Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 199 / 200
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    127
    3993
    166742
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @Privat33r last edited by

      @privat33r said in BYD forum:

      @tkin73 said in BYD forum:

      @nmsm2 said in BYD forum:

      Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.

      Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;

      το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας

      Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
      Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.

      P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A d P
        A d P moderator last edited by A d P

        1.100 άλογα από ένα σεντάν και επιτάχυνση 0-100 σε 2,7”… θα μας τρελάνουν οι Κινέζοι

        Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει το PHEV με 1.5T κινητήρα και διπλούς ηλεκτροκινητήρες 272 PS, προσφέροντας 200 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και 0–100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Το EV διατίθεται σε μονή ή διπλή κινητήρια διάταξη, με συνδυασμένη ισχύ έως 1.100 PS, επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα, υποστηριζόμενο από μπαταρία 83,2 kWh στην πλατφόρμα Super e 1.000V της BYD. Το πίσωκίνητο EV φτάνει 701 χλμ. αυτονομίας, ενώ η τετρακίνητη έκδοση τα 601 χλμ..

        e8bda6e7898ce69bbfe68da2e5a484e79086-5-1-800x435-1.png

        https://carselectric.gr/1-100-aloga-apo-ena-sentan-kai-epitachynsi-0-100-se-27-tha-mas-trelanoun-oi-kinezoi/

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • gatoz
          gatoz @nascar1 last edited by

          @nascar1 said in BYD forum:

          Τίποτα δεν μπορεί να ανατρέψει τους νόμους της φυσικής. Σε παρατεταμένη ανηφόρα η μπαταρία κάποια στιγμή θα τελειώσει. Συνεπώς θα μείνει με την ισχύ του θερμικού. Θες να πηγαίνει το 80% στην κίνηση και το 20% στην μπαταρία, θες 100% στην κίνηση το αμάξι θα μείνει με όση δύναμη του δίνει ο θερμικός. Τέλεια και παύλα. Ούτε buffer, ούτε software ούτε τίποτα δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό...

          οσο ειχα παντως το χρεπι με τα 300, ποτε μα ποτε δεν ενοιωσα να πεφτει η αποδοση του.
          παντα τραβαγε του σκοτωμου. η μπαταρια αδειαζε πολυ γρηγορα, ας πουμε στις διακοπες στο πηλιο ουτε μεχρι χανια δεν εφτανες αλλα ειχες παρα πολυ δυναμη και στην επιστροφη απο αγιους σαραντα που πηγαινα καθε μερα.
          οσο λειτουργουσε βεβαια και δεν ηταν στον ρεμουνδο....
          προφανως ο θερμικος ειχε μια ονομαστικη αποδοση 200 αλλα προφανως ειχε και επιπλεον να φορτιζει την μπαταρια που δεν πηγαινε στο μηδεν με τπτ.

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            Privat33r @tkin73 last edited by Privat33r

            @tkin73 said in BYD forum:

            @privat33r said in BYD forum:

            @tkin73 said in BYD forum:

            @nmsm2 said in BYD forum:

            Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.

            Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;

            το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας

            Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
            Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.

            Γιατι το tuscon τι μπαταρια εχει? εκτος και μιλας για Byd phev
            Οσο ποια τεχνολογια ειναι καλυτερη για Phevs σχετικο ειναι αυτο. Και οι δυο εχουν τα θετικα και αρνητικα τους.

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 @Privat33r last edited by

              @privat33r said in BYD forum:

              @tkin73 said in BYD forum:

              @privat33r said in BYD forum:

              @tkin73 said in BYD forum:

              @nmsm2 said in BYD forum:

              Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.

              Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;

              το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας

              Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
              Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.

              Γιατι το tuscon τι μπαταρια εχει? εκτος και μιλας για Byd phev
              Οσο ποια τεχνολογια ειναι καλυτερη για Phevs σχετικο ειναι αυτο. Και οι δυο εχουν τα θετικα και αρνητικα τους.

              Λιθίου ιόντων έχει και του τουσον . Για το byd έλεγα. Οι νέες δεν μπορούν να εκραγούν που είναι το Νο1 θετικό.

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in BYD forum:

                @privat33r said in BYD forum:

                @tkin73 said in BYD forum:

                @privat33r said in BYD forum:

                @tkin73 said in BYD forum:

                @nmsm2 said in BYD forum:

                Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.

                Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;

                το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας

                Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
                Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.

                Γιατι το tuscon τι μπαταρια εχει? εκτος και μιλας για Byd phev
                Οσο ποια τεχνολογια ειναι καλυτερη για Phevs σχετικο ειναι αυτο. Και οι δυο εχουν τα θετικα και αρνητικα τους.

                Λιθίου ιόντων έχει και του τουσον . Για το byd έλεγα. Οι νέες δεν μπορούν να εκραγούν που είναι το Νο1 θετικό.

                Ονομαστικά πάντως είναι πολύ κοντά byd-tucson-hybrid4. Στην πράξη όμως το 3008 ήταν σε γκάζια εντελώς άλλη κλάση.

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  criuser last edited by

                  Σου λείπει και θα σε στοιχειώσει, γιατί ό,τι και να πάρεις θα είναι χειρότερο...😊

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gatoz
                    gatoz @criuser last edited by

                    @criuser said in BYD forum:

                    Σου λείπει και θα σε στοιχειώσει, γιατί ό,τι και να πάρεις θα είναι χειρότερο...😊

                    το θεμα ειναι οτι το απολαμβανες μια φορα το επταμηνο, τοις αλλες μερες ητανε ρεμουνδο

                    #milf-a-man

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @gatoz last edited by

                      @gatoz said in BYD forum:

                      @criuser said in BYD forum:

                      Σου λείπει και θα σε στοιχειώσει, γιατί ό,τι και να πάρεις θα είναι χειρότερο...😊

                      το θεμα ειναι οτι το απολαμβανες μια φορα το επταμηνο, τοις αλλες μερες ητανε ρεμουνδο

                      Μόνο το δικό σου.

                      Του Κατάφρακτου ποτέ....

                      Να μην πω για τα δικά μου.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz @criuser last edited by gatoz

                        @criuser said in BYD forum:

                        @gatoz said in BYD forum:

                        @criuser said in BYD forum:

                        Σου λείπει και θα σε στοιχειώσει, γιατί ό,τι και να πάρεις θα είναι χειρότερο...😊

                        το θεμα ειναι οτι το απολαμβανες μια φορα το επταμηνο, τοις αλλες μερες ητανε ρεμουνδο

                        Μόνο το δικό σου.

                        Του Κατάφρακτου ποτέ....

                        Να μην πω για τα δικά μου.

                        ο ανθρωπος κοντευει.
                        @katafractos17 θα χτυπησεις καμπανακι?

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Απάντησε μόλις στο θέμα του.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Ο λόγος που η οθόνη των BYD δεν θα περιστρέφεται πλέον

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/o-logos-poy-i-othoni-ton-byd-den-tha-peristrefetai-pleon/

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • k-m
                              k-m last edited by

                              Το electric defroster ειναι το πισω τζάμι ή και καθρευτες ? Εχει θερμενομενους το surf ?

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dg79 @k-m last edited by

                                @k-m said in BYD forum:

                                Το electric defroster ειναι το πισω τζάμι ή και καθρευτες ? Εχει θερμενομενους το surf ?

                                8a84d110-1c61-426b-b664-470b63b9ed54-εικόνα.png

                                Ναι έχει σε όλες τις εκδόσεις, τί είναι κανα citroen;

                                Στο dolphin η λειτουργία είναι πίσω τζάμι και καθρέπτες μαζί. Φαντάζομαι και στο surf το ίδιο θα είναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A d P
                                  A d P moderator last edited by

                                  Το νέο BYD Dolphin Surf τοποθετείται στη βάση της γκάμας της κινέζικης εταιρείας. Είναι το μοντέλο που θα βάλει στην ηλεκτροκίνηση όσους κινούνται στην πόλη και θέλουν ευέλικτες, ξένοιαστες και οικονομικές μετακινήσεις. Αν και μικρό προσφέρει πολύ περισσότερα από όσα δείχνει η τιμή του…
                                  Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

                                  Youtube Video

                                  Έχει και μουσ τέστ @dettol 😜😝😁

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @A d P last edited by

                                    Autotrader | BYD Sealion 7: Better than a Tesla Model Y?

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @bekiaris last edited by cirus

                                      @bekiaris said in BYD forum:

                                      [Autotrader | BYD Sealion 7: Better than a Tesla Model Y?

                                      πολύ δυσκολο ερωτημα

                                      καλυτερο σε καποια το ενα , καλυτερο σε κάποια αλλα το αλλο (τα εχουμε αναλύσει, δεν προκειται να ξαναγραφω τα ιδια, οποιος θελει ας ψάξει σε παλιοτερα ποστ)

                                      θα πω ομως το εξής:

                                      Επειδη και τα 2 ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα σαν συνολο οποιο και να διαλέξει κάποιος πιστευω θα το ευχαριστηθει και δεν θα μετανιωσει για την επιλογή του

                                      και στο τέλος της ημερας να πω και την αληθεια ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ περισσότερο απο το σε ποιους τομεις ειναι καλύτερο το ενα ή το άλλο

                                      Cirus the virus

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dimsabas @cirus last edited by

                                        Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.

                                        https://cartalk.gr/

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          axel12p @dimsabas last edited by axel12p

                                          @dimsabas said in BYD forum:

                                          Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.

                                          Να σημειώσουμε βέβαια ότι το Seal αδικείται από τους υψηλότερους δεσμούς που έχει σε σχέση με το Model 3. Αν είχαν τον ίδιο δασμό, το βασικό Seal θα ήταν 6 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο Model 3.
                                          Συν το γεγονός ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο δίκτυο της BYD (εκθέσεις/ service) σε σχέση με το αντίστοιχο της Tesla.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol @axel12p last edited by

                                            @axel12p said in BYD forum:

                                            @dimsabas said in BYD forum:

                                            Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.

                                            Να σημειώσουμε βέβαια ότι το Seal αδικείται από τους υψηλότερους δεσμούς που έχει σε σχέση με το Model 3. Αν είχαν τον ίδιο δασμό, το βασικό Seal θα ήταν 5 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο Model 3.
                                            Συν το γεγονός ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο δίκτυο της BYD (εκθέσεις/ service) σε σχέση με το αντίστοιχο της Tesla.

                                            η τιμολογιακη τοποθετηση του seal και ολων των byd γενικοτερα, ειναι αποφαση της εταιρειας. Ακομα και πριν την επιβολη δασμων, το seal το θυμαμαι απο οταν παρουσιαστηκε οτι ειχε τοποθετηθει αρκετα υψηλα και σιγουρα δεν ηταν λογος προτιμησης του η χαμηλη τιμη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 199 / 200
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr