-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
600€ μονο για ιμαντα εκκ και τεντωτηρες/ρουλεμαν;
Παντως σιγουρα δεν ειναι μονο 100€. Τα εργατικα ειναι αρκετα.
Τα 600€ σε αντιπροσωπεια ακουγονται 'νορμαλ'...Οχι ομως μονο για αλλαγη ιμαντα.Αλλαζεις και μπουζι και λαδια και φιλτρα κλπ.
Τόσα είναι μόνο για αλλαγή ιμάντα επειδή ανοίγει το καπάκι κλπ. Γενικότερα τα εργατικά είναι πολλά. Τόσα είχαν ζητήσει από αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Βεβαια εσυ μιλας για ενα κινητηρα by Alfa... οποτε λογικο να το φοβασαι... ο tjet ομως ευτυχως δεν ειναι designed by Alfa, οποτε οντας αυθεντικος Fiat το πολυ πολυ να τσιμπαει λιγο λαδακι... αντε να καιει και κανα θερμοσταστη
Ο 16βάλβιδος TS που εφοδίαζε τα μοντέλα της Alfa Romeo από το 1994 και μετά (μέχρι τη συνταξιοδότησή του),δεν είναι σχεδιασμένος ούτε κατασκευασμένος από την Alfa Romeo.
Eίναι σχέδιο της Fiat,βάσει του οποίου αντικαταστάθηκε το αλουμινένιο μπλοκ του αειθαλούς bialbero από άλλο κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο,τοποθετήθηκαν διαφορετικοί σπινθηριστές από αυτούς που είχε ο 8βάλβιδος made by Alfa Romeo TS των 75,164 και 155,αντικαταστάθηκαν οι καδένες από ιμάντες,ενώ η συναρμολόγηση γινόταν στο εργοστάσιο της Fiat στην Pratola Serra (provincia di Avellino),εξ'ου και το προσωνύμιό του ΤS Pratola Serra.
Συνεπώς είναι ένας κινητήρας made by Fiat.Μπλα μπλα μπλα... χαιρω πολυ... ακομα και η Ferrari της Fiat ειναι.
Παντως μια φορα η Fiat δεν τους εβαζε στα δικα της αμαξια τους TS....
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
600€ μονο για ιμαντα εκκ και τεντωτηρες/ρουλεμαν;
Παντως σιγουρα δεν ειναι μονο 100€. Τα εργατικα ειναι αρκετα.
Τα 600€ σε αντιπροσωπεια ακουγονται 'νορμαλ'...Οχι ομως μονο για αλλαγη ιμαντα.Αλλαζεις και μπουζι και λαδια και φιλτρα κλπ.
Τόσα είναι μόνο για αλλαγή ιμάντα επειδή ανοίγει το καπάκι κλπ. Γενικότερα τα εργατικά είναι πολλά. Τόσα είχαν ζητήσει από αντιπροσωπεία.
Ζητανε πολλα τοτε εκει που πηγατε.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μπλα μπλα μπλα... χαιρω πολυ... ακομα και η Ferrari της Fiat ειναι.
Παντως μια φορα η Fiat δεν τους εβαζε στα δικα της αμαξια τους TS....
Μην πετάς και άλλα μαργαριτάρια.Εκτίθεσαι.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Μπλα μπλα μπλα... χαιρω πολυ... ακομα και η Ferrari της Fiat ειναι.
Παντως μια φορα η Fiat δεν τους εβαζε στα δικα της αμαξια τους TS....
Μην πετάς και άλλα μαργαριτάρια.Εκτίθεσαι.
Ευτυχως εσυ δεν εχεις εκτεθει καθολου...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
600€ μονο για ιμαντα εκκ και τεντωτηρες/ρουλεμαν;
Παντως σιγουρα δεν ειναι μονο 100€. Τα εργατικα ειναι αρκετα.
Τα 600€ σε αντιπροσωπεια ακουγονται 'νορμαλ'...Οχι ομως μονο για αλλαγη ιμαντα.Αλλαζεις και μπουζι και λαδια και φιλτρα κλπ.
Τόσα είναι μόνο για αλλαγή ιμάντα επειδή ανοίγει το καπάκι κλπ. Γενικότερα τα εργατικά είναι πολλά. Τόσα είχαν ζητήσει από αντιπροσωπεία.
Ζητανε πολλα τοτε εκει που πηγατε.
Εντάξει αν το αλλάξεις στον 'Μαστρο-Γιάννη' προφανώς θα στο δώσει στο 1/3 της τιμής της αντιπροσωπείας...αλλά χάνεις την εγγύηση. Για να είσαι εντός εγγύησης, πληρώνεις premium τιμές σε αντιπροσωπείες.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
600€ μονο για ιμαντα εκκ και τεντωτηρες/ρουλεμαν;
Παντως σιγουρα δεν ειναι μονο 100€. Τα εργατικα ειναι αρκετα.
Τα 600€ σε αντιπροσωπεια ακουγονται 'νορμαλ'...Οχι ομως μονο για αλλαγη ιμαντα.Αλλαζεις και μπουζι και λαδια και φιλτρα κλπ.
Τόσα είναι μόνο για αλλαγή ιμάντα επειδή ανοίγει το καπάκι κλπ. Γενικότερα τα εργατικά είναι πολλά. Τόσα είχαν ζητήσει από αντιπροσωπεία.
Ζητανε πολλα τοτε εκει που πηγατε.
Εντάξει αν το αλλάξεις στον 'Μαστρο-Γιάννη' προφανώς θα στο δώσει στο 1/3 της τιμής της αντιπροσωπείας...αλλά χάνεις την εγγύηση. Για να είσαι εντός εγγύησης, πληρώνεις premium τιμές σε αντιπροσωπείες.
!!!!!
συμφωνω σε ολα με τον 120.κ ειδικα οταν μιλαμε για δυνατούς κινητηρες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΑΣΤΡΟ-ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ.
(χωρις πλακα) -
Ο αντιπροσωπος της φιατ στην Τριπολη ειναι ο μαστροΓιαννης;
Επειδη ειμαστε σε λαθος τοπικ το σταματαω
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ο αντιπροσωπος της φιατ στην Τριπολη ειναι ο μαστροΓιαννης;Επειδη ειμαστε σε λαθος τοπικ το σταματαω
σου άλλαξαν ιμάντες (ολους ε) σε αντιπροσωπο με 100 η' 200 ευρω??
τελικη τιμη μιλαμε.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εντάξει αν το αλλάξεις στον 'Μαστρο-Γιάννη' προφανώς θα στο δώσει στο 1/3 της τιμής της αντιπροσωπείας...αλλά χάνεις την εγγύηση. Για να είσαι εντός εγγύησης, πληρώνεις premium τιμές σε αντιπροσωπείες.
H FiatAutoHellas παντως δεν σε υποχρεωνει να το πας στον εξουσιοδοτημενο, αρκει το σερβις να γινει σε εγκεκριμενο μηχανικο και οπως οριζει.
Παντως απο την μια η αντιπροσωπεια σφαζει, απο την αλλη ο μαστρομητσος δεν σφαζει αλλα μπορει να κανει αρλουμπες... και για εμενα ειναι ποιο ευκολο να αναζητησω ευθυνες (σε κακοτεχνιες) στην αντιπροσωπεια παρα απο τον μαστρομητσο.
Προσωπικα πολλες φορες πηγα σε μηχανικο εξω... αλλα παλι ξαναγυρνουσα στην αντιπροσωπεια...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εντάξει αν το αλλάξεις στον 'Μαστρο-Γιάννη' προφανώς θα στο δώσει στο 1/3 της τιμής της αντιπροσωπείας...αλλά χάνεις την εγγύηση. Για να είσαι εντός εγγύησης, πληρώνεις premium τιμές σε αντιπροσωπείες.
H FiatAutoHellas παντως δεν σε υποχρεωνει να το πας στον εξουσιοδοτημενο, αρκει το σερβις να γινει σε εγκεκριμενο μηχανικο και οπως οριζει.
Παντως απο την μια η αντιπροσωπεια σφαζει, απο την αλλη ο μαστρομητσος δεν σφαζει αλλα μπορει να κανει αρλουμπες... και για εμενα ειναι ποιο ευκολο να αναζητησω ευθυνες (σε κακοτεχνιες) στην αντιπροσωπεια παρα απο τον μαστρομητσο.
Προσωπικα πολλες φορες πηγα σε μηχανικο εξω... αλλα παλι ξαναγυρνουσα στην αντιπροσωπεια...
Καλά και η FAH σε υποχρεώνει να τους αλλάξεις στα 60Κ κμ...άσχετα αν δε φτάνουν ποτέ εκεί. Σε γενικές γραμμές δε θα καταλάβει κάποιος dealer που άλλαξες τους ιμάντες...αλλά για peace of mind (επειδή ένα λάθος σημαίνει καρφωμένες βαλβίδες και γενικά καταστροφή του μοτέρ) το πας στην αντιπροσωπεία.
Το κόστος πάντως σε αντιπροσωπεία που ρώτησα για ιμάντες χρονισμού και εκκεντροφόρου είναι 600 ευρώ με όλα κομπλέ. Αλλαγή κάθε 50Κ κμ.
Τώρα πλέον η καδένα δε θέλει ποτέ αλλαγή.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Ο αντιπροσωπος της φιατ στην Τριπολη ειναι ο μαστροΓιαννης;
Επειδη ειμαστε σε λαθος τοπικ το σταματαω
σου άλλαξαν ιμάντες (ολους ε) σε αντιπροσωπο με 100 η' 200 ευρω??
τελικη τιμη μιλαμε.
Οχι με 200€ αλλ με 600€ στο μεγαλο σερβις που εχει ιμαντες και ολους τους τεντωτηρες και ρουλεμαν και λαδια και φιλτρα και βαλβολινες και μπουζι.Ο 1,8 της φιατ εχει τους ιδιους κωδικους σε αυτα τα ανταλλακτικα οπως και ο TS και ανοιγει και το καπακι για να ρυθμισουν τον εκκ στην αλλαγη του ιμαντα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ο αντιπροσωπος της φιατ στην Τριπολη ειναι ο μαστροΓιαννης;
Επειδη ειμαστε σε λαθος τοπικ το σταματαω
σου άλλαξαν ιμάντες (ολους ε) σε αντιπροσωπο με 100 η' 200 ευρω??
τελικη τιμη μιλαμε.
Οχι με 200€ αλλ με 600€ στο μεγαλο σερβις που εχει ιμαντες και ολους τους τεντωτηρες και ρουλεμαν και λαδια και φιλτρα και βαλβολινες και μπουζι.Ο 1,8 της φιατ εχει τους ιδιους κωδικους σε αυτα τα ανταλλακτικα οπως και ο TS και ανοιγει και το καπακι για να ρυθμισουν τον εκκ στην αλλαγη του ιμαντα.
Για FIAT μιλάμε τόση ώρα δηλαδή?
Εγώ μιλάω για τον 1.6 T.S.
-
καδένα VS ιμάντας 10-0
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο αντιπροσωπος της φιατ στην Τριπολη ειναι ο μαστροΓιαννης;
Επειδη ειμαστε σε λαθος τοπικ το σταματαω
σου άλλαξαν ιμάντες (ολους ε) σε αντιπροσωπο με 100 η' 200 ευρω??
τελικη τιμη μιλαμε.
Οχι με 200€ αλλ με 600€ στο μεγαλο σερβις που εχει ιμαντες και ολους τους τεντωτηρες και ρουλεμαν και λαδια και φιλτρα και βαλβολινες και μπουζι.Ο 1,8 της φιατ εχει τους ιδιους κωδικους σε αυτα τα ανταλλακτικα οπως και ο TS και ανοιγει και το καπακι για να ρυθμισουν τον εκκ στην αλλαγη του ιμαντα.
Για FIAT μιλάμε τόση ώρα δηλαδή?
Εγώ μιλάω για τον 1.6 T.S.
Χρησιμοποιουν τα ιδια ανταλλακτικα,ιμαντες τεντωτηρες,ρουλεμαν,μεταβλητο.
-
Να πω και εγω την αποψη επι του θεματος λογω του οτι εδω και 2 χρονια και 1 χρονο πριν την ληξη της εγγυησης τα service γενικα αλλα και των ιμαντων τα εκανα σε συνεργειο δικο μου και οχι σε dealer και εγινε στα 36000 χιλ διοτι οι ιμαντες δεν αλλαζουν μονο στα 60000 χιλ αν και πλεον εχει μειωθει για την Ελλαδα λογω κλιματος και αλλαζουν στις 50000 χιλ αλλα και οταν περνανε 3 χρονια.Δηλ οποιο ερθει πρωτο.Το αυξημενο κοστος σε dealer της alfa romeo οφειλεται στο γεγονος οτι τα εξαρτηματα ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και χρεωνουν πολλα σε εργατικα.Εγω αλλαξα τους ιμαντες σε Gates οι οποιοι ειναι γνωστοι και μη εξαιρετεοι τα τρελα και τους τεντωτηρες σε SKF.Τα εξαρτηματα μου κοστισαν 129 ευρω και 60 ευρω η εργασια τοποθετηση και χρονισμος εκκεντροφορων.Προσωπικα σε μη εξουσιοδοτημενο καποιος ο οποιος θελει να σεβεται το ονομα του και θελει να φτιαξει καποια φημη θα σε εξυπηρετησει πολυ καλυτερα απο καποιον επισημο ο οποιος θα κοιταξει να σου τα αρπαξει διοτι το λεει και η εγγυηση και καλα οτι πρεπει να πας σε αυτον.Γνωριζοντας αυτοι λοιπον το παραμυθι με την εγγυηση σε πιανουνε κοροιδο και σου βαζουνε και χειροτερης ποιοτητας εξαρτηματα οπως τα γνησια.Aυτο ισχυει ως προς τις αλφα ρομεο.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
διοτι οι ιμαντες δεν αλλαζουν μονο στα 60000 χιλ αν και πλεον εχει μειωθει για την Ελλαδα λογω κλιματος και αλλαζουν στις 50000 χιλ αλλα και οταν περνανε 3 χρονιαΟχι λόγω κλιματος... αλλα λόγω αναγκης για αυξηση εσόδων των αντιπροσωπων
Τι διαολο δηλαδη? Εμενα ο κουβας μου (Punto) γιατι ζηταει ιμαντα στα 100κ... και αλλα αμαξια του Gruppo η τα νεοτερα Punto ζητανε ανα 50-60κ? Απο τι ειναι δηλαδη ο δικος μου ο ιμαντας και αντεχει? Aerospace technology? Designed by NASA? Οχι βεβαια... απλά τότε (99-2000) δεν ειχαν ξυπνησει ακομα στις αντιπροσωπειες και είχαν τα φυσιολογικα διαστήματα... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
διοτι οι ιμαντες δεν αλλαζουν μονο στα 60000 χιλ αν και πλεον εχει μειωθει για την Ελλαδα λογω κλιματος και αλλαζουν στις 50000 χιλ αλλα και οταν περνανε 3 χρονια
Οχι λόγω κλιματος... αλλα λόγω αναγκης για αυξηση εσόδων των αντιπροσωπων
Τι διαολο δηλαδη? Εμενα ο κουβας μου (Punto) γιατι ζηταει ιμαντα στα 100κ... και αλλα αμαξια του Gruppo η τα νεοτερα Punto ζητανε ανα 50-60κ? Απο τι ειναι δηλαδη ο δικος μου ο ιμαντας και αντεχει? Aerospace technology? Designed by NASA? Οχι βεβαια... απλά τότε (99-2000) δεν ειχαν ξυπνησει ακομα στις αντιπροσωπειες και είχαν τα φυσιολογικα διαστήματα...Το εγχειριδιο του πουντο νομιζω αναφερει ελεγχο καθε 20.000χλμ και αλλαγη καθε 60.000χλμ... Και το δικο μου ειναι 08/2000.
Η αλλαγη του ιμαντα νωριτερα σε περιοχες με ιδιαιτερο κλιμα, εχουν καποια βαση.
Στην Ελλαδα ιδιαιτερα εχουμε και αρκετο κρυο το χειμωνα και καυσωνες το καλοκαιρι. Πότε υγρασια, πότε ξηρασια, σκονη κτλ
Και μιλαμε για ενα κομματι λαστιχο το οποιο χανει τις ιδιοτητες του αναλογα με τις συνθηκες που επικρατουν.Βεβαια η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Οχι πως και οι εδω αντιπροσωποι δεν θελουν να αυξησουν τα εσοδα τους...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το εγχειριδιο του πουντο νομιζω αναφερει ελεγχο καθε 20.000χλμ και αλλαγη καθε 60.000χλμ... Και το δικο μου ειναι 08/2000.
Αχα... για λίγους μηνες διαφορα... 01/2000 και αναγραφει ανα 100κ!!! Προφανως τα δικα σας Punto ειναι απο ποιο σκαρτα υλικα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το εγχειριδιο του πουντο νομιζω αναφερει ελεγχο καθε 20.000χλμ και αλλαγη καθε 60.000χλμ... Και το δικο μου ειναι 08/2000.
Αχα... για λίγους μηνες διαφορα... 01/2000 και αναγραφει ανα 100κ!!! Προφανως τα δικα σας Punto ειναι απο ποιο σκαρτα υλικα
Αυτο θα μπορουσε να ανεβασει τη μεταπωλητικη αξια:
'Πωλειται Fiat Punto μοντ2000, απο τα 'καλα' που αλλαζουν ιμαντα ανα 100.000χλμ'
Alfa Romeo Mi.Τo 2008