-
Απο όσο έχω διαβάσει μέχρι το 1960 έγραφαν τη χρονολογία έκδοσης δίπλα απο το γράμμα που υποδήλωνε το νομό (π.χ. Α 56 σήμαινε έκδοση στην Αθήνα το 1956). Μάλλον λάθος θα ήταν γιατί δε στέκει 4ψήφια το 1960 όπως και στο δικό σου Rekord θα έγραφε Α 54 ΙΧ (φαντάζομαι δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ οι πινακίδες).
Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω? -
Πότε άρχισε αυτή η αρίθμηση; Είναι λογικό η Ponton, που αν δεν κάνω λάθος πρωτοκυκλοφόρησε το 1953 να έχει αριθμό 4761;
Edit: στη Βικιπαιδεία αναφέρεται ότι οι πινακίδες αυτές άρχισαν από τον αριθμό 1 το 1956: http://el.wikipedia.org/wiki/Ε�% ... F%89%CE%BD' target='_blank
Στο ίδιο άρθρο λέει ότι τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο του 1957 στην Αθήνα δόθηκαν οι αριθμοί 35001-36000. Άρα η Ponton του Παπάγου πρέπει να είναι του 1956 και επίσης το Opel Olympia του Στέφανου πρέπει να μην έχει επάνω τις αρχικές πινακίδες αφού αυτό το σύστημα αρίθμησης δεν υπήρχε το 1954. -
Θυμάστε το 4CV που είχα φωτογραφίσει στην ΠΛΑΜΑΡ? Είχε πρώτη άδεια 1950 και ο αριθμός ήταν βαμμένος με μπογιά με στένσιλ... (3 ψηφία). Η αρίθμηση εκείνη την εποχή πρέπει να ήταν 'ό,τι νάναι'
Επίσης πολύ πιθανόν στο Ολύμπια να επανεκδόθηκε πινακίδα το 1960.
Με την Ponton όμως τί γίνεται? -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Με την Ponton όμως τί γίνεται?Πιθανολογω πως είναι W120 180b (c λίγο δύσκολο) που εβγαινε απο τα μεσα του '59 μέχρι το '61 (έχει και τα μεγάλα φώτα με τους ανακλαστήρες πίσω)... δεν είμαι βέβαιος όμως, πρεπει να τη δουμε από μπροστά αλλα και πάλι 100% σίγουρος μπορεί να είναι κανείς μόνο με το πλαίσιο...
Τώρα γιατί΄είναι τετραψήφιο?? -
Αν πράγματι ισχύει ότι η αρίθμηση ξεκίνησε το 1956 και ότι τον Αύγουστο του 1957 έδιναν τους αριθμούς από 35000 τότε και η Ponton και το Olympia θα πρέπει να ταξινομήθηκαν το 1956-1957. Εκτός κι άν η πινακίδα του Olympia προέρχεται από προηγούμενο σύστημα αρίθμοδότησης.
-
Να ρωτήσουμε τον thalliarque, αυτός θα μας απαντήσει σε όλα μας τα ερωτήματα! Θα τον βρείτε στο τοπικ με τις πινακίδες στο 'περί αυτοκίνησης'. Αν μπορεί κάποιος ας βάλει ένα λινκ και ας συγκεντρώσει όλες τις ερωτήσεις μας κάπου για να τον διευκολύνουμε, όμως...
-
Πιθανόν να έχει ταξινομηθεί με το παλαιό σύστημα αρίθμησης το δικό μου γιατί το νούμερο είναι 14158, πολύ πιο κάτω από το 35000.
-
-
Κύριε Δημάκη, δε μου ανοίγει η Mercedes... Δεν ξέρω αν φοβάται ( ) ή αν έχει πρόβλημα το imageshack...
Στέφανε δεν είσαι εντάξει! Ξεχνας τα βασικά:
[]-[Ξ Ξ]-[] -
Δυστυχώς, κύριε Δημάκη, είναι όπως το φοβόμασταν! Το μπροστινό μέρος (που αποτελεί και πιο αξιόπιστη ένδειξη της σειράς της) μοιάζει να είναι w120 πρώτης σειράς (180 σκέτο) και το αυτοκίνητο πρέπει να είναι early μοντέλο... κάποιος, σκέφτηκε πως θα ήταν πιο όμορφη με τους ανακλαστήρες πίσω και αποφάσισε να βάλει τη δική του πινελιά και να τη διορθώσει!
Με βεβαιότητα δεν είναι b ή c, οι οποίες έχουν μάσκα όμοια με αυτή της 110, πιο φουσκωτή και φαρδύτερη ενώ δεν υπάρχουν και τα χαρακτηριστικά μικρά φωτάκια κάτω από τα φανάρια των 121/120 τελευταίας σειράς! -
-
-
Οι πιο σιχαμερες φωτος ειναι αυτες, οταν τα βλεπεις στιβαγμενα το ενα πανω στο αλλο, σαν ομαδικη ταφη.
Το πιο τραγικο ειναι οτι ισως καποιο απο αυτα πριν καταληξει εκει να πουλιωταν σε αστρονοι\μικη τιμη και επειδη δεν εφυγε να κατεληξε εκει. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Οι πιο σιχαμερες φωτος ειναι αυτες, οταν τα βλεπεις στιβαγμενα το ενα πανω στο αλλο, σαν ομαδικη ταφη.
Το πιο τραγικο ειναι οτι ισως καποιο απο αυτα πριν καταληξει εκει να πουλιωταν σε αστρονοι\μικη τιμη και επειδη δεν εφυγε να κατεληξε εκει.και που να δεις τωρα ποσο πουλιουνται στην κατασταση αυτη
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Οι πιο σιχαμερες φωτος ειναι αυτες, οταν τα βλεπεις στιβαγμενα το ενα πανω στο αλλο, σαν ομαδικη ταφη.
Το πιο τραγικο ειναι οτι ισως καποιο απο αυτα πριν καταληξει εκει να πουλιωταν σε αστρονοι\μικη τιμη και επειδη δεν εφυγε να κατεληξε εκει.και που να δεις τωρα ποσο πουλιουνται στην κατασταση αυτη
Αυτό είναι το πιο σιχαμερό...
Αλλά βλέπω Στέλιο αγνόησες επιδεικτικά τα πέντε 4CV, το μονοφάναρο βάτραχο, το HY, το 203, το Simca Aronde, τα 2-3 Dauphine...
-
και που να δεις τωρα ποσο πουλιουνται στην κατασταση αυτη [/quote]
Αυτό είναι το πιο σιχαμερό...
Αλλά βλέπω Στέλιο αγνόησες επιδεικτικά τα πέντε 4CV, το μονοφάναρο βάτραχο, το HY, το 203, το Simca Aronde, τα 2-3 Dauphine... [/quote]
οχι αγγελε τα ειδα αλλα σκεφτηκα οτι θα τα εχουν για σκραπ
-
-
-
TOYOTA CROWN και σε δευτερο πλανο BMW 518
ΡΩΣΣΟΣ....
...ΚΑΙ ΙΣΠΑΝΟΣ....
....ΜΕ ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ!!!
ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΜΕΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΕ
ΞΕΠΕΣΜΕΝΗ ΓΑΛΛΙΔΑ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ
-
Συνεισφερω και εγω με τα εξης
ALFA ROMEO ALFASUD στα κτελ Κοζανης!Ο ορισμος του σκουριασμενου!Δεν υπαρχει πλεον
ALFA ROMEO GIULIA COUPE!Αγνωστο το τι μοτερ φορουσε!Πλεον δε φοραει τιποτα!Το μονο που εχει πανω του και αξιζει ειναι τα οργανα του!Αληθεια πως βγαινουν?
ALFA ROMEO GT 1300 JUNIOR καπου κοντα(λιγο σχετικο αυτο βεβαια)στα Πετραλωνα!Μαλιστα πωλειται!Βεβαια οταν πηρα τηλ. για να μαθω μου ζητησε 3000Ε!Για αυτο!!!Τι να πει κανεις?Εν το μεταξυ το εσωτερικο του ειναι κατεστραμενο!
Συνεχιζω με ενα κακομοιρο AUSTIN A30 το οποιο μαλλον χρησιμοποιηθηκε ως δοτης ανταλλακτικων!Βρισκεται σε ενα οικοπεδο στο Μαρουσι μαζι με τα υπολοιπα που παραθετω παρακατω
Ενα station wagon που δεν ειμαι σιγουρος τι ειναι αλλα νομιζω οτι ειναι η station εκδοχη του austin
Και τελος για αυτο το οικοπεδο εχουμε ενα DATSUN 1200 και ενα αγνωστου ταυτοτητας αμερικανικο πλοιο!
Λιγο πιο πριν (Βασικα και τα δυο οικοπεδα ειναι διπλα στα στουντιο της τηλεορασης στο Μαρουσι)ειναι ενα οικοπεδο με πολλα φορτηγακια και δυο αυτοκινητα!Το ενα μου εκανε εντυπωση και το τραβηξα φωτο αλλα δυστυχως και τα δυο εχουν τσακισμενη οροφη!Βρισκονται εκει τουλαχιστον εδω και 5 χρονια!Αυτο πρεπει να ειναι CHEVROLET μεταξυ 1953 και αρχες 1954!Τωρα αν ειναι BELL AIR ή απλη 210 δε μπορω να κρινω απο τοσο μεγαλη αποσταση!
Αν ενδιαφερεστε μπορω να βγαλω πολλες φωτο ακομα!Εχω μεγαλο αρχειο απο ατυχα αυτοκινητα!
ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΡΙΜΑΓΜΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ