-
Αντε πάλι τα ίδια......
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
@ D-Jet.
Φωτο της W114 250 CE?To Μονόφαρο από το βόρβορο των 105 προσπαθώ να βγάλω!
Αλήθεια, ρε μονόφαρε φίλε μας, γιατί δε βρίσκεις μια 750 σπριντ από ιδιώτη να σου κόψει στο τιμολόγιο, να ηρεμήσεις από περίεργες ανησυχίες;
Με κανένα εικοσάρικο, πόσο θα σου πάρουν τελωνείο λες; -
Δυστυχώς Tipo 750 με εικοσάρικο ενδέχεται να βρεις σήμερα μόνο συναρμολογούμενη.Ήγουν σε κούτες.Ήδη το εικοσάρικο έχουν ξεπεράσει αξιοπρεπείς 1300 sprint δεύτερης σειράς post 62.
Oι 750 passo corto, ανήκουν όλες στην πρώτη σειρά (1955-1958),θεωρούνται la creme de la creme των Giulietta,συνεπώς οι τιμές τους αγγίζουν ή υπερβαίνουν αναλόγως καταστάσεως το τριαντάρι.Αν πρόκειται και για versione veloce ή μοντέλο μέχρι και το 57,που έχει δικαίωμα συμμετοχής στο Mille Miglia,τότε κοστίζουν ένα χέρι και ένα πόδι. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Δυστυχώς Tipo 750 με εικοσάρικο ενδέχεται να βρεις σήμερα μόνο συναρμολογούμενη.Ήγουν σε κούτες.Ήδη το εικοσάρικο έχουν ξεπεράσει αξιοπρεπείς 1300 sprint δεύτερης σειράς post 62.
Oι 750 passo corto, ανήκουν όλες στην πρώτη σειρά (1955-1958),θεωρούνται la creme de la creme των Giulietta,συνεπώς οι τιμές τους αγγίζουν ή υπερβαίνουν αναλόγως καταστάσεως το τριαντάρι.Αν πρόκειται και για versione veloce ή μοντέλο μέχρι και το 57,που έχει δικαίωμα συμμετοχής στο Mille Miglia,τότε κοστίζουν ένα χέρι και ένα πόδι.Ναι... έστω 101 (νομίζω) δεν μορεί να βρει κοντά στο 20ρικο που να στέκεται; Όχι veloce, νορμάλ 1300. Οι παλιότερες έχουν αυτό το χαρακτηριστικό (ΜΜ), το οποίο μου φαίνεται λίγο περίεργο σα λαβή για να είναι πολύ ακριβά κάποια (ιταλικά κυρίως) αυτοκίνητα. Λες, Αλμπα μου, και το πρόβλημα είναι αν το αυτοκίνητο που έχεις θα είναι eligible για το mille miglia για να πάρεις μέρος στον αγώνα!
Αλήθεια, μόνο σε ιταλικά το έχω δει αυτό, αυτής της κλάσσης και σε πολύ πολύ ακριβότερα αγωνιστικά, πουθενά αλλού! (π.χ σε μια pre-A 356, ακόμα και σε quad-cam carrera, τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω δει...παρά μόνο στα Ιταλικά μαγαζιά! )
Πάντοτε είχα την αίσθηση ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα κατάλληλο αυτοκίνητο για να μπεις στο διάσημο αυτόν αγώνα, δεν είναι έτσι;Άσχετο, το είχα προτείνει για εκδρομή στον κοινό μας γνωστό... mille miglia σε ρυθμούς βόλτας! Ωραία δε θα ήταν;
-
Την ηρωική περίοδο των Nuvolari,Borzacchini,Ascari,Μoss και λοιπών ιερών τεράτων,σίγουρα χρειαζόταν κάτι περισσότερο από ένα καλό αυτοκίνητο για να συμμετέχεις στο ΜΜ.
Σήμερα αρκεί να έχεις ένα καλό αυτοκίνητο και φουσκωμένο πορτοφόλι για τα στρατοσφαιρικά παράβολα συμμετοχής.Αν έχεις για συνοδηγό και κάποια απαστράπτουσα celebrity της ιταλικής ή διεθνούς showbiz ακόμα καλύτερα.
Ακόμα και έτσι, η συμμετοχή και μόνο ως θεατής στο γεγονός αυτό ή η επίσκεψη στο νεότευκτο μουσείο του ΜΜ,είναι από μόνη της ένα μαγικό γεγονός.Συνεπώς συντάσσομαι με την πρόταση.Αρκεί να αφορά λίγους και καλούς.
Ιστορικά πάντως,κυρίως προπολεμικά, τόσο τα μεγάλα ιταλικά εργοστάσια όσο και οι μικρές βιοτεχνίες (Stanguelini,OSCA,Abarth,Bandini κλπ),δημιουργούσαν ειδικές version αυτοκινήτων su misura για συμμετοχή στο Mille Miglia.Σήμερα καμιά Giulietta ή Fiat 1100 TV για παράδειγμα δεν ονομάζεται επισήμως ΜΜ.To γεγονός ότι αυτοκίνητα eligibili στο MM έχουν φτάσει να έχουν τρελές τιμές,είναι αποτέλεσμα της ανθούσας πανευρωπαϊκά στις μέρες μας στροφή του κόσμου στο ιστορικό όχημα και τον κόσμο του.Η ζωή πάντως κάνει κύκλους.Τίποτα δεν μας διαβεβαιώνει ότι το crash των αρχών του 90 δεν θα επαναληφθεί αύριο.
Γι αυτό και είμαι υπέρ του να δαπανάς -εφόσον βέβαια τα έχεις- λογικά ποσά σε αυτοκίνητα,που απλά ενδέχεται να αποδειχθούν και αυριανά blue chips.Από την πλευρά μου,όσο και αν αγαπώ τη Giulietta,θα δίσταζα αν τα είχα,να δαπανήσω 30 και 40 χιλιάρικα σε μια Sprint Veloce του 58,όταν πρόκειται για αυτοκίνητο που φρενάρει με τέσσερα ταμπούρα -
Ταμπούρα μεν, αλουμινένια δε, και με ψύκτρες στην περιφέρεια.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
@ D-Jet.
Φωτο της W114 250 CE?To Μονόφαρο από το βόρβορο των 105 προσπαθώ να βγάλω!
Αλήθεια, ρε μονόφαρε φίλε μας, γιατί δε βρίσκεις μια 750 σπριντ από ιδιώτη να σου κόψει στο τιμολόγιο, να ηρεμήσεις από περίεργες ανησυχίες;
Με κανένα εικοσάρικο, πόσο θα σου πάρουν τελωνείο λες;Δυστυχως Αλεξ,οι τιμες εχουν ξεφυγει τελειως.Το παρακατω αυτοκινητο ειναι σειρας 101.02,αυθεντικο,ανακατασκευασμενο μονο στο κατω μερος(μου εστειλε φωτο και απο κατω ειναι ολολευκο οπως απ'εξω),και με καινουργιο εσωτερικο φτιαγμενο με σωστα υλικα.
Στη διαδικτυακη κουβεντα που ειχαμε,δεν ''κατεβαινε'' με τιποτα κατω απο 24000.Τωρα,να του ζηταγα τιμολογηση στο 1/10 της τιμης,μαλλον θα με εβριζε, αφου δεν μπορουσε να με κλωτσησει.
Παντως εγω ειμαι μεσα για την εκδρομη στο ΜΜ.Συνοδηγο θα παρω την Alba.Την original οχι τη faux -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
@ D-Jet.
Φωτο της W114 250 CE?To Μονόφαρο από το βόρβορο των 105 προσπαθώ να βγάλω!
Αλήθεια, ρε μονόφαρε φίλε μας, γιατί δε βρίσκεις μια 750 σπριντ από ιδιώτη να σου κόψει στο τιμολόγιο, να ηρεμήσεις από περίεργες ανησυχίες;
Με κανένα εικοσάρικο, πόσο θα σου πάρουν τελωνείο λες;Δυστυχως Αλεξ,οι τιμες εχουν ξεφυγει τελειως.Το παρακατω αυτοκινητο ειναι σειρας 101.02,αυθεντικο,ανακατασκευασμενο μονο στο κατω μερος(μου εστειλε φωτο και απο κατω ειναι ολολευκο οπως απ'εξω),και με καινουργιο εσωτερικο φτιαγμενο με σωστα υλικα.
Στη διαδικτυακη κουβεντα που ειχαμε,δεν ''κατεβαινε'' με τιποτα κατω απο 24000.Τωρα,να του ζηταγα τιμολογηση στο 1/10 της τιμης,μαλλον θα με εβριζε, αφου δεν μπορουσε να με κλωτσησει.
Παντως εγω ειμαι μεσα για την εκδρομη στο ΜΜ.Συνοδηγο θα παρω την Alba.Την original οχι τη fauxΠόσο θα είχε ο εκτελωνισμός για αυτό, περίπου; Μπορείς να μας το υπολογίσεις για να καταλαβαίνουμε και τι λέμε;
Αντίστοιχα λεφτά με τις φτηνές 356, βλέπω... αργά η γρήγορα θα γινόταν αυτό, η αλήθεια είναι! Η 750/101 ήταν 'ευκαιρία' για πολύ καιρό, κάποια στιγμή θα λάμβανε την εκτίμηση που της αξίζει (δυστυχώς για εμάς που δεν έχουμε).
Στο ΜΜ είμαι και εγώ μέσα να το οργανώσουμε!
(σε λίγο θα πεταχτεί και ο ΚΡ και θα προσφερθεί να μας κουβαλάει και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούμε με το δικό του! ) -
Μια ti δε σας αρέσει;
-
Εχουμε και λεμε λοιπον.1300 cc με τιμολογιο γυρω στο χιλιαρικο,εκτελωνισμος,αμοιβη εκτελωνιστη,ταξινομηση,Κτεο,τελη κυκλοφοριας θα μας κοστισει 1800 -1900 ευρω περιπου.
Εαν το τιμολογιο ειναι πραγματικο,τα εξοδα αυξανονται αντιστοιχα.Λαβεται υπ'οψη οτι οι συντελεστες του τελωνειου αυξανονται δυσαναλογα για πανω απο 1600 cc.
Εαν βρεθει αυτοκινητο εξω και δεν μπορουμε να προμηθευτουμε χαμηλο τιμολογιο δυο λυσεις υπαρχουν.
1.Το αγοραζει καποιος δικος μας και μας το μεταβιβαζει μετα,(Οχι μετα απο μια μερα,δεν κοιμουνται εκει στο τελωνειο) πραγμα κομματακι δυσκολο γιατι πρεπει να κανουμε φιλους σ'ολη την Ευρωπη.
2.Λυση που την ακουσα προσφατα,λογικη και ''σοβαρη''αλλα μη διασταυρωμενη.Μας κοβουν δυο τιμολογια.Ενα για το τελωνειο και ενα για το συρταρι μας.Το προβλημα ειναι να δωσεις στον Ευρωπαιο να καταλαβει τι θελεις να κανεις.(και μετα να σε κοιταει σαν Αλλιεν)
@ D-jet
ti εχουμε και πρωτη σειρα μαλιστα -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
)
@ D-jet
ti εχουμε και πρωτη σειρα μαλισταgiulietta, όχι giulia...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
)
@ D-jet
ti εχουμε και πρωτη σειρα μαλισταgiulietta, όχι giulia...
Η αγορά πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά και από ρεπούμπλικα ή καβουράκι για να είναι asortir με το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
)
@ D-jet
ti εχουμε και πρωτη σειρα μαλισταgiulietta, όχι giulia...
Η αγορά πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά και από ρεπούμπλικα ή καβουράκι για να είναι asortir με το αυτοκίνητο
Γιατι έτσι μας αρέσει!
-
Και οι καλες μπερλινες εχουν ξεφυγει και αυτες σε τιμες.Εαν καποιος δεν ειναι κολλημενος με το μοντελλο,στην ταξη των 10000-13000 ευρω,υπαρχουν παμπολλες λυσεις.
(Που ν'αγοραζεις καβουρακι της προκοπης τωρα.Πανε οι παλιοι τεχνιτες ) -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Και οι καλες μπερλινες εχουν ξεφυγει και αυτες σε τιμες.Εαν καποιος δεν ειναι κολλημενος με το μοντελλο,στην ταξη των 10000-13000 ευρω,υπαρχουν παμπολλες λυσεις.
(**Που ν'αγοραζεις καβουρακι της προκοπης τωρα.Πανε οι παλιοι τεχνιτες ** )εχει ο νασσος βασιλη, αλλα νομιζω ειναι ολα καρω
-
Ποιος ειναι ο Νασος ΟΕΟ?
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Ποιος ειναι ο Νασος ΟΕΟ?νασσος η spitfire η δημαρχος η αγγλος ασθενης
-
Α! Καταλαβα.Ο Μεγκλας που λεγαμε δηλαδη.Λογικο λοιπον το καρω
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Α! Καταλαβα.Ο Μεγκλας που λεγαμε δηλαδη.Λογικο λοιπον το καρωκαλα δεν θυμασαι ποιους θαβαμε στον τελευταιο καφε? εεε ο ενας απ αυτους.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Ποιος ειναι ο Νασος ΟΕΟ?Α! Καταλαβα.Ο Μεγκλας που λεγαμε δηλαδη.Λογικο λοιπον το καρω
καλα δεν θυμασαι ποιους θαβαμε στον τελευταιο καφε? εεε ο ενας απ αυτους.
ΒΑΝ και οι δυο σας (ο καθένας για διαφορετικούς λόγους)
-
Κλασσικό των 15Κ-, περιορίζοντας τις επιλογές (round 2)