-
Εκτός topic αλλά Χρήστο ήσουνα στην Λεόντειο Πατησίων?
-
Εκτός topic αλλά Χρήστο ήσουνα στην Λεόντειο Πατησίων?
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Alexis πρεπει να ειναι απο δυο σιρκουι οι φωτο σου ?....στο τριωρο οντως κερδισε ο Κοκοτας με το 40 που δειχνεις ...το αλλο bmw πρεπει να ειναι του Κοτζαμανη 1600τι που ηρθε δευτερος στο 90 λεπτο τατοι του 69 ! Του Ανεστη , ηταν ασπρη με μαυρο καπω και φτερα .
Zόρισα και εγώ λίγο παραπάνω την πηγή μου (τον γερμανό μου μεσα ) και μου ειπε πως όντως είναι ο Κοτζαμάνης με το 1600 ti, και πως ο Κόκοτας είχε κερδίσει το τρίωρο στο οποίο και ο Παπούδης έτρεχε με ενα τάουνους και του έφυγε ενας τροχός, και ο κύριος Μηνάς έτρεχε τότε με το Glas!!
Του Ανέστη οντως ητανε άσπρο...μαστρο Χρήστο ξεκίνα σκανάρισμα...Καλησπέρα και απο μένα,
Πολυ ενδιαφέρον το topic. Βασικα ο Ανέστης είχε μια κόκκινη 2002 και μια ασημί με μαυρα φτερά.. Υπάρχει περίπτωση να είχε και ενα άσπρο που αργότερα πουλήθηκε στον κόκκοτα αλλα αυτο δεν το λεω με σιγουρια .. Οταν γυρίσω αθήνα θα το ψαξω και θα ανεβασω και καποιες φωτογραφιες που εχω απο την ασημί και την κόκκινη 2002 και απο την porsche που έτρεχε και οτι αλλο ξεθάψω!! -
Ο χρήστης george_STi έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση να είχε και ενα άσπρο που αργότερα πουλήθηκε στον κόκκοτα αλλα αυτο δεν το λεω με σιγουρια ..Μιλάς για το αγωνιστικό του Κόκκοτα?
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση να είχε και ενα άσπρο που αργότερα πουλήθηκε στον κόκκοτα αλλα αυτο δεν το λεω με σιγουρια ..
Μιλάς για το αγωνιστικό του Κόκκοτα?
Νομιζω ναι αλλα επειδη δεν ειμαι σιγουρος θα ρωτησω να σου πω.! γιατι εγω τοτε δεν υπηρχα!!
-
Ο χρήστης george_STi έγραψε:
Νομιζω ναι αλλα επειδη δεν ειμαι σιγουρος θα ρωτησω να σου πω.! γιατι εγω τοτε δεν υπηρχα!!
Oυτε και εγω υπήρχα τότε, και έχω την ίδια εντύπωση μ εσένα!
Ας το ψάξουμε !!! -
Εγω υπηρχα και παρα-υπηρχα, αλλα ελα που το μυαλο μου ειναι σαν να μην υπηρχα!!!
Γερολυκε ΑΠΡ ανοιξε τα κιταπια σου... -
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Νομιζω ναι αλλα επειδη δεν ειμαι σιγουρος θα ρωτησω να σου πω.! γιατι εγω τοτε δεν υπηρχα!!
Oυτε και εγω υπήρχα τότε, και έχω την ίδια εντύπωση μ εσένα!
Ας το ψάξουμε !!!Μαλλον πρεπει κατι τετοιο να εγινε αλλα και παλι δεν θυμαται καλα ο πατερας μου να μου πει.. δυστυχως δεν ειναι κοντα μας και ο ιδιος να τον ρωτησω θα ψαξω στις φωτογραφιες και πιστευω θα βγαλω ακρη!
-
O δικός μου επιμένει πως του Ανέστη ήτανε άσπρη! Και εκεί ειναι που μπερδεύομαι γιατί και από φωτογραφίες από το ακρόπολις του 69, άσπρη την θυμάμαι. Οπως άσπρη ητανε και η 1600 του Χασιώτη στον ίδιο αγώνα, που τερμάτισε ή 6η ή 7η, αν θυμάμαι καλά. Ο Ανέστης είχε εγκαταλείψει τότε αν και είχε κάνει πολύ καλούς χρόνους.
-
Πρωτη φορα διαβασα 6 σελιδες topic στο φορουμ Ελληνικοι Αγωνες....
Μπραβο σας!!
-
-
Γεια σας και από εμένα.
Πολύ καλό το θέμα και μπράβο σε όλους που κάνουν τον κόπο να βγάλουν από τα αρχεία τους αυτές τις φοβερές στιγμές της ιστορίας των Ελληνικών αγώνων.
Έχω αρχίσει και εγώ το ψάξιμο στο δικό μου αρχείο και ελπίζω σύντομα να έχω κάτι να συνεισφέρω εδώ, από την εποχή που με πήγαινε ο πατέρας μου στους αγώνες...
Για την ώρα όποιος θέλει μπορεί να δει κάποιες φωτό της δεκαετίας του 70 –80 εδώ:
http://www.megatec.gr/RACINGMEMORIES/index.html' target='_blankΚαι μια όχι ευχάριστη ιστορία.
Σχετικά με το ατύχημα του «Μαύρου» που αναφέρθηκε κάποιος φίλος πιο επάνω έχω να προσθέσω με βεβαιότητα ότι πράγματι, δυστυχώς, ήταν η πόρτα της 2002 που άνοιξε την στιγμή που ο «Μαύρος» προσπερνούσε. Στην προσπάθεια του να αποφύγει την πόρτα της BMW καρφώθηκε μετωπικά στο τοίχος του κάστρου με όλα όσα είχε... από την αδράνεια το αυτοκίνητο μετά την πρώτη επαφή με το τοίχο έκανε γκελ περίπου ένα μέτρο πίσω σηκώθηκε-γύρισε κάθετα με την μάσκα προς το έδαφος και χτύπησε για δεύτερη φορά με τον ουρανό επάνω στο κάστρο και μετά προσγειώθηκε στους τροχούς του.
Όλο το σκηνικό το έζησα αφού έγινε μπροστά μου. Ήμουν επάνω στο εξωτερικό πεζούλι- τοιχάκι προς παραλία μεριά με ένα 10 ιντσών πίσω λάστιχο του Παύλου Μαδεντζή στο σβέρκο μου. Το κουβάλαγα στο πίσω μέρος της διαδρομής γιατί ο Παύλος είχε σκασμένο λάστιχο και δεν υπήρχε πρόσβαση μέσω άλλης οδού. Τώρα μη με ρωτήσετε πως γινόταν τότε να αλλάξει λάστιχο εκτός pits γιατί τότε όλα γίνονταν...
Η συνέχεια της τραγωδίας είναι πως μαζί με κάποιον κριτή βγάλαμε τον «Μαύρο» από το αυτοκίνητο. Ήταν αναίσθητος φυσικά και ήταν προφανές ότι είχε κατάγματα σε όλα τα άκρα. Στην συνέχεια το αποκορύφωμα έχει ως εξής. Τον αγώνα παρακολουθούσαν τότε όλο το πλήρωμα από ένα Αμερικανικό αεροπλανοφόρο που είχε «βουλώσει» στην κυριολεξία με το μέγεθος του το λιμάνι της Ρόδου. Όταν λοιπόν είδαν το φοβερό ατύχημα έστειλαν αστραπιαία νοσοκομειακή λέμβο με γιατρούς και νοσοκόμους και δήλωσαν ότι υπογράφουν υπεύθυνα να πάρουν τον τραυματία επάνω στο πλοίο όπου είχαν πλήρως εξοπλισμένα χειρουργεία και να πράξουν τα απαραίτητα. Δυστυχώς κατά την προσωπική μου γνώμη η γνωστή ανευθυνότητα και δειλία τολμώ να πω που μας χαρακτηρίζει σε τέτοιες στιγμές που η απόφαση σημαίνει ζωή ή θάνατος ήταν και αυτή την φορά λανθασμένη. Το τότε νοσοκομείο της Ρόδου ήταν ικανό για τροφικές δηλητηριάσεις ίσως αλλά όχι για σοβαρές περιπτώσεις σαν και αυτή του ατυχήματος του «Μαύρου» με το γνωστό τραγικό αποτέλεσμα.Λυπάμαι που το post μου αυτό φέρνει στην επιφάνεια μια όχι ευχάριστη ανάμνηση αλλά πιστεύω είναι συμπαντικό να ξέρουμε και τα δυσάρεστα του σπορ που όλοι αγαπάμε.
Φιλικά
Speedy - Γιάννης Λουκόπουλος -
Σιγουρα 6 σελιδες με αναμνησεις που σε γυριζουν πισω και με τρομο διαπιστωνεις την ηλικια σου..... Η περιγραφη του ατυχηματος του Μαυρου.... δειχνει ποσο τραγικες συνεπειες μπορει να εχει η μοιραια στιγμη..... Ποιανης χρονιας ηταν το τριωρο νομιζω Τατοι που ο Κοκκοτας κερδισε υπο βροχη και με τα δυο παρμπριζ σπαζμενα, Εσπασε το μπροστινο και για να μην εχει αντισταση σταματησε και εβγαλε και το πισω... και φοροντας κρανος απο μοτοσυκλετα..... κερδισε τελικα..... Ηταν με αυτο το Νο 40 που δειχνουν οι φωτογραφιες??? Η βροχη παντως δεν σταματησε απο οτι θυμαμαι σχεδον καθολου.... Ειμαι απο την Λεοντειο Ν. Σμυρνης και εκει δεν ειχαμε καταφερει να πεισουμε αν και ειχαμε χωρο για καποιον τετοιο αγωνα..... κριμα....
-
-
-
Ποιανης χρονιας ηταν το τριωρο νομιζω Τατοι που ο Κοκκοτας κερδισε υπο βροχη και με τα δυο παρμπριζ σπαζμενα :
Ήταν το Τατόϊ του '69, ένας ιδιαίτερα επεισοδιακός αγώνας, που απέδειξε ότι δεν χρειάζεται μόνο χρήματα για να διακριθείς στους αγώνες αλλά και ψυχή.
Φαντάζεστε κάποιον από τους σημερινούς μας 'σταρ' να κέρδιζε σε κάποιον αγώνα χωρίς παρμπρίζ με βροχή και ψοφόκρυο, τσουρέκια θα μας τα είχε κάνει το Star.Όσον αφορά για το Κύριο Λιβιεράτο, Κύριος ήρθε και Κύριος έφυγε.
Βελούδινο και γρήγορο οδήγημα με καθαρές γραμμές,χωρίς να ταλαιπωρεί ιδαίτερα το αυτοκίνητο,προσωπικά θεωρώ πως παρόλο που μπορεί να μην είχε το οδηγικό ταλέντο του Μοσχού ή του 'Ιαβέρη', ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.Το γεγονός πως χτύπαγε στα ίσια τους μεγάλους στα πραγματικά Ακρόπολις του '70 χωρίς να συγκρίνεται η υλικοτεχνική του υποδομή με αυτή των εργοστασιακών ομάδων,τα λέει όλα.Και για να μην ξεχνιόμαστε είχε μια δεμένη ομάδα από τεχνικούς και τη πρώην γυναίκα του που όλοι μαζί έκαναν έναν άψογο σύνολο.
-
Ο χρήστης Μιχάλης Φράγκου έγραψε:
Ποιο βιβλιο είναι αυτό, και που μπορει να το βρει καποις??
Το βιβλίο 'Οθεν ούζα καλά' μπορεί κανείς να το βρει στον Παπασωτηρίου.
-
Για τον Siroco εχω να πω οτι ο επαγγελματισμος της ομαδας ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του.... προσωπικα θυμαμαι να εχω παει με φιλο που θα συμμετειχε σε αγωνα να 'γραψουμε' μερικες ειδικες... μια κυριακη και πετυχαινουμε τον Siroco να ειναι στην Αταλαντη και να την δοκιμαζει το πρωι... εμεις περασαμε μια φορα γραψαμε ο.τι γραψαμε... μετα πηγαμε και σε μπραλο και σε αλλες εκει γυρω... φευγοντας ξαναπερναμε απο την Αταλαντη και ο Siroco εκει να την ανεβοκατεβαινει μεχρι το απογευμα.... πως να μην την παρει μετα στη διαρκεια του αγωνα.... θυσιαζε χρονο και χρημα..... για τις συμμετοχες του....
Ευχαριστω για την υπενθυμηση του αγωνα με τον Κοκκοτα τοτε... ημουν πρωτοετης ...στο Μετσοβιο..
-
Σωστα , αλλα , κι αλλοι ελειπαν ημερες πολλες , απ'τα μαγαζια τους , κανοντας τα ιδια πραγματα .... δεν ηταν ο μονος
Εκτος απο χρονο και χρημα ..... το βασικωτερο ηταν οι σωστες , μελετημενες επιλογες , η νοικοκυρωσινη στα ανταλλακτικα , η προβλεψη για να μην εξαρταται απ'την τυχη , που εκαναν την επιτυχια ... και οχι η υπερ ανω λογικης τακτικη , τεζα γκαζια , κι οπου φτασουμε !
Οταν χρειαζοταν να δειξει αν μπορει να ειναι γρηγορος .... το εδειχνε , ασχετως αν απο μετριοφροσινη ελεγε οτι δεν ειναι ο γρηγοροτερος ! το ειχε αποδειξει πανπολλες φορες .
Δεν θυμαμαι ποτε να πηγαινε αλλωστε αργα , ωστε να λεγαμε ... πως παει ετσι αυτος ο βαθμοθυρας , οπως τα επομενα χρονια , μερικοι ασκησαν , αυτο το
Συμπερασματα μου φυσικα ,τα εφηβα ματια βεβαια , βλεπουν καπως πιο αισιοδοξα τα ινδαλματα τους ... μπορει καποιοι φιλοι να εχουν αλλη αποψη ....
-
Συμφωνώ και επαυξάνω για το θέμα των δοκιμών.Κάποιοι τα έπαιρναν χοντρά για δοκιμές στην επαρχία προκειμένου να ανεβάσουν το πρεστίζ των Skoda 110 L και R αλλά οι μόνες δοκιμές που έκαναν ήταν στα επαρχιακά μπουζούκια.Υπήρχε μάλιστα ένα αχώριστο δίδυμο για των οποίων τα τιμολόγια είχαν να λένε σε κάποιο λογιστήριο μεγάλης αντιπροσωπείας της εποχής, η οποία πλέον δεν υπάρχει.Η διαφορά του Σιρόκο σε σχέση με αυτούς ήταν ότι αυτός έλιωνε στις δοκιμές και η ιδαίτερη καλλιέργειά του του επέτρεπε να οδηγάει και με το μυαλό.Βέβαια και αυτός τους σιχάθηκε όλους και τα παράτησε
Αναμνήσεις