-
Billstein Sprint με ελλατήρια H&R κόστος ~540Ε που δεν ευχαρηστήθηκα ποτέ! μετά την πάροδο 2 μηνών αντιλήφθηκα οτι ειχε σκάσει το αριστέρο μπροστά! αφού συνεννοήθηκα με τον αμορτισερά μου το έβαλε στο αμορτισερόμετρο οπου πιστέυω οπως ήταν φυσικό δεν βρήκε κανενα πρόβλημα! μέτα απο 2 χρόνια έσκασε και το άλλο... ήθελα να γυρίσω σε μαμά ομως μάλλον θα μου στοιχίσει πιο πολύ απο το να αλλάξω 2 αμορτισέρ!
λοιπόν...
-
Που θα μπορούσα να τα βρώ φθηνά?
-
Πώς θα μπορούσα να ξεχωρίσω οτι ειναι καινούργια και οχι
ανακατασκευασμένα? -
Που θα μπορούσα να τα τοποθετήσω οικονομικά!? και όχι με 272Ε (εργασία+αμορτισέρ)
-
-
Τα ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΟΝΙ αν ανοιχτούν, ( ακόμα και από την αντιπροσωπεία ), δεν βάζουν μέσα το άζωτο που είχαν από μαμά, και γίνονται απλά λαδιού, ενώ καινούργια είναι αερίου / λαδιού.
Μου φαίνεται περίεργο γιατί δεν μπορούν να βάλουν αέριο. -
Στις προδιαγραφές ευθυγράμμισης δινεται ένα ύψος αναφοράς (reference height). Όταν χαμηλώσει το αμάξι, γίνεται αναγωγή στο καινούριο ύψος; Αλλιώς, πώς γίνεται η ευθυγράμμιση;
-
Δεν νομίζω ότι γίνεται αναφορά στο ύψος, αλλά ότι ρυθμίζουν εκ νέου διατηρώντας όλες τις γωνίες που δίνει ο κατασκευαστής.
Αν δεν γίνει αυτό και γίνει άλλη ρύθμιση, κατά 90% χειροτερεύει το κράτημα, εκτός και ανεβοκατεβαίνεις στο μηχάνημα για αρκετό καιρό ρυθμίζοντας συνέχεια μέχρι να βρείς τις γωνίες που θα ταιριάξουν στο νέο ύψος.
Το κάνει κανείς αυτό ?
Και αν ναι, με τι κόστος ?
Και συμφέρει το κέρδος κόστος / απόδοσης ?
Όταν πειράζουμε κινητήρα, αναρτήσεις, πρέπει εκ των προτέρων να έχουμε ξεκάθαρα στο μυαλό μας, τι ακριβώς θέλουμε να επιτύχουμε, και να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τους καινούργιους συμβιβασμούς στη χρήση που θα πρέπει να δεχθούμε, έτσι δεν είναι ? -
-
Καθώς αλλάζει το ύψος αλλάζει το κάμπερ και καλό θα ήταν να άλλαζες σύγκλιση.
Νομίζω ότι βλέπω το διάγραμμα ανάποδα, ήξερα ότι θέλει περισσότερη σύγκλιση με αρνητικό κάμπερ για να μην έχεις τεράστια φθορά στα λάστιχα. Τι περίεργο γαλλικό είναι αυτό.
-
Αυτό φαντάζομαι το βλέπει ο ευθυγραμμισάς, δεν είναι;
Από κει και πέρα, το αμάξι έχει 60k. Τα περισσότερα γίνονται σε ταξίδια και κίνηση σε ΕΟ, αλλά έχει μπει αρκετές φορές σε πίστα. Θα ήταν καλό μιας και θα βγουν τα γόνατα να αντικατασταθούν και τα top mount με τα ρουλεμάν τους, ή είναι περιττό έξοδο; Καλύτερα να δούμε επιτόπου την κατάστασή τους και να πράξουμε αναλόγως;
-
Top mount και σινεμπλόκ, Ντίνο. Χρειάζεται.
-
Σε μερικά αυτοκίνητα βγαίνει ξεχωριστά το ρουλεμαν και το λάστιχο του top mount. Το ρουλεμάν είναι σχεδόν απαραίτητο να αντικατασταθεί. Για ολόκληρο το top mount ρόλο παίζει και το κόστος. Θυμάμαι στο Astra F μου ζητούσαν απο ανταλλακτικάδικα απο 90-120 ευρώ για ολόκληρο το top mount (σετ).
-
Το ένα; Για το δικό μου από ότι βλέπω στον κατάλογο είναι 23 ευρώ έκαστο, μαζί με το ρουλεμάν φυσικά. Οπότε θα τα αλλάξω και αυτά...
-
Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο θέμα, από σήμερα έχω άλλη ανάρτηση...
Η συνταγή είναι η εξής: τα απλά eibach pro-kit που χαμηλώνουν μέχρι 3,5 πόντους, προοδευτικού τύπου, και αμορτισέρ από 307 CC δίλιτρο με τα 180. Ο λόγος που μπαίνουν του CC, εκτός του ότι είναι αρκετά πιο σφιχτά, είναι ότι είναι και 3 πόντους χαμηλότερα από του χατσμπακ, οπότε θεωρητικά ταιριάζουν καλύτερα με ελατήρια χαμηλώματος.Μερικές φωτό για όσους ενδιαφέρονται:
Αλλάχτηκαν και τοπ μάουντ μπρος πίσω, και ρουλεμάν μπροστά. Τα τοπ μάουντ ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση, αλλά τα ρουλεμάν ηταν χάλι μαύρο... κενά, σκαλωματάκια κτλ. Αν δεν ήταν τόση φασαρία το βάλε-βγάλε, παίζει και να τα άλλαζα κάθε 30k χλμ. Έπαθα πλάκα...
Από εντυπώσεις, για στρίψιμο δεν ξέρω ακόμα καθώς δεν είχα την ευκαιρία να πιέσω, αλλά από κοπανήματα μηδέν (τα περίμενα χειρότερα να πω την αλήθεια), σφιχτό όσο πρέπει, χαμήλωμα όχι υπερβολικό. Άντε να δούμε...
Το μόνο που με χάλασε είναι οτι μετά την ευθυγράμμιση που έκανα το αμάξι τραβάει δεξιά και αύριο πρέπει να ξαναπάω.
-
Ερώτηση :
τον Ιούνιο φόρεσα bilstein B6 στην E200 W211 με τα εργοστασιακά ελατήρια και έχω την εντύπωση ότι το εμπρός μέρος είναι περισσότερο σηκωμένο από το πίσω, και μου φαίνεται ότι υπάρχει μεγαλύτερο κενό στον εμπρός θόλο, υπάρχει η περίπτωση να μην έχουν φορεθεί σωστά στο αυτοκίνητο; Απ' ότι θυμάμαι με τις μαμά αναρτήσεις το αυτοκίνητο ήταν επίπεδο, χωρίς κάποιο μέρος του να σηκώνεται περισσότερο απ' το άλλο. Πώς μπορώ να εξακριβώσω αν είναι σωστά τοποθετημένες;
Αυτό που με απασχολεί επίσης είναι αν αυτό το ανασήκωμα παίζει ρόλο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.οι κωδικοί των αμορτισερ είναι οι παρακάτω:
Mono-Tube Gas Front: BE5-6905-H0
Mono-Tube Gas Rear: BE3-6906-H0
που όπως αναφέρει ο επίσημος κατάλογος της Bilstein κάνουν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Στις οδηγίες τοποθέτησης (όπως διάβασα στο φυλλάδιο http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/320 ... 268A00.PDF) αναφέρεται ρητά ότι πρέπει να γίνει η μέτρηση τής απόστασης από την κορυφή του πιατέλου του ελατηρίου μέχρι το κέντρο της κάτω βίδας, πριν γίνει η αποσύνδεση του ελατηρίου από το παλιό αμορτισερ και στη συνέχεια να γίνει αντίστοιχα η ρύθμιση στο νέο αμορτισέρ :Measurement between top of original spring
plate down to center of bottom mount must be
recorded before removal carefuly ( see fig. A).
(...)
BILSTEIN shock absorber B6 must be adjusted acc. the
measurement between top of original spring plate down
to center of bottom mount that was recorded before.Υπάρχει περίπτωση να μην έγινε σωστά η μέτρηση ή να μην έγινε καθόλου και έτσι να εξηγείται η διαφορά στο ύψος εμπρός και πίσω μέρους;
Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα επί του θέματος ας μου απαντήσει.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Ερώτηση :
τον Ιούνιο φόρεσα bilstein B6 στην E200 W211 με τα εργοστασιακά ελατήρια και έχω την εντύπωση ότι το εμπρός μέρος είναι περισσότερο σηκωμένο από το πίσω, και μου φαίνεται ότι υπάρχει μεγαλύτερο κενό στον εμπρός θόλο, υπάρχει η περίπτωση να μην έχουν φορεθεί σωστά στο αυτοκίνητο; Απ' ότι θυμάμαι με τις μαμά αναρτήσεις το αυτοκίνητο ήταν επίπεδο, χωρίς κάποιο μέρος του να σηκώνεται περισσότερο απ' το άλλο. Πώς μπορώ να εξακριβώσω αν είναι σωστά τοποθετημένες;
Αυτό που με απασχολεί επίσης είναι αν αυτό το ανασήκωμα παίζει ρόλο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.οι κωδικοί των αμορτισερ είναι οι παρακάτω:
Mono-Tube Gas Front: BE5-6905-H0
Mono-Tube Gas Rear: BE3-6906-H0
που όπως αναφέρει ο επίσημος κατάλογος της Bilstein κάνουν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Στις οδηγίες τοποθέτησης (όπως διάβασα στο φυλλάδιο http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/320 ... 268A00.PDF' target='_blank) αναφέρεται ρητά ότι πρέπει να γίνει η μέτρηση τής απόστασης από την κορυφή του πιατέλου του ελατηρίου μέχρι το κέντρο της κάτω βίδας, πριν γίνει η αποσύνδεση του ελατηρίου από το παλιό αμορτισερ και στη συνέχεια να γίνει αντίστοιχα η ρύθμιση στο νέο αμορτισέρ :Measurement between top of original spring
plate down to center of bottom mount must be
recorded before removal carefuly ( see fig. A).
(...)
BILSTEIN shock absorber B6 must be adjusted acc. the
measurement between top of original spring plate down
to center of bottom mount that was recorded before.**Υπάρχει περίπτωση να μην έγινε σωστά η μέτρηση ή να μην έγινε καθόλου και έτσι να εξηγείται η διαφορά στο ύψος εμπρός και πίσω μέρους; **
Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα επί του θέματος ας μου απαντήσει.
Σαφώς και υπάρχει περίπτωση να μην μετρήθηκε σωστά ή καθόλου ...
Εχω δει W211 να έχει διαφορές και αριστερά - δεξιά μετά από αλλαγή αμπορτισέρ. Δυστυχώς πολλοί λαστιχάδες δεν ψάχνουν τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να έχει το κάθε αυτοκίνητο ..... -
Αγαπητέ Βασίλη ευχαριστώ για την απάντηση.
Μήπως ξέρεις (ή και κάποιος άλλος) πως θα μπορούσα ή που να πάω να το διορθώσω; -
H σίγουρη λύση είναι ένα οποιοδήποτε συνεργείο της Mercedes
-
ευχαριστώ και πάλι, θα περάσω αύριο.
-
Τελικά το μάτι μου δεν με ξεγελούσε. Μετρήσαμε στην αντιπροσωπεία τις κλίσεις των ψαλιδιών και η μέτρηση έδειξε ότι το μπροστινό μέρος είναι λίγο ανασηκωμένο. Πρέπει να κατέβει μια σκάλα η ρύθμιση των μπροστινών αμορτισέρ. Όταν υπάρξει χρόνος θα γίνει.
Ευχαριστώ για την βοήθεια -
Εκτός από το αισθητικό μέρος η αλλαγή ύψους του ενός άξονα επηρεάζει και στη συμπεριφορά οπότε πρόσεχε. Σε ποιές συνθήκες και πώς θα σου το πούν αυτοί που ξέρουν...
-
@Onyx
ευχαριστώ και πάλι για τη προσοχή,
δεν πρόκειται για το αισθητικό ζήτημα (τουλάχιστον όχι κυρίως), αλλά για την οδική συμπεριφορά. Στην επίσημη αντιπροσωπεία που το μέτρησαν (μετρώντας τις κλίσεις των ψαλιδιών) είδαν ότι είναι λίγο ανασηκωμένο το εμπρός μέρος, είπαν ότι θάπρεπε να έιναι επίπεδο το αυτοκίνητο, και ότι θα πρέπει να κατεβάσουν μια σκάλα (0,5 εκ) το αμορτισερ. Ελπίζω ότι ξέρουν καλά τη δουλειά τους και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι δίνει ο κατασκευαστής για το δικό μου:
Kαι αυτός είναι ένας πίνακας ο οπόιος υποτίθεται ότι περιγράφει την μεταβολή της σύγκλισης ανάλογα με την διαφορά από το Η1.
Έχουν κάποιο νόημα όλα αυτά;
drdino,
θα εκτιμούσα πολύ να μου έλεγες πώς μπορώ να βρω αυτά τα στοιχεία που αναφέρεις για το δικό μου αυτοκίνητο (E200 w211 classic μοντέλο 2005).
Επίσης αν το Η1 αναφέρεται στις αποστάσεις από το έδαφος και μπροστά και πίσω,
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Περί Αναρτήσεων