-
Καλα γιατι την εδωσες τοτε?
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Καλα γιατι την εδωσες τοτε?Ετσι και αλλιως θα την εδινα.
Οταν λεω θελω μια σαν την προηγουμενη εννοω οτι θελω supersport, οχι απαραιτητα cbr.
Εχω δοκιμασει ολες τις 'καθαρες' κατηγοριες (εκτος απο χωμα ) και κατεληξα οτι περισσοτερο μου αρεσουν τα ss. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
(ξερεις γιατι την επανεκδοσανε ε? )
Φχαριστώ... για πες;;;
Περα απο το νοσταλγικο χαρακτηρα, κυριως γι αυτο το λογο
http://www.motorcycle-training.f2s.com/bornagain.html
Ειχε γινει χαμος εδω στο UK θυμαμαι για ενα αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα, παλιοι μοτοσυκλετιστες ανεβαινανε μετα απο πολυ καιρο πανω στις καινουργιες μηχανες (ακομα και οι touring πλεον ειναι αρκετα γρηγορες), το αποτελεσμα το φανταζεστε και η Triumph αποφασισε την επανεκδοση Καπου εχω και το αρθρο αν το βρω θα το ποσταρω.
Ρε d-jet λες?
(φυσικα αστειευομαι) Καλοριζικη και παλι περιμενω καμια βολτιτσα οταν κατεβω. Βαλε και καμια φωτο
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
(ξερεις γιατι την επανεκδοσανε ε? )
Φχαριστώ... για πες;;;
Περα απο το νοσταλγικο χαρακτηρα, κυριως γι αυτο το λογο
http://www.motorcycle-training.f2s.com/bornagain.html
Ειχε γινει χαμος εδω στο UK θυμαμαι για ενα αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα, παλιοι μοτοσυκλετιστες ανεβαινανε μετα απο πολυ καιρο πανω στις καινουργιες μηχανες (ακομα και οι touring πλεον ειναι αρκετα γρηγορες), το αποτελεσμα το φανταζεστε και η Triumph αποφασισε την επανεκδοση Καπου εχω και το αρθρο αν το βρω θα το ποσταρω.
Ρε d-jet λες?
(φυσικα αστειευομαι) Καλοριζικη και παλι περιμενω καμια βολτιτσα οταν κατεβω. Βαλε και καμια φωτο
Αλήθεια, δεν είμαι born again rider, γιατί σταμάτησα να κυκλοφορώ για κάποιο καιρό με τη μηχανή αλλά έκανα παράλληλα 30χιλιάδες χιλιόμετρα στο σκούτερ... η bonnie, άλλωστε, δεν είναι ακριβώς ιδανική για αυτή τη χρήση γιατί δεν παύει να βγάζει 70 άλογα ενώ δεν είναι και το πλέον φιλικότερο μηχανάκι μέσα στην πόλη (είναι πολύ σκληρή).
Φωτογραφίες δυστυχώς δεν βγάζω, αλλά αν πας στο καφενείο των ιστορικών κάπου έχει βγάλει ένας συνφορουμάς κάποιες.
Βόλτα φυσικά, πάντα στη διάθεση σου!!Στο λινκ που έβαλες περιγράφεται ένα πραγματικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή, το οποίο το θέτω και σαν θέμα συζήτησης:
Παλιότερα υπήρχε η κατηγορία των commuters, μηχανάκια των 250-500 κυβικών χωρίς αγωνιστικά πεντιγκρί και ειδικές απαιτήσεις, αλλά για καθημερινή δουλειά. Πλέον, σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν μόνο σκούτερς ενώ η μόνη επιλογή που έχει ένας νέος αναβάτης είναι να ανεβεί κατευθείαν στα 600ρια... -
Παιδιά δεν ξέρω εάν πρέπει να το πω εδώ μέσα αλλά επειδή βλέπω πολλούς φίλους των 2 τροχων λεω να το προσπαθησω:D
Ο πατέρας μου είναι της custom σχολής και σε λίγο καιρό θα αλλάξει την μηχανή του, είχε μια Yamaha Special, μετά πήγε σε Steed 400άρα και τώρα έχει μια Shadow!
Τον έχω 'ψήσει' αρκετά για την BMW την R1200C, την οποία ελάχιστα έχω δει να κυκλοφορεί στους δρόμους...μήπως θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος σχετικά με το τι πρέπει να κοιτάξω, που να ψαχτώ και τι τιμές να περιμένω?
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
(ξερεις γιατι την επανεκδοσανε ε? )
Φχαριστώ... για πες;;;
Περα απο το νοσταλγικο χαρακτηρα, κυριως γι αυτο το λογο
http://www.motorcycle-training.f2s.com/bornagain.html
Ειχε γινει χαμος εδω στο UK θυμαμαι για ενα αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα, παλιοι μοτοσυκλετιστες ανεβαινανε μετα απο πολυ καιρο πανω στις καινουργιες μηχανες (ακομα και οι touring πλεον ειναι αρκετα γρηγορες), το αποτελεσμα το φανταζεστε και η Triumph αποφασισε την επανεκδοση Καπου εχω και το αρθρο αν το βρω θα το ποσταρω.
Ρε d-jet λες?
(φυσικα αστειευομαι) Καλοριζικη και παλι περιμενω καμια βολτιτσα οταν κατεβω. Βαλε και καμια φωτο
Αλήθεια, δεν είμαι born again rider, γιατί σταμάτησα να κυκλοφορώ για κάποιο καιρό με τη μηχανή αλλά έκανα παράλληλα 30χιλιάδες χιλιόμετρα στο σκούτερ... η bonnie, άλλωστε, δεν είναι ακριβώς ιδανική για αυτή τη χρήση γιατί δεν παύει να βγάζει 70 άλογα ενώ δεν είναι και το πλέον φιλικότερο μηχανάκι μέσα στην πόλη (είναι πολύ σκληρή).
Φωτογραφίες δυστυχώς δεν βγάζω, αλλά αν πας στο καφενείο των ιστορικών κάπου έχει βγάλει ένας συνφορουμάς κάποιες.
Βόλτα φυσικά, πάντα στη διάθεση σου!!Στο λινκ που έβαλες περιγράφεται ένα πραγματικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή, το οποίο το θέτω και σαν θέμα συζήτησης:
Παλιότερα υπήρχε η κατηγορία των commuters, μηχανάκια των 250-500 κυβικών χωρίς αγωνιστικά πεντιγκρί και ειδικές απαιτήσεις, αλλά για καθημερινή δουλειά. Πλέον, σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν μόνο σκούτερς ενώ η μόνη επιλογή που έχει ένας νέος αναβάτης είναι να ανεβεί κατευθείαν στα 600ρια...Υπάρχουν μικρά commuters φίλε D-jet, απλά δεν είναι αρκετά δημοφιλή.
Πχ, αυτό το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση για την πόλη. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Υπάρχουν μικρά commuters φίλε D-jet, απλά δεν είναι αρκετά δημοφιλή.
Πχ, αυτό το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση για την πόλη.Ναι, Ταύρε μου... τα εξής ένα...
Και αυτό μας προέκυψε μόλις πρόσφατα ως ριμέικ του εκ της εποχής των δεινοσαύρων nighthawk... άλλο πέρα από αυτό; Ειδικά για μένα που είμαι κοντοστούπης και δεν μπορώ να καβαλήσω on-off;Κάποτε η αγορά ήταν κατακλυσμένη από cm, cb, , cx, vt, sr, gn, xs κ.α.
-
-
Μάγκες υπάρχουν 250-400 cc μηχανάκια ... απλά δεν τα κάνουν εισαγωγή οι τοπικοί αντιπρόσωποι γιατί δεν πουλάνε... Ακόμα και το CBF250 που ήταν η μοναδική περίπτωση το σταμάτησε ο Σαρακάκης (παίζει και να καταργήθηκε εντελώς) ....γεγονός πάντως είναι ότι σταμάτησε να πουλάει από ένα σημείο και μετά οπότε ποιός μπορεί να τον κατηγορήσει (πόσα CBF250 2ης σειράς με τις μαύρες ζάντες έχετε δει στο δρόμο ?) ....
Ίσως ο πολύς κόσμος αισθάνεται πιο ασφαλής με ένα σκούτερ 250 από ότι με μια κανονική μηχανή (και η γυναίκα θα λέει 'μην πάρεις μηχανή θα σκοτωθείς'!)
Εγώ πάντως βολεύτηκα και στην πόλη με το CBF500 παρόλο που δεν το πήρα γι αυτόν τον σκοπό. Εκεί που τα Transalp-Civic και VStrom-Vitara κολλάνε εγώ τρυπώνω
-
Offset
Με χαρά σου ανακοινώνω πως φαίνεται ότι αυξηθήκαμε κατά 50%!!!!!!
Ναι...
Είμαστε δυο
Είμαστε τρεις...
...Εντάξει, προς το παρόν τρεις είμαστε... τρεις αλλά λέοντες!
Περισσότερες διευκρινίσεις από τον ευτυχή, σύντομα, ιδιοκτήτη! -
-
Αυτό το από πάνω τι είναι Παντελή; Ωραίο φαίνεται...
Με γειά την καινούργια κούκλα σου.
-
Εμένα γιατί δεν μου εμφανίζεται;
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Αυτό το από πάνω τι είναι Παντελή; Ωραίο φαίνεται...Με γειά την καινούργια κούκλα σου.
Το από πάνω είναι παιδικό όνειρο φίλε γείτονα!!!! trx 300!!!
Eυχαριστώ φίλε!! -
Πάντα σκεφτόμουν να πάρω ένα ATV για το χωριό!
Καλή διασκέδαση φίλε pad! -
Α δε μ'αρέσουν αυτά,γίναμε μόδα! Ακούς εκεί 3!
Αντε ντε,ας κάνει ενα βήμα μπροστά να παρουσιαστεί!
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Παιδιά δεν ξέρω εάν πρέπει να το πω εδώ μέσα αλλά επειδή βλέπω πολλούς φίλους των 2 τροχων λεω να το προσπαθησω:DΟ πατέρας μου είναι της custom σχολής και σε λίγο καιρό θα αλλάξει την μηχανή του, είχε μια Yamaha Special, μετά πήγε σε Steed 400άρα και τώρα έχει μια Shadow!
Τον έχω 'ψήσει' αρκετά για την BMW την R1200C, την οποία ελάχιστα έχω δει να κυκλοφορεί στους δρόμους...μήπως θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος σχετικά με το τι πρέπει να κοιτάξω, που να ψαχτώ και τι τιμές να περιμένω?
Ευχαριστώ!Η μοτοσυκλετα αυτη κυκλοφορισε ελαχιστα ως καθολου εδω.Το καλλιτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε ενα μαγαζι που φερνει μεταχειρισμενα απο Γερμανια και να το παραγγειλεις,η αν εχεις καποιο γνωστο εκει να τον βαλεις να ψαξει για εσενα.
-
Σήμερα κάναμε test-ride μια καινούργια τριμούφ!
Μια καταπράσινη (σαν ακρίδα) street triple (striple) 670τόσα κυβικά!!!!
Καταπληκτικό μηχανάκι, από την πρώτη στιγμή με έκανε να νιώσω άνετα πάνω της. Αν και το δεκάλεπτο τεστ σε καμμία περίπτωση δεν κατάφερε να αναδείξει σε βάθος τα ταλέντα της, ωστόσο το μηχανάκι ήδη από σταματημένο μου έδειξε την ιδιαίτερα φιλική θέση οδήγησης με αρκετά ανοικτά τα χέρια και τα πόδια σφιχτά στο ρεζερβουάρ, ελαφρά γερμένος προς τα εμπρός... αλλά κυρίως το ότι είναι πραγματικά πούπουλο!!!! Ειδικά μετά τη Bonnie που είναι 500 κιλά ένιωσα σα να καβάλησα μεγάλο σκούτερ. Στο δρόμο συνέχιστηκαν οι θετικές εντυπώσεις αφού μπορείς να οδηγάς πολύ γρήγορα (είδα 110χ.α.ω και είμαι βέβαιος πως πήγα αρκετά παραπάνω) χωρίς εκπλήξεις, κουνήματα γλιστρήματα και άλλα δράματα γενικότερα. Στρίβει απίστευτα ευχάριστα και το πλαίσιό της είναι ιδιαίτερα στιβαρό. Για τα φρένα ούτε λόγος! Με δυό λόγια, άριστο για να κάνεις τόσο το μεγάλο το ταξίδι όσο και για γρήγορες βόλτες μέσα στην πόλη με πολλή ασφάλεια και άπλετο παιχνίδι!!
Τα συμπεράσματα του συναδέλφου μπονεβιλιστή που την πήρε μετά από εμένα ήταν ακριβώς τα ίδια ...Σκέφτομαι, βέβαια, ότι δεν θα την έπαιρνα ποτέ γιατί δεν είμαι πολύ εγκρατής και θα πήγαινα συνέχεια πατημένος χωρίς να έχω και τις αντίστοιχες ικανότητες σαν οδηγός....
Για κάποιον που μπορεί να κρατήσει περισσότερο την ψυχραιμία του ( ) όμως την προτείνω με κλειστά τα μάτια:
Είναι εξαιρετική μηχανή, γρήγορη και φιλική μαζί!
Είναι πανάλαφρη
Είναι κούκλα (αυτό το ξέχασα-όχι σε καβασακοπράσινο παρακαλώ )...
Κανει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ήχο (όχι σα μιξεράκι του φραπε)...
Είναι και τριμούφ!Πίσω στη Bonnie μου συνέβη κάτι περίεργο: συνήθως μετά από ένα εντυπωσιακό test-ride χάνεις λίγο από τον ενθουσιασμό σου για τη μηχανή σου. Σε εμένα έδρασε ακριβώς ανάποδα. Τη γουστάρω ακόμα περισσότερο και χαίρομαι επιπλέον που άμα έχουν κέφια εκεί στο hinckley βγάζουν και άλλα υπέροχα μηχανάκια πέρα από αυτήν, π.χ. σαν το striple!
Το γενικό συμπερασμα είναι το εξής:
Σε σχέση με το αυτοκίνητο οι μηχανές μπορεί να είναι πολύ πιο επικίνδυνες αλλά πραγματικά υπάρχουν ακόμα ξεχωριστές κατασκευές, σε προσιτές τιμές, που είναι ικανές να συγκινήσουν όλα τα γούστα χωρίς να απαιτούν χέρια μποντιμπιλνταρά και αντοχή ποδηλατη όπως παλιότερακαι
Triumph rulezzzzzzzz
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους!
ΥΓ1 ένα άλλο παιδί από την παρέα μας οδήγησε έναν τίγρη...ακόμα πρέπει να χαμογελάει!
ΥΓ2 Περιμένω και τα συμπεράσματα του έτερου Μπονεβιλιστή
ΥΓ3 Πόσα άλογα είπες ότι βγάζει Νασούλη; Πόοοοσα; 108 ζωή να'χει!
-
Καταλήγω οτι απο τη γκάμα της τριουμφ χρειάζεσαι τουλάχιστον 2 μοντέλα.Πχ εγώ θέλω εξίσου και ενα θράξτον για τις στιγμές που θέλω να απολαύσω μυοχαλαρωτική οδήγηση.
Ισως να προτείναμε ενα combo προσφοράς στην ηλιοφιλ? 2 μοτοσυκλέτες σε προνομιακή τιμή??
Πάντως έχε υπόψη σου οτι το 1050 δεν είναι πιο δύσχρηστο απο το 675 που οδήγησες.Απεναντίας,σε βόλτες οπου δε θέλεις να ρισκάρεις,απολαμβάνεις τη ΡΟΠΗ του μοτερ και αντλείς όμοια απόλαυση με μια (πιο) σκισμένη βόλτα με το 675.
υ.γ:Εχω να οδηγήσω πάνω απο μήνα...
-
D-jet πηγα στην εκθεση μοτο στο ελληνικο και ξετρελαθηκα με την μπονι σου,
ΤΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΧΕΤΕ ?