-
-
-
-
HUNTER έκανες σωστό φωτορεπορτάζ!!!!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
HUNTER έκανες σωστό φωτορεπορτάζ!!!!!!Μπορω να πώ οτι εκανα περισσοτερους γυρους μεσα στην πίστα με τα πόδια,από όσους εκανε η κορβετ συνολικα.
Προσεξες το κεφαλι του συνοδηγού που περισσευει πάνω απο τον ουρανο;
-
-
Μήπως δεν την ξαναείδες γιατί έμεινε; (έτσι μου είπε ένα κακεντρεχές εγγλέζικο πουλάκι, δεν ξέρω αν είναι αλήθεια!! )
Βάλτε κανένα buuck του 55-56 να γουστάρουμε (οπως θα έλεγε το ίδιο πουλάκι!)!!! -
Μηπως ανηκει στον Λουμιδη?
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Μηπως ανηκει στον Λουμιδη?Πάντως με άλλο όνομα ήταν γραμμένη στο Απολλώνιο:
http://www.triumph-club.gr/ApollonioRal ... etoxes.htm -
Αν ειναι αυτη που νομίζω ειναι Κορινθιακή
edit ειναι του κ. Περπινιά, αυτή , παλαιός αγωνιζόμενος. Εχει εμφανιστεί μια σχεδόν ίδια στην Κόρινθο με ΙΟ πινακίδες.
-
Εχω κ εγω photos απο την '1831' απο το τελευταιο Ιστορικο Ακροπολις στο Ζαππειο. Θυμαμαι επισης που ανοι3ε το καπω ο ιδιοκτητης κ εβαλε μπρος. Κολαση!
Photos λιγο αργοτερα.
-
-
Από : http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /97775.asp
'...Επίσημα, το τέλος της Pontiac!
Μετά από 84 χρόνια η Αμερικάνικη Pontiac σταματά κάθε δραστηριότητα. Η παύση εργασιών για την αμερικάνικη φίρμα είχε ανακοινωθεί ήδη από τον Απρίλιο του 2009, όπου η ιδιοκτήτρια General Motors ανέφερε ότι αυτό θα συμβεί σταδιακά έως το τέλος του 2010........Μια από τις πιο χαρακτηριστικές Pontiac αλλά και ένα ιδιαίτερα σημαντικό όχημα της Αμερικανικής κουλτούρας, είναι η Firebird του 1970
.......'Περισσότερα θα σας πεί ο Προ-κουρσάρος που τα ξέρει καλά τα Αμερικάνικα...
-
Να συμπληρώσω ότι καλύτερη ενημέρωση επί του θέματος θα κάνουν οι εξής :
1.Pro Crossaro. Προσδιορίζει χρονιά και μοντέλο-από αμερικάνικο- μόνο από την οσμή της σκουριάς του.
2.Πρόδρομος .Γνωστός ψείρας του φόρουμ όσον αφορά τις αναπαλαιώσεις.Δεκάδες προτζέκτ, υψηλού κόστους-αναπαλαίωσης έχουν 'ακυρωθεί' από τον Πρόδρομο λόγω λανθασμένου-από νεότερο μοντέλο- (η 'βελόνα' μόνο) δείκτη ρεζερβουάρ, ή συνήθως από λαμπτήρα πυρακτώσεως-νεωτέρων προδιαγραφών-στα φώτα οπισθοπορείας.Οι ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων πανικόβλητοι πλέον εξετάζουν το ενδεχόμενο προσφυγής τους ...
3.Προ-road. Μηχανικός ιδιαίτερα 'επιθετικός' σε καγκουριές. Φήμες τον θέλουν να κατατάσσετε στον στρατό για την θητεία του, και μετά από ενδελεχή 'επιθεώρηση' του στα οχήματα της μονάδας τους να βάζει τις φωνές στον διοικητή της , για τις πατέντες και 'καγκουριές'-όπως τις χαρακτήρισε-που έχουν υποστεί τα αυτοκίνητα της μονάδας.Ο διοικητής φέρεται-ανεπιβεβαίωτα-να ζήτησε την μετάθεση του διαφορετικά 'απείλησε' να παραιτηθεί εξαιτίας της συνεχούς κριτικής σε καθημερινή βάση από τον στρατευμένο...Φήμες αναφέρουν ότι ήδη εξετάζει κάποια οχήματα ως 'δότες' προκειμένου να επαναφέρει τα υπόλοιπα στην αρχική τους κατάσταση....
-
-
Kακίες.
Εξάλλου με τα σκαραβαία που είχαν στο ναυτικό δεν ασχολούμαι...Πάντως το πιο γνωστό μοντέλο της Pontiac διακαιωματικά πάει στην τρίτη γενιά (1982-92) λόγω της σειρά Knight Rider:
http://en.wikipedia.org/wiki/KITTΠροσωπικά προτιμώ τα παλιότερα μοντέλα της.
-
Για καποιους αλλους, φιλους των muscle cars, κορυφαιια Pontiac θεωρειται η GTO 64-67.
-
Ford Mustang και Dodge Charger σε δράση, το 1ο κυνηγητό αυτοκινήτων στην ιστορία του σινεμά. Απολαύστε το ξανά.
-
Αχ, η 'μουσική' των V8.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Για καποιους αλλους, φιλους των muscle cars, κορυφαιια Pontiac θεωρειται η GTO 64-67.Koρυφαία είναι, και μάλιστα είναι η 'αρχή' των muscle cars, όμως πιο 'γνωστή' είναι είναι η τρίτη γενιά της Firebird μόνο και μόνο λόγω της σειράς. Το GTO το γνωρίζουν μόνο όσοι ασχολούνται, ενώ τον 'ΚΙΤΤ' όλοι όσοι τον πρόλαβαν...
Όσο για το Bullitt τι να πει κανείς...
The America's