-
Δεν ξερω αν ειχατε ποτε την απορια που εχω κ εγω.
Παντως, αν υποθεσουμε οτι οσοι δουλευουν σε μια εταιρεια οπως η bmw καθε αλλο παρα βλακες ειναι, εγω πιστευω οτι τους παιρνει περιπου 10 λεπτα με ενα τεταρτο καθε φορα. Και πολλα λεωαποδεικτικα στοιχεια:
σχεδον 20 χρονια μετα
σχεδον 20 χρονια μετα:
σε αυτα τα 20 χρονια πιστευω οτι στο σχεδιαστικο κεντρο της bmw (αν υπαρχει τετοιο πραγμα ), δεν πρεπει να εχουν σπαταληθει πανω απο 3 τεταρτα απο τους.. 'σχεδιαστες', και πανω απο 10 ευρω ως αμοιβη για τους.. σχεδιαστες
εκτος αν απλως βαριουνται πολυ, και θελουν να κανουν κ μας που βλεπουμε αυτα τα οργανα και το εσωτερικο να βαριομαστε ανελεητα (η βαρεμαρα ΕΙΝΑΙ μεταδοτικη, παρα τις φημες που υπαρχουν..).
ως συνεπεια οι αγοραστες BMW βαριουνται και κολλανε και αλλους βαρεμαρα και οταν κανεις βολτα βλεπεις ολους αυτους τους ανθρωπους να κοιμουνται ορθιοι....
πραγματικα ειναι ενας φαυλος κυκλος...αληθεια, γιατι δεν δινουν τα οργανα τους να τα σχεδιαζει καποιος που ξερει, οπως πχ η alfa romeo;
-
Δεν ξερω αν ειχατε ποτε την απορια που εχω κ εγω.
Παντως, αν υποθεσουμε οτι οσοι δουλευουν σε μια εταιρεια οπως η bmw καθε αλλο παρα βλακες ειναι, εγω πιστευω οτι τους παιρνει περιπου 10 λεπτα με ενα τεταρτο καθε φορα. Και πολλα λεωαποδεικτικα στοιχεια:
σχεδον 20 χρονια μετα
σχεδον 20 χρονια μετα:
σε αυτα τα 20 χρονια πιστευω οτι στο σχεδιαστικο κεντρο της bmw (αν υπαρχει τετοιο πραγμα ), δεν πρεπει να εχουν σπαταληθει πανω απο 3 τεταρτα απο τους.. 'σχεδιαστες', και πανω απο 10 ευρω ως αμοιβη για τους.. σχεδιαστες
εκτος αν απλως βαριουνται πολυ, και θελουν να κανουν κ μας που βλεπουμε αυτα τα οργανα και το εσωτερικο να βαριομαστε ανελεητα (η βαρεμαρα ΕΙΝΑΙ μεταδοτικη, παρα τις φημες που υπαρχουν..).
ως συνεπεια οι αγοραστες BMW βαριουνται και κολλανε και αλλους βαρεμαρα και οταν κανεις βολτα βλεπεις ολους αυτους τους ανθρωπους να κοιμουνται ορθιοι....
πραγματικα ειναι ενας φαυλος κυκλος...αληθεια, γιατι δεν δινουν τα οργανα τους να τα σχεδιαζει καποιος που ξερει, οπως πχ η alfa romeo;
-
Δεν ξερω αν ειχατε ποτε την απορια που εχω κ εγω.
Παντως, αν υποθεσουμε οτι οσοι δουλευουν σε μια εταιρεια οπως η bmw καθε αλλο παρα βλακες ειναι, εγω πιστευω οτι τους παιρνει περιπου 10 λεπτα με ενα τεταρτο καθε φορα. Και πολλα λεωαποδεικτικα στοιχεια:
σχεδον 20 χρονια μετα
σχεδον 20 χρονια μετα:
σε αυτα τα 20 χρονια πιστευω οτι στο σχεδιαστικο κεντρο της bmw (αν υπαρχει τετοιο πραγμα ), δεν πρεπει να εχουν σπαταληθει πανω απο 3 τεταρτα απο τους.. 'σχεδιαστες', και πανω απο 10 ευρω ως αμοιβη για τους.. σχεδιαστες
εκτος αν απλως βαριουνται πολυ, και θελουν να κανουν κ μας που βλεπουμε αυτα τα οργανα και το εσωτερικο να βαριομαστε ανελεητα (η βαρεμαρα ΕΙΝΑΙ μεταδοτικη, παρα τις φημες που υπαρχουν..).
ως συνεπεια οι αγοραστες BMW βαριουνται και κολλανε και αλλους βαρεμαρα και οταν κανεις βολτα βλεπεις ολους αυτους τους ανθρωπους να κοιμουνται ορθιοι....
πραγματικα ειναι ενας φαυλος κυκλος...αληθεια, γιατι δεν δινουν τα οργανα τους να τα σχεδιαζει καποιος που ξερει, οπως πχ η alfa romeo;
-
Αυτό πάντως για μένα είναι το απόλυτο οδηγοκεντρικό ταμπλώ που έχω δει σε αυτοκίνητο.
-
το θεμα δεν ειναι αν ειναι οδηγοκεντρικο, πρακτικο, ομορφο, ασχημο, ψηλο, κοντο.
το θεμα ειναι: ποση ωρα τους πηρε να το σχεδιασουν; και κυριως οχι τοτε. κυριως σημερα -
5 με 10 δευτερολεπτα.Τα υπολοιπα 30 το κατασκευαζουν γι αυτο ειναι ψευτικο και αχρωμο.
-
Μα γενικότερα τα ταμπλό της BMW δεν έχουν στόχο την ομορφιά, αλλά τη ποιότητα, τη πρακτικότητα και την απόλυτα οδηγοκεντρική αίσθηση...γιαυτό και το κεντρικό τούνελ είναι ψηλό και γιαυτό το ταμπλό γέρνει προς τον οδηγό.
Τώρα πόση ώρα τους παίρνει...όσο παίρνει στην Audi π.χ.
-
Το ταμπλώ της Ζ4 που είναι αυτό που λέμε ότι απλά το συνηθίζεις με τον καιρό. Γενικά ο Bangle έχει αλλάξει πολλά από το παρελθόν της εταιρείας.
Το ταμπλώ της Brera πχ είναι υπέροχο γιατί είναι σε μεγάλο βαθμό το ίδιο με το ταμπλώ που ανέφερα πριν... -
Epic Thread
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Γιατί η Alfa Romeo έχει ωραιότερο εσωτερικό?
Προσωπικά τα εσωτερικά της BMW τα βρίσκω εξαιρετικά λόγω του minimal στον σχεδιασμό.χθες
σημερα
και δεν μπαινω καν στον κοπο για το εσωτερικο της 147, ειναι σα να κλεβω εκκλησια
η bmw εχει οχηματα minimal; γιατι εγω νομιζα οτι ανηκουν στην κατηγορια luxury
αν ειναι να πληρωνω τοσα λεφτα κ να'χω σχεδιασμο εσωτερικου ντατσουν, να λειπει.. -
δε θελω να σας απογοητευσω,αλλα ενας ειναι ο βασιλιας των εσωτερικων...
επρεπε να βαλω με flat τιμονακι...
-
+οο
Η συγκριση ειναι διχως αυριο...
-
και μη νομιζετε, δεν ειμαι κανας φανατικος ιταλοφιλος..
για παραδειγμα, πιστευω οτι η μερσεντες ξερει να σχεδιαζει τοσο αυτοκινητα οσο και το... εσωτερικο τους.
βεβαια εγω δεν θα επαιρνα μερσεντα...
θα προτιμουσα χαλαρα μπεμπα μαλιστα, γιατι ειμαι ΚΑΙ οδηγος που και που -τον περισσοτερο χρονο βεβαια χαζευω την εμφανιση -, αλλα οχι ρε γμτ με τετοιο interior -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε θελω να σας απογοητευσω,αλλα ενας ειναι ο βασιλιας των εσωτερικων...
επρεπε να βαλω με flat τιμονακι...
Συγγνώμη που θα σε στενοχωρήσω αυτή τη φορά....αλλά είναι επιεικώς μουντό και δίχως ίχνος έμπνευσης. Το βασιλιά του εσωτερικού design ψάξτε να τον βρείτε αλλού.
-
?
-
@ alba
ε οχι και μουντο...
περιμενω αντιπαραδειγμα -
ναι αλλα εχει 4 οθονες!!
sv2 περιμενω να βαλεις κατι πραγματικα εντυπωσιακο... -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
http://www.carbodydesign.com/archive/2006/09/14-honda-civic-type-r/Honda-Civic-Type-R-interior-lg.jpg?
εχεις δικιο, κ εγω εκπλησσομαι που ιαπωνας καταφερε να βαλει σε αμαξι του εσωτερικο που, αν μη τι αλλο, δεν ειναι... γιαπωνεζικο
ομως εχει flaws.. για παραδειγμα, δες που ειναι το... τσιγαροαναφτηρι...@Sv2. το λενε 'ελλειψη γουστου'
-
Μα ούτε εμένα μου αρέσει το εσωτερικό του Civic Εκτός των σκληρών πλαστικών και της 'υπερβολικής' σχεδίασης, σε κλείνει τόσο που νιώθεις ότι δεν βλέπεις αρκετά από το παρ μπριζ Για να δεις μούρη δεν το συζητάμε, μόνο αν κατέβεις κάτω και πας μπροστά να κοιτάξεις.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ζ8 Το ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ roadster που έχω δεί....
θα θελα να ξερα ποιο ειναι το ασχημοτερο που εχεις δει
Εσωτερικός Σχεδιασμός