-
έρχεται του χρόνου με τιμή κάτω από τα €20.000
-
έρχεται του χρόνου με τιμή κάτω από τα €20.000
-
έρχεται του χρόνου με τιμή κάτω από τα €20.000
-
Ε όχι και small.
Αλλωστε η Honda έχει καταρρίψει τις φήμες περί ενός υβριδικού Fit / Jazz.
-
Οι φωτογράφοι, λέει το άρθρο, το έκοψαν να είναι μεγαλύτερο από το Prius. Εγώ έχω μπερδευτεί πάντως για το αν θα είναι πάνω ή κάτω από το Civic Hybrid, σαν μέγεθος αλλά και σαν τιμή. Νομίζω πάντως ότι θα είναι ακριβότερο, αλλά μακάρι να διαψευστώ.. φαίνεται πολύ δυναμικό πάντως
-
Για μεγαλύτερο γράφει στο άρθρο, ενώ στα σχόλια μπερδεύονται τα πράγματα αρκετά -- μήπως δηλαδή πρόκειται για το επόμενο Prius?
-
Θα είναι πιο μικρό από το civic σε μήκος και τιμή.
Θα βγεί και υβριδικό jazz που θα είναι πιο φθηνό από το GSH. -
γιατί όλα τα υβριδικά πρέπει να είναι άσχημα...?
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Θα είναι πιο μικρό από το civic σε μήκος και τιμή.
Θα βγεί και υβριδικό jazz που θα είναι πιο φθηνό από το GSH.και τα 2;
Αν όντως βγουν και τα 2 μοντέλα κοντά, θα κανιβαλίσει το ένα τις πωλήσεις του άλλου.
Εκτός κι αν βγουν σε διαφορετικές αγορές. Μου διαφεύγει κάτι; -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Θα βγεί και υβριδικό jazz που θα είναι πιο φθηνό από το GSH.Οχι, δεν θα βγει. Αυτο εγραψα μολις παραπανω.
Το επιβεβαιωσε υψηλοβαθμο στελεχος της Honda.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Θα βγεί και υβριδικό jazz που θα είναι πιο φθηνό από το GSH.
Οχι, δεν θα βγει. Αυτο εγραψα μολις παραπανω.
Το επιβεβαιωσε υψηλοβαθμο στελεχος της Honda.
Μισό λεπτό να μού ρίξω μερικές τηγανιές.
Υπάρχει καινούριο άρθρο από πριν δύο μήνες περίπου, που λέει ότι αλλάξανε γνώμη πάλι, και τώρα όντως σχεδιάζουν να βγάλουν Hond Fit Hybrid.
-
Δεν νομίζω να υπάρξει κανιβαλισμός. Πρόκειται για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία απλώς θα έχουν υβριδική μετάδοση. Η Honda θέλει να δημιουργήσει υβριδική γκάμα για όλους: πολυμορφικό-GSH, σπορ-CRZ, πόλης-Jazz, sedan-Civic. Διαλέχτε.
Προσωπικά μου αρέσει το σχήμα του Prius και μου θυμίζει κάτι ανάμεσα σε μεγάλο CRX και μελλοντικό όχημα-διαστημόπλοιο. Θεωρώ οτι αυτοί που το βρίσκουν άσχημο απλά έχουν συνηθίσει σε άλλα πρότυπα. Εξάλλου τα σύγχρονα αυτοκίνητα τα οποία έχουν αεροδυναμικούς περιορισμούς δεν είναι τόσο ευφάνταστα όσο ήταν στο παρελθόν, δες Testarossa-430, Countach-Galardo, R34-R35, κλπ.
Το παιχνίδι θα κριθεί πάντως στις τιμές και επειδή το νέο Prius μάλλον θα είναι ακριβότερο βλέπω πολύ κόσμο να στρέφεται στο GSH.
-
Με το συμπάθειο, αλλά εμένα μου φαίνεται, πως πρόκειται για το FCX Clarity. Δεν κυκλοφορεί ήδη στην Ιαπωνία ;;
-
σωστά, αλλά το fcx clarity έχει μήκος 190.3 in (4834 mm). Το civic hybrid είναι γύρω στα 4,50. Άρα είναι πολύ μεγαλύτερο
-
Αν κάποιος προσέξει στο εσωτερικό θα δει αυτούσιο το χώρο εργασίας του 4θυρού CIVIC.
H HONDA βασικά έχει ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στην Αμερική. Τα υβριδικά της δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά όποτε δεν είναι και τόσο θελκτικά για κάποιον που θέλει να δηλώσει ότι κόπτεται για το περιβάλλον. Οπότε μιλάμε για μία λύση copy-paste του design του Clarity σε μία κατηγορία αντίστοιχη με αυτή του Prius.
Στα θετικά της κίνησης είναι ότι θα προσφέρει η HONDA μία λύση που έχει τις αναρτήσεις του 4θυρού που κακά τα ψέματα είναι μηχανολογικά πιο εξελιγμένες από τις αναρτήσεις του prius, μεγαλύτεροτς χώρους σε σχέση με το ΙΜΑ, δυνατότητα αύξησης της χρηστικότητας κ.λπ. Στα αρνητικά είναι το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η HONDA στήριζε τη διαφημιστική της εκστρατεία στο γεγονός ότι το IMA δεν διαφέρει από ένα κοινό αυτοκίνητο. Επιπλέον λόγω και του αυξημένου βάρους είναι βέβαιο ότι θα απαιτηθεί ή ένα γεναίο investment (πιο δυνατός ηλεκτροκινητήρας, μεγαλή χωρητικότητα των συστοιχιών των μπαταριών, ίσως μία νέα έκδοση του i-DSi στα 1.6 λίτρα) το οποίο θα εξασφαλίσει την υπεροχή σε σχέση με το Prius αλλά αυτό ίσως τελικά να σκοτώσει το ΙΜΑ αν μέρος της τεχνολογίας αυτής δεν περάσει και στο μικρό μοντέλο.
Πάντως αν όλα πάνε όπως τα σχεδιάζουν οι άνθρωποι από την Suzuka, το 2010 η HONDA θα έχει όχι ένα όπως σήμερα αλλά 4 τουλάχιστον υβριδικά (IMA, Jazz, CR-Z, GSH) και βεβαίως του FCX το οποίο είναι και το πρώτο Hydrogen-Fuel-Cell όχημα που δίδεται έστω και μέσω leasing σε κοινούς θνητούς (και όχι Κυβερνήσεις ή εταιρείες). Πιθανώς δε, να δούμε και μία έκδοση στην κατηγορία του CR-V (στην Αμερική δε, και του PILOT). Το κενό του Accord ίσως να καλυφτεί με την εισαγωγή στην Αμερική του diesel κινητήρα καθώς το τωρινό Accord (σε αντίθεση με την προηγούμενη γενειά) δεν έχει τη δυνατότητα για εγκατάσταση του υβριδικού πακέτου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν κάποιος προσέξει στο εσωτερικό θα δει αυτούσιο το χώρο εργασίας του 4θυρού CIVIC.Με 3-4 ποτάκια και μεγάλη φαντασία μπορεί...
@νδρέας
-
Πρωτότυπο πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής. Όνομα Insight2:
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... st-photos/' target='_blank
-
πρακτικά αυτό είναι ....
περισσότερα στοιχεία εδώ...
http://www.autoblog.com/2008/09/04/pari ... is-the-in/
-
To link του Car λέει περισσοτερα
-
Aν κοστιζει γυρω στα 20 χιλιαρικα ευρωπη ειναι η καλυτερη προταση για υβριδικο.
Honda Insight (Hybrid) 2009