-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Νομίζω οτι εχει τις καλύτερες Μ στο EVO που κυκλοφορεί.
Nαι.
1)Μ3 Ε30 sport evo
2)M3 E46 CSL
3)M5 E39Eιχε κυκλοφορησει κ τευχος με ολες τις Μ:

-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Νομίζω οτι εχει τις καλύτερες Μ στο EVO που κυκλοφορεί.
Nαι.
1)Μ3 Ε30 sport evo
2)M3 E46 CSL
3)M5 E39Eιχε κυκλοφορησει κ τευχος με ολες τις Μ:

Βεβαίος!
Το Αγγλικό πριν τρείς μήνες και το Ελληνικό είναι του Ιανουαρίου. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τη συγκριση την ειδα πρωτη φορα στο αγγλικο evo περσι νομιζωεκει ελεγε οτι η ε30 ειναι ο πρωτοπορος, η ε36 η χρυση τομη, η ε46 ενα σκαλι πιο κατω απο την ε36 και ολοι βλεπουμε τι λενε για την ε90/92..
βασικα δεν γινεται μια m3 να ειναι χαλια αλλα οκ χαριτολογωντας μπορει καποιος που εχει εμπειρια να πει 2-3 πραγματα...
Μαλλον ενα σκαλι πιο πανω θες να πεις
-
Ακριβώς... Συγκρίνει της εξής 13 Μ:
M1
E28 M5
E30 M3 Sport Evolution
E34 M5
E36 M3
M Coupe
E39 M5
E46 M3 CSL
E60 M5
M6
E46 M3 CS
Ζ4 Μ Coupe -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
τη συγκριση την ειδα πρωτη φορα στο αγγλικο evo περσι νομιζω
εκει ελεγε οτι η ε30 ειναι ο πρωτοπορος, η ε36 η χρυση τομη, η ε46 ενα σκαλι πιο κατω απο την ε36 και ολοι βλεπουμε τι λενε για την ε90/92..
βασικα δεν γινεται μια m3 να ειναι χαλια αλλα οκ χαριτολογωντας μπορει καποιος που εχει εμπειρια να πει 2-3 πραγματα...
Μαλλον ενα σκαλι πιο πανω θες να πεις
παρολο που καπου εχω αυτο το evo που λενε τα παιδια θυμαμαι οτι ανεφερε την ε36 καλυτερη σε περσινο τευχος...
εκτος αμα δεν ηταν το evo και θυμαμαι καποιο αλλο περιοδικο...αυτο που θυμαμαι σιγουρα ειναι οτι δεν εκανε λογο για τη csl...
τεσπα...εχουν χαβαλε οι συγκρισεις..
-
Νάτο και το πρώτο προβληματάκι.
Εχθές το βράδυ κάπου στην Φρατζή άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Παίρνω τη Mobile και μιλάω με ένα τεχνικό και του εξηγώ ότι όταν άναψε η λυχνία σταμάτησα και το έσβησα. Όταν το ξανάβαλα μπρος ρετάριζε σαν τρελό, το έκλεισα και το ξανάνοιξα και σταμάτησε το ρετάρισμα αλλά η λυχνία συνεχίζει να βγάζει μάτι και η λειτουργία του κινητήρα είναι πιο άγρια και θορυβώδης. Δισταγμούς μου εμφάνιζε και πιο πριν και δεν άκουγε άμεσα στις απότομες εντολές στο γκάζι από χαμηλές στροφές και σε μικρές ταχύτητες. Τι κάνουμε?
Τίποτα μου λέει είναι από βενζίνα, το ένα μπεκ δεν δουλεύει και θέλει αντικατάσταση. Όπως καταλαβαίνεις αυτό δεν μπορεί να γίνει επιτόπου και άρα θέλει συνεργείο. Ο άνθρωπος ήταν εξυπηρετικότατος (10.30 το βράδυ) και φαινόταν γνώστης.
Του λέω επειδή έχω κάποιες δουλειές την άλλη μέρα και θέλω να το πάω επαρχία μπορώ να το χρησιμοποιήσω? Μου λέει κανονικά όχι αλλά τουλάχιστον να αποφεύγεις την κίνηση γιατί πρέπει να δίνεις πιο πολύ γκάζι και πρέπει να προσέχεις μην φας τον δίσκο.Του εξηγώ ότι στην σειρά 1 που έχω και γενικά σε κανένα αμάξι δεν μου είχε ξανατύχει κάτι τέτοιο γιατί βάζω βενζίνη σε 2-3 βενζινάδες στάνταρ.
Μου λέει ότι σε αυτό ο εγκέφαλος είναι πιο ευαίσθητος στην ποιότητα της βενζίνης λόγω άμεσου ψεκασμού.Συμπέρασμα? Βενζίνη από δω και μπρος θα βάζω σε ΕΝΑΝ μόνο από δαύτους μέχρι να αποδειχτεί ένοχος και αυτός. Τα έχω πάρει πάρα πολύ με αυτό το θέμα.Δεν φτάνει που τις τιμές τις έχουν ανεβάσει στα ύψη (και όταν είναι να τις κατεβάσουν αυτοί κάνουν τον κινέζο), τις καρανοθεύουν και από πάνω. Γνωστά όλα αυτά θα μου πείτε αλλά είναι μέχρι να το νοιώσεις και στο δικό σου πετσί
-
Μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια οτι ειναι απο τη Βενζινη...
Μπορει να ειναι και κατι αλλο. -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Νάτο και το πρώτο προβληματάκι.
Εχθές το βράδυ κάπου στην Φρατζή άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Παίρνω τη Mobile και μιλάω με ένα τεχνικό και του εξηγώ ότι όταν άναψε η λυχνία σταμάτησα και το έσβησα. Όταν το ξανάβαλα μπρος ρετάριζε σαν τρελό, το έκλεισα και το ξανάνοιξα και σταμάτησε το ρετάρισμα αλλά η λυχνία συνεχίζει να βγάζει μάτι και η λειτουργία του κινητήρα είναι πιο άγρια και θορυβώδης. Δισταγμούς μου εμφάνιζε και πιο πριν και δεν άκουγε άμεσα στις απότομες εντολές στο γκάζι από χαμηλές στροφές και σε μικρές ταχύτητες. Τι κάνουμε?
Τίποτα μου λέει είναι από βενζίνα, το ένα μπεκ δεν δουλεύει και θέλει αντικατάσταση. Όπως καταλαβαίνεις αυτό δεν μπορεί να γίνει επιτόπου και άρα θέλει συνεργείο. Ο άνθρωπος ήταν εξυπηρετικότατος (10.30 το βράδυ) και φαινόταν γνώστης.
Του λέω επειδή έχω κάποιες δουλειές την άλλη μέρα και θέλω να το πάω επαρχία μπορώ να το χρησιμοποιήσω? Μου λέει κανονικά όχι αλλά τουλάχιστον να αποφεύγεις την κίνηση γιατί πρέπει να δίνεις πιο πολύ γκάζι και πρέπει να προσέχεις μην φας τον δίσκο.Του εξηγώ ότι στην σειρά 1 που έχω και γενικά σε κανένα αμάξι δεν μου είχε ξανατύχει κάτι τέτοιο γιατί βάζω βενζίνη σε 2-3 βενζινάδες στάνταρ.
Μου λέει ότι σε αυτό ο εγκέφαλος είναι πιο ευαίσθητος στην ποιότητα της βενζίνης λόγω άμεσου ψεκασμού.Συμπέρασμα? Βενζίνη από δω και μπρος θα βάζω σε ΕΝΑΝ μόνο από δαύτους μέχρι να αποδειχτεί ένοχος και αυτός. Τα έχω πάρει πάρα πολύ με αυτό το θέμα.Δεν φτάνει που τις τιμές τις έχουν ανεβάσει στα ύψη (και όταν είναι να τις κατεβάσουν αυτοί κάνουν τον κινέζο), τις καρανοθεύουν και από πάνω. Γνωστά όλα αυτά θα μου πείτε αλλά είναι μέχρι να το νοιώσεις και στο δικό σου πετσί
για ποιο μοντέλο μιλάμε ??
bmw 116 (115hp-122hp) ? άλλο ?
-
Το μοντέλο είναι Ε93 320 και είναι 3,5 μηνών με 7000 χιλ. Δεν εξηγείται να παίζει κάτι άλλο αφού είναι ολοκαίνουργιο και η χρήση που του κάνω είναι ''υπερχαϊδευτική'' θα έλεγα.
Τεσπα την Δευτέρα που θα μπει μέσα θα το μάθω σίγουρα..
Αλλά το όλο σκηνικό μου χάλασε όλο το Σ/Κ μου -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Το μοντέλο είναι Ε93 320 και είναι 3,5 μηνών με 7000 χιλ. Δεν εξηγείται να παίζει κάτι άλλο αφού είναι ολοκαίνουργιο και η χρήση που του κάνω είναι ''υπερχαϊδευτική'' θα έλεγα.
Τεσπα την Δευτέρα που θα μπει μέσα θα το μάθω σίγουρα..
Αλλά το όλο σκηνικό μου χάλασε όλο το Σ/Κ μουΤι βενζίνη βάζεις???
Προσωπικά βάζω 100άρα γιατί τα προβληματάκια υπάρχουν στις 95άρες...άλλωστε το manual λέει να βάζω βενζίνη με 98 οκτάνια.
Ίδιο μοτέρ δεν έχουμε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
[Τι βενζίνη βάζεις???Προσωπικά βάζω 100άρα γιατί τα προβληματάκια υπάρχουν στις 95άρες...άλλωστε το manual λέει να βάζω βενζίνη με 98 οκτάνια.
Ίδιο μοτέρ δεν έχουμε?
Nαι Νίκο ακριβώς το ίδιο μοτέρ έχουμε.
Και εγώ το προσέχω πάρα πολύ και φυσικά δεν του έχω βάλει ποτέ 98άρα, μόνο κατοστάρα από ECO, BP και SHELL.
Πραγματικά δεν ξέρω, τι να πω... -
Μ@λ@κί@ ρε γαμώτο...
Προσωπικά βάζω 100άρα ΒΡ από ένα γνωστό βενζινάδικο εδώ...και του είπα στα ίσια...βάζω μόνο από σένα, έτσι και πάθουν κάτι τα μπεκ ή το μοτέρ από τη βενζίνη...θα ξέρω ποιος φταίει.
Μεταξύ αστείου και σοβαρού του το είπα...
Θα μάθουμε τη Δευτέρα.
-
λογικα η βενζινη που βαζεις πρεπει ναναι..
-
Αφήστε τα σοβαρά και τα αστεία και ζητάτε πάντα ΑΠΟΔΕΙΞΗ από τους αλήτες!
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Αφήστε τα σοβαρά και τα αστεία και ζητάτε πάντα ΑΠΟΔΕΙΞΗ από τους αλήτες!Τιμολόγιο (όσοι έχουν το δικαίωμα) και με τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
Ο αριθμός κυκλοφορίας πάντως μπορεί αν ζητήσετε να εγγραφεί και στην απόδειξη. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Αφήστε τα σοβαρά και τα αστεία και ζητάτε πάντα ΑΠΟΔΕΙΞΗ από τους αλήτες!Και τι πετυχαίνεις με αυτό?
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
[Τι βενζίνη βάζεις???
Προσωπικά βάζω 100άρα γιατί τα προβληματάκια υπάρχουν στις 95άρες...άλλωστε το manual λέει να βάζω βενζίνη με 98 οκτάνια.
Ίδιο μοτέρ δεν έχουμε?
Nαι Νίκο ακριβώς το ίδιο μοτέρ έχουμε.
Και εγώ το προσέχω πάρα πολύ και φυσικά δεν του έχω βάλει ποτέ 98άρα, μόνο κατοστάρα από ECO, BP και SHELL.
Πραγματικά δεν ξέρω, τι να πω...Φίλε μου τώρα που θα το πας συνεργείο κράτα σε ένα μπουκαλάκι ΔΕΙΓΜΑ από τη βενζίνη. Αν ο μηχανικός σου πει ότι τελικά είναι όντως από κακής ποιότητας βενζίνη, κάνε καταγγελία και ζήτα χημική ανάλυση του δείγματος που έχεις (χωρίς να ενημερώσεις τον βενζινά).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αφήστε τα σοβαρά και τα αστεία και ζητάτε πάντα ΑΠΟΔΕΙΞΗ από τους αλήτες!
Και τι πετυχαίνεις με αυτό?
Αποδεικνύεις ότι είχες συναλλαγή μαζί του, και ότι βάσει χιλιομέτρων και ημερομηνίας από εκεί έκανες τον τελευταίο σου ανεφοδιασμό.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αφήστε τα σοβαρά και τα αστεία και ζητάτε πάντα ΑΠΟΔΕΙΞΗ από τους αλήτες!
Και τι πετυχαίνεις με αυτό?
Αποδεικνύεις ότι είχες συναλλαγή μαζί του, και ότι βάσει χιλιομέτρων και ημερομηνίας από εκεί έκανες τον τελευταίο σου ανεφοδιασμό.
Γιατί στην απόδειξη αναγράφονται και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τη στιγμή του γεμίσματος?
Πως μπορείς ποτέ να αποδείξεις ότι δεν ξαναγέμισες μετά από 3-4 ώρες? Πως επίσης θα αποδείξεις ότι δεν άδειασες το ντεπόζιτό σου και μετά έβαλες εσύ ό,τι θέλεις μέσα μόνο και μόνο για να 'ενοχοποιήσεις' το πρατήριο ?
Δεν μου ακούγεται πολύ πειστικό, είναι πολύ εύκολο να σπάσει η αλυσίδα γέμισμα - βλάβη. Ο αιτιώδης σύνδεσμος βλάβης - γεμίσματος είναι εξαιρετικά χαλαρός για να θεμελιώσει αιδκοπρακτική ευθύνη ενός συγκεκριμένου πρατηρίου
Κάνω κάπου λάθος? -
Ακριβώς koutsan!
Πως το αποδεικνύεις?
BMW FORUM