-
Τι να είναι; Φαίνεται τεράστιο... και μάλλον ανοιχτό.
δείτε και το βίντεο
http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d2526c32.html' target='_blank
-
Τι να είναι; Φαίνεται τεράστιο... και μάλλον ανοιχτό.
δείτε και το βίντεο
http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d2526c32.html' target='_blank
-
Τι να είναι; Φαίνεται τεράστιο... και μάλλον ανοιχτό.
δείτε και το βίντεο
http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d2526c32.html' target='_blank
-
To μεγάλο κουπέ άραγε;
-
γιατι το μικρο πoιο ειναι?
-
Έχουμε δει το concept του C5 CC. Ίσως αυτό να παραχθεί κάποτε, δεν ξέρω. Είχαν πει τίποτα σχετικό;
@νδρέας
-
Aπό όσο θυμάμαι, προ καιρού είχαν ειπωθεί διάφορα σενάρια για το μεγάλο κουπέ του γκρουπ. Ότι δλδ 407 coupe γιοκ στο μέλλον, και θα περάσει στην γκάμα της citroen. Αλλά όλα αυτά είχαν μπει σε πάγο από όσο ξέρω, τώρα τι ξαναξεκινάει...
-
δυσκολο παντως να ταιριαξει ενα μεγαλο κουπε στο portfolio της citroen,περισσοτερο απο οτι σε αυτο της peugeot.Αν δεν κανω λαθος ουτε ενα μικρομεσαιο cc δεν εχουμε δει ακομα απο τη citroen
Εκτος κι αν επικαλουνται λογους κυρους και διακρισης,για να ξεχωρισει η ηρα απο το σταχυ.
-
Αυτό πάντως μοιάζει ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από 407 coupe.
Σκεφτόμουν ότι ένα πραγματικά μεγάλο και πολυτελές κουπέ, με τεχνολογία αιχμής, σχεδιασμό προσεγμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια και φυσικά πανάκριβο, ίσως είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται όσοι θα ήθελαν να ενισχύσουν αργότερα την παρουσία τους στα μεγάλα sedan, κατηγορίας S-class και βάλε.
Θέλω να πω ότι το παιχνίδι των budget επιλογών δεν πέρασε ποτέ στην Ευρώπη, οπότε χτυπώντας στα ίσια για κάποια χρόνια εταιρείες όπως η Bentley ή η Rolls πχ (όπου τα νούμερα που θα πουλήσεις δεν ενδιαφέρουν κανέναν - εξ ορισμού είναι πολύ μικρά) θα μπορείς να χτυπήσεις και 4-5 χρόνια αργότερα το A6 ή την E-class...Εγώ αν ήμουν Citroen θα το ρίσκαρα. (ίσως λοιπόν να είναι και καλύτερα που δεν είμαι :D:D)
@νδρέας
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
δυσκολο παντως να ταιριαξει ενα μεγαλο κουπε στο portfolio της citroen,περισσοτερο απο οτι σε αυτο της peugeot.Αν δεν κανω λαθος ουτε ενα μικρομεσαιο cc δεν εχουμε δει ακομα απο τη citroenΕκτος κι αν επικαλουνται λογους κυρους και διακρισης,για να ξεχωρισει η ηρα απο το σταχυ.
Είχαν πει ότι για να είναι τόσο διαφορετικά τα τρίθυρα από τα πεντάθυρα C4 χρειάστηκε να θυσιάσουν άλλη μια έκδοση. Συγκεκριμένα είχαν μιλήσει για τη station αλλά νομίζω θα ήταν ακραίο να είχαν και station και δύο εκδόσεις Picasso, οπότε ίσως να είναι αυτός ο λόγος που δεν έχουμε δει μικρομεσαίο CC από τη Citroen.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Αυτό πάντως μοιάζει ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από 407 coupe.Εγώ αν ήμουν Citroen θα το ρίσκαρα. (ίσως λοιπόν να είναι και καλύτερα που δεν είμαι :D:D)
@νδρέας
εγω παλι απλα παρατηρωντας τις πωλησεις του 407 coupe κατι θα ψυλλιαζομουν.Ισως εκει βεβαια φταιει και ο κυβισμος,αλλα απο την αλλη ο υψηλος κυβισμος δεν εμποδισε ποτε τις BMW να πουλησουν
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
εγω παλι απλα παρατηρωντας τις πωλησεις του 407 coupe κατι θα ψυλλιαζομουν.Ισως εκει βεβαια φταιει και ο κυβισμος,αλλα απο την αλλη ο υψηλος κυβισμος δεν εμποδισε ποτε τις BMW να πουλησουνΔεν μιλάω για αντίπαλο του 407 αλλά για κάτι πολύ μεγαλύτερο, πολυτελέστερο και... απόλυτο.
@νδρέας
-
με το συμπαθειο κιολας αλλα αν ειναι να βγαλει supercar(supercar,οχι σαν την παπαντζα το rcz) τα πιασε τα λεφτα της η Citroen
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
με το συμπαθειο κιολας αλλα αν ειναι να βγαλει supercar(supercar,οχι σαν την παπαντζα το rcz) τα πιασε τα λεφτα της η CitroenΑπόλυτο σε χαρακτήρα, όχι σε επιδόσεις. Και σε περιορισμένη παραγωγή. Το θέμα είναι σιγά σιγά να χτίσει ξανά την εικόνα της και το κύρος της στις μεγάλες κατηγορίες.
@νδρέας
-
δλδ σε στυλ 8c?
Η πιο κοντα σε renault spider?Θυμησου ομως οτι οι Ιταλοι ειχαν και 2-3 εξαρτηματα να δανειστουν μεσα απο το gruppo.Οι γαλλοι θα πρεπει να αρχισουν απο το 0 το R&D.
μια χαρα παντως ειναι και στις μικρες/μεσαιες κατηγοριες.Προς τι το οποιο ρισκο?
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
δλδ σε στυλ 8c?
Η πιο κοντα σε renault spider?Θυμησου ομως οτι οι Ιταλοι ειχαν και 2-3 εξαρτηματα να δανειστουν μεσα απο το gruppo.Οι γαλλοι θα πρεπει να αρχισουν απο το 0 το R&D.
μια χαρα παντως ειναι και στις μικρες/μεσαιες κατηγοριες.Προς τι το οποιο ρισκο?
Κάτι πιο κοντά σε 8c (σε νούμερα παραγωγής και κόστος), αλλά με τον χαρακτήρα μιας Citroen.
Από τη στιγμή που επιμένει να πουλάει αυτοκίνητα μεγάλης κατηγορίας, πρέπει να αναβαθμίσει και την εικόνα της αλλιώς θα συνεχίσουν να είναι αποτυχίες. Και θα βοηθήσει και τα μικρά της έτσι. Και θα χαρούμε και εμείς λίγο με κάτι σαν τον πνευματικό διάδοχο της SM.
Για το R&D έχεις δίκιο, από την άλλη δεν το θεωρώ αδύνατο αν της λείπει κάτι να το αναζητήσει ακόμα και σε άλλον όμιλο. Εδώ πριν λίγα χρόνια παραλίγο να δούμε συνεργασία Maserati - Audi.@νδρέας
-
http://www.autoblog.com/2008/09/18/vide ... of-new-gt/
-
Αρχίζουμε να βαριόμαστε κάπως ...
-
-
Με τέτοια μάσκα πάει κατευθείαν για Austalia uber ales.
Citroen (νέο πρωτότυπο στο Gran Turismo)