-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.
Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.
Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.
Σωστά αλλά 200 > 140
Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.
Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fhΜε βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.
Δεν έχω ακούσει για τριξίματα σε κανένα αυτοκίνητο του ομίλου τα τελευταία 10-15 χρόνια. Από skoda έχω μικρή εμπειρία με το scala και ήταν well build!
Αν σου έκανε εντύπωση το Scala που είναι απ' τα χειρότερα του group σ' αυτό το θέμσ, σε Golf και T-Roc θα νομίζεις ότι μπήκες σε τανκς!

Μου αρέσει πλ το golf mk7.5 άλλο που δεν έβρισκα καλή έκδοση σε φυσιολογική τιμή και βολεύτηκα με το 308. Ευτυχώς είναι αρκετά καλό για τα λεφτά που έδωσα οπότε συμβιβαστικά!
-
136 και 170 άλογα (100 kW/125 kW) λέει η VW για το πλήρως υβριδικό T-Roc.

Από εδώ (Γερμανικά).
https://de.motor1.com/news/767918/volkswagen-t-roc-2025-sitzprobe/
-
@super-t said in VW T-ROC 2026:
136 και 170 άλογα (100 kW/125 kW) λέει η VW για το πλήρως υβριδικό T-Roc.
Μας το χαλάς! Το μικρό έχει 96kw από τον θερμικό και μόλις 100kw; στο σύνολο. Πολύ συντηρητική προσέγγιση με την μπαταρία να προσθέτει μόνο 4kw? Σίγουρα θα έχει δυνατότητα για περισσότερα και είτε την εχουν περιορίσει είτε υποδηλώνουν την συνδυαστική ισχύ.
-
Αυτός που τα έφτιαχνε τα slides κάπου πάτησε λάθος νούμερα. 85 kW είναι η μικρή έκδοση (115 άλογα), όχι 96. Τα 96 kW είναι 130 άλογα.
Εκτός και αν βάλουν ενδιάμεση ισχύ στον μικρό υβριδικό; Ποιος ξέρει.Γιατί αν ξεκινάνε από τα 115/150 το υβριδικό προσθέτει " απλά " αριθμητικά 20 άλογα.
-
Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.
Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.
-
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.
Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.
Αυτό!
Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…
Youtube Video -
204 θα είναι τα άλογα της διλιτρης έκδοσης.
2.0 eTSI and 1.5 Hybrid as new hybrid systems. In 2026, two new hybrid developments will make their debut in the T-Roc: a 2.0-litre turbocharged petrol engine with 48 V mild hybrid system (2.0 eTSI) and a 1.5-litre full hybrid (Hybrid). The new hybrid drives will also be available in two output levels: the new 2.0 eTSI is always coupled to the 4MOTION all-wheel drive in the T-Roc. The 2.0 eTSI 4MOTION with 150 kW (204 PS) will be launched first. Towards the end of next year, the new and even more powerful high-end flagship version of the SUV product line with this drive technology will follow: the T-Roc R 4MOTION developed by the premium performance brand Volkswagen R. Also in 2026, the two new 1.5-litre full hybrid engines with front-wheel drive and outputs of 100 kW (136 PS) and 125 kW (170 PS) will complement the range. The T-Roc engine range will thus consist of six versions – four with front-wheel drive and two with all-wheel drive, all equipped with automatic gearboxes.
-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.
Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.
Αυτό!
Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…
Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW
-
@panormus772 said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.
Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.
Αυτό!
Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…
Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW
Νομίζω κάπως έτσι θα μοιάζει. Αρκεί να έχει ικανοποιητική ηλεκτρική αυτονομία στην πόλη για να μειώνεται η κατανάλωση.
Σε κίνηση στην εθνική, όταν θα λειτουργεί το turbo, δεν έχει πολλά να προσφέρει η μπαταρία. Ίσως να λειτουργεί σαν booster στις απότομες επιταχύνσεις για προσπεράσεις κλπ.
-
@panormus772 said in VW T-ROC 2026:
...
Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW
Να δεις που θα είναι μετενσάρκωση του συστήματος που είχε το Jetta πριν 12 χρόνια αλλά για το 2026.
-
Θα επιμείνω λίγο στην απουσία φυσικών διακοπών ή μάλλον την προσωρινή απουσία… καθώς θα επανέλθουν σε όλα τα μοντέλα του ομίλου με την έλευση του I.D 2 απλά δεν ήταν έτοιμα για να μπουν στο T-ROC. Αν θυμάμαι σωστά το αναφέρει και ο Τομας στο βίντεο.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα τοὺς επαναφέρουν στο μελλοντικό facelift. -
@panormus772 said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.
Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.
Αυτό!
Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…
Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW
Τα BMW δεν κουνάνε καθόλου ηλεκτρικά ενώ τα στελάντικα κουνάνε...
-
-
-
Μπράβο στην ΦΒ.
Αφού τόσα χρόνια είχε φωτορυθμικα στο ταμπλώ να μην μείνει και το εξωτερικό του αυτοκινήτου παραπονεμενο ..
-
Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.
Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.
Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
χρόνια μπροστά είναι η άτιμη η VW 

Σε ποια εμποροπανήγυρη το πουλανε αυτο;

-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.
Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.
Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.
Βάλε και μερικές απάτες ακόμα και θα δέσει το γλυκό.
-
@teo-mak said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
χρόνια μπροστά είναι η άτιμη η VW 

Σε ποια εμποροπανήγυρη το πουλανε αυτο;

Την επόμενη φορά που θα κάνεις συκοφαντικό σχόλιο για τη φαβε θα φας μπαν για 100 χρόνια, το αυτό και για όποιον έκανε λαικ




-
VW T-ROC 2026
