φωτογραφίες με το αυτοκίνητο του Κοσμίδη,οι ζώνες βρίσκονται ακόμα στις θέσεις τους.
-
να κόβονται σε περίπτωση που κολλήσει η αγκράφα ή να κόβονται για να μην χρησιμοποιηθούν στο μέλλον?
-
Ο χρήστης gazofon_20 έγραψε:
Κύριε Νάσσο σαν δόκιμος τεχνικός έφορος έμαθα στο σεμινάριο ότι μετά από μια δυνατή σύγκρουση του αυτοκινήτου,**οι ζώνες πρέπει να κόβονται από τους τεχνικούς εφόρους **για λόγους ασφάλειας.Στις φωτογραφίες με το αυτοκίνητο του Κοσμίδη,οι ζώνες βρίσκονται ακόμα στις θέσεις τους.Και αυτό το δικαίωμα, το δίνει ποιός ?
Άν είναι έτσι, να σπάνε και το κάθισμα. Να μην κάνουν και μισές δουλειές.edit : γνωριζω οτι το σωστο ειναι να αλλαζονται οι ζωνες και το καθισμα μετα απο ατυχημα, η ενσταση μου ειναι αν επιτρεπεται να κανει κατι τετοιο ενας ΤΕ.
-
Ο χρήστης gazofon_20 έγραψε:
Κύριε Νάσσο σαν δόκιμος τεχνικός έφορος έμαθα στο σεμινάριο ότι μετά από μια δυνατή σύγκρουση του αυτοκινήτου,οι ζώνες πρέπει να κόβονται από τους τεχνικούς εφόρους για λόγους ασφάλειας.Στις φωτογραφίες με το αυτοκίνητο του Κοσμίδη,οι ζώνες βρίσκονται ακόμα στις θέσεις τους.Είσαι σίγουρος πως αυτό έμαθες ? Ή μήπως οι ετικέττες αναγνώρισης από τις ζώνες ?
Και τέλος πάντων, αυτό είναι το θέμα της συγκεκριμένης συζήτησης ? -
Κοιτα μην πας σε καενα αυτοκινητο και εκει που εχει ο αλλος τον καημο του εσυ αρχισεις να κοβεις ζωνες.
Δεν σε βλεπω καλα. -
Η θεση των Κοσμιδη/Βασιλειαδη βρισκεται εδω:
http://www.r40.gr/index.php?option=com_ ... Itemid=187
-
Συγνωμη ρε παιδια αλλα δεν καταλαβαινω κατι.
Οι τεχνητες επιβραδυνσεις ειναι φτιαγμενες ετσι ωστε το ατοκινητο να περναει με 1η ταχυτητα και 20 - 30 χλμ/ω ακολουθωντας πορεια τυπου 'S'.
Πως γινεται με τετοια ταχτητα να γινει αυτο που συνεβη στον κ.Κοσμιδη ?
Στην φωτο που παρεθεσε ο HUNTER αν κει δεν μπορω να διακρινω καλα , νομιζω οτι η επιβραδυνση δεν αποτελειται απο 3 τοιχάκια αλλα απο 2 με αποτελεσμα να μην ειναι επιβραδυνση αλλα εμποδιο.
Ειναι ετσι ή κανω λαθος ? -
Και συνεχίζω. Όντως η επιβραδυνση ειχε δυο τοιχακια. Και οσο κααλαβαινω , ο Κοσμιδης πηγε (οπωςολοι φανταζομαι ) να τα περασει διαγωνια με ταχυτητα, και καλα εκανε εφ οσον ηταν ετσι στημενα. Ο τροχος βρηκε στο ενα απο τα λαστιχα το οποιο ισως να ειχε αλλαξει και θεση απο τους προηγουμενους και εγινε το κακο.
Το θεμα ειναι , οποιος ναναι , χωνει στην πορεια των αγωνιζομενων οτι ναναι ?
Δεν υπαρχει συγκεκριμενη προδιαγραφη για τις επιβραδυνσεις ?
Και πληρονωντας αυτη την συμμετοχη , τι αγοραζει ο αγωνιζομενος ? το κλεισιμο του δρομου και την χρονομετρηση ? Καποιος απο εξω να τον προφυλαξει λιγο δεν υπαρχει ? -
Ο χρήστης kakofonix έγραψε:
Δεν υπαρχει συγκεκριμενη προδιαγραφη για τις επιβραδυνσεις ?Δεν λες παλι καλα που δεν εγινε με αερομετακινουμενα τζερσεϊ οπως το Τατοϊ
Ασφάλεια ειδικών διαδρομών?!?!?!?!?