-
@privat33r said in BYD forum:
Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.
Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;
το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας
Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά. -
1.100 άλογα από ένα σεντάν και επιτάχυνση 0-100 σε 2,7”… θα μας τρελάνουν οι Κινέζοι
Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει το PHEV με 1.5T κινητήρα και διπλούς ηλεκτροκινητήρες 272 PS, προσφέροντας 200 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και 0–100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Το EV διατίθεται σε μονή ή διπλή κινητήρια διάταξη, με συνδυασμένη ισχύ έως 1.100 PS, επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα, υποστηριζόμενο από μπαταρία 83,2 kWh στην πλατφόρμα Super e 1.000V της BYD. Το πίσωκίνητο EV φτάνει 701 χλμ. αυτονομίας, ενώ η τετρακίνητη έκδοση τα 601 χλμ..

-
Τίποτα δεν μπορεί να ανατρέψει τους νόμους της φυσικής. Σε παρατεταμένη ανηφόρα η μπαταρία κάποια στιγμή θα τελειώσει. Συνεπώς θα μείνει με την ισχύ του θερμικού. Θες να πηγαίνει το 80% στην κίνηση και το 20% στην μπαταρία, θες 100% στην κίνηση το αμάξι θα μείνει με όση δύναμη του δίνει ο θερμικός. Τέλεια και παύλα. Ούτε buffer, ούτε software ούτε τίποτα δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό...
οσο ειχα παντως το χρεπι με τα 300, ποτε μα ποτε δεν ενοιωσα να πεφτει η αποδοση του.
παντα τραβαγε του σκοτωμου. η μπαταρια αδειαζε πολυ γρηγορα, ας πουμε στις διακοπες στο πηλιο ουτε μεχρι χανια δεν εφτανες αλλα ειχες παρα πολυ δυναμη και στην επιστροφη απο αγιους σαραντα που πηγαινα καθε μερα.
οσο λειτουργουσε βεβαια και δεν ηταν στον ρεμουνδο....
προφανως ο θερμικος ειχε μια ονομαστικη αποδοση 200 αλλα προφανως ειχε και επιπλεον να φορτιζει την μπαταρια που δεν πηγαινε στο μηδεν με τπτ. -
@privat33r said in BYD forum:
Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.
Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;
το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας
Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.Γιατι το tuscon τι μπαταρια εχει? εκτος και μιλας για Byd phev
Οσο ποια τεχνολογια ειναι καλυτερη για Phevs σχετικο ειναι αυτο. Και οι δυο εχουν τα θετικα και αρνητικα τους. -
@privat33r said in BYD forum:
@privat33r said in BYD forum:
Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.
Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;
το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας
Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.Γιατι το tuscon τι μπαταρια εχει? εκτος και μιλας για Byd phev
Οσο ποια τεχνολογια ειναι καλυτερη για Phevs σχετικο ειναι αυτο. Και οι δυο εχουν τα θετικα και αρνητικα τους.Λιθίου ιόντων έχει και του τουσον . Για το byd έλεγα. Οι νέες δεν μπορούν να εκραγούν που είναι το Νο1 θετικό.
-
@privat33r said in BYD forum:
@privat33r said in BYD forum:
Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.
Tελικα αν μείνουμε στα phev mainstream suv αυτό που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών / ίππων θερμικού κινητήρα για να κρατήσει καλύτερα στην εθνική όταν αδειάζει η μπαταρία πρέπει να είναι το τουσον με τα +1700 κιλά και τα 160 άλογα του τούρμπο... ή είναι κάποιο άλλο που μου διαφεύγει;
το lynk and co 01 που εχω εχει 1879 κιλα με 180 ιππους ο θερμικος κινητηρας
Μάλιστα αρα έχει λίγο καλύτερη αναλογία αυτό.
Απλά αυτό έχει μπαταρία λιθίου ιόντων οπότε είναι λίγο πιο πίσω τεχνολογικά.Γιατι το tuscon τι μπαταρια εχει? εκτος και μιλας για Byd phev
Οσο ποια τεχνολογια ειναι καλυτερη για Phevs σχετικο ειναι αυτο. Και οι δυο εχουν τα θετικα και αρνητικα τους.Λιθίου ιόντων έχει και του τουσον . Για το byd έλεγα. Οι νέες δεν μπορούν να εκραγούν που είναι το Νο1 θετικό.
Ονομαστικά πάντως είναι πολύ κοντά byd-tucson-hybrid4. Στην πράξη όμως το 3008 ήταν σε γκάζια εντελώς άλλη κλάση.
-
Σου λείπει και θα σε στοιχειώσει, γιατί ό,τι και να πάρεις θα είναι χειρότερο...

-
-
-
Σου λείπει και θα σε στοιχειώσει, γιατί ό,τι και να πάρεις θα είναι χειρότερο...

το θεμα ειναι οτι το απολαμβανες μια φορα το επταμηνο, τοις αλλες μερες ητανε ρεμουνδο
Μόνο το δικό σου.
Του Κατάφρακτου ποτέ....
Να μην πω για τα δικά μου.
ο ανθρωπος κοντευει.
@katafractos17 θα χτυπησεις καμπανακι? -
Απάντησε μόλις στο θέμα του.
-
Ο λόγος που η οθόνη των BYD δεν θα περιστρέφεται πλέον
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/o-logos-poy-i-othoni-ton-byd-den-tha-peristrefetai-pleon/
-
Το electric defroster ειναι το πισω τζάμι ή και καθρευτες ? Εχει θερμενομενους το surf ?
-
-
Το νέο BYD Dolphin Surf τοποθετείται στη βάση της γκάμας της κινέζικης εταιρείας. Είναι το μοντέλο που θα βάλει στην ηλεκτροκίνηση όσους κινούνται στην πόλη και θέλουν ευέλικτες, ξένοιαστες και οικονομικές μετακινήσεις. Αν και μικρό προσφέρει πολύ περισσότερα από όσα δείχνει η τιμή του…
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης ΠαρασίδηςΈχει και μουσ τέστ @dettol



-
-
[Autotrader | BYD Sealion 7: Better than a Tesla Model Y?
πολύ δυσκολο ερωτημα
καλυτερο σε καποια το ενα , καλυτερο σε κάποια αλλα το αλλο (τα εχουμε αναλύσει, δεν προκειται να ξαναγραφω τα ιδια, οποιος θελει ας ψάξει σε παλιοτερα ποστ)
θα πω ομως το εξής:
Επειδη και τα 2 ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα σαν συνολο οποιο και να διαλέξει κάποιος πιστευω θα το ευχαριστηθει και δεν θα μετανιωσει για την επιλογή του
και στο τέλος της ημερας να πω και την αληθεια ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ περισσότερο απο το σε ποιους τομεις ειναι καλύτερο το ενα ή το άλλο
-
Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.
-
Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.
Να σημειώσουμε βέβαια ότι το Seal αδικείται από τους υψηλότερους δεσμούς που έχει σε σχέση με το Model 3. Αν είχαν τον ίδιο δασμό, το βασικό Seal θα ήταν 6 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο Model 3.
Συν το γεγονός ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο δίκτυο της BYD (εκθέσεις/ service) σε σχέση με το αντίστοιχο της Tesla. -
Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.
Να σημειώσουμε βέβαια ότι το Seal αδικείται από τους υψηλότερους δεσμούς που έχει σε σχέση με το Model 3. Αν είχαν τον ίδιο δασμό, το βασικό Seal θα ήταν 5 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο Model 3.
Συν το γεγονός ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο δίκτυο της BYD (εκθέσεις/ service) σε σχέση με το αντίστοιχο της Tesla.η τιμολογιακη τοποθετηση του seal και ολων των byd γενικοτερα, ειναι αποφαση της εταιρειας. Ακομα και πριν την επιβολη δασμων, το seal το θυμαμαι απο οταν παρουσιαστηκε οτι ειχε τοποθετηθει αρκετα υψηλα και σιγουρα δεν ηταν λογος προτιμησης του η χαμηλη τιμη.
BYD forum
