-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και γιατί να μην πάρεις ένα focus? Οπτικά τουλάχιστον μου φαίνεται καλύτερα κατασκευασμένο από το volvo και αρκετά κομψότερο.
Έχει καλύτερους χώρους, πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, τιμόνι με καλύτερη αίσθηση, είναι πιο γρήγορο και φθηνότερο.Γιατί όταν κάποιος βάζει το C30 στις επιλογές του, προφανώς δεν θα μπορεί το πρωί να ξυπνάει και να αντικρίζει το θλιβερό σχεδιαστικά Focus μέσα στο γκαράζ του.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Και γιατί να μην πάρεις ένα focus? Οπτικά τουλάχιστον μου φαίνεται καλύτερα κατασκευασμένο από το volvo και αρκετά κομψότερο.
Έχει καλύτερους χώρους, πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, τιμόνι με καλύτερη αίσθηση, είναι πιο γρήγορο και φθηνότερο.Γιατί όταν κάποιος βάζει το C30 στις επιλογές του, προφανώς δεν θα μπορεί το πρωί να ξυπνάει και να αντικρίζει το θλιβερό σχεδιαστικά Focus μέσα στο γκαράζ του.
@νδρέας
Δε λες που τη μάζεψε η Ford και είδε λίγο τα πάνω της απ τα εξογκώματα που έβγαζε......τ' άβλεπες νύχτα και νόμιζες οτι ξαναβγήκαν οι συνταγματαρχαίοι με τ' άρματα
-
Προφανώς κάτι έχεις μπερδέψει με τις ημερομηνίες. Όταν την 'μάζεψε', η σχεδιαστική 'επανάσταση' της Volvo είχε ήδη ξεκινήσει με το S80.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Προφανώς κάτι έχεις μπερδέψει με τις ημερομηνίες. Όταν την 'μάζεψε', η σχεδιαστική 'επανάσταση' της Volvo είχε ήδη ξεκινήσει με το S80.@νδρέας
Μπα, ακόμα νωρίτερα είχαμε αρχίσει να τη λέμε 'κομψή' με το 850...
_
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Γιατί όταν κάποιος βάζει το C30 στις επιλογές του, προφανώς δεν θα μπορεί το πρωί να ξυπνάει και να αντικρίζει το θλιβερό σχεδιαστικά Focus μέσα στο γκαράζ του.@νδρέας
Τα παραλές τώρα. Αδιάφορο μπορεί να είναι, αλλά θλιβερά σχεδιαστικό σε καμία περίπτωση.
Στο κάτω κάτω αν το πάμε έτσι το C30 άνετα μπορεί να χαρακτηριστεί βατόμουρο και αποτυχημένο αυτοκίνητο. -
Λοιπόν...στόχος της Volvo με το C30 ήταν να πουλήσει σε κατηγορίες όπου δεν είχε καν φανταστεί εδώ και 20 χρόνια...δηλαδή σε άνδρες 50+ που θα το αγοράσουν ως καθημερινό εργαλείο μετακίνησης τώρα που τα παιδιά τους έχουν μεγαλώσει και δε χρειάζονται τόσο χώρους(και όταν λέω άντρες 50+ εννοώ αυτούς που δεν ανήκαν στο παραδοσιακό της πελατολόγιο)ή σε νέους ή νέα ζευγάρια οι οποίοι προτιμούν αντί για SUV βολικά οχήματα για μετακίνηση στην πόλη.Δεύτερον μέσα στο 2009 η Volvo θα ακολουθήσει τη γραμμή και θα βγάλει κινητήρες άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενους.Επίσης δεν είναι όλοι οι κινητήρες της Volvo από τη Ford παρά μόνο οι μικροί τετρακύλινδροι οι οποίοι πωλούν μόνο στην Ελλάδα.Θα το πω για πολλοστή φορά ότι οι Ευρωπαίοι παίρνουν diesel και όλοι οι υπόλοιποι βενζίνης 5κύλινδρους...η Volvo είναι γνωστή για αυτούς ακριβώς τους κινητήρες.Και εξανίσταμαι όταν ακούω κάποιους να θαυμάζουν το κινητήρα του ST αλλά όταν ο ίδιος κινητήρας είναι σε Volvo να τον βρίζουν.Και ο κινητήρας 2.5Τ με τα 230 άλογα είναι κινητήρας της Volvo εδώ και πολλά χρόνια,η Ford δεν έχει συμβάλλει ούτε 1% στη δημιουργία του και την εξέλιξή του,ενώ παράγεται και στο Skovde στη Σουηδία.Ο κινητήρας αυτός εφοδιάζει όλα τα μοντέλα της με εξαίρεση τα SUV της.Τέλος τόσο σε επίπεδο design όσο και σε επίπεδο ποιότητας των υλικών μέσα και έξω τα Volvo δεν έχουν καμία σχέση με τα Ford.Τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης απλώς τα εφεύρει η Volvo και τα εκμεταλλεύεται η Ford...και αυτό είναι το πρόβλημα της Volvo.Τέλος δεν είναι κακό ένα C30 να έχει σασί από το Focus καθώς το σασί του Focus θεωρείται το καλύτερο σασί στη μικρομεσαία κατηγορία από τους ειδικούς.Και μιλάμε για σασί γαιτί όλα τα μεταλλικά μέρη του αυτοκινήτου παράγονται στο Οlofstrom της Σουηδίας από Σουηδικό χάλυβα και δεν έχουν να κάνουν σε τπτ με τη Ford.Tέλος τα Volvo δεν ήταν ποτέ σπορ αυτοκίνητα αλλά έχουν το δικό τους στυλ που τα κάνουν μοναδικά.Είναι βαριά οχήματα προσανατολισμένα στην ασφάλεια,αξιόπιστα και με δυνατούς κινητήρες,σχετικά συντηρητικά απευθυνόμενα σε lux και όχι σπορ μετακινήσεις...και εκεί έγκειται η αποτυχία του C30 στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό πάει σαφώς καλύτερα και έχει πετύχει τους στόχους των πωλήσεων.Ένα Volvo σαν φιλοσοφία δεν μπορεί να συγκριθεί με μία BMW ή την Αlfa αλλά είναι πιο λογικό να συγκριθεί με ένα Lexus,ενα Lancia ή μία Mercedes.Οι μικροί κινητήρες που αγοράζουμε εδώ υπάρχουν λόγω CO2,αλλιώς δε θα υπήρχαν.Πηγαίνετε έξω και θα δείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι κινητήρες παρά μόνο diesel.
To C30 είναι ένα πολύ αθλητικό αυτοκίνητο ειδικά αν έχει διαφορετικό χρώμα στα μαρσπιέ και body kit.Σε λευκό με καφέ-χρυσαφί body kit είναι πολύ ωραίο.Όπως και το R-design...Αλλά είναι και exlusive.Δε θα το πάρει κάποιος 40άρης ή 50άρης που το θέλει σαν οικογενειακό για ταξίδια με αποσκευές...Η Volvo βγάζει άλλα οικογενειακά(στέισον και σεντάν)όμως πολύ ακριβότερα...και γι'αυτό το μοντέλο πουλάει μόνο στα BΠ ή στη Βουλιαγμένη και όχι μαζικά σε όλη την Ελλάδα όπως το S40.Και αυτό γιατί η πλειονότητα των Ελλήνων μπορεί να δώσει πάνω από 20-30χιλιάρικα για οικογενειακό αυτοκίνητο και όχι για ένα μοντέλο σπορ που απλά θα καλύπτει την τρέλλα του και όχι τις πρακτικές ανάγκες του.Aλήθεια πόσες GT βλέπετε στο δρόμο σε σχέση με 147;Πόσα Mini Cooper καινούρια σε μη ακριβές περιοχές;Το πρόβλημα είναι πως οι πρακτικοί Σουηδοί έβγαλαν ένα μη πρακτικό αυτοκίνητο...και το έβγαλαν ως το αρχικό νεανικό αυτοκίνητο που θα γνωρίσει στους εύπορους νέους τη Volvo που ως τότε την αγνοούσαν για να την έχουν υπόψιν τους πιο πολύ όταν θα κάνουν οικογένεια.(η Volvo έχει πολύ υψηλή πιστότητα πελατών) -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
(η Volvo έχει πολύ υψηλή πιστότητα πελατών)Λογικό...μετά από κάποια ηλικία, δεν ασχολείσαι με την αλλαγή αυτοκινήτου, αλλά με την αλλαγή πάνας για την ακράτεια, το σάκχαρο, την χοληστερίνη...
(σόρυ δεν άντεξα! )
Είναι πάντως ...συγκινητική η αγάπη σου για την Volvo!
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Λοιπόν...στόχος της Volvo με το C30 ήταν να πουλήσει σε κατηγορίες όπου δεν είχε καν φανταστεί εδώ και 20 χρόνια...δηλαδή σε άνδρες 50+ που θα το αγοράσουν ως καθημερινό εργαλείο μετακίνησης τώρα που τα παιδιά τους έχουν μεγαλώσει και δε χρειάζονται τόσο χώρους(και όταν λέω άντρες 50+ εννοώ αυτούς που δεν ανήκαν στο παραδοσιακό της πελατολόγιο)ή σε νέους ή νέα ζευγάρια οι οποίοι προτιμούν αντί για SUV βολικά οχήματα για μετακίνηση στην πόλη.Δεύτερον μέσα στο 2009 η Volvo θα ακολουθήσει τη γραμμή και θα βγάλει κινητήρες άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενους.Επίσης δεν είναι όλοι οι κινητήρες της Volvo από τη Ford παρά μόνο οι μικροί τετρακύλινδροι οι οποίοι πωλούν μόνο στην Ελλάδα.Θα το πω για πολλοστή φορά ότι οι Ευρωπαίοι παίρνουν diesel και όλοι οι υπόλοιποι βενζίνης 5κύλινδρους...η Volvo είναι γνωστή για αυτούς ακριβώς τους κινητήρες.Και εξανίσταμαι όταν ακούω κάποιους να θαυμάζουν το κινητήρα του ST αλλά όταν ο ίδιος κινητήρας είναι σε Volvo να τον βρίζουν.Και ο κινητήρας 2.5Τ με τα 230 άλογα είναι κινητήρας της Volvo εδώ και πολλά χρόνια,η Ford δεν έχει συμβάλλει ούτε 1% στη δημιουργία του και την εξέλιξή του,ενώ παράγεται και στο Skovde στη Σουηδία.Ο κινητήρας αυτός εφοδιάζει όλα τα μοντέλα της με εξαίρεση τα SUV της.Τέλος τόσο σε επίπεδο design όσο και σε επίπεδο ποιότητας των υλικών μέσα και έξω τα Volvo δεν έχουν καμία σχέση με τα Ford.Τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης απλώς τα εφεύρει η Volvo και τα εκμεταλλεύεται η Ford...και αυτό είναι το πρόβλημα της Volvo.Τέλος δεν είναι κακό ένα C30 να έχει σασί από το Focus καθώς το σασί του Focus θεωρείται το καλύτερο σασί στη μικρομεσαία κατηγορία από τους ειδικούς.Και μιλάμε για σασί γαιτί όλα τα μεταλλικά μέρη του αυτοκινήτου παράγονται στο Οlofstrom της Σουηδίας από Σουηδικό χάλυβα και δεν έχουν να κάνουν σε τπτ με τη Ford.Tέλος τα Volvo δεν ήταν ποτέ σπορ αυτοκίνητα αλλά έχουν το δικό τους στυλ που τα κάνουν μοναδικά.Είναι βαριά οχήματα προσανατολισμένα στην ασφάλεια,αξιόπιστα και με δυνατούς κινητήρες,σχετικά συντηρητικά απευθυνόμενα σε lux και όχι σπορ μετακινήσεις...και εκεί έγκειται η αποτυχία του C30 στην Ελλάδα.Στο εξωτερικό πάει σαφώς καλύτερα και έχει πετύχει τους στόχους των πωλήσεων.Ένα Volvo σαν φιλοσοφία δεν μπορεί να συγκριθεί με μία BMW ή την Αlfa αλλά είναι πιο λογικό να συγκριθεί με ένα Lexus,ενα Lancia ή μία Mercedes.Οι μικροί κινητήρες που αγοράζουμε εδώ υπάρχουν λόγω CO2,αλλιώς δε θα υπήρχαν.Πηγαίνετε έξω και θα δείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι κινητήρες παρά μόνο diesel.
To C30 είναι ένα πολύ αθλητικό αυτοκίνητο ειδικά αν έχει διαφορετικό χρώμα στα μαρσπιέ και body kit.Σε λευκό με καφέ-χρυσαφί body kit είναι πολύ ωραίο.Όπως και το R-design...Αλλά είναι και exlusive.Δε θα το πάρει κάποιος 40άρης ή 50άρης που το θέλει σαν οικογενειακό για ταξίδια με αποσκευές...Η Volvo βγάζει άλλα οικογενειακά(στέισον και σεντάν)όμως πολύ ακριβότερα...και γι'αυτό το μοντέλο πουλάει μόνο στα BΠ ή στη Βουλιαγμένη και όχι μαζικά σε όλη την Ελλάδα όπως το S40.Και αυτό γιατί η πλειονότητα των Ελλήνων μπορεί να δώσει πάνω από 20-30χιλιάρικα για οικογενειακό αυτοκίνητο και όχι για ένα μοντέλο σπορ που απλά θα καλύπτει την τρέλλα του και όχι τις πρακτικές ανάγκες του.Aλήθεια πόσες GT βλέπετε στο δρόμο σε σχέση με 147;Πόσα Mini Cooper καινούρια σε μη ακριβές περιοχές;Το πρόβλημα είναι πως οι πρακτικοί Σουηδοί έβγαλαν ένα μη πρακτικό αυτοκίνητο...και το έβγαλαν ως το αρχικό νεανικό αυτοκίνητο που θα γνωρίσει στους εύπορους νέους τη Volvo που ως τότε την αγνοούσαν για να την έχουν υπόψιν τους πιο πολύ όταν θα κάνουν οικογένεια.(η Volvo έχει πολύ υψηλή πιστότητα πελατών)Συμφωνώ και επαυξάνω, με έχεις καλύψει απόλυτα φιλε...αυτά ακριβώς πιστεύω κ εγω για τη Volvo και τη φιλοσοφία της.Και γι'αυτο θα επιλέξω μάλλον το C30.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
(η Volvo έχει πολύ υψηλή πιστότητα πελατών)
Λογικό...μετά από κάποια ηλικία, δεν ασχολείσαι με την αλλαγή αυτοκινήτου, αλλά με την αλλαγή πάνας για την ακράτεια, το σάκχαρο, την χοληστερίνη...
(σόρυ δεν άντεξα! )
Είναι πάντως ...συγκινητική η αγάπη σου για την Volvo!
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει φίλε μου...πιστότητα πελετών σημαίνει όχι ότι μένεις με το ίδιο αυτοκίνητο και δεν το αλλάζεις αλλά ότι όταν το αλλάζεις παραμένεις πιστός στην ίδια μάρκα...
δες τους οδηγούς των Volvo...ξέρεις πόσους άντρες ακόμα και πολλές γυναίκες 30 ετών έχω δει να οδηγούν Volvo;Σπάνια βρίσκω κάποιον άνω των 55-60...στα πιο παλιά αμάξια βέβαια αυτό δεν ισχύει...Volvo C30 οδηγεί και ένας πολύ γνωστός τραγουδιστής της rap
ο μέσος όρος ηλικίας του πελατολογίου της Volvo έχει πέσει πάνω από 10 χρόνια...και είναι περίπου στα 40 χρόνια -
Bασικά πολλοί επηρεάζονται από την Ελληνική πραγματικότητα. Στην πράξη ο μέσος αγοραστής της Volvo στην Ευρώπη οδηγεί V50 και είναι παντρεμένος μεταξύ 35-45 ετών.
-
Σήμερα οδήγησα ένα 1.6 summum, λόγω του ότι ένας πολύ φίλος θέλει να πάρει μικρομεσαίο 16άρι... Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλό στο δρόμο. Μισή ώρα πριν είχα οδηγήσει το 1,6 auris.... Η μέρα με τη νύχτα! Και ή η ΤΟΥΟΤΑ λέει ότι βγάζει πολλά άλογα το 'κουβαδάκι' της, ή οι κύριοι της Volvo θάβουν μόνοι τους το αμάξι τους. Στο δρόμο αν δεν μου έλεγες για άλογα θα νόμιζα ότι το C30 έχει περισσότερα....
Με τις εκπτώσεις δε που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι μια πολύ καλή επιλογή... -
Mπορεί πάντως να επηρεάστηκες από το πολύ γρήγορο στις αλλαγές και πολύ ακριβές κιβώτιο...το οποίο εκμεταλλεύεται πλήρως τα άλογα του κινητήρα που στην πραγματικότητα είναι γύρω στα 110...
Τέλος, το να συγκρίνεις Τoyota με Volvo είναι κάπως προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα για μένα...πείτε με προκατειλημμένο βέβαια δε θα αγόραζα ποτέ Toyota και δη το Auris... -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Σήμερα οδήγησα ένα 1.6 summum, λόγω του ότι ένας πολύ φίλος θέλει να πάρει μικρομεσαίο 16άρι... Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλό στο δρόμο. Μισή ώρα πριν είχα οδηγήσει το 1,6 auris.... Η μέρα με τη νύχτα! Και ή η ΤΟΥΟΤΑ λέει ότι βγάζει πολλά άλογα το 'κουβαδάκι' της, ή οι κύριοι της Volvo θάβουν μόνοι τους το αμάξι τους. Στο δρόμο αν δεν μου έλεγες για άλογα θα νόμιζα ότι το C30 έχει περισσότερα....
Με τις εκπτώσεις δε που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι μια πολύ καλή επιλογή...Χαίρομαι που και άλλος διαπιστώνει το ίδιο με μένα...Το 1.6 δίνει πολύ περισσότερα απ'οτι αναμένουν πολλοί...Μια δοκιμή θα τους πείσει...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Mπορεί πάντως να επηρεάστηκες από το πολύ γρήγορο στις αλλαγές και πολύ ακριβές κιβώτιο...το οποίο εκμεταλλεύεται πλήρως τα άλογα του κινητήρα που στην πραγματικότητα είναι γύρω στα 110...
Τέλος, το να συγκρίνεις Τoyota με Volvo είναι κάπως προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα για μένα...πείτε με προκατειλημμένο βέβαια δε θα αγόραζα ποτέ Toyota και δη το Auris...++++
Όντως...καμια σχέση σύγκρισης σε ποιότητα(σε 'ολους τους τομείς) μεταξύ volvo-toyota...
Και φυσικά ποτέ δε πέρασε απο το μυαλό μου κ εμένα το Auris....Απλά ...μακριά... -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
πείτε με προκατειλημμένο βέβαια δε θα αγόραζα ποτέ Toyota και δη το Auris...... ΥΕS!!!! Δεν είμαι μόνος!!!!
-
πριν 2 σ/κ κάναμε μια βόλτα με ενα φιλαράκι που ψάχνει για αμάξι... απ'ολα τα αμάξια(περίπου 7-8 μάρκες) που είδαμε το εσωτερικό των volvo μας φάνηκε ασυναγώνιστο.. θεωρώ πως συνδυάζουν ιδανικά την απλότητα+πολυτέλεια+ομορφιά..
απλά το πρόβλημα μου με το C30 είναι η πρακτικότητα του, ο χώρος αποσκευών απαράδεκτος ενω για να μπώ στο πίσω κάθισμα έκανα κυριολεκτικά βουτιά.. κατα τ'αλλα μ'αρέσει πάρα πολύ, μακάρι να έβγαινε τετράπορτο και οι πόρτες να άνοιγαν ανάποδα στυλ rx-8.. θα ήταν τέλειο(και με καμια 20αριά αλογάκια παραπάνω).
-
Το Volvo το αγοράζεις με μια προοπτική να το πουλήσεις μετά από 6-8 χρόνια για να έχεις κάνει απόσβεση τα χρήματά του (περί παντρέματος που λέγαμε).
Αν κάποιος το αγοράσει με προοπτική να το πουλήσει νωρίτερα, καλύτερα να στραφεί σε κάτι άλλο. Είναι δεδομένο ότι θα χάσει πολύ περισσότερα χρήματα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, και όταν φτάσει η ώρα να πουληθεί, δεν θα το αγοράζει κανείς. Στην χώρα μας, καλώς ή κακώς, η μεταπωλητική του αξία είναι για γέλια.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το Volvo το αγοράζεις με μια προοπτική να το πουλήσεις μετά από 6-8 χρόνια για να έχεις κάνει απόσβεση τα χρήματά του (περί παντρέματος που λέγαμε).Αν κάποιος το αγοράσει με προοπτική να το πουλήσει νωρίτερα, καλύτερα να στραφεί σε κάτι άλλο. Είναι δεδομένο ότι θα χάσει πολύ περισσότερα χρήματα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, και όταν φτάσει η ώρα να πουληθεί, δεν θα το αγοράζει κανείς. Στην χώρα μας, καλώς ή κακώς, η μεταπωλητική του αξία είναι για γέλια.
εγώ πάντως το δικό μου, το πήρα 28,5Κ και το πούλησα μετά από τρία χρόνια (παρά 1 μήνα) και 113Κ χμ 15,5Κ και εάν επέμενα και είχα υπομονή μπορεί να έπιανα και καλύτερη τιμή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το Volvo το αγοράζεις με μια προοπτική να το πουλήσεις μετά από 6-8 χρόνια για να έχεις κάνει απόσβεση τα χρήματά του (περί παντρέματος που λέγαμε).Αν κάποιος το αγοράσει με προοπτική να το πουλήσει νωρίτερα, καλύτερα να στραφεί σε κάτι άλλο. Είναι δεδομένο ότι θα χάσει πολύ περισσότερα χρήματα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, και όταν φτάσει η ώρα να πουληθεί, δεν θα το αγοράζει κανείς. Στην χώρα μας, καλώς ή κακώς, η μεταπωλητική του αξία είναι για γέλια.
Αμαν με αυτή την μεταπωλητική αξία...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τα παραλές τώρα.Φυσικά και τα παραλέω
Με αντικειμενικά κριτήρια όντως το Focus δεν είναι κακό. Τίμιο και ικανό προφανώς αποτελεί μια από τις default επιλογές στην κατηγορία.Προσωπικά όμως δεν μπορώ να το κοιτάξω για πάνω από λίγα λεπτά. Μετά πέφτω σε κατάθλιψη. Ειδικά το προ facelift. Και μη σου πω και για το εσωτερικό...
@νδρέας
Volvo C30...Για να ακουσω γνωμες.....