-
Παιδιά εδώ και σχεδόν ένα μήνα αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με τις στροφές του Σέατ μου.
Για να αντιληφθείτε για τι πρόβλημα μιλώ πρέπει να σας εξιστορήσω τις ταλαιπωρίες που πέρασα σε αυτό το χρονικό διάστημα.Πρόβλημα 1:
Πριν περίπου 1 μήνα χωρίς καμιά προειδοποίηση, ενώ ετοιμαζόμουν να φύγω από τη δουλειά, πατάω τον συμπλέκτη για να βάλω πρώτη αλλά το πόδι μου έμεινε κάτω! Κόπηκε το καλωδιο του συμπλέκτη. Ευτυχως που αυτό έγινε στο πάρκινγκ και δεν έγινε εν κινήσει... Το αυτοκίνητο με την πλατφόρμα της οδικής βοήθειας μεταφέρθηκε στο συνεργείο, όπου τα τελευταία χρόνια επιδιορθώνω/συντηρώ το περι ου ο λόγος αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο για περίπου μια βδομάδα (βλεπετε το πρόβλημα εμφανίστηκε μεσημέρι Παρασκευής).
Κόστος: 300 ευρώ (καινούργιο καλώδιο συμπλέκτη, φλάντζες (που έπρεπε να αλλαχτούν στο επόμενο σέρβις), αλλαγή ενός τρύπιου ελαστικού σωλήνα στον κινητήρα(υπήρχε οσμή βενζίνης στην καμπίνα επιβατών), επιδιόρθωση με ηλεκτροσυγκόλληση ( ! ) της βάσης των πεντάλ διότι η επίσημη αντιπροσωπεία δεν είχε σε στοκ το εξάρτημα αυτό).Πρόβλημα 2
Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο ο γνωστός μου μηχανικός με ρώτησε, αν στο παρελθόν είχα προσέξει στο ταμπλό να έχει ανάψει κάποια ένδειξη βλάβης. Του απάντησα πως δεν είχα προσέξει κατι τέτοιο. Μου ανέφερε ότι στο ταμπλό υπήρχε αναμμένη μια τέτοια ένδειξη την οποία αν και είχε σβήσει με κάποιον τρόπο, ξαναάναψε. Να το φέρεις σε μερικές μέρες να το φτιάξουμε και αυτό, είπε. Φαινεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις στροφές.
Όταν πήρα το αυτοκίνητο η ένδειξη στο ταμπλο ήταν αυτή του ΕPC. Πράγματι παρατήρησα κι εγώ ότι οι στροφές του αυτοκινήτου στο ρελαντί ήταν 1800 - 1900. Το παράξενο ήταν που όταν ξεκινούσα τον κλιματισμό οι στροφές έπεφταν κάπως. Όταν φρέναρα όμως πατώντας συμπλέκτη και φρένο ή όταν περίμενα στα φανάρια έχοντας πρώτη οι στροφές πάλι ήταν 1900. Αν άφηνες τα πεντάλ οι στροφές παρέμεναν στα ίδια επίπεδα. Αποφάσισα να το πάρω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SEAT. O αρχιμηχανικός εκεί αποφάνθηκε ότι το πρόβλημα ήταν ένα stop light switch. Το αυτοκίνητο θα το παραλάμβανα την επόμενη μέρα. Ετσι κι έγινε. Πλήρωσα στο ταμείο 50 ευρώ, πήρα την απόδειξη για τις εργασίες που είχαν γίνει στο αυτοκίνητο και πήγα σε αυτό. Ξεκινώ τον κινητήρα και ανακουφίστηκα διότι επιτέλους ο κινητήρας λειτουργούσε κανονικά. Δεν πρόλαβα να βγω από το συνεργείο (ούτε 50 μέτρα δεν διένυσα) και το λαμπάκι στο ταμπλό ξαναάναψε! Ο αρχιμηχανικός με καθησύχασε λέγοντας μου ότι απλά πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση. Επειδή ήταν ώρα που έκλεινε το συνεργείο το αυτοκίνητο το άφησα εκεί για άλλη μια μέρα. Την επόμενη μέρα παρέλαβα το αυτοκίνητο. Ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι ενδεχομένως το λαμπάκι του EPC να ξανανάψει αλλά να μην ανησυχήσω. Αν γίνει κάτι τέτοιο είπε θα πρόκειται για το δεύτερο ( !) stop light switch του αυτοκινήτου. Μπορεί να χρειαστεί να αλλαχτεί και αυτό.Πρόβλημα 3 + 4
Χώρος: το πάρκινγκ και πάλι της εργασίας μου.
10-15 μερες μετα τα προαναφερθέντα. Επανεμφάνιση του γνωστού προβλήματος χωρίς όμως ένδειξη στο ταμπλό αυτή τη φορά.
Ξεκίνησα το αυτοκίνητο και κατά τη συνήθεια μου επιχείρησα να κατεβάσω το παράθυρο του οδηγού. Το τζάμι έπεσε μέσα στην πόρτα! Πάω κατευθείαν στο συνεργείο. Σε 15 λεπτά έκλεινε διότι ήταν και πάλι Παρασκευή. Τους ανέφερα το πρόβλημα με το παράθυρο και επίσης ότι το πρόβλημα με τις στροφές επανεμφανίστηκε. Ο αρχιμηχανικός εκτίμησε το κόστος για την επιδιόρθωση του παραθύρου στα 350 ευρώ συν ΦΠΑ συν εργατικά. Σύνολο σχεδόν 500 ευρώ εξαιρουμένου του κόστους του προβλήματος με τις στροφές. Τους είπα να μην φτιάξουν το παράθυρο και να κοιτάξουν μόνο το πρόβλημα με τις στροφές του κινητήρα. Τη Δευτέρα παρέλαβα το αυτοκίνητο πληρώνοντας 50 περίπου ευρώ. Ο αρχιμηχανικός είπε ότι έκαμε απλά μια ρύθμιση στο κινητήρα αλλά δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Πιθανον στο προσεχές μέλλον να χρειαστεί να αλλαχτεί ένα εξαρτημα ('throttle ....' το είπε, δεν θυμάμαι δυστυχώς πώς το ονόμασε) το οποίο είναι ακριβό (700 ευρώ). Το τζάμι επιδιορθώθηκε σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων για 60 ευρώ.Πρόβλημα 5.
Για περίπου μια βδομάδα το αυτοκίνητο φαινόταν να δουλεύει κανονικά. Πριν 1-2 μέρες το γνωστό πρόβλημα έκανε την επανεμφάνιση του. Χτες για παράδειγμα πάλι με ρελαντί δούλευε στις 1400 στροφές. Αν έσβηνε ο κλιματισμός κατέβαινε στις 900. Σε μια δυο περιπτώσεις στα φανάρια παρατήρησα και πάλι 1900 στροφές στο ρελαντί με πατημένο συμπλέκτη -φρένο. Σβήνοντας τον κλιματισμό κατέβαινε στις 1400 αν αρχικά ήταν 1900 και 900 αν αρχικά ήταν 1400. Σήμερα στο ρελαντί σχεδόν συνέχεια δούλευε με 1300-1400 (ακόμα και όταν ο κλιματισμός έσβηνε). Κάποιες στιγμές δούλευε κανονικά.Όπως καταβαίνετε το Ibiza με έχει τρελλάνει και με ταλαιπωρεί, όπως το ίδιο κάνει και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VAG εδώ στη Λάρνακα (στην Κύπρο), το οποίο πλέον δεν εμπιστεύομαι διότι για το ίδιο πρόβλημα με ανάγκασε να το επισκεφτώ 3 φορές χωρίς να δώσει οριστική λύση. Κάθε φορά λένε ότι είναι προβληματικό και ένα εξαρτημα, τα οποία όπως ΄θα έχετε παρατηρήσει χρεώνουν υπέρογκα.
Έτσι σήμερα αποφάσισα να αφήσω το αυτοκίνητο μου στο πρώην εξουσιοδοτημένο της VAG, αυτό που το έπαιρνα όταν ήταν καινούργιο και πριν η VAG δημιουργήσει ιδιόκτητο συνεργείο στη Λάρνακα. Δεν το πήρα στο συνεργείο που το έπαιρνα τα τελευταία 2-3 χρόνια, διότι τους θεωρώ και αυτούς υπεύθυνους για το πρόβλημα που εμφανίστηκε στο αυτοκίνητο εφόσον πριν αλλακτεί το καλώδιο του συμπλέκτη το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα. Ίσως να είναι σύμπτωση αλλά η εμπιστοσύνη μου έχει κλονιστεί. Το αυτοκίνητο θα το παραλάβω αύριο. Το κόστος επί του παρόντος παραμένει άγνωστο αλλά αναμένεται τσουχτερό. Ελπίζω μόνο να γίνει σωστή δουλειά αυτή τη φορά διότι η όλη κατάσταση με έχει εκνευρίσει αφάνταστα.Η ερώτηση μου είναι η ακόλουθη:
Με βάση τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας και με βάση όσα σας ανέφερα πιο πάνω, ποιο νομίζετε ότι είναι το πραγματικό πρόβλημα του αυτοκινήτου. Με έχουν εκνευρίσει τόσο τα συνεργεία και ιδίως αυτό της VAG που σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω αυτοκίνητο. Το πιο πιθανό αυτό θα γίνει αν το πρόβλημα επανεμφανιστεί. -
Παιδιά εδώ και σχεδόν ένα μήνα αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με τις στροφές του Σέατ μου.
Για να αντιληφθείτε για τι πρόβλημα μιλώ πρέπει να σας εξιστορήσω τις ταλαιπωρίες που πέρασα σε αυτό το χρονικό διάστημα.Πρόβλημα 1:
Πριν περίπου 1 μήνα χωρίς καμιά προειδοποίηση, ενώ ετοιμαζόμουν να φύγω από τη δουλειά, πατάω τον συμπλέκτη για να βάλω πρώτη αλλά το πόδι μου έμεινε κάτω! Κόπηκε το καλωδιο του συμπλέκτη. Ευτυχως που αυτό έγινε στο πάρκινγκ και δεν έγινε εν κινήσει... Το αυτοκίνητο με την πλατφόρμα της οδικής βοήθειας μεταφέρθηκε στο συνεργείο, όπου τα τελευταία χρόνια επιδιορθώνω/συντηρώ το περι ου ο λόγος αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο για περίπου μια βδομάδα (βλεπετε το πρόβλημα εμφανίστηκε μεσημέρι Παρασκευής).
Κόστος: 300 ευρώ (καινούργιο καλώδιο συμπλέκτη, φλάντζες (που έπρεπε να αλλαχτούν στο επόμενο σέρβις), αλλαγή ενός τρύπιου ελαστικού σωλήνα στον κινητήρα(υπήρχε οσμή βενζίνης στην καμπίνα επιβατών), επιδιόρθωση με ηλεκτροσυγκόλληση ( ! ) της βάσης των πεντάλ διότι η επίσημη αντιπροσωπεία δεν είχε σε στοκ το εξάρτημα αυτό).Πρόβλημα 2
Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο ο γνωστός μου μηχανικός με ρώτησε, αν στο παρελθόν είχα προσέξει στο ταμπλό να έχει ανάψει κάποια ένδειξη βλάβης. Του απάντησα πως δεν είχα προσέξει κατι τέτοιο. Μου ανέφερε ότι στο ταμπλό υπήρχε αναμμένη μια τέτοια ένδειξη την οποία αν και είχε σβήσει με κάποιον τρόπο, ξαναάναψε. Να το φέρεις σε μερικές μέρες να το φτιάξουμε και αυτό, είπε. Φαινεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις στροφές.
Όταν πήρα το αυτοκίνητο η ένδειξη στο ταμπλο ήταν αυτή του ΕPC. Πράγματι παρατήρησα κι εγώ ότι οι στροφές του αυτοκινήτου στο ρελαντί ήταν 1800 - 1900. Το παράξενο ήταν που όταν ξεκινούσα τον κλιματισμό οι στροφές έπεφταν κάπως. Όταν φρέναρα όμως πατώντας συμπλέκτη και φρένο ή όταν περίμενα στα φανάρια έχοντας πρώτη οι στροφές πάλι ήταν 1900. Αν άφηνες τα πεντάλ οι στροφές παρέμεναν στα ίδια επίπεδα. Αποφάσισα να το πάρω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SEAT. O αρχιμηχανικός εκεί αποφάνθηκε ότι το πρόβλημα ήταν ένα stop light switch. Το αυτοκίνητο θα το παραλάμβανα την επόμενη μέρα. Ετσι κι έγινε. Πλήρωσα στο ταμείο 50 ευρώ, πήρα την απόδειξη για τις εργασίες που είχαν γίνει στο αυτοκίνητο και πήγα σε αυτό. Ξεκινώ τον κινητήρα και ανακουφίστηκα διότι επιτέλους ο κινητήρας λειτουργούσε κανονικά. Δεν πρόλαβα να βγω από το συνεργείο (ούτε 50 μέτρα δεν διένυσα) και το λαμπάκι στο ταμπλό ξαναάναψε! Ο αρχιμηχανικός με καθησύχασε λέγοντας μου ότι απλά πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση. Επειδή ήταν ώρα που έκλεινε το συνεργείο το αυτοκίνητο το άφησα εκεί για άλλη μια μέρα. Την επόμενη μέρα παρέλαβα το αυτοκίνητο. Ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι ενδεχομένως το λαμπάκι του EPC να ξανανάψει αλλά να μην ανησυχήσω. Αν γίνει κάτι τέτοιο είπε θα πρόκειται για το δεύτερο ( !) stop light switch του αυτοκινήτου. Μπορεί να χρειαστεί να αλλαχτεί και αυτό.Πρόβλημα 3 + 4
Χώρος: το πάρκινγκ και πάλι της εργασίας μου.
10-15 μερες μετα τα προαναφερθέντα. Επανεμφάνιση του γνωστού προβλήματος χωρίς όμως ένδειξη στο ταμπλό αυτή τη φορά.
Ξεκίνησα το αυτοκίνητο και κατά τη συνήθεια μου επιχείρησα να κατεβάσω το παράθυρο του οδηγού. Το τζάμι έπεσε μέσα στην πόρτα! Πάω κατευθείαν στο συνεργείο. Σε 15 λεπτά έκλεινε διότι ήταν και πάλι Παρασκευή. Τους ανέφερα το πρόβλημα με το παράθυρο και επίσης ότι το πρόβλημα με τις στροφές επανεμφανίστηκε. Ο αρχιμηχανικός εκτίμησε το κόστος για την επιδιόρθωση του παραθύρου στα 350 ευρώ συν ΦΠΑ συν εργατικά. Σύνολο σχεδόν 500 ευρώ εξαιρουμένου του κόστους του προβλήματος με τις στροφές. Τους είπα να μην φτιάξουν το παράθυρο και να κοιτάξουν μόνο το πρόβλημα με τις στροφές του κινητήρα. Τη Δευτέρα παρέλαβα το αυτοκίνητο πληρώνοντας 50 περίπου ευρώ. Ο αρχιμηχανικός είπε ότι έκαμε απλά μια ρύθμιση στο κινητήρα αλλά δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Πιθανον στο προσεχές μέλλον να χρειαστεί να αλλαχτεί ένα εξαρτημα ('throttle ....' το είπε, δεν θυμάμαι δυστυχώς πώς το ονόμασε) το οποίο είναι ακριβό (700 ευρώ). Το τζάμι επιδιορθώθηκε σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων για 60 ευρώ.Πρόβλημα 5.
Για περίπου μια βδομάδα το αυτοκίνητο φαινόταν να δουλεύει κανονικά. Πριν 1-2 μέρες το γνωστό πρόβλημα έκανε την επανεμφάνιση του. Χτες για παράδειγμα πάλι με ρελαντί δούλευε στις 1400 στροφές. Αν έσβηνε ο κλιματισμός κατέβαινε στις 900. Σε μια δυο περιπτώσεις στα φανάρια παρατήρησα και πάλι 1900 στροφές στο ρελαντί με πατημένο συμπλέκτη -φρένο. Σβήνοντας τον κλιματισμό κατέβαινε στις 1400 αν αρχικά ήταν 1900 και 900 αν αρχικά ήταν 1400. Σήμερα στο ρελαντί σχεδόν συνέχεια δούλευε με 1300-1400 (ακόμα και όταν ο κλιματισμός έσβηνε). Κάποιες στιγμές δούλευε κανονικά.Όπως καταβαίνετε το Ibiza με έχει τρελλάνει και με ταλαιπωρεί, όπως το ίδιο κάνει και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VAG εδώ στη Λάρνακα (στην Κύπρο), το οποίο πλέον δεν εμπιστεύομαι διότι για το ίδιο πρόβλημα με ανάγκασε να το επισκεφτώ 3 φορές χωρίς να δώσει οριστική λύση. Κάθε φορά λένε ότι είναι προβληματικό και ένα εξαρτημα, τα οποία όπως ΄θα έχετε παρατηρήσει χρεώνουν υπέρογκα.
Έτσι σήμερα αποφάσισα να αφήσω το αυτοκίνητο μου στο πρώην εξουσιοδοτημένο της VAG, αυτό που το έπαιρνα όταν ήταν καινούργιο και πριν η VAG δημιουργήσει ιδιόκτητο συνεργείο στη Λάρνακα. Δεν το πήρα στο συνεργείο που το έπαιρνα τα τελευταία 2-3 χρόνια, διότι τους θεωρώ και αυτούς υπεύθυνους για το πρόβλημα που εμφανίστηκε στο αυτοκίνητο εφόσον πριν αλλακτεί το καλώδιο του συμπλέκτη το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα. Ίσως να είναι σύμπτωση αλλά η εμπιστοσύνη μου έχει κλονιστεί. Το αυτοκίνητο θα το παραλάβω αύριο. Το κόστος επί του παρόντος παραμένει άγνωστο αλλά αναμένεται τσουχτερό. Ελπίζω μόνο να γίνει σωστή δουλειά αυτή τη φορά διότι η όλη κατάσταση με έχει εκνευρίσει αφάνταστα.Η ερώτηση μου είναι η ακόλουθη:
Με βάση τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας και με βάση όσα σας ανέφερα πιο πάνω, ποιο νομίζετε ότι είναι το πραγματικό πρόβλημα του αυτοκινήτου. Με έχουν εκνευρίσει τόσο τα συνεργεία και ιδίως αυτό της VAG που σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω αυτοκίνητο. Το πιο πιθανό αυτό θα γίνει αν το πρόβλημα επανεμφανιστεί. -
Παιδιά εδώ και σχεδόν ένα μήνα αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με τις στροφές του Σέατ μου.
Για να αντιληφθείτε για τι πρόβλημα μιλώ πρέπει να σας εξιστορήσω τις ταλαιπωρίες που πέρασα σε αυτό το χρονικό διάστημα.Πρόβλημα 1:
Πριν περίπου 1 μήνα χωρίς καμιά προειδοποίηση, ενώ ετοιμαζόμουν να φύγω από τη δουλειά, πατάω τον συμπλέκτη για να βάλω πρώτη αλλά το πόδι μου έμεινε κάτω! Κόπηκε το καλωδιο του συμπλέκτη. Ευτυχως που αυτό έγινε στο πάρκινγκ και δεν έγινε εν κινήσει... Το αυτοκίνητο με την πλατφόρμα της οδικής βοήθειας μεταφέρθηκε στο συνεργείο, όπου τα τελευταία χρόνια επιδιορθώνω/συντηρώ το περι ου ο λόγος αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο για περίπου μια βδομάδα (βλεπετε το πρόβλημα εμφανίστηκε μεσημέρι Παρασκευής).
Κόστος: 300 ευρώ (καινούργιο καλώδιο συμπλέκτη, φλάντζες (που έπρεπε να αλλαχτούν στο επόμενο σέρβις), αλλαγή ενός τρύπιου ελαστικού σωλήνα στον κινητήρα(υπήρχε οσμή βενζίνης στην καμπίνα επιβατών), επιδιόρθωση με ηλεκτροσυγκόλληση ( ! ) της βάσης των πεντάλ διότι η επίσημη αντιπροσωπεία δεν είχε σε στοκ το εξάρτημα αυτό).Πρόβλημα 2
Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο ο γνωστός μου μηχανικός με ρώτησε, αν στο παρελθόν είχα προσέξει στο ταμπλό να έχει ανάψει κάποια ένδειξη βλάβης. Του απάντησα πως δεν είχα προσέξει κατι τέτοιο. Μου ανέφερε ότι στο ταμπλό υπήρχε αναμμένη μια τέτοια ένδειξη την οποία αν και είχε σβήσει με κάποιον τρόπο, ξαναάναψε. Να το φέρεις σε μερικές μέρες να το φτιάξουμε και αυτό, είπε. Φαινεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις στροφές.
Όταν πήρα το αυτοκίνητο η ένδειξη στο ταμπλο ήταν αυτή του ΕPC. Πράγματι παρατήρησα κι εγώ ότι οι στροφές του αυτοκινήτου στο ρελαντί ήταν 1800 - 1900. Το παράξενο ήταν που όταν ξεκινούσα τον κλιματισμό οι στροφές έπεφταν κάπως. Όταν φρέναρα όμως πατώντας συμπλέκτη και φρένο ή όταν περίμενα στα φανάρια έχοντας πρώτη οι στροφές πάλι ήταν 1900. Αν άφηνες τα πεντάλ οι στροφές παρέμεναν στα ίδια επίπεδα. Αποφάσισα να το πάρω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SEAT. O αρχιμηχανικός εκεί αποφάνθηκε ότι το πρόβλημα ήταν ένα stop light switch. Το αυτοκίνητο θα το παραλάμβανα την επόμενη μέρα. Ετσι κι έγινε. Πλήρωσα στο ταμείο 50 ευρώ, πήρα την απόδειξη για τις εργασίες που είχαν γίνει στο αυτοκίνητο και πήγα σε αυτό. Ξεκινώ τον κινητήρα και ανακουφίστηκα διότι επιτέλους ο κινητήρας λειτουργούσε κανονικά. Δεν πρόλαβα να βγω από το συνεργείο (ούτε 50 μέτρα δεν διένυσα) και το λαμπάκι στο ταμπλό ξαναάναψε! Ο αρχιμηχανικός με καθησύχασε λέγοντας μου ότι απλά πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση. Επειδή ήταν ώρα που έκλεινε το συνεργείο το αυτοκίνητο το άφησα εκεί για άλλη μια μέρα. Την επόμενη μέρα παρέλαβα το αυτοκίνητο. Ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι ενδεχομένως το λαμπάκι του EPC να ξανανάψει αλλά να μην ανησυχήσω. Αν γίνει κάτι τέτοιο είπε θα πρόκειται για το δεύτερο ( !) stop light switch του αυτοκινήτου. Μπορεί να χρειαστεί να αλλαχτεί και αυτό.Πρόβλημα 3 + 4
Χώρος: το πάρκινγκ και πάλι της εργασίας μου.
10-15 μερες μετα τα προαναφερθέντα. Επανεμφάνιση του γνωστού προβλήματος χωρίς όμως ένδειξη στο ταμπλό αυτή τη φορά.
Ξεκίνησα το αυτοκίνητο και κατά τη συνήθεια μου επιχείρησα να κατεβάσω το παράθυρο του οδηγού. Το τζάμι έπεσε μέσα στην πόρτα! Πάω κατευθείαν στο συνεργείο. Σε 15 λεπτά έκλεινε διότι ήταν και πάλι Παρασκευή. Τους ανέφερα το πρόβλημα με το παράθυρο και επίσης ότι το πρόβλημα με τις στροφές επανεμφανίστηκε. Ο αρχιμηχανικός εκτίμησε το κόστος για την επιδιόρθωση του παραθύρου στα 350 ευρώ συν ΦΠΑ συν εργατικά. Σύνολο σχεδόν 500 ευρώ εξαιρουμένου του κόστους του προβλήματος με τις στροφές. Τους είπα να μην φτιάξουν το παράθυρο και να κοιτάξουν μόνο το πρόβλημα με τις στροφές του κινητήρα. Τη Δευτέρα παρέλαβα το αυτοκίνητο πληρώνοντας 50 περίπου ευρώ. Ο αρχιμηχανικός είπε ότι έκαμε απλά μια ρύθμιση στο κινητήρα αλλά δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Πιθανον στο προσεχές μέλλον να χρειαστεί να αλλαχτεί ένα εξαρτημα ('throttle ....' το είπε, δεν θυμάμαι δυστυχώς πώς το ονόμασε) το οποίο είναι ακριβό (700 ευρώ). Το τζάμι επιδιορθώθηκε σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων για 60 ευρώ.Πρόβλημα 5.
Για περίπου μια βδομάδα το αυτοκίνητο φαινόταν να δουλεύει κανονικά. Πριν 1-2 μέρες το γνωστό πρόβλημα έκανε την επανεμφάνιση του. Χτες για παράδειγμα πάλι με ρελαντί δούλευε στις 1400 στροφές. Αν έσβηνε ο κλιματισμός κατέβαινε στις 900. Σε μια δυο περιπτώσεις στα φανάρια παρατήρησα και πάλι 1900 στροφές στο ρελαντί με πατημένο συμπλέκτη -φρένο. Σβήνοντας τον κλιματισμό κατέβαινε στις 1400 αν αρχικά ήταν 1900 και 900 αν αρχικά ήταν 1400. Σήμερα στο ρελαντί σχεδόν συνέχεια δούλευε με 1300-1400 (ακόμα και όταν ο κλιματισμός έσβηνε). Κάποιες στιγμές δούλευε κανονικά.Όπως καταβαίνετε το Ibiza με έχει τρελλάνει και με ταλαιπωρεί, όπως το ίδιο κάνει και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VAG εδώ στη Λάρνακα (στην Κύπρο), το οποίο πλέον δεν εμπιστεύομαι διότι για το ίδιο πρόβλημα με ανάγκασε να το επισκεφτώ 3 φορές χωρίς να δώσει οριστική λύση. Κάθε φορά λένε ότι είναι προβληματικό και ένα εξαρτημα, τα οποία όπως ΄θα έχετε παρατηρήσει χρεώνουν υπέρογκα.
Έτσι σήμερα αποφάσισα να αφήσω το αυτοκίνητο μου στο πρώην εξουσιοδοτημένο της VAG, αυτό που το έπαιρνα όταν ήταν καινούργιο και πριν η VAG δημιουργήσει ιδιόκτητο συνεργείο στη Λάρνακα. Δεν το πήρα στο συνεργείο που το έπαιρνα τα τελευταία 2-3 χρόνια, διότι τους θεωρώ και αυτούς υπεύθυνους για το πρόβλημα που εμφανίστηκε στο αυτοκίνητο εφόσον πριν αλλακτεί το καλώδιο του συμπλέκτη το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα. Ίσως να είναι σύμπτωση αλλά η εμπιστοσύνη μου έχει κλονιστεί. Το αυτοκίνητο θα το παραλάβω αύριο. Το κόστος επί του παρόντος παραμένει άγνωστο αλλά αναμένεται τσουχτερό. Ελπίζω μόνο να γίνει σωστή δουλειά αυτή τη φορά διότι η όλη κατάσταση με έχει εκνευρίσει αφάνταστα.Η ερώτηση μου είναι η ακόλουθη:
Με βάση τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας και με βάση όσα σας ανέφερα πιο πάνω, ποιο νομίζετε ότι είναι το πραγματικό πρόβλημα του αυτοκινήτου. Με έχουν εκνευρίσει τόσο τα συνεργεία και ιδίως αυτό της VAG που σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω αυτοκίνητο. Το πιο πιθανό αυτό θα γίνει αν το πρόβλημα επανεμφανιστεί. -
Πολυ περιεργο προβλημα...Οτι και να γινει αλλαξε το και παρε κατι αλλο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο
-
Εχουν ελενξει το βηματικο μοτερακι που ειναι υπευθυνο για το ρελαντι;Εχουν καθαρισει την πεταλουδα ποτε;Μηπως εχεις καποιο τρυπιο σωληνα στην εισαγωγη;
Τι ειναι το stop light switch;Το βαρελακι/διακοπτης για τα φωτα των στοπ;Τι σχεση μπορει να εχει με τις στροφες της μηχανης;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχουν ελενξει το βηματικο μοτερακι που ειναι υπευθυνο για το ρελαντι;Εχουν καθαρισει την πεταλουδα ποτε;Μηπως εχεις καποιο τρυπιο σωληνα στην εισαγωγη;Τι ειναι το stop light switch;Το βαρελακι/διακοπτης για τα φωτα των στοπ;Τι σχεση μπορει να εχει με τις στροφες της μηχανης;
Φίλε, ειλικρινά δεν ξέρω αν έχουν κάνει τα πιο πάνω αλλά με βάση τα όσα μου έχουν πει δεν νομίζω να έχουν επιτελέσει τις εργασίες που αναφέρεις.
Το stop light switch μάλλον είναι ο διακόπτης για τα φώτα των στοπ. Τώρα τι σχέση μπορεί να έχει κι εγώ απορώ. Μάλιστα την ίδια ερώτηση είχα κάνει κι εγώ στον υπεύθυνο εκεί και απλά μου είπε ότι επηρεάζει τις στροφές. Τιποτα άλλο. -
Φίλε μου, μου θύμησες τον εαυτό μου πριν δυο χρόνια (Golf 1.4) το κράτησα 8 χρόνια, από την εξαετία και μετά του έριχνα τόσα πολλά χρήματα που είχε εκνευρίσει παρά πολύ, μέχρι που το πούλησα και ησύχασα
-
Μήπως με την ηλεκτροσυγκόλληση έγινε καμιά ιστορία εκεί στα πεντάλ και εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα; Γιατί συμπίπτουν χρονικά τα γεγονότα...
Πάντως αυτό με το stop light switch είχε χαλάσει στο polo μου και το άλλαξα, αλλά δεν είχε πρόβλημα με τις στροφές. Δε θυμάμαι αν είχε ανάψει το λαμπάκι EPC ή το λαμπάκι των φρένων! Αν ξέρει κάποιος ας πει. Αν όταν χαλάει αυτό το εξάρτημα ανάβει το λαμπάκι των φρένων και όχι το EPC φαντάζει κάπως παράξενη η αλλαγή του, αλλιώς ίσως να έχει κάποια λογική. Για δες μήπως ανάβουν τίποτα τα φώτα πίσω όταν έχεις τις αυξημένες στροφές χωρίς να πατάς το φρένο!
-
Μήπως κάναν ηλεκτροκόλληση χωρίς να βγάλουν την μπαταρία από τον πόλο; Αν ναι, μάλλον από αυτό ξεκίνησε το πρόβλημά σου, αφού κάτι 'φρικάρησε' κατά την διάρκεια της επισκευής...
-
Παντως εγω αυτο που ξερω ειναι οτι για τις πιο πολλες βλαβες ευθυνονται οι μηχανικοι και οχι τα αυτοκινητα Τι φταει το καημενο το αυτοκινητακι αν ο αλλος ειναι μαλακας και δεν ξερει τι του γινεται ???Για αυτο και εγω αν το αυτοκινητο μου βγαλει προβλημα δεν θα το παω σε κανενα συνεργειο εκτος αν ειναι πολυ σοβαρο...
-
Παιδιά σήμερα παρέλαβα το αυτοκίνητο από το παλιό συνεργείο της VAG.
Αλλάχτηκε ένας αισθητήρας (119ευρώ), 2 breather hoses (=σωληνάκια 'ανάσας'(;), δεν πολυκατάλβα τι είναι αυτά, 2χ24ευρώ), επιδιόρθωση στροφών μηχανής (90 ευρώ).+ 15% ΦΠΑ. Σύνολο 294.31ευρώ.
Τώρα ο κινητήρας φαίνεται να δουλεύει κανονικότατα.
Μου έβαλαν υποσημείωση ότι απαιτείται άμεση αλλαγή ολόκληρου του σετ του συμπλέκτη (τι διάολο έκανε ο πρώτος μηχανικός δεν ξέρω) καθώς και καινούργια βάση πεντάλ.
Τη Δευτέρα το πρωί το Ibiza πάει ξανά συνεργείο για αυτές τις επιδιορθώσεις. -
Σε παρεμφερές πρόβλημα (viewtopic.php?f=6&t=26015&hilit=tempra) καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είναι κάτι εκ των αισθητήρα λ ή πεταλούδα γκαζιού. Το πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε τελικά μετά από απλό βγάλσιμο του αισθητήρα και επανατοποθέτησή του.
Μήπως ο αισθητήρας που σου άλλαξαν είναι ο λ;
-
Έχε υπ'όψη σου οτι υπάρχουν και απατεώνες μηχανικοί που σου προκαλούν επίτηδες βλάβες για να σε αρμέγουν στη συνέχεια.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Σε παρεμφερές πρόβλημα (viewtopic.php?f=6&t=26015&hilit=tempra' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank) καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είναι κάτι εκ των αισθητήρα λ ή πεταλούδα γκαζιού. Το πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε τελικά μετά από απλό βγάλσιμο του αισθητήρα και επανατοποθέτησή του.Μήπως ο αισθητήρας που σου άλλαξαν είναι ο λ;
Το τιμολόγιο γράφει απλά sensor. H αναζήτηση με βάση τον κωδικό του εξαρτήματος έδωσε το ακόλουθο απότέλεσμα http://www.e-autoparts.gr/product_info.php?cPath=&products_id=951&osCsid=5baf1227c493aab47013318921d302b8. Αισθητήρας λ είναι αυτό το εξάρτημα; Δεν ξέρω.
Tα breather hoses ομως βρε παιδιά τι ρόλο επιτελούν; Αλλάχτηκαν δύο τέτοια τα οποία στον αλφαριθμητικό κωδικό της εργασίας/εξαρτήματος του τιμολογίου διαφέρουν μόνο στα 2 τελευταία ψηφία. Το μεν ένα έχει κωδικό 030103493DA ενώ το άλλο 030103493CT. Στην ακόλουθη σελίδα τα σωληνάκια αυτά είναι με κωδικό 34 και 36 http://vw.auto-spares.ru/LU/2004/441/1/2611678-2611737/?img_name=010305231
Ό,τι και να ήταν πάντως η δουλειά στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται ότι έχει γίνει σωστά σε αντίθεση με το νυν εξουσιοδοτημένο που έψαχνε αλλά δεν έβρισκε το λάθος και πειραματιζόταν με διάφορα εξαρτήματα χωρίς να δίνει οριστική λύση.Έχε υπ'όψη σου οτι υπάρχουν και απατεώνες μηχανικοί που σου προκαλούν επίτηδες βλάβες για να σε αρμέγουν στη συνέχεια.
Σωστά φίλε, αν και στο εξουσιοδοτημένο δεν νομίζω να έγινε κάτι τέτοιο εφόσον οι μηχανικοί εκεί δεν είναι ιδιοκτήτες του συνεργείου. Είναι υπάλληλοι της αντιπροσωπείας της VAG στην Κύπρο και ως εκ τούτου δεν έχουν προσωπικό συμφέρον. Απλά ήταν θέμα εμπειρίας των μηχανικών πιστεύω, καθώς το εν λόγω συνεργείο 2-3 χρόνια έχει που λειτούργησε με εντελώς νέο προσωπικό.
Ο πρώτος μηχανικός πάλι που έκανε τη συγκόλληση στη βάση των πεντάλ είναι φίλος του πατέρα μου. Ο άνθρωπος βέβαια ήταν άτυχος εφόσον συγκυριακά όταν έκανε τη συγκόλληση εμφανίστηκε και το πρόβλημα με τις στροφές. Πιθανότατα και η πατέντα που εφάρμοσε να μην έγινε με τον ενδεδειγμένο τρόπο. Επειδή ο άνθρωπος δεν είναι εξειδικευμένος στα VAG αλλά στα Μitsubishi δεν έβρισκε το πρόβλημα (εδώ το ιδιόκτητο της αντιπροσωπείας δεν το έβρισκε και θα το έβρισκε αυτός;).Πάντως η όλη ιστορία ένα πράγμα με δίδαξε: καλύτερα να πληρώσεις κάτι παραπάνω σε συνεργείο που είναι εξειδικευμένο στην μάρκα του αυτοκινήτου σου παρά να το εμπιστευτείς σε μηχανικούς που δεν είναι εξειδικευμένοι σε αυτό και θα σε χρεώσουν λιγότερο.
Ψηλές στροφές σε Ιbiza(mod. 2000)1.4