-
Αυτό είναι το νέο Renault Clio το οποίο πιστεύω πως θας μας κινήσει το ενδιαφέρον και_______ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙ!!!!
Το Clio θα έρθει στην Ελλάδα Φεβρουάριο του 2004 και θα είναι ταχύτερο κατά 10 ίππους .Η τιμή του θα είναι περίπου ή ίδια με τη τωρινή.
Η έκδοση που θα μπορούμε να αγοράσουμε στην Ευρώπη ονομάζεται 'Cup',και είναι διαφορετική επειδή αυξηθηκε το μέγεθος του μετατρόχιου για καλύτερο 'κράτημα', έγιναν πιο σκληρές οι αναρτήσεις, και φύσηκα άλλαξε σε πιο Spor Style
http://assets.in.gr/auto/news/images/bi ... 141_02.jpg
Οι επιδώσεις άλλαξαν ελάχιστα
-
Αυτό είναι το νέο Renault Clio το οποίο πιστεύω πως θας μας κινήσει το ενδιαφέρον και_______ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙ!!!!
Το Clio θα έρθει στην Ελλάδα Φεβρουάριο του 2004 και θα είναι ταχύτερο κατά 10 ίππους .Η τιμή του θα είναι περίπου ή ίδια με τη τωρινή.
Η έκδοση που θα μπορούμε να αγοράσουμε στην Ευρώπη ονομάζεται 'Cup',και είναι διαφορετική επειδή αυξηθηκε το μέγεθος του μετατρόχιου για καλύτερο 'κράτημα', έγιναν πιο σκληρές οι αναρτήσεις, και φύσηκα άλλαξε σε πιο Spor Style
http://assets.in.gr/auto/news/images/bi ... 141_02.jpg
Οι επιδώσεις άλλαξαν ελάχιστα
-
Αυτό είναι το νέο Renault Clio το οποίο πιστεύω πως θας μας κινήσει το ενδιαφέρον και_______ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙ!!!!
Το Clio θα έρθει στην Ελλάδα Φεβρουάριο του 2004 και θα είναι ταχύτερο κατά 10 ίππους .Η τιμή του θα είναι περίπου ή ίδια με τη τωρινή.
Η έκδοση που θα μπορούμε να αγοράσουμε στην Ευρώπη ονομάζεται 'Cup',και είναι διαφορετική επειδή αυξηθηκε το μέγεθος του μετατρόχιου για καλύτερο 'κράτημα', έγιναν πιο σκληρές οι αναρτήσεις, και φύσηκα άλλαξε σε πιο Spor Style
http://assets.in.gr/auto/news/images/bi ... 141_02.jpg
Οι επιδώσεις άλλαξαν ελάχιστα
-
Καλά, ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν είναι ότι βγήκε και το σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας, ένα παιδί του μάρκετινγκ είναι και αυτό...
Τα +10 άλογα δεν λένε τίποτα, το πρόβλημα ήταν στο στήσιμο (τύπου GT και σε άλλο, πιο κυριλέ, κόσμο από το Williams, π.χ.).
Επίσης η έκδοση Cup είναι διαφορετική, όχι 'αυτή που θα αγοράζουμε στην Ευρώπη'. Υπήρχε και στην παλαιότερη (τρέχουσα) version. Μόνο που δεν εισαγόταν κάτι που ελπίζω να επανεξετάσει η αντιπροσωπία τώρα.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Καλά, ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν είναι ότι βγήκε και το σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας, ένα παιδί του μάρκετινγκ είναι και αυτό...Τα +10 άλογα δεν λένε τίποτα, το πρόβλημα ήταν στο στήσιμο (τύπου GT και σε άλλο, πιο κυριλέ, κόσμο από το Williams, π.χ.).
Επίσης η έκδοση Cup είναι διαφορετική, όχι 'αυτή που θα αγοράζουμε στην Ευρώπη'. Υπήρχε και στην παλαιότερη (τρέχουσα) version. Μόνο που δεν εισαγόταν κάτι που ελπίζω να επανεξετάσει η αντιπροσωπία τώρα.
Κοίτα δεν είπα κάτι τέτειο.Απλός έχει μια ενδιαφέρουσα σχεδίαση μόνο που μας τα χαλάει λιγάκι στο πίσω μέρος.
Πάντως οτι και να γίνει Ευρώπη υποστιρίζουμε !!!!!
-
Η υποστήριξη στην Ευρώπη δεδομένη, ειδικά όταν το αξίζει! Πράγματι πολύ θα ήθελα να έρθει το Cup στην Ελλάδα, το προηγούμενο μοντέλο υποτίθεται ότι ήταν ό,τι πιο κοντά στο Williams.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Η υποστήριξη στην Ευρώπη δεδομένη, ειδικά όταν το αξίζει! Πράγματι πολύ θα ήθελα να έρθει το Cup στην Ελλάδα, το προηγούμενο μοντέλο υποτίθεται ότι ήταν ό,τι πιο κοντά στο Williams.Άντε πες τα γιατί πολλοί υποστιρίζουν Ιαπωνία και πιστεύουν οτι είναι καλύτεροι
Που είσται καλύτεροι ρε παιδιά?????
Στο στυλ που αντιγράφεται ή μήπως έχεται μεγαλύτερη ιστοριά?
-
Δεν το βλέπω ως καινούριο μοντέλο, λίγες οι διαφορές, αλλά ως ένα facelift του παλιού, που θα προαναγγείλει την έλευση του νέου.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν το βλέπω ως καινούριο μοντέλο, λίγες οι διαφορές, αλλά ως ένα facelift του παλιού, που θα προαναγγείλει την έλευση του νέου.Έχεις δίκιο
Πάντως πιστεύω πως όπως και να είναι θα είναι ωραίω διότι όπως και να το κάνουμε Γαλλία(Renault)=Ομορφιά(διαφορετικό Στυλ)
-
Kαι μπαινω να δω το νεο Clio.... και ηταν απλα ενας κραχτης
PS1: αυτο το Cart με αφηνει παγερα αδιαφορο...
PS2: Το οτι ειναι διαφορετικα δεν σημαινει πως ειναι και ομορφα! Μπορεις να διαφερεις και με τον χειροτερο τροπο... κατι στο οποιο μας συνηθιζουν τελευταια οι Γαλλοι... και καλα το λεμε 'διαφορετικοτητα' και 'τολμη'... sic -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
PS2: Το οτι ειναι διαφορετικα δεν σημαινει πως ειναι και ομορφα! Μπορεις να διαφερεις και με τον χειροτερο τροπο... κατι στο οποιο μας συνηθιζουν τελευταια οι Γαλλοι... και καλα το λεμε 'διαφορετικοτητα' και 'τολμη'... sicΑκριβώς. Διαφορετικά τα λέμε τώρα....
Βλέπε και Megane, 7άρα, εμπρός 5άρας, Multipla, Micra και ναι το λέω Ferrari Enzo. Οι περισσότερες Ferrari είναι κούκλες κι ας μοιάζουν μεταξύ τους, δεν είναι ανάγκη να γίνουν διαφορετικές! Οι παράξενες αναλογίες, το χάσιμο αρμονίας και η εξαμβλωματική σχεδιαστική τακτική σπάνια βγάζουν γενικώς αποδεκτά ως όμορφα αυτοκίνητα.
Και είναι γνωστό το ότι το Multipla και η 7άρα παρά τα καλύτερα σχόλια είχαν πρόβλημα με τις πωλήσεις τους λόγω ασχήμιας. Το Micra μάλλον περνάει ως χαριτωμένο.... Όπως μάλλον και κάτι μετρίου αισθητικής κυτιοειδείς κατασκευές σε πρόσφατα σαλόνια... Αντίθετα το 206 που δεν διαθέτει καμιά φοβερή πρωτοτυπία ή τεχνολογία ή ποιότητα κατασκευής ή εξοπλισμό ή χώρους πουλάει πολύ καλά τόσα χρόνια επειδή είναι όμορφο.
Πάντως ευτυχώς το επόμενο Clio μάλλον είναι όμορφο. Όχι ότι θα το πάρω αλλά για να δημιουργείται ανταγωνισμός γιατί σαν πολύ την κάτω βόλτα έχουν πάρει! -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Kαι μπαινω να δω το νεο Clio.... και ηταν απλα ενας κραχτηςPS1: αυτο το Cart με αφηνει παγερα αδιαφορο...
PS2: Το οτι ειναι διαφορετικα δεν σημαινει πως ειναι και ομορφα! Μπορεις να διαφερεις και με τον χειροτερο τροπο... κατι στο οποιο μας συνηθιζουν τελευταια οι Γαλλοι... και καλα το λεμε 'διαφορετικοτητα' και 'τολμη'... sicΒλέπε Renault Vel Satis...
-
Εμένα και το Μεγκάν και το Μίκρα μου άρεσαν. Το μεν γαλλικό πουλάει σαν ζεστά ψωμάκια και έχει πάρει την άνοδο και εδώ στην Ελλάδα και το Μίκρα νομίζω ότι είναι funky όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Δεν νομίζω ότι διαφέρουν με τον χειρότερο τρόπο. Δεν είναι και απαύγασμα ομορφιάς (βλέπε Ύψιλον, 147, 406 Κουπέ...) αλλά τον σκοπό τους τον πετυχαίνουν. Το Κλιώ μου δείχνει πολύ συντηρητικό πλέον (καλά,όχι και Κορόλα) μπροστά στα καινούρια...
Για αυτό κάνω έκκληση στον κόσμο: Όλοι βάλτε ένα λιθαράκι, ότι έχετε ευχαρίστηση,να αγοράσω ένα 406 Κουπέ,σας παρακαλώ... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όλοι βάλτε ένα λιθαράκι, ότι έχετε ευχαρίστηση,να αγοράσω ένα 406 Κουπέ,σας παρακαλώ...Τι κρίμα αυτό το πανέμορφο αυτοκίνητο του Pininfarina να του τύχει να βγεί Peugeot και να του φορτώσουν μέτριους κινητήρες (εννοώ μη ανταγωνιστικούς).
Αν το έλεγαν Corrado τουλάχιστον θα είχε τον γνωστό 1,8T.
Αν το έλεγαν Giulietta θα έκανε πολούς ιταλόφιλους χαρούμενους.
Αν το έλεγαν 6άρα θα ήταν πολύ καλύτερα και για την BMW.
Έστω αυτή η Peugeot δεν μπορούσε να του είχε βάλει τον δίλιτρο με τα πολλά άλογα από το καλό 306R.....
Ίσως όμως τώρα είναι ευκαιρία να αγοράσετε φτηνά ένα μεταχειρισμένο τρίλιτρο κλασικό πανέμορφο αυτοκινητικό δημιούργημα με την υπογραφή του Pininfarina για να το κρατήσετε. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βλέπε και Megane, 7άρα, εμπρός 5άρας, Multipla, Micra και ναι το λέω Ferrari Enzo.Πρόσεχε τι λες, γιατί αν τύχει και δεις από κοντά μία, θα ξεχάσεις το όνομά σου! Κι εγώ στην αρχή άσχημη την έλεγα...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Καλά, ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν είναι ότι βγήκε και το σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας, ένα παιδί του μάρκετινγκ είναι και αυτό...Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Βλέπε και Megane, 7άρα, εμπρός 5άρας, Multipla, Micra και ναι το λέω Ferrari Enzo.
Πρόσεχε τι λες, γιατί αν τύχει και δεις από κοντά μία, θα ξεχάσεις το όνομά σου! Κι εγώ στην αρχή άσχημη την έλεγα...
Ναι την έχω δεί (εδώ Λονδίνον!). Το όνομά μου μπορεί να το ξεχάσω κι αν βάλει μπρος τα αυτοκίνητο και είμαι κοντά τα αυτάκια μου να χάσω αλλά παραμένει άσχημη! (μάλλον η πιο άσχημη Ferrari των τελευταίων 30 χρόνων). Αν είχα τα λεφτά δεν θα την έπαιρνα για το λόγο αυτό. Δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλή και γρήγορη και κουβαλάει όλη την τεχνολογία από F1 κλπ αλλά σαν πολιτικό (μη αγωνιστικό) αυτοκίνητο, όμορφη δεν είναι._
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν είχα τα λεφτά δεν θα την έπαιρνα για το λόγο αυτό. Δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλή και γρήγορη και κουβαλάει όλη την τεχνολογία από F1 κλπ αλλά σαν πολιτικό (μη αγωνιστικό) αυτοκίνητο, όμορφη δεν είναι._ΟΚ, δεκτόν. Αφού δε σου αρέσει, δε σου αρέσει! Πάντως για μένα η F50 ήταν πολύ ασχημότερη.
Η αλήθεια είναι ότι άρχισε να μου αρέσει η Enzo από το video του Top Gear που ο Tiff δοκιμάζει μία. Η φωτογένεια του αυτοκινήτου στο video αυτό είναι πολύ καλή και σου δίνει μια άλλη εικόνα.
Anyway, καθένας με τα γούστα του
-
Μα δεν είναι αυτό το νέο clio! Έχω το νέο και σε πεντάπορτο και σε cc. Όταν βρώ λίγο χρόνο θα τα ανεβάσω να τα δείτε. Το μπροστά μέρος είναι 'ακριβώς' το ίδιο, σε ποιο μικρό) με το νέο almera. Πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο, θα αφήσει πιστεύω πίσω όχι μόνο το 206 που είναι πολύ κακό ποιοτικά αλλά και ορισμένα Γερμανικά.
Για Ιαπωνικά... το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις..! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βλέπε και Megane, 7άρα, εμπρός 5άρας, Multipla, Micra και ναι το λέω Ferrari Enzo.
Πρόσεχε τι λες, γιατί αν τύχει και δεις από κοντά μία, θα ξεχάσεις το όνομά σου! Κι εγώ στην αρχή άσχημη την έλεγα...
Ναι την έχω δεί (εδώ Λονδίνον!). Το όνομά μου μπορεί να το ξεχάσω κι αν βάλει μπρος τα αυτοκίνητο και είμαι κοντά τα αυτάκια μου να χάσω αλλά παραμένει άσχημη! (μάλλον η πιο άσχημη Ferrari των τελευταίων 30 χρόνων). Αν είχα τα λεφτά δεν θα την έπαιρνα για το λόγο αυτό. Δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλή και γρήγορη και κουβαλάει όλη την τεχνολογία από F1 κλπ αλλά σαν πολιτικό (μη αγωνιστικό) αυτοκίνητο, όμορφη δεν είναι._
Μπορεί να έχεις δίκιο σ'αυτό που λες αλλά όπως και να γίνει δεν πάβει να είναι Ferrari!!!!!!!!!!
Renault Clio II facelift